abonnement Unibet Coolblue
pi_196270933
Ondanks de dominantie van Mercedes, is het wel een leuk seizoen.
pi_196270977
Ik mis het publiek niet. En ook Australië, Japan, VS, Singapore, Brazilië, Canada, Monaco heb ik niet gemist. Eigenlijk best prima zo.
pi_196270982
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 13:53 schreef potjecreme het volgende:
Ondanks de dominantie van Mercedes, is het wel een leuk seizoen.
Ben ik met je eens terwijl bijna elke race het podium al vaststaat.
pi_196271246
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 13:55 schreef potjecreme het volgende:
Ik mis het publiek niet. En ook Australië, Japan, VS, Singapore, Brazilië, Canada, Monaco heb ik niet gemist. Eigenlijk best prima zo.
Mja. In Turkije was er wel publiek. Hoge regeringsambtenaren hadden kaartjes gekregen. Was natuurlijk te verwachten, hoge ambtenaren in Turkije hoeven de wet niet hoog te houden maar moeten het juist omlaag drukken. Zij kunnen dat natuurlijk niet doen wanneer de wet boven ze staat. :)
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 november 2020 @ 14:16:18 #6
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196271287
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 13:55 schreef potjecreme het volgende:
Ik mis het publiek niet. En ook Australië, Japan, VS, Singapore, Brazilië, Canada, Monaco heb ik niet gemist. Eigenlijk best prima zo.
Dat komt doordat we nu bijna alleen maar mooie banen hebben gehad ter vervanging. Volgend jaar ben je weer bij als die aan de beurt zijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_196271566
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 13:53 schreef potjecreme het volgende:
Ondanks de dominantie van Mercedes, is het wel een leuk seizoen.
Vind ik niet. Vorig jaar waren er veel meer leuke gevechten om de winst.

Bahrain Leclerc die er tot zn pech leuk voor vocht
Monaco was leuk vanwege Lewis v Max
Canada Lewis v Seb
Oostenrijk Max v Charles
Engeland was dan niet voor de winst maar Max v Charles v Seb
Duitsland was 1 en al spectakel
Hongarije Max v Lewis
Belgie Lewis v Charles
Italie Charles v Bottas
Brazilie Max v Lewis

Hier is het voornamelijk een Ham Bot Ver op een paar gekke, fortuinelijke resultaten na.
pi_196271619
Ik denk dat het komt door het gevoel, doordat Ferrari er niet bijzit heb je vaker vreemde eenden op het podium of dichtbij.
pi_196271696
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 14:33 schreef mikieu het volgende:
Ik denk dat het komt door het gevoel, doordat Ferrari er niet bijzit heb je vaker vreemde eenden op het podium of dichtbij.
Deels, maar Mercedes staat er naar mijn gevoel ook verder boven dan vorig jaar. Kijk alleen al naar het verschil in aantal poles t.o.v vorig jaar. Al dan niet geholpen door een illegale ferrari motor bracht het wel wat spanning mee.
pi_196272018
Ik ben trouwens wel benieuwd naar @Lokale_Notabele zijn kijk op de kansen van Renault op P3 bij de constructeurs :)

Ik zelf denk dat ze zich meer zorgen over Ferrari en P6 moeten maken dan dat ze vooruit kunnen kijken naar Mclaren (P4) en Racing Point (P3). Helemaal als Vettel nog een eindsprint in zet.
pi_196272103
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 15:02 schreef opreis het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar @:Lokale_Notabele zijn kijk op de kansen van Renault op P3 bij de constructeurs :)

Ik zelf denk dat ze zich meer zorgen over Ferrari en P6 moeten maken dan dat ze vooruit kunnen kijken naar Mclaren (P4) en Racing Point (P3). Helemaal als Vettel nog een eindsprint in zet.
Moeten ze ook, helemaal nu Ocon (weer) niet uit de verf komt, en Sainz en Norris het beiden best aardig doen. En voornamelijk door Leclerc doet Ferrari ook nog aardig mee.
pi_196272117
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 15:09 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Moeten ze ook, helemaal nu Ocon (weer) niet uit de verf komt, en Sainz en Norris het beiden best aardig doen. En voornamelijk door Leclerc doet Ferrari ook nog aardig mee.
Normaal ben ik niet z'n Ocon van, maar gisteren kon hij er ook vrij weinig aan doen. Het is een wonder dat hij de race uit reed na de kamikaze van Bottas.
  maandag 16 november 2020 @ 15:12:59 #13
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196272127
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 13:55 schreef potjecreme het volgende:
Ik mis het publiek niet. En ook Australië, Japan, VS, Singapore, Brazilië, Canada, Monaco heb ik niet gemist. Eigenlijk best prima zo.
Mexico wel? :) Ze hebben het goed ondervangen maar Japan, Canada, USA en Brasil vind ik wel mooie circuits
pi_196272199
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 15:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

Mexico wel? :) Ze hebben het goed ondervangen maar Japan, Canada, USA en Brasil vind ik wel mooie circuits
Ja Mexico mag blijven.
pi_196272340
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 15:02 schreef opreis het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar @:Lokale_Notabele zijn kijk op de kansen van Renault op P3 bij de constructeurs :)

Ik zelf denk dat ze zich meer zorgen over Ferrari en P6 moeten maken dan dat ze vooruit kunnen kijken naar Mclaren (P4) en Racing Point (P3). Helemaal als Vettel nog een eindsprint in zet.
Dan zal ik dat even uitgebreid uit de doeken doen.

Ik zie Renault geen P3 halen bij de constructeurs, tot mijn grote verdriet. Racing Point heeft simpelweg een betere auto. Ze hebben 15 strafpunten gekregen en alsnog staan ze nu P3 met 18 punten voorsprong op Renault. Ferrari is lastig te peilen. Ik denk wel dat Renault het in de laatste drie races beter kan doen dan McLaren. Ik zou mijn geld inzetten op een P4 voor Renault maar P6 is ook niet uit te sluiten.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_196272857
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 13:53 schreef potjecreme het volgende:
Ondanks de dominantie van Mercedes, is het wel een leuk seizoen.
Vind ik niet eigenlijk.. uiteindelijk kijk ik toch vooral voor de strijd om de wereldtitel, de strijd om zeges en de strikje om de podiumplekken. Strijd om de titel is er ongeveer 2 races geweest (als je er vanuit ging dat Bottas 3.0 Lewis wel kon bedreigen), strijd om zeges was er iets vaker, maar veel minder dan vorig jaar en strijd om het podium was er nog veel minder. Je wist dat Hamilton, Bottas en Max de top-3 zouden vormen, tenzij er iets misging of er iets onverwachts gebeurde, ook dat is een verschil met vorig jaar toen Ferrari er nog tussen zat.

Silverstone 2 was leuk omdat de strijd om de zege tussen meer teams ging en dan had je nog Monza en gisteren waarbij het echt leuk werd door de omstandigheden/wedstrijdverloop, maar verder vond ik het best matig allemaal. De gevechten in de subtop/middenveld waren er genoeg, maar daar kijk ik persoonlijk geen F1 voor.
pi_196273595
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 13:53 schreef potjecreme het volgende:
Ondanks de dominantie van Mercedes, is het wel een leuk seizoen.
Eens. Genoeg leuke races en gekke dingen tijdens races
pi_196273969
Het jammere is wel dat het niet alleen de dominantie van Mercedes, maar ook de dominantie van Hamilton is. Als er dan al één team domineert is het leuker als de coureurs nog enigszins aan elkaar gewaagd zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 16 november 2020 @ 17:52:07 #19
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196274232
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 17:29 schreef Monolith het volgende:
Het jammere is wel dat het niet alleen de dominantie van Mercedes, maar ook de dominantie van Hamilton is. Als er dan al één team domineert is het leuker als de coureurs nog enigszins aan elkaar gewaagd zijn.
Mercedes wil geen seizoen meer zoals met Rosberg :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 16 november 2020 @ 17:56:34 #20
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196274266
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 17:29 schreef Monolith het volgende:
Het jammere is wel dat het niet alleen de dominantie van Mercedes, maar ook de dominantie van Hamilton is. Als er dan al één team domineert is het leuker als de coureurs nog enigszins aan elkaar gewaagd zijn.
wel eens hoor maar het grootste probleem dit jaar is toch echt wel dat Ferrari het in grote mate en Red Bull in iets minder grote mate laten afweten.

De vooruitzichten voor volgend jaar zijn niet hoopgevend wat dat betreft, 8e titel incoming.
pi_196274293
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 17:52 schreef daNpy het volgende:

[..]

Mercedes wil geen seizoen meer zoals met Rosberg :)
Als Rosberg had gewild, had hij nog gewoon naast Lewis gezeten, denk ik :)
pi_196276373
Gewoon Max in de studio nu bij Peptalk (via Facetime), geen Jos :P
  maandag 16 november 2020 @ 20:22:13 #23
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196276421
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 17:59 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Als Rosberg had gewild, had hij nog gewoon naast Lewis gezeten, denk ik :)
Ja, dat denk ik ook wel, maar MB koos het veilige pad toen Rosberg stopte. Dat was voor hen ook een verassing volgens mij.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_196276440
Slechtste race uit z'n F1-tijd, niet van dit seizoen, Sjek ;)
pi_196276457
'Een kant vleugel stond verkeerd dus last van onderstuur'- Max
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')