Mooie mannen zoeken uiteraardquote:
quote:
Haha, gaat het nu over mij?quote:Op maandag 30 november 2020 09:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wel knap dat je dan zo goed Nederlands kan nu. Omdat Nederlanders best goed Engels spreken, kan het juist verleidelijk zijn dat ook maar te doen.
Ja, geeft niets. Haha! Ik voelde me even oncomfortabel van zoveel vragenquote:
Wat ben je soms toch schattig jijquote:Op maandag 30 november 2020 11:02 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, geeft niets. Haha! Ik voelde me even oncomfortabel van zoveel vragenBijna verlegen zelfs.
![]()
Ook omdat het off topic is
Vriendin van mij is aan tinder begonnen. Die had van vrijdagmiddag tot zondagmiddag 3000 likes Faxie.quote:Op zondag 29 november 2020 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onzin. Vrouwen hebben het ook lastig op die apps als ik dit topic moet geloven. Krijgen alleen maar toffe mooiboys die vooral graag over zichzelf praten en hun het bed in proberen te krijgen. Ze zouden eens graag iemand tegenkomen die interesse in ze toont.
En dat is zo veel dat je door de bomen het bos niet meer ziet.quote:Op maandag 30 november 2020 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Vriendin van mij is aan tinder begonnen. Die had van vrijdagmiddag tot zondagmiddag 3000 likes Faxie.
Dan moet het nog steeds eerst maar eens klikken... anders kom je niet verder dan 3000 eerste datesquote:Op maandag 30 november 2020 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Vriendin van mij is aan tinder begonnen. Die had van vrijdagmiddag tot zondagmiddag 3000 likes Faxie.
Als dat 3000 ugly mofo's zijn heb je r nog niks aan.quote:Op maandag 30 november 2020 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Oehhh. En danquote:Op maandag 30 november 2020 14:27 schreef Amee het volgende:
[..]
Kom ik jou tegen, ga ik liken en eens kijken
Ja dan wordt het wel erg druk allemaalquote:Op maandag 30 november 2020 13:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En dat is zo veel dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
Het zullen zeker niet allemaal leuke en/of geschikte likes zijn. Dat wil ik er echt niet mee zeggen.quote:Op maandag 30 november 2020 13:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dan moet het nog steeds eerst maar eens klikken... anders kom je niet verder dan 3000 eerste dates
Daar moet toch wel minimaal 1 iemand tussen zitten die je kan bekoren, mag ik hopenquote:Op maandag 30 november 2020 14:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als dat 3000 ugly mofo's zijn heb je r nog niks aan.
Ik zit alleen op FB dating nuquote:Op maandag 30 november 2020 14:27 schreef Amee het volgende:
[..]
Kom ik jou tegen, ga ik liken en eens kijken
Dat hoef je mij niet uit te leggen hoor. Daar ben ik me al bewust van sinds de allereerste datingsite online kwam.quote:Op maandag 30 november 2020 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dan wordt het wel erg druk allemaal
[..]
Het zullen zeker niet allemaal leuke en/of geschikte likes zijn. Dat wil ik er echt niet mee zeggen.
Maar dan kan Faxie misschien wel begrijpen waarom sommige niet of niet snel reageren. Of na een bepaalde opmerking al snel denken, ik ga het met de volgende proberen.
Ah, okay.quote:
Ik ben bang voor een uitbrander. Whaha!quote:
Nah, ik laat niet anderen met m'n profielen rotzooien. Ik neem hooguit tips aan voor foto's of teksten.quote:Op maandag 30 november 2020 14:55 schreef Amee het volgende:
[..]
Ah, okay.
Mijn bestie was ook niet erg goed met chats met jongens, dus toen heb ik een keer haar telefoon gepakt en voor haar geflirt (hij wist het niet). Dat brak het ijs voor meer en hadden ze een tijdje een relatie. Maybe kun je ook iemand voor je chatten
[..]
Ik ben bang voor een uitbrander. Whaha!
Je zit erbij, hoorquote:Op maandag 30 november 2020 15:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah, ik laat niet anderen met m'n profielen rotzooien. Ik neem hooguit tips aan voor foto's of teksten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |