Ja.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:25 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb dit gemist. Graag samenvatting?
Hoe zit het met de theaters en shitquote:Op dinsdag 17 november 2020 19:26 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Kans op enige versoepeling per half december voor horeca. Vaccinatie niet verplicht!
Morgen open!quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe zit het met de theaters en shit
Ja.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die valt inderdaad op ja!quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:27 schreef Zipportal het volgende:
Dat maffe wijf van Hart van Nederland mag ook weer een paar vragen stellen.
Alsof een barbaar als jij naar het theater gaat.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik mis nog wel wat. Hoelang werkt de vaccinatie? Hoe gaan ze zorgen dat er voldoende middelen en mensen beschikbaar zijn om een vaccinatie uit te voeren. De reguliere zorg kan zo iets niet aan. De plannen zijn er al heel lang maar liggen in een bureaulade. Hoe is de verdeling enz. En bovenal denk ik heeft Rutte het weer min of meer over de eigen verantwoordelijkheid terwijl dat niet werkt als ik zo om me heen kijk.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ineens kunnen ze een vaccin testen in een paar maanden ipv 10-15 jaar.
Goed dat ze daar ook een keer werken voor hun ..geld. @:caland
koekoekquote:Op dinsdag 17 november 2020 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof een barbaar als jij naar het theater gaat.
SCHNELL!!!quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:25 schreef Bocaj het volgende:
Quarantaine verplichting.... Militair voor je deur dus!
Ga er vanuit dat ie niet weer zo'n scheve schaats schaatst. De kiezer zal in maart meedogenloos zijn ...quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Hugo over mondkapjes...
1 DECEMBER VERPLICHT!!
SOWquote:Op dinsdag 17 november 2020 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof een barbaar als jij naar het theater gaat.
Vaccineren gaat echt bizar snel. Dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:30 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik mis nog wel wat. Hoelang werkt de vaccinatie? Hoe gaan ze zorgen dat er voldoende middelen en mensen beschikbaar zijn om een vaccinatie uit te voeren. De reguliere zorg kan zo iets niet aan. De plannen zijn er al heel lang maar liggen in een bureaulade. Hoe is de verdeling enz. En bovenal denk ik heeft Rutte het weer min of meer over de eigen verantwoordelijkheid terwijl dat niet werkt als ik zo om me heen kijk.
Och iedereen stemt toch weer op Rutte omdat 'hij de persco's zo goed doet!'quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:32 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat ie niet weer zo'n scheve schaats schaatst. De kiezer zal in maart meedogenloos zijn ...
Verkiezingen gaan helemaal niet door. Het leger heeft niet voor niets de viruswappies al in kaart gebracht.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:32 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat ie niet weer zo'n scheve schaats schaatst. De kiezer zal in maart meedogenloos zijn ...
User Coco haalt uit naar @onlogisch en @maxi-musquote:Op dinsdag 17 november 2020 19:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Och iedereen stemt toch weer op Rutte omdat 'hij de persco's zo goed doet!'
Zelfs Jensen is in onderzoek!quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Verkiezingen gaan helemaal niet door. Het leger heeft niet voor niets de viruswappies al in kaart gebracht.
Lekker manquote:Op dinsdag 17 november 2020 19:34 schreef inslagenreuring het volgende:
"Versoepelingen" flikker toch op. Heerlijk feestje gehad afgelopen weekend, niets mis mee
Poahhquote:Op dinsdag 17 november 2020 19:34 schreef inslagenreuring het volgende:
"Versoepelingen" flikker toch op. Heerlijk feestje gehad afgelopen weekend, niets mis mee
Nog ergens op gespuugd?quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:34 schreef inslagenreuring het volgende:
Een meer militaire aanpak bijvoorbeeld gebaseerd op de inzet van een virus als biologisch wapen is wellicht niet eens zo een slecht idee? Die hebben al een rampenplan daarvoor klaar liggen sinds de jaren 60. En wellicht eerder.quote:
Ik stem niet op Rutte vanwege de persconferenties. Net zoals ik niet op het FvD stem, want ik ben niet racistisch.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User Coco haalt uit naar @:onlogisch en @:maxi-mus
Ik ben ook tegen racismequote:Op dinsdag 17 november 2020 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stem niet op Rutte vanwege de persconferenties. Net zoals ik niet op het FvD stem, want ik ben niet racistisch.
Rutte een racist? En nee ben geen fan van zijn partij.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stem niet op Rutte vanwege de persconferenties. Net zoals ik niet op het FvD stem, want ik ben niet racistisch.
Nee.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:36 schreef Megumi het volgende:
[..]
Rutte een racist? En nee ben geen fan van zijn partij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |