SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Da's heel wat anders als je het zonder r leestquote:
Rookworst zonder R is ook worstquote:Op maandag 16 november 2020 18:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's heel wat anders als je het zonder r leest
Dat zijn wel de betere first datesquote:Op maandag 16 november 2020 18:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's heel wat anders als je het zonder r leest
animal sex is bad hmmkayquote:Op maandag 16 november 2020 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
de fuck did I just see
Mhoa; ik heb zo mijn grenzen op een eerste date.quote:Op maandag 16 november 2020 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere first dates![]()
quote:Op maandag 16 november 2020 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
de fuck did I just see
Maar op de 2e date is het "kom er maar in met die vuist"?quote:Op maandag 16 november 2020 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mhoa; ik heb zo mijn grenzen op een eerste date.
Gaat ie lekker met je fixatie? Laatst al analbeadsquote:Op maandag 16 november 2020 19:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar op de 2e date is het "kom er maar in met die vuist"?
quote:Op maandag 16 november 2020 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat ie lekker met je fixatie? Laatst al analbweads
kwiwiwet hoorquote:Op maandag 16 november 2020 19:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2020 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat ie lekker met je fixatie? Laatst al analbeads
Ik zie het voor mequote:Op maandag 16 november 2020 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt als een narwal ofzo.. maar dan met anaalkralen op z'n kop ipv zo'n speer
Ook een radio2 luisteraar>??quote:Op maandag 16 november 2020 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Sinatra wordt steeds beter als je ouder word.
quote:Op maandag 16 november 2020 19:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toevallig wel bos.quote:Op maandag 16 november 2020 19:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook een radio2 luisteraar>??
Ja het is dan ook gewoon etenstijd.quote:
Bedtijd man.quote:Op maandag 16 november 2020 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is dan ook gewoon etenstijd.
De avond is net begonnenquote:
Gewoon maar alle zwakkeren dood laten gaan dan, en de paar overgebleven mensen een nieuw ras laten creëren? Project Humanity 2.0quote:Op maandag 16 november 2020 19:59 schreef CherryLips het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-pandemie-te-stoppen
Tnx Telegraaf
Meteen maar samengaan met Duitsland?quote:Op maandag 16 november 2020 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon maar alle zwakkeren dood laten gaan dan, en de paar overgebleven mensen een nieuw ras laten creëren? Project Humanity 2.0Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Misschien komt het dan met de natuur ook ooit weer goed
En de huizenprijzen
Hebben de Duitsers een paar decennia geleden al geprobeerd, was ook geen heel groot succes.quote:Op maandag 16 november 2020 20:05 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon maar alle zwakkeren dood laten gaan dan, en de paar overgebleven mensen een nieuw ras laten creëren?
Ja joh, als we toch bezig zijn. En België opsplitsen, Italië en Griekenland in zee duwenquote:Op maandag 16 november 2020 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen maar samengaan met Duitsland?
Oh, misschien kan ik van de fouten die toen zijn gemaakt leren.quote:Op maandag 16 november 2020 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben de Duitsers een paar decennia geleden al geprobeerd, was ook geen heel groot succes.
Constantinopel in ere herstellen.quote:Op maandag 16 november 2020 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja joh, als we toch bezig zijn. En België opsplitsen, Italië en Griekenland in zee duwen
Die echte VOC-mentaliteitquote:Op maandag 16 november 2020 20:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
terug naar de tijden van Zeeuwse glorie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 16 november 2020 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die echte VOC-mentaliteitpreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.groot geworden met mensen handel alles
quote:Op maandag 16 november 2020 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die echte VOC-mentaliteitJPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is die eigenlijk gaan doen nadat Rutte de touwtjes in handen nam?
ik ben voorquote:Op maandag 16 november 2020 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Misschien is het handig om een ark van noach te bouwen zodat we in ieder geval van elk ras een man en een vrouw overhouden nadat de pandemie de rest uitgevaagd heeft. Frantic kan de ark wel besturen
Ja, ik ga wel voor op het schip hangen.quote:Op maandag 16 november 2020 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben voor
ben jij ons boegbeeld?
Wie wil er als takkewijffie mee om mijn vrouw te zijn??quote:Op maandag 16 november 2020 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Misschien is het handig om een ark van noach te bouwen zodat we in ieder geval van elk ras een man en een vrouw overhouden nadat de pandemie de rest uitgevaagd heeft. Frantic kan de ark wel besturen
quote:Op maandag 16 november 2020 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel voor op het schip hangen.
quote:Op maandag 16 november 2020 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Uitstraling is voor
quote:Op maandag 16 november 2020 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie wil er als takkewijffie mee om mijn vrouw te zijn??![]()
![]()
![]()
Billen van staal deze vrouwquote:Op maandag 16 november 2020 20:24 schreef FranticDJ het volgende:
Lijkt overigens wel alsof ze de kiel van het schip in d'r bilnaad geklemd houdt om niet naar beneden te vallen.
Ik ben vķķrquote:Op maandag 16 november 2020 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen maar samengaan met Duitsland?
Oude of nieuwe Star Trek?quote:Op maandag 16 november 2020 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga nog een aflevering van Star Trek kijken
Gommers zit over tien jaar nog te miepen dat we anderhalve meter afstand moeten houden.quote:Op maandag 16 november 2020 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Gommers vindt het ook nog veel te vroeg voor een jubelstemming dus ik ga zo m'n bed weer in.
in z'n dwangbuis te mompelenquote:Op maandag 16 november 2020 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gommers zit over tien jaar nog te miepen dat we anderhalve meter afstand moeten houden.
Ik vind het prima als we dan de mondkapjes niet meer hoeven dragen.quote:Op maandag 16 november 2020 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gommers zit over tien jaar nog te miepen dat we anderhalve meter afstand moeten houden.
Ja, en ik wil ook graag blijven thuiswerkenquote:Op maandag 16 november 2020 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het prima als we dan de mondkapjes niet meer hoeven dragen.
It wasn’t mequote:Op maandag 16 november 2020 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel prettiger boodschappen doen.quote:Op maandag 16 november 2020 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
nou, niet 100%quote:Op maandag 16 november 2020 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en ik wil ook graag blijven thuiswerken
precies dat zat ik me vanmiddag te bedenken.quote:Op maandag 16 november 2020 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Eigenlijk is het wel raar, als je me met oud en nieuw had verteld dat een half jaar later de hele wereld met mondkapjes op zou lopen, thuis zou werken, en niet meer mocht reizen, dan had ik je uitgelachen
Nee, doordeweeks zien we elkaar meestal maar 1 avond. Hij woont een uur rijden hier vandaan.quote:Op maandag 16 november 2020 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen Gargamel om je te vermaken?
nog geen plannen om zusammenwohnen?quote:Op maandag 16 november 2020 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, doordeweeks zien we elkaar meestal maar 1 avond. Hij woont een uur rijden hier vandaan.
Wel over gehad, maar we zijn allebei op zoek naar een nieuwe baan dus eerst dat maar, en dan kijken waar het het handigste is om te gaan wonen.quote:Op maandag 16 november 2020 20:52 schreef FranticDJ het volgende:
ah
[..]
nog geen plannen om zusammenwohnen?
Nou dat vind ik niet eens het ergste.quote:Op maandag 16 november 2020 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ah ja, dat is wat praktischer iddquote:Op maandag 16 november 2020 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel over gehad, maar we zijn allebei op zoek naar een nieuwe baan dus eerst dat maar, en dan kijken waar het het handigste is om te gaan wonen.
quote:Op maandag 16 november 2020 20:54 schreef kwiwi het volgende:
En ik woon graag alleen, dus ik moet die drempel ook eerst nog over
Nou ja als we met alleen wat afstand houden gewoon weer het normale leven konden oppakken zou wel mooi zijn toch?quote:Op maandag 16 november 2020 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet eens het ergste.
quote:Op maandag 16 november 2020 20:56 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik was begonnen met The Handmaid's Tale op ziggo on demand, krijg ik nu de melding dat ik niet het juiste abonnement heb.
Ik zwengel bittorrent wel weer aan.
is dat wat die serie?quote:Op maandag 16 november 2020 20:56 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik was begonnen met The Handmaid's Tale op ziggo on demand, krijg ik nu de melding dat ik niet het juiste abonnement heb.
Wordt nog leuk want Gargamel is ook zo. Ik zei al voor de gein, we moeten eigenlijk gewoon 2 appartementen huren tegenover/naast elkaar op dezelfde verdiepingquote:Op maandag 16 november 2020 20:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat ken ik. Niet voor niks heb ik m'n huis hier en huren we een appartement 'over there'
quote:Op maandag 16 november 2020 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt nog leuk want Gargamel is ook zo. Ik zei al voor de gein, we moeten eigenlijk gewoon 2 appartementen huren tegenover/naast elkaar op dezelfde verdiepingDat zou ik dus echt de meest ideale oplossing vinden
in positieve zin?quote:Op maandag 16 november 2020 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou die drie afleveringen die ik heb gezien waren wel heftig.
[..]
Wordt nog leuk want Gargamel is ook zo. Ik zei al voor de gein, we moeten eigenlijk gewoon 2 appartementen huren tegenover/naast elkaar op dezelfde verdiepingDat zou ik dus echt de meest ideale oplossing vinden
volgens mij had Ziggo dat XL abonnement voor een tijdje voor iedereen open staanquote:Op maandag 16 november 2020 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kan ik wel wat nachtmerries bedenken.quote:Op maandag 16 november 2020 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Denk ook wel dat ze de inspiratiebron waren van m'n nachtmerrie vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |