Ik ben ook tegen racismequote:Op dinsdag 17 november 2020 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stem niet op Rutte vanwege de persconferenties. Net zoals ik niet op het FvD stem, want ik ben niet racistisch.
Rutte een racist? En nee ben geen fan van zijn partij.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stem niet op Rutte vanwege de persconferenties. Net zoals ik niet op het FvD stem, want ik ben niet racistisch.
Nee.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:36 schreef Megumi het volgende:
[..]
Rutte een racist? En nee ben geen fan van zijn partij.
Je moest eens weten!quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof een barbaar als jij naar het theater gaat.
Volle fluim erop maatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:38 schreef Regilio_ het volgende:
Wie is die namaak Hans Spekman bij M nu eigenlijk met zijn trui? Columnist bij de Volkskrant. Meer info krijg je niet van de deugbrigade.MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ga wegWhat can change the nature of a man?
Nee, eigenlijk niet. Hooguit een gesprek te voeren maar dat lijkt niet echt mogelijk te zijn met dat varken.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:37 schreef Coco het volgende:
User @:Scrummie probeert een discussie te starten met user @:maxi-mus in het VBL SC topic.
Moet hij wetenquote:Op dinsdag 17 november 2020 19:37 schreef Coco het volgende:
User @:Scrummie probeert een discussie te starten met user @:maxi-mus in het VBL SC topic.
Sowquote:Op dinsdag 17 november 2020 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Hooguit een gesprek te voeren maar dat lijkt niet echt mogelijk te zijn met dat varken.
koekoek sowquote:Op dinsdag 17 november 2020 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Hooguit een gesprek te voeren maar dat lijkt niet echt mogelijk te zijn met dat varken.
Namens Ajax en Amsterdam bedankt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:43 schreef Coco het volgende:
Maar goed ik heb genoeg gezien.
Gefeliciteerd Ajax met het kampioenschap.
Zo goed was ze dus niet in het stellen van vragen?quote:
Valt wel mee als er in het middel voldoende glycerine zit.quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:50 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga echt niet mijn handen stuk wassen!
Ach hij zal het wel anders bedoelen...quote:Op dinsdag 17 november 2020 19:52 schreef Megumi het volgende:
[..]
Valt wel mee als er in het middel voldoende glycerine zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |