Als je iedereen periodiek test, kun je heel effectief mensen in quarantine plaatsen. In feite heb je dan verder nauwelijks tot geen maatregelen nodig om het virus in bedwang te houden.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Maar dan kan je bezig blijven. Tegen de tijd dat je klaar bent moet je eigenlijk opnieuw beginnen en met welk doel? Een momentopname.
JAAAAAAAAA!!! LEK IS BOVEN!!!quote:Op dinsdag 17 november 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
4.302 nieuwe positieve testen
256 nieuwe ziekenhuisopnames
38 nieuwe IC-opnames
86 nieuwe overlijdens
Geen van die huichelaars verdient mijn stem.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:24 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik denk dat het Rutte en De Jonge en hun partijen wel erg gelegen komt als ze voor de verkiezingen nog een paar keer een goednieuws-persco kunnen houden met wat vaccinaties en versoepelingen hier en daar. Tot nu toe waren ze natuurlijk met name de brengers van het beroerde nieuws met vooral De Jonge ongelukkig in de frontlinie.
Zoals altijd heeft het virus geen enkele boodschap aan wat mensen vinden of willen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:27 schreef kol7680 het volgende:
https://twitter.com/rtlnieuws/status/1328699243725459458?s=21
Reacties op deze tweet laat toch echt zien dat mensen het gehad hebben met corona
Mocht dit ooit nog eens kloppen.. Wat prachtig zou dat zijn, vooral gezien hoe hij er laatst bij (volgens mij) Jinek vertelde hoe hij met zijn partij er met gestrekt been in zou gaan wat drugsbestrijding betreft.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:32 schreef DonDruiper het volgende:
De cocaïne begint ook aardig z'n uitwerking te krijgen trouwens.
Goeiemorguh...![]()
[ afbeelding ]
Ja, we hadden het ook over de R van 30 oktober.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
De ziekenhuisopnames trailen altijd een week of meer achter de besmettingscijfers aan, omdat het een tijdje duurt voor mensen die besmet zijn een ziekenhuis nodig hebben.
De Jonge kan zoveel vinden. Kerst vieren ga je niet tegen houden.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:27 schreef kol7680 het volgende:
Reacties op deze tweet laat toch echt zien dat mensen het gehad hebben met corona
Altijd al gedacht bij hem. Enge man.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:32 schreef DonDruiper het volgende:
De cocaïne begint ook aardig z'n uitwerking te krijgen trouwens.
Goeiemorguh...![]()
[ afbeelding ]
Precies. Hier gewoon met gehele familie en schoonfamilie kerst vieren😍quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:37 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
De Jonge kan zoveel vinden. Kerst vieren ga je niet tegen houden.
Even ter vergelijkingquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:40 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Altijd al gedacht bij hem. Enge man.
Hij maakt samen met Rutte dan ook wel echt idiote uren - en niet voor een paar weken.quote:
Is ook gewoon een pro foto met make up vs in het wild.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:42 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Even ter vergelijking
2019
[ afbeelding ]
2020
[ afbeelding ]
Wat ik zo hoorde zijn ze meestal tot 10 uur in de avond aan het werk. Ze eten dan ook samen op het kantoor. Mark zei dat Hugo zelfs nog meer uren dan hem draaide. (in die youtube live van laatst).quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:43 schreef nostra het volgende:
[..]
Hij maakt samen met Rutte dan ook wel echt idiote uren - en niet voor een paar weken.
Zie vooral stuitende domheid. Maar gewoon lekker Kerst vieren met z'n allen, spreken we die mensen weer in januari als de boel in de meest depressieve maand van het jaar nog verder wordt aangetrokkenquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:27 schreef kol7680 het volgende:
Gewoon kerst willen vieren met familie vind ik geen stuitende domheid (meeste families zijn net wat groter dan 4 mensen). Ik vind het eerder stuitend dom om te denken dat dat niet gebeurt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:49 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Zie vooral stuitende domheid. Maar gewoon lekker Kerst vieren met z'n allen, spreken we die mensen weer in januari als de boel in de meest depressieve maand van het jaar nog verder wordt aangetrokken.
Hier staat de planning er voor Kerst en Oud en Nieuw al. Prima om met max. 4 mensen te vieren. Die verjaardagen en grotere bijeenkomsten komen (medio/eind) volgend jaar wel weer.
Ik denk echt dat ze sturen op een model wat ze in excel o.i.d. in elkaar hebben geknutseld, waar dit soort aannames in worden gedaan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Bij elkaar precies goed voor 0,01 extra daling dunkt me.
Bij ons ook de discussie in de familie over kerst nu al. Normaal vieren we met 13 mensen. Doen we dat dit jaar weer of doen we dat in 3 subgroepen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon kerst willen vieren met familie vind ik geen stuitende domheid (meeste families zijn net wat groter dan 4 mensen). Ik vind het eerder stuitend dom om te denken dat dat niet gebeurt.
Enige manier waarop je dat, denk ik, kan afstoppen is een complete lockdown, geen mens op straat, etc.
Het is dom om het te willen en dom om te denken dat het niet gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon kerst willen vieren met familie vind ik geen stuitende domheid (meeste families zijn net wat groter dan 4 mensen). Ik vind het eerder stuitend dom om te denken dat dat niet gebeurt.
Enige manier waarop je dat, denk ik, kan afstoppen is een complete lockdown, geen mens op straat, etc.
Moet ook gewoon kunnen. Wij gaan lekker kerst vieren met de rest van de familie hoorquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Godverdomme zeg dat is toch wel met uitstek de meest cringe worthy open deur uitspraak van deze gehele Corona crisisquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:29 schreef OProg het volgende:
‘Wij zijn klaar maar het virus maar het virus niet met ons...’
Tuurlijk is dat an sich geen stuitende domheid, al zal niet iedereen er naar uit kijkenquote:Op dinsdag 17 november 2020 15:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje afstand houden, ventilatie op standje 3, mensen met klachten thuisblijven.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij ons ook de discussie in de familie over kerst nu al. Normaal vieren we met 13 mensen. Doen we dat dit jaar weer of doen we dat in 3 subgroepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |