Waar zijn de pro-mondkapjes angstburgers nu eigenlijk zo bang voor?quote:Op maandag 16 november 2020 11:48 schreef Ringo het volgende:
Waar zijn die anti-mondkapjes angstburgers nu eigenlijk zo bang voor?
De aversie is totaal hysterisch.
Angstburgersquote:Op maandag 16 november 2020 11:48 schreef Ringo het volgende:
Precies, zoals een auto ons in vrijwel alle gevallen veilig van A naar B brengt.quote:Op maandag 16 november 2020 11:55 schreef Vasilevski het volgende:
Waar zijn de pro-mondkapjes angstburgers nu eigenlijk zo bang voor?
Oh ja, een virus waarvan het meest voorkomende symptoom is dat je je 100% prima voelt.
Draag je ook een helm op de fiets? En een gordel in de bus?quote:Op maandag 16 november 2020 11:58 schreef Ringo het volgende:
[..]
Precies, zoals een auto ons in vrijwel alle gevallen veilig van A naar B brengt.
Daarom draag ik ook geen autogordel.
Ik denk dat er bij anti-mondkapjes mensen gewoon een stuk minder angst is dan bij de pro-mondkapjes mensen. Heb het idee dat zij vooral bang zijn om ziek te worden en daardoor het liefst de rest met een mondkapje zien rondlopen.quote:Op maandag 16 november 2020 11:58 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Angstburgersdie vind ik wel mooi.
Ik snap al dat gehuil over co2 enzo ook niet. Die mensen zijn zo achterlijk dat je gewoon met je oren staat te klapperen.
Ik heb gewoon liever niemands speeksel in mijn muil.quote:Op maandag 16 november 2020 11:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij anti-mondkapjes mensen gewoon een stuk minder angst is dan bij de pro-mondkapjes mensen. Heb het idee dat zij vooral bang zijn om ziek te worden en daardoor het liefst de rest met een mondkapje zien rondlopen.
Angst? Hysterisch? Dit is wel de omgekeerde wereld zeg.quote:Op maandag 16 november 2020 11:48 schreef Ringo het volgende:
Die anti-mondkapjes kliek afficheert zich graag als nuchter en realistisch, maar het is echt hysterische paniek die men verspreidt.quote:Op maandag 16 november 2020 11:58 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Angstburgersdie vind ik wel mooi.
Ik snap al dat gehuil over co2 enzo ook niet. Die mensen zijn zo achterlijk dat je gewoon met je oren staat te klapperen.
Klopt! Het is fascinerend om te zien dat ze gelijk met allerlei complottheorieen komen, over hoe de overheid nu weer met wat nieuws komt om ons te onderdrukkenquote:Op maandag 16 november 2020 12:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die anti-mondkapjes kliek afficheert zich graag als nuchter en realistisch, maar het is echt hysterische paniek die men verspreidt.
Op de een of andere manier raakt dat mondkapje een enorm gevoelige snaar bij sommige mensen, die schieten keihard in de emotie en komen daar niet meer uit.
We lopen allemaal in elkaars gezicht te hoesten en niezen en jij loopt blijkbaar oncontroleerbaar te kwijlen.quote:Op maandag 16 november 2020 12:00 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Ik heb gewoon liever niemands speeksel in mijn muil.en mijn eigen kwijl hou ik ook bij me
Als je zoveel met consumptie praat dan is een mondmasker misschien geen verkeerd idee nee.quote:Op maandag 16 november 2020 12:00 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Ik heb gewoon liever niemands speeksel in mijn muil.en mijn eigen kwijl hou ik ook bij me
Dat dacht ikquote:Op maandag 16 november 2020 12:04 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als je zoveel met consumptie praat dan is een mondmasker misschien geen verkeerd idee nee.
Dit is echt absoluut waar. Wist je dat Nederland het slechtst scoort in Europa op het percentage dat zijn handen wast na toiletbezoek? We zaten net aan op de helftquote:
Grote kans dat die goorlellenmentaliteit de achterliggende reden is van ‘onze’ weerzin tegen de maatregelen.quote:Op maandag 16 november 2020 12:07 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Dit is echt absoluut waar. Wist je dat Nederland het slechtst scoort in Europa op het percentage dat zijn handen wast na toiletbezoek? We zaten net aan op de helft
Nou ja, dezelfde vraag kan ik omgedraaid stellen.quote:Op maandag 16 november 2020 11:48 schreef Ringo het volgende:
Ja, mannen raken ook nog eens hun piemel aan bij het plassen en dan zitten ze aan deurklinken enz. Naast alle miniscule deeltjes poep/pies/corona aan knopjes en deurklinken etc, raak je dus indirect heel veel piemels aan. Denk daar maar eens over na. (tenzij je het geil vindt, dan niet, viezerd)quote:Op maandag 16 november 2020 12:07 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Dit is echt absoluut waar. Wist je dat Nederland het slechtst scoort in Europa op het percentage dat zijn handen wast na toiletbezoek? We zaten net aan op de helft
Ik heb smetvrees dus je zit niet ver af van de realiteitquote:Op maandag 16 november 2020 12:29 schreef TresBon het volgende:
[..]
Ja, mannen raken ook nog eens hun piemel aan bij het plassen en dan zitten ze aan deurklinken enz. Naast alle miniscule deeltjes poep/pies/corona aan knopjes en deurklinken etc, raak je dus indirect heel veel piemels aan. Denk daar maar eens over na. (tenzij je het geil vindt, dan niet, viezerd)
Voor de gender gelijkheidin veel andere landen gebruiken vrouwen applicators bij tampons, wij niet hoor, lekker met de vinger, denk niet dat alle vrouwen het bloed onder de nagels vandaan halen.
Ik heb als student in de schoonmaak gewerkt en als je dan eens die rubbberen band bij roltrappen schoonmaakt (werd ongeveer eens per jaar/2 jaar gedaan) dan was het doekje meteen poepiebruin. Nu nog zitten veel mensen aan die banden.
Als ik jou was, zou mezelf in plastic wikkelen als ik de deur uitga.
Zou heel goed kunnen. Weet je wat ook grappig is? Dat ze viesmad worden als je ze ook daadwerkelijk goor vindtquote:Op maandag 16 november 2020 12:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Grote kans dat die goorlellenmentaliteit de achterliggende reden is van ‘onze’ weerzin tegen de maatregelen.
Ah vandaar, ik heb het in mijn vroege tienerjaren gehad. Erg belemmerend, hoe moeilijk ook, soms moet je denk ik accepteren dat de menselijke diersoort een beetje vies kan zijn.quote:Op maandag 16 november 2020 12:31 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Ik heb smetvrees dus ik je zit niet ver af van de realiteit
Wow. Dit plaatje komt echt met harde bewijzen!!quote:
Eigenlijk ben jij dus een grote angstburger en niet iemand die anti-mondkapjes is.quote:Op maandag 16 november 2020 12:32 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Weet je wat ook grappig is? Dat ze viesmad worden als je ze ook daadwerkelijk goor vindtmoet je die gezichten zien als je gauw wat poetst wat ze hebben aangeraakt ofzo. Schitterend.
quote:Op maandag 16 november 2020 12:32 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Weet je wat ook grappig is? Dat ze viesmad worden als je ze ook daadwerkelijk goor vindtmoet je die gezichten zien als je gauw wat poetst wat ze hebben aangeraakt ofzo. Schitterend.
Heb je de pagina waar die afbeelding vandaan komt ook gelezen?quote:
Die paar keer dat ik ziek ben is overduidelijk een griepje opgelopen van een naast of collega ofzo. Dit met die roltrappen enzo klinkt allemaal heel vies maar zolang ik er niet ziek van word dan is er weinig dat mij minder kan interesseren.quote:Op maandag 16 november 2020 12:29 schreef TresBon het volgende:
[..]
Ja, mannen raken ook nog eens hun piemel aan bij het plassen en dan zitten ze aan deurklinken enz. Naast alle miniscule deeltjes poep/pies/corona aan knopjes en deurklinken etc, raak je dus indirect heel veel piemels aan. Denk daar maar eens over na. (tenzij je het geil vindt, dan niet, viezerd)
Voor de gender gelijkheidin veel andere landen gebruiken vrouwen applicators bij tampons, wij niet hoor, lekker met de vinger, denk niet dat alle vrouwen het bloed onder de nagels vandaan halen.
Ik heb als student in de schoonmaak gewerkt en als je dan eens die rubbberen band bij roltrappen schoonmaakt (werd ongeveer eens per jaar/2 jaar gedaan) dan was het doekje meteen poepiebruin. Nu nog zitten veel mensen aan die banden.
Als ik jou was, zou mezelf in plastic wikkelen als ik de deur uitga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |