SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Da's heel wat anders als je het zonder r leestquote:
Rookworst zonder R is ook worstquote:Op maandag 16 november 2020 18:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's heel wat anders als je het zonder r leest
Dat zijn wel de betere first datesquote:Op maandag 16 november 2020 18:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's heel wat anders als je het zonder r leest
animal sex is bad hmmkayquote:Op maandag 16 november 2020 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
de fuck did I just see
Mhoa; ik heb zo mijn grenzen op een eerste date.quote:Op maandag 16 november 2020 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere first dates![]()
quote:Op maandag 16 november 2020 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
de fuck did I just see
Maar op de 2e date is het "kom er maar in met die vuist"?quote:Op maandag 16 november 2020 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mhoa; ik heb zo mijn grenzen op een eerste date.
Gaat ie lekker met je fixatie? Laatst al analbeadsquote:Op maandag 16 november 2020 19:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar op de 2e date is het "kom er maar in met die vuist"?
quote:Op maandag 16 november 2020 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat ie lekker met je fixatie? Laatst al analbweads
kwiwiwet hoorquote:Op maandag 16 november 2020 19:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2020 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat ie lekker met je fixatie? Laatst al analbeads
Ik zie het voor mequote:Op maandag 16 november 2020 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt als een narwal ofzo.. maar dan met anaalkralen op z'n kop ipv zo'n speer
Ook een radio2 luisteraar>??quote:Op maandag 16 november 2020 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Sinatra wordt steeds beter als je ouder word.
quote:Op maandag 16 november 2020 19:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toevallig wel bos.quote:Op maandag 16 november 2020 19:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook een radio2 luisteraar>??
Ja het is dan ook gewoon etenstijd.quote:
Bedtijd man.quote:Op maandag 16 november 2020 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is dan ook gewoon etenstijd.
De avond is net begonnenquote:
Gewoon maar alle zwakkeren dood laten gaan dan, en de paar overgebleven mensen een nieuw ras laten creëren? Project Humanity 2.0quote:Op maandag 16 november 2020 19:59 schreef CherryLips het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-pandemie-te-stoppen
Tnx Telegraaf
Meteen maar samengaan met Duitsland?quote:Op maandag 16 november 2020 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon maar alle zwakkeren dood laten gaan dan, en de paar overgebleven mensen een nieuw ras laten creëren? Project Humanity 2.0Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Misschien komt het dan met de natuur ook ooit weer goed
En de huizenprijzen
Hebben de Duitsers een paar decennia geleden al geprobeerd, was ook geen heel groot succes.quote:Op maandag 16 november 2020 20:05 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon maar alle zwakkeren dood laten gaan dan, en de paar overgebleven mensen een nieuw ras laten creëren?
Ja joh, als we toch bezig zijn. En België opsplitsen, Italië en Griekenland in zee duwenquote:Op maandag 16 november 2020 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen maar samengaan met Duitsland?
Oh, misschien kan ik van de fouten die toen zijn gemaakt leren.quote:Op maandag 16 november 2020 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben de Duitsers een paar decennia geleden al geprobeerd, was ook geen heel groot succes.
Constantinopel in ere herstellen.quote:Op maandag 16 november 2020 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja joh, als we toch bezig zijn. En België opsplitsen, Italië en Griekenland in zee duwen
Die echte VOC-mentaliteitquote:Op maandag 16 november 2020 20:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
terug naar de tijden van Zeeuwse glorie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 16 november 2020 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die echte VOC-mentaliteitpreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.groot geworden met mensen handel alles
quote:Op maandag 16 november 2020 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die echte VOC-mentaliteitJPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is die eigenlijk gaan doen nadat Rutte de touwtjes in handen nam?
ik ben voorquote:Op maandag 16 november 2020 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Misschien is het handig om een ark van noach te bouwen zodat we in ieder geval van elk ras een man en een vrouw overhouden nadat de pandemie de rest uitgevaagd heeft. Frantic kan de ark wel besturen
Ja, ik ga wel voor op het schip hangen.quote:Op maandag 16 november 2020 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben voor
ben jij ons boegbeeld?
Wie wil er als takkewijffie mee om mijn vrouw te zijn??quote:Op maandag 16 november 2020 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Misschien is het handig om een ark van noach te bouwen zodat we in ieder geval van elk ras een man en een vrouw overhouden nadat de pandemie de rest uitgevaagd heeft. Frantic kan de ark wel besturen
quote:Op maandag 16 november 2020 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel voor op het schip hangen.
quote:Op maandag 16 november 2020 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Uitstraling is voor
quote:Op maandag 16 november 2020 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie wil er als takkewijffie mee om mijn vrouw te zijn??![]()
![]()
![]()
Billen van staal deze vrouwquote:Op maandag 16 november 2020 20:24 schreef FranticDJ het volgende:
Lijkt overigens wel alsof ze de kiel van het schip in d'r bilnaad geklemd houdt om niet naar beneden te vallen.
Ik ben vóórquote:Op maandag 16 november 2020 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen maar samengaan met Duitsland?
Oude of nieuwe Star Trek?quote:Op maandag 16 november 2020 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga nog een aflevering van Star Trek kijken
Gommers zit over tien jaar nog te miepen dat we anderhalve meter afstand moeten houden.quote:Op maandag 16 november 2020 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Gommers vindt het ook nog veel te vroeg voor een jubelstemming dus ik ga zo m'n bed weer in.
in z'n dwangbuis te mompelenquote:Op maandag 16 november 2020 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gommers zit over tien jaar nog te miepen dat we anderhalve meter afstand moeten houden.
Ik vind het prima als we dan de mondkapjes niet meer hoeven dragen.quote:Op maandag 16 november 2020 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gommers zit over tien jaar nog te miepen dat we anderhalve meter afstand moeten houden.
Ja, en ik wil ook graag blijven thuiswerkenquote:Op maandag 16 november 2020 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het prima als we dan de mondkapjes niet meer hoeven dragen.
It wasn’t mequote:Op maandag 16 november 2020 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel prettiger boodschappen doen.quote:Op maandag 16 november 2020 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
nou, niet 100%quote:Op maandag 16 november 2020 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en ik wil ook graag blijven thuiswerken
precies dat zat ik me vanmiddag te bedenken.quote:Op maandag 16 november 2020 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Eigenlijk is het wel raar, als je me met oud en nieuw had verteld dat een half jaar later de hele wereld met mondkapjes op zou lopen, thuis zou werken, en niet meer mocht reizen, dan had ik je uitgelachen
Nee, doordeweeks zien we elkaar meestal maar 1 avond. Hij woont een uur rijden hier vandaan.quote:Op maandag 16 november 2020 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen Gargamel om je te vermaken?
nog geen plannen om zusammenwohnen?quote:Op maandag 16 november 2020 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, doordeweeks zien we elkaar meestal maar 1 avond. Hij woont een uur rijden hier vandaan.
Wel over gehad, maar we zijn allebei op zoek naar een nieuwe baan dus eerst dat maar, en dan kijken waar het het handigste is om te gaan wonen.quote:Op maandag 16 november 2020 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
ah
[..]
nog geen plannen om zusammenwohnen?
Nou dat vind ik niet eens het ergste.quote:Op maandag 16 november 2020 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ah ja, dat is wat praktischer iddquote:Op maandag 16 november 2020 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel over gehad, maar we zijn allebei op zoek naar een nieuwe baan dus eerst dat maar, en dan kijken waar het het handigste is om te gaan wonen.
quote:Op maandag 16 november 2020 20:54 schreef kwiwi het volgende:
En ik woon graag alleen, dus ik moet die drempel ook eerst nog over
Nou ja als we met alleen wat afstand houden gewoon weer het normale leven konden oppakken zou wel mooi zijn toch?quote:Op maandag 16 november 2020 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet eens het ergste.
quote:Op maandag 16 november 2020 20:56 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik was begonnen met The Handmaid's Tale op ziggo on demand, krijg ik nu de melding dat ik niet het juiste abonnement heb.
Ik zwengel bittorrent wel weer aan.
is dat wat die serie?quote:Op maandag 16 november 2020 20:56 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik was begonnen met The Handmaid's Tale op ziggo on demand, krijg ik nu de melding dat ik niet het juiste abonnement heb.
Wordt nog leuk want Gargamel is ook zo. Ik zei al voor de gein, we moeten eigenlijk gewoon 2 appartementen huren tegenover/naast elkaar op dezelfde verdiepingquote:Op maandag 16 november 2020 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat ken ik. Niet voor niks heb ik m'n huis hier en huren we een appartement 'over there'
quote:Op maandag 16 november 2020 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt nog leuk want Gargamel is ook zo. Ik zei al voor de gein, we moeten eigenlijk gewoon 2 appartementen huren tegenover/naast elkaar op dezelfde verdiepingDat zou ik dus echt de meest ideale oplossing vinden
in positieve zin?quote:Op maandag 16 november 2020 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou die drie afleveringen die ik heb gezien waren wel heftig.
[..]
Wordt nog leuk want Gargamel is ook zo. Ik zei al voor de gein, we moeten eigenlijk gewoon 2 appartementen huren tegenover/naast elkaar op dezelfde verdiepingDat zou ik dus echt de meest ideale oplossing vinden
volgens mij had Ziggo dat XL abonnement voor een tijdje voor iedereen open staanquote:Op maandag 16 november 2020 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kan ik wel wat nachtmerries bedenken.quote:Op maandag 16 november 2020 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Denk ook wel dat ze de inspiratiebron waren van m'n nachtmerrie vannacht
Ja maar je hebt er geen XL voor nodig. Ik kan wel andere films en series kijken, alleen die niet. Even kijken of het ww van m'n zus het nog doet.quote:Op maandag 16 november 2020 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij had Ziggo dat XL abonnement voor een tijdje voor iedereen open staan
ik moet weer gaan lobbyen om XL een tijd gratis te krijgen, had het laatst een half jaar (ze hadden zonder te vertellen hier Movies en Series uit abo gegooid)quote:Op maandag 16 november 2020 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je hebt er geen XL voor nodig. Ik kan wel andere films en series kijken, alleen die niet. Even kijken of het ww van m'n zus het nog doet.
Mooi even de kat uit de boom kijken voor je verkooptquote:Op maandag 16 november 2020 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ik zou mijn huis ook niet zomaar verkopen; misschien moet ik die eerst maar gaan verhuren als ik weer samen ga. wonen.
Ik heb alleen ongezonde meuk geloof ik.quote:
Paar jaar geleden een jaar gratis gehad. Hebben ze het gewoon nooit in rekening gebracht.quote:Op maandag 16 november 2020 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet weer gaan lobbyen om XL een tijd gratis te krijgen, had het laatst een half jaar (ze hadden zonder te vertellen hier Movies en Series uit abo gegooid)
wij hebben de 3 seizoenen er vrij rap doorheengedraaid, het is echt een serie die onder je huid gaat zitten, zeker in deze tijdquote:Op maandag 16 november 2020 21:10 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus heeft XL en kan hem wel kijken. Even vragen of ik mee mag liften.
Drie afleveringenquote:Op maandag 16 november 2020 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wij hebben de 3 seizoenen er vrij rap doorheengedraaid, het is echt een serie die onder je huid gaat zitten, zeker in deze tijd
Dit (type) huis zou ik tegenwoordig niet meer kunnen kopen in Eindhoven. Dus dan zou ik geen overhaasten beslissingen nemen en naar een andere stad verhuizen; hoe leuk ik mijn vriendin ook isquote:Op maandag 16 november 2020 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mooi even de kat uit de boom kijken voor je verkoopt
Gesport, soort van, dus trek in alles.quote:Op maandag 16 november 2020 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb zemaar mag niet teveel meer snaaien van mezelf
Nacho's?quote:Op maandag 16 november 2020 21:15 schreef Koen66 het volgende:
wat zal Rutte morgen weer allemaa hebben
een schrijnquote:Op maandag 16 november 2020 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Etto wat heb je voor knutselproject in petto?
Jep.quote:Op maandag 16 november 2020 21:17 schreef Koen66 het volgende:
altijd die fractie van een seconde dat je kan typen voordat de quote verschijnt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 november 2020 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
Kinderen wilden graag Among us spelen op de BSO. Dus heb ik afgelopen 2 weken zo goed als elk vrije uurtje geknutseld. Vandaag voor het eerst gespeeld, kinderen vonden het tof.nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is among us?
Kinderen wilden graag Among us spelen op de BSO. Dus heb ik afgelopen 2 weken zo goed als elk vrije uurtje geknutseld. Vandaag voor het eerst gespeeld, kinderen vonden het tof.wat is de bedoeling van dat spel ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Junior 2 hier speelt ook niet anders. En vanuit de ESF SC spelen ze het ook regelmatigSame shit, different day
SC hopper present
Kinderen wilden graag Among us spelen op de BSO. Dus heb ik afgelopen 2 weken zo goed als elk vrije uurtje geknutseld. Vandaag voor het eerst gespeeld, kinderen vonden het tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Thanks! Is een spelletje op mobiel, beetje wie is de mol achtig., dat was eigenlijk wel de grootste uitdaging, het bedenken hoe ik die spelletjes kon vertalen naar echte spelletjes.quote:
ah! zegt me niks eigenlijkquote:Op maandag 16 november 2020 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks! Is een spelletje op mobiel, beetje wie is de mol achtig., dat was eigenlijk wel de grootste uitdaging, het bedenken hoe ik die spelletjes kon vertalen naar echte spelletjes.
zal wel een hikje zijnquote:Op maandag 16 november 2020 21:25 schreef CherryLips het volgende:
Nou, als ik "verder kijken" selecteer, kan ik wel gewoon handmaid kijken. Ook goed.
Suikergoed en marsepeinquote:Op maandag 16 november 2020 21:15 schreef Koen66 het volgende:
wat zal Rutte morgen weer allemaa hebben
quote:Op maandag 16 november 2020 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat was één nuttig bestede avond. Met goed gevoel te kribbe
Die foto erbij ookquote:Op maandag 16 november 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Fokkers uit de SP gezet.![]()
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)n-de-partij-uit.html
quote:Op maandag 16 november 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Iewquote:Op maandag 16 november 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit zes frikadellen in de mond van de burgervader.
ik zit de impact te inventariseren om bij Ziggo op te stappenquote:Op maandag 16 november 2020 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij Ziggo heb je wel meer van dat soort hikjes.
Het is overal wel watquote:Op maandag 16 november 2020 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit de impact te inventariseren om bij Ziggo op te stappen
Dat je uberhaupt lid wil zijn van die partij..quote:Op maandag 16 november 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
ik heb gewoon allerlei moeite en kosten als ik bij Ziggo wegga, om te beginnen moet ik de kabels in de woonkamer onder handen nemen, tv kabel zit op compleet andere plek als telefoon aansluiting.quote:Op maandag 16 november 2020 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is overal wel wat![]()
Ik heb qua internet bijna geen andere opties. Een van de enige plekken in de stad waar geen glasvezel te krijgen is.
Hier ging mijn thesis overquote:Op maandag 16 november 2020 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb gewoon allerlei moeite en kosten als ik bij Ziggo wegga, om te beginnen moet ik de kabels in de woonkamer onder handen nemen, tv kabel zit op compleet andere plek als telefoon aansluiting.
Mer Koen is vrij traditioneel en zweert bij opnemen, en Humax recorder is een huurding.
Glasvezel is in deze wijk ook nog niet mogelijk dus ga ik qua snelheid fors terug
ken ikquote:Op maandag 16 november 2020 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb gewoon allerlei moeite en kosten als ik bij Ziggo wegga, om te beginnen moet ik de kabels in de woonkamer onder handen nemen, tv kabel zit op compleet andere plek als telefoon aansluiting.
Mer Koen is vrij traditioneel en zweert bij opnemen, en Humax recorder is een huurding.
Glasvezel is in deze wijk ook nog niet mogelijk dus ga ik qua snelheid fors terug
da's hier het nadeel, hoofdaansluiting in woonkamer, niks in de meterkast ofzoquote:Op maandag 16 november 2020 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ken ikook de reden dat ik KPN heb. geen zin in dat modem in de woonkamer
telefoon wel.. maar kabel woonkamer iddquote:Op maandag 16 november 2020 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's hier het nadeel, hoofdaansluiting in woonkamer, niks in de meterkast ofzo
ik kijk nog wel, maar de kans dat ik om deze reden bij Ziggo wegga is niet erg grootquote:Op maandag 16 november 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
telefoon wel.. maar kabel woonkamer idddus daar zit een mooi blindplaatje voor
en glasvezel gaat nog wel een jaar of twee duren, als t niet langer is
Mja je hebt hier in principe maar twee providers, KPN of Delta. En die eerste is financieel interessanter als je ook een mobiel abonnement hebt.quote:Op maandag 16 november 2020 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kijk nog wel, maar de kans dat ik om deze reden bij Ziggo wegga is niet erg groot
Ziggo en Vodafone geeft korting op wat dure mobiele abos, maar ik heb alleen een zakelijk abo, en de rest alleen goedkope Simyo abonnementjesquote:Op maandag 16 november 2020 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja je hebt hier in principe maar twee providers, KPN of Delta. En die eerste is financieel interessanter als je ook een mobiel abonnement hebt.
hebben al kaKSC en speKSC gehadquote:Op maandag 16 november 2020 22:21 schreef friemelaar het volgende:
sinds wanner heet hethier de KaaSC
quote:Op maandag 16 november 2020 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hebben al kaKSC en speKSC gehad
En KoeSC.quote:Op maandag 16 november 2020 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hebben al kaKSC en speKSC gehad
quote:Bezorgmoment bekend zodra je pakket bij DHL is
Elders hadden ze het niet.quote:Op maandag 16 november 2020 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom koop je toch steeds bij DHL shops dan?
Ik heb Joop ermee opgezadeld.quote:
Mijn fysio lijkt op het net wat positievere broertje van Gommersquote:Op maandag 16 november 2020 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gommers vind ik nog wel iets positiever dan die andere kerel die vaak op tv verschijnt, hoe heet ie ook alweerquote:Op maandag 16 november 2020 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn fysio lijkt op het net wat positievere broertje van Gommers
Heinrich Himmler?quote:Op maandag 16 november 2020 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gommers vind ik nog wel iets positiever dan die andere kerel die vaak op tv verschijnt, hoe heet ie ook alweer
Ernst Kuipers?quote:Op maandag 16 november 2020 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gommers vind ik nog wel iets positiever dan die andere kerel die vaak op tv verschijnt, hoe heet ie ook alweer
Het is hier sowieso niet heel levendig vanavondquote:
quote:Op maandag 16 november 2020 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is hier sowieso niet heel levendig vanavond
wil ik zeker een keer aan meedoenquote:Op maandag 16 november 2020 23:05 schreef devzero het volgende:
Eitjes schieten
https://shellshock.io/#4cj9s6h8s2
En het straks vreemd vinden dar je er niet meer gaat bestellen. Dat soort zaken bestel ik daarna gewoon echt niet meer.quote:Op maandag 16 november 2020 23:13 schreef CherryLips het volgende:
Sacre blue. Vorige week bestelling geplaatst bij C&A, vertraagd allemaal, zielig zielig, druk druk, krijg ik net de mail dat het pakket is verzonden, en ik denk, die prijs klopt niet.
Nee, die klopt niet. De helft is toch niet leverbaar. Die hele voorraad die ze aangeven als je bestelt loopt dus ook achter. top.
die ligt een ambassadeursdochter te doppenquote:Op maandag 16 november 2020 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is de miljonair nog gesignaleerd, of is ie met pensioen?
ik bedoel qua posts he, onze Haagsiequote:Op maandag 16 november 2020 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die ligt een ambassadeursdochter te doppen
de feitelijke miljonair!quote:Op maandag 16 november 2020 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoel qua posts he, onze Haagsie
Bol ging vorig jaar ook niet zo soepel met die tussenverkopers. sinds ze daarmee zijn begonnen, ben ik afgehaakt. Ook omdat je die tussenverkopers nog apart moet mailen als je een btw-factuur wilt. Wie verzint dat nou weer? Stuur toch gewoon een factuur mee met het btw-bedrag erbij, wat is dus voor iets Middeleeuws.quote:Op maandag 16 november 2020 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En het straks vreemd vinden dar je er niet meer gaat bestellen. Dat soort zaken bestel ik daarna gewoon echt niet meer.
Ook de reden waarom ik niet meer bij bol.com bestel. Net iets te vaak vertraging en dan heb ik het niet eens over die 3rd party winkels daar.
Amazon werkt tot dusver een stuk fijner.
Mag zaterdag pas weer op de preut, even recupererenquote:Op maandag 16 november 2020 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die ligt een ambassadeursdochter te doppen
postcount overflowquote:Op maandag 16 november 2020 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de feitelijke miljonair!
nee er is een bug in de bot gok ik
het ging over haagsquote:Op maandag 16 november 2020 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag zaterdag pas weer op de preut, even recupereren
logt morgen weer in als @haags_kwartiertjequote:Op maandag 16 november 2020 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
postcount overflow
hij moet een volledige herinstall
kan ie weer van 0 af aan beginnenquote:Op maandag 16 november 2020 23:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
logt morgen weer in als @:haags_kwartiertje
dat denken wij ook niet van jouquote:Op maandag 16 november 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat Haags ambassadeursdochters wipt.
Sorry, wat.quote:Om deze zending te ontvangen is een handtekening nodig. Voorkom direct contact; geef de laatste drie cijfers van je identiteitsbewijs door aan de bezorger. PostNL tekent dan voor jou.
Daarom had ik er laatst maar gelijk 6 broeken tegelijk besteld zodat ik kon kiezen.quote:Op maandag 16 november 2020 23:20 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, er komen morgen of overmorgen twee jassen binnen in 1 maat. of ze passen allebei, of geen van beidenEn degene die ik eigenlijk het leukst vond, komt helemaal niet.
Ach ik heb toch al te veel uitgegeven deze maand. Ze doen me er eigenlijk een plezier mee.
hahahaha ja dat doen ze echt nooit. geef ze gelijk een scan van je bankpasjequote:
en die webshops maar klagen over de retourenquote:Op maandag 16 november 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom had ik er laatst maar gelijk 6 broeken tegelijk besteld zodat ik kon kiezen.
Ja omdat er amper gewipt wordt hierquote:Op maandag 16 november 2020 23:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat denken wij ook niet van jou
Kan het beter in 1 keer bestellen en een deel terugsturen dan 6 keer bestellen en 4 keer wat terugsturen tochquote:Op maandag 16 november 2020 23:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en die webshops maar klagen over de retouren
Denk dat dat eerder door orale ejaculaties van jouw kant dan van de genitale ejaculaties van de rest hier komtquote:Op maandag 16 november 2020 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja omdat er amper gewipt wordt hier
moeten ze er maar voor gaan rekenenquote:Op maandag 16 november 2020 23:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en die webshops maar klagen over de retouren
zijn er die het al doenquote:Op maandag 16 november 2020 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moeten ze er maar voor gaan rekenen
zijn jullie nou een wedstrijdje verpissen aan het houden?quote:Op maandag 16 november 2020 23:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denk dat dat eerder door orale ejaculaties van jouw kant dan van de genitale ejaculaties van de rest hier komt
maar since you asked: gisteravond en vanavond nog
quote:Op maandag 16 november 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn jullie nou een wedstrijdje verpissen aan het houden?
nee?quote:Op maandag 16 november 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik moest verpissen een paar x lezenquote:Op maandag 16 november 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2020 23:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Denk dat dat eerder door orale ejaculaties van jouw kant dan van de genitale ejaculaties van de rest hier komt
maar since you asked: gisteravond en vanavond nog
net als verpottenquote:Op maandag 16 november 2020 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moest verpissen een paar x lezen
Dat is als je de tegels van de plee raakt, kan komen door een pluisje al als je niet goed opletquote:Op maandag 16 november 2020 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moest verpissen een paar x lezen
Grootste wat?quote:
God wat irritant.quote:Op maandag 16 november 2020 23:13 schreef CherryLips het volgende:
Sacre blue. Vorige week bestelling geplaatst bij C&A, vertraagd allemaal, zielig zielig, druk druk, krijg ik net de mail dat het pakket is verzonden, en ik denk, die prijs klopt niet.
Nee, die klopt niet. De helft is toch niet leverbaar. Die hele voorraad die ze aangeven als je bestelt loopt dus ook achter. top.
Ik heb wel een vrij groot superioriteitscomplex met mijn drang naar wereldoverheersingquote:
quote:Op maandag 16 november 2020 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wel een vrij groot complex met mijn drang.
Wat, met die fles glijmiddel?quote:Op maandag 16 november 2020 23:33 schreef UitStraling het volgende:
"het gaat erom wat je ermee doet en kunt"
quote:Op maandag 16 november 2020 23:33 schreef UitStraling het volgende:
"het gaat erom wat je ermee doet en kunt"
Nou zeg.quote:
"Al"?quote:
Naar mens ben je.quote:
Serieus?quote:Op maandag 16 november 2020 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Al"?
Een van de betere uitvindingen dat.
Nee maar met een golfbal schiet je ook makkelijker raak in een open voetbaldoel.quote:Op maandag 16 november 2020 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus?
Eerlijk gezegd nog nooit nodig gehad
Zoals een goede jeugdvriend erudiet tegen me zei 'gvd dat leek wel een vierbaansnelweg"quote:Op maandag 16 november 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar met een golfbal schiet je ook makkelijker raak in een open voetbaldoel.
Eh, na een paar keer klaarkomen is de natuurlijke glibber ook wel een beetje op. Maar ook punt in cyclus speelt mee.quote:Op maandag 16 november 2020 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus?
Eerlijk gezegd nog nooit nodig gehad
Mooi woord, natuurlijke glibberquote:Op maandag 16 november 2020 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, na een paar keer klaarkomen is de natuurlijke glibber ook wel een beetje op. Maar ook punt in cyclus speelt mee.
En da's nog los van "the obvious".
Dat was zonderquote:Op maandag 16 november 2020 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Al zal dat niet zo erg meespelen als je braaf condooms gebruikt voor de ambassadeursdochters.
Ik hád winegums.quote:
Wat was die andere naam ook weer? Ik kan er niet meer opkomen.quote:
negerzoenenquote:Op maandag 16 november 2020 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat was die andere naam ook weer? Ik kan er niet meer opkomen.
Oh ja!quote:
ohja?quote:Op maandag 16 november 2020 23:50 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt ook een Australische versie, is volgens mij met kokos.
Brr. Kokos.quote:Op maandag 16 november 2020 23:50 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt ook een Australische versie, is volgens mij met kokos.
Daar breek ik mijn tong over.quote:
ik heb m'n winterjas sowieso nog niet uit de kast gehaaldquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:15 schreef Karzai het volgende:
Tis niet koud maar mijn dunne jasje aangetrokken
Ik had 'm vorige week toch al een keer aan 's avonds.quote:Op dinsdag 17 november 2020 07:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb m'n winterjas sowieso nog niet uit de kast gehaald
in NL althanks is het nog steeds niet echt koud geweest. Scheelt ook dat mijn zomerjas niet heel erg dun is. In de zomer draag ik als ik het koud heb eerder een vest buiten dan die jasquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had 'm vorige week toch al een keer aan 's avonds.
Hier ook niet, maar vorige week bij heldere hemel toch maar 4 graden buiten 's avonds. Dat was weer lekker frisquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in NL althanks is het nog steeds niet echt koud geweest. Scheelt ook dat mijn zomerjas niet heel erg dun is. In de zomer draag ik als ik het koud heb eerder een vest buiten dan die jas
voor kou moet je hier zijnquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar vorige week bij heldere hemel toch maar 4 graden buiten 's avonds. Dat was weer lekker fris
hmm, even op airbnb kijken of er nog leuke huisjes zijn.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2020 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, even op airbnb kijken of er nog leuke huisjes zijn.
Ik zou het liefst in een land wonen waar het in de winter -10 tot -20 is, en in de zomer zonnig bij 10-20 gradenquote:
echte winter heb ik ook weinig problemen mee, NL winters des te meerquote:Op dinsdag 17 november 2020 07:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou het liefst in een land wonen waar het in de winter -10 tot -20 is, en in de zomer zonnig bij 10-20 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |