Natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is in het vorige deel ook al door twee personen tegen hem aangehouden maar dan is het weer radiostilte...
quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
En lees dan voor:
Stoeptegel = confetti
Handgranaat = ei
Straatklinker = tomaat
Etc...
Volgens mij is dit geen maastricht.quote:Op woensdag 18 november 2020 07:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Rond 09:55, maar ik vind mooi
ook niet 2020quote:Op woensdag 18 november 2020 10:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit geen maastricht.
Boeiequote:Op woensdag 18 november 2020 10:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit geen maastricht.
Helemaal waar.quote:Op woensdag 18 november 2020 08:04 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Leuk, een prent van KOZP site JOOP (ja, dat is een KOZP site; veel mensen uit die beweging hebben daar gepost).
Ik hoop dat ze daar allemaal die prent zien, en beseffen dat je niet zou moeten protesteren waar kleine kinderen zijn. Dat doet een fatsoenlijk mens niet.
Nederland blijft toch een heerlijk land, waar zelfs GGZ patiënten een politieke partij mogen oprichten.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Sylvana Simons![]()
Ja, BIJ1 heeft in het programma dat zwarte schmink niet meer verkocht mag worden.![]()
Tevens willen ze een "Ministerie van Gelijkwaardigheid" en Menstruatieverlof
Bedrijven die mannen meer betalen dan vrouwen met dezelfde functie moeten worden vervolgd.
Dierentuinen moeten dicht.
Fetelijk wil ze ook alle gevangenen vrij laten en taakstraffen geven.![]()
![]()
![]()
Euthanasie wordt ook beschikbaar gesteld voor kinderen onder de twaalf jaar.
De JSF straaljagers moeten afbesteld worden. de onderdelen moeten gerecycled worden![]()
Herstelbetalingen voor koloniale uitbuitingen.![]()
er zit iets engs in die club; Anja Meulenbelt is nogal extreem bezig met uitlatingen over Israël.
Simpelweg gestoord en diegene die hier op stemmen ookquote:Op woensdag 18 november 2020 09:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Sylvana Simons![]()
Ja, BIJ1 heeft in het programma dat zwarte schmink niet meer verkocht mag worden.![]()
Tevens willen ze een "Ministerie van Gelijkwaardigheid" en Menstruatieverlof
Bedrijven die mannen meer betalen dan vrouwen met dezelfde functie moeten worden vervolgd.
Dierentuinen moeten dicht.
Fetelijk wil ze ook alle gevangenen vrij laten en taakstraffen geven.![]()
![]()
![]()
Euthanasie wordt ook beschikbaar gesteld voor kinderen onder de twaalf jaar.
De JSF straaljagers moeten afbesteld worden. de onderdelen moeten gerecycled worden![]()
Herstelbetalingen voor koloniale uitbuitingen.![]()
er zit iets engs in die club; Anja Meulenbelt is nogal extreem bezig met uitlatingen over Israël.
===============quote:Een negentienjarige man is woensdag via supersnelrecht veroordeeld tot vier weken celstraf voorwaardelijk en een taakstraf van dertig uur. Hij spuugde zondag tijdens de demonstratie van Kick Out Zwarte Piet (KOZP) in Maastricht in de richting van het gezicht van een agent.
https://www.1limburg.nl/g(...)-veroordeling-rellenquote:Net iets meer dan de helft (acht van de vijftien) van de gemeenteraadsfracties in Maastricht veroordelen het aanvallen en belagen van Kick Out Zwarte Piet-demonstranten afgelopen zondag in die stad.
quote:Op donderdag 19 november 2020 10:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
===============
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20201118_95967216
kun je mijn post ook even herhalen, wat had ik ook alweer geschreven over anti-pieten?quote:
Dat anti-pieten wel een baan hebben en daarom vreedzaam demonstreren omdat ze geen risico willen lopen dat ze hun baan kwijt raken?quote:Op donderdag 19 november 2020 10:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
kun je mijn post ook even herhalen, wat had ik ook alweer geschreven over anti-pieten?
Dat onderzoek van het CBS? Waarin 1000 Nederlanders zijn ondervraagd?quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als jij het over hetzelfde onderzoek hebt, is Zwarte Piet met 55% weer populairder geworden.
Zooo gemeenteraadsfracties die de rellen niet veroordelen. Nou het is wachten op de echte hooligans die straks even een bezoekje brengen aan Maastricht om voor de lol racisten en MVV pieten te meppen.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
===============
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20201118_95967216
[..]
https://www.1limburg.nl/g(...)-veroordeling-rellen
oa CDA en PVV veroordeelden de agressie niet.
precies. werken voor een baas. zouden de anti-pieten eigenlijk eens moeten proberen.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:59 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Dat anti-pieten wel een baan hebben en daarom vreedzaam demonstreren omdat ze geen risico willen lopen dat ze hun baan kwijt raken?
Jij krijgt van roetveeg-piet een leugendetector op pakjesdag. Want? “Het is maar een kinderfeestje sinterklaas en ik mag niet liegen”quote:Op donderdag 19 november 2020 11:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
precies. werken voor een baas. zouden de anti-pieten eigenlijk eens moeten proberen.
anti-pieten werken in de regel niet, slapen uit tot 14:00 uur, zetten zich in voor Bij1, KOZP, organiseren BLM-feesten, delen prijzen uit aan hun vrienden.
Weet je, ik vind echt dat mensen het recht hebben om te protesteren, dat ze dat in alle rust en vrede moeten mogen doen.quote:Op donderdag 19 november 2020 10:59 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Dat anti-pieten wel een baan hebben en daarom vreedzaam demonstreren omdat ze geen risico willen lopen dat ze hun baan kwijt raken?
Er is niets mis met Zwarte piet. Je kunt zoveel dingen gaan lopen verzinnen en stichtingen opstarten als je dat pad in slaat. Mag je dadelijk nog katoenen kleding als blanke man?quote:Op donderdag 19 november 2020 11:08 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Jij krijgt van roetveeg-piet een leugendetector op pakjesdag. Want? “Het is maar een kinderfeestje sinterklaas en ik mag niet liegen”
En dat is dan wel goed?quote:Op donderdag 19 november 2020 11:04 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Zooo gemeenteraadsfracties die de rellen niet veroordelen. Nou het is wachten op de echte hooligans die straks even een bezoekje brengen aan Maastricht om voor de lol racisten en MVV pieten te meppen.
Je hebt deels gelijk. Zie post 10 topic #3quote:Op donderdag 19 november 2020 11:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Weet je, ik vind echt dat mensen het recht hebben om te protesteren, dat ze dat in alle rust en vrede moeten mogen doen.
Ik vind dat er normale discussies gevoerd moeten kunnen worden, dat mensen zonder geweld of scheldkanonnades standpunten moeten kunnen delen.
Maar vanaf het begin zijn mensen weggezet als racisten als ze op dat moment of in hun verleden Sinterklaas vierden, eigenlijk bijna elke Nederlander dus..
De demonstraties tijdens de intocht waar al die kindjes bij waren, kun je mensen nog beter tegen je in het harnas jagen?
Had dan de demonstraties gedaan op extra koopdagen en avonden als mensen/ouders hun inkopen gaan doen.
Heel veel mensen waren best bereid om erover te praten maar voelden zich in een hoek gedrukt en hadden het gevoel dat ze hun kinderen moesten beschermen/afschermen.
Twee jaar terug speelde een neefje voor piet ( toen al met vegen in plaats van helemaal zwart) , hij was toen 15 jaar oud.. en hij moest dat doen met een kogelwerend vest aan![]()
Dat gaat toch gewoon allemaal veel te ver?
Van alle kanten hoor, ik keur van niemand het schelden en geweld goed.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 16:12 schreef Montagui het volgende:
Ik zie juist KOZP de laatste tijd plekken opzoeken om de boel aldaar te verstoren. Mensen in de regio hebben geen zin in dergelijk soort demonstraties. Doe dat gewoon lekker in je eigen bubbel.
Zoals ik al eerder aangaf. Als ik in eigen kring/huis Sinterklaas met Zwarte Piet wil vieren zit ik ook niet op de buurman te wachten die even mij komt vertellen dat 'dat niet heurt', 'dat ik een racist ben', ' een nazi' etc. Als ie vindt dat ik een strafbaar feit pleeg door dit feest te vieren zoals ik wil dan doet ie maar aangifte, maar laat mij met rust, dan laat ik hem ook met rust. Ieder zijn eigen ding.
Eigenlijk niet. Maar het is dan tenminste relschoppers tegen relschoppers. Moete ze niet opeens wegrenne die flinke MVV pro-piet raddraaiers.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:15 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
En dat is dan wel goed?
Of begrijp ik je post anders dan dat je strekking is?
Bijzondere reactie.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:19 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar het is dan tenminste relschoppers tegen relschoppers. Moete ze niet opeens wegrenne die flinke MVV pro-piet raddraaiers.
Nog nooit van gehoord. De enige die de afgelopen jaren “meetelde” is die van Ajax, landelijk en Europees.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:21 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Bijzondere reactie.
Overigens is de HK van MVV een vrij sterke, maar we gaan off-topic.
Nee. Maar laten we daar maar niet verder op ingaan.quote:Op donderdag 19 november 2020 11:22 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. De enige die de afgelopen jaren “meetelde” is die van Ajax, landelijk en Europees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |