abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 november 2020 @ 00:01:52 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196265008
quote:
“Leger verzamelde heimelijk op grote schaal data in Nederland”

De Nederlandse krijgsmacht heeft sinds de corona-uitbraak heimelijk op grote schaal informatie verzameld over de Nederlandse samenleving en die geduid en verspreid in rapporten. Dat stelt NRC na onderzoek.

De krant meldt zondagavond dat militairen zich maandenlang hebben verdiept in het gedrag van onder meer Viruswaanzin en de organisatie Gele Hesjes. Ook hebben ze het als 'alternatief' aangeduide medium Jensen.nl in de gaten gehouden en distributiepunten van de papieren uitgave De Andere Krant in kaart gebracht en de branden in de 5G-zendmasten.

De krant schrijft dat grote hoeveelheden data over de meest uiteenlopende onderwerpen in een door Defensie gebouwd computersysteem belandden om er geautomatiseerd een coronagolf of maatschappelijke onrust mee te voorspellen. Het komt naar voren uit een reconstructie van het Land Information Manoeuvre Centre (LIMC). Defensie richtte dit half maart op om zicht te krijgen op de coronacrisis en de verspreiding van desinformatie.

Omstreden
Volgens NRC is het omstreden dat een krijgsmacht op eigen grondgebied onderzoek doet naar de eigen bevolking "ook omdat Defensie op Nederlands grondgebied niet veel mag. Ze mag bijvoorbeeld de politie, een ministerie of inlichtingendienst bijstaan als die erom vraagt. Militairen handelen dan volgens de regels en onder toezicht van die instantie. In dit geval handelt het LIMC op eigen initiatief", schrijft de krant.

Defensie reageert in de krant en zegt dat de militairen van het LIMC niet naar individuen kijken omdat ze dat niet mogen, dat ze enkel open bronnen gebruiken en hun analyses alleen voor intern gebruik zijn. NRC stelt dat uit hun onderzoek iets anders blijkt: dat het centrum vanaf de start de analyses deelt met bijvoorbeeld terrorismecoördinator NCTV en de Nationale Politie. Het NRC schrijft: "Het LIMC maakt naast open bronnen ook gebruik van "semi-gesloten bronnen", gedragsanalyses en informatie afkomstig van militaire liaisons in bijvoorbeeld de ziekenhuizen en verpleeghuizen.

Kamerdebat
Ook staan vertrouwelijke bronnen genoemd in documenten, zoals het interne registratiesysteem van de politie en een technische briefing bij een ministerie", aldus NRC.

D66-Kamerlid Salima Belhaj wil een Kamerdebat over de zaak en zegt tegen NRC: "Defensie moet geen taken van politie of AIVD op zich nemen".

https://www.hln.be/buiten(...)-nederland~a82e58b3/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 16 november 2020 @ 00:02:35 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196265012
Lijkt mij prima dat ze dit soort figuren in de gaten houden! Dit levert interessante data op lijkt mij.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 16 november 2020 @ 00:05:01 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_196265030
quote:
84s.gif Op maandag 16 november 2020 00:02 schreef Starhopper het volgende:
Lijkt mij prima dat ze dit soort figuren in de gaten houden!
Iedereen moet in de gaten gehouden worden. En voor de mensen die dat uitvoeren moet er weer een apart clubje komen die hen in de gaten houdt. Anders komt de democratie in gevaar.
The End Times are wild
pi_196265047
quote:
84s.gif Op maandag 16 november 2020 00:02 schreef Starhopper het volgende:
Lijkt mij prima dat ze dit soort figuren in de gaten houden! Dit levert interessante data op lijkt mij.
Ja heel interessant. Maar het lijkt me meer een taak voor de politie en de AIVD. Defensie moet niet op eigen houtje gaan aankloten met data en zo de privacy van de bevolking schenden. Ook is het natuurlijk erg kwalijk dat ze liegen (als het inderdaad klopt) over de informatiebronnen en dat was ze ermee gedaan hebben.
  maandag 16 november 2020 @ 00:09:27 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196265059
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 00:07 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Ja heel interessant. Maar het lijkt me meer een taak voor de politie en de AIVD. Defensie moet niet op eigen houtje gaan aankloten met data en zo de privacy van de bevolking schenden. Ook is het natuurlijk erg kwalijk dat ze liegen (als het inderdaad klopt) over de informatiebronnen en dat was ze ermee gedaan hebben.
Ze kijken gewoon wat bijvoorbeeld op de website van Jensen of een boeren of 5G facebookgroep staat. Dat is gewoon openbaar en voor iedereen te zien. Daar is niets privacy gevoeligs aan.
pi_196265068
quote:
De krant schrijft dat grote hoeveelheden data over de meest uiteenlopende onderwerpen in een door Defensie gebouwd computersysteem belandden om er geautomatiseerd een coronagolf of maatschappelijke onrust mee te voorspellen.
Meer bewijs dat het leger vooral bestaat om de elite te beschermen tegen de eigen bevolking dan het land tegen bedreiging vanuit het buitenland.

Je betaalt mee aan je eigen onderdrukking.
pi_196265074
quote:
84s.gif Op maandag 16 november 2020 00:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ze kijken gewoon wat bijvoorbeeld op de website van Jensen of een boeren of 5G facebookgroep staat. Dat is gewoon openbaar en voor iedereen te zien. Daar is niets privacy gevoeligs aan.
Lees de tekst nog eens:
"Het LIMC maakt naast open bronnen ook gebruik van "semi-gesloten bronnen", gedragsanalyses en informatie afkomstig van militaire liaisons in bijvoorbeeld de ziekenhuizen en verpleeghuizen."

Daarnaast is dat helemaal niet de taak van defensie. Wat zou je ervan vinden als politie taken van defensie overneemt?
  maandag 16 november 2020 @ 00:20:56 #8
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196265118
Om Roger Waters te citeren:

quote:
No dark sarcasm in the classroom
Teachers, leave them kids alone
Hey! Teacher! Leave us kids alone!
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_196265126
Inhoudelijk prima. Maar hier hebben we de AIVD (en de politie) voor. Zeer slechte zaak als dit bij defensie terechtkomt.
zie email 27 oktober
  maandag 16 november 2020 @ 00:33:32 #10
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196265158
In een gezonde liberale democratie wil de staat niet alles van haar burgers weten, maar sinds corona hebben we het idee van een liberale democratie een beetje losgelaten en zijn we richting China aan het bewegen. Het 'hooggeleide weldenkende deel der natie' staat er als schaapjes een beetje geestesdood bij te applaudiseren want onwelgevallige krochten moeten natuurlijk worden uitgerookt. Er is immers maar één waarheid en die moeten we allemaal erkennen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  maandag 16 november 2020 @ 00:48:18 #11
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_196265196
Een zeer goede ontwikkeling dat het leger de eigen bevolking in de gaten houdt. Dit kan niet fout gaan.
  maandag 16 november 2020 @ 00:49:40 #12
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196265200
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 00:48 schreef damsco het volgende:
Een zeer goede ontwikkeling dat het leger de eigen bevolking in de gaten houdt. Dit kan niet fout gaan.
:'(
pi_196265218
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 00:33 schreef -XOR- het volgende:
In een gezonde liberale democratie wil de staat niet alles van haar burgers weten, maar sinds corona hebben we het idee van een liberale democratie een beetje losgelaten en zijn we richting China aan het bewegen. Het 'hooggeleide weldenkende deel der natie' staat er als schaapjes een beetje geestesdood bij te applaudiseren want onwelgevallige krochten moeten natuurlijk worden uitgerookt. Er is immers maar één waarheid en die moeten we allemaal erkennen.
De waarheid is dat de ziekenhuizen vol liggen. En het ‘hooggeleide weldenkende deel der natie’ snapt dat je dan alle zeilen bij moet zetten om te voorkomen dat de zorg omvalt.

Over de manier waarop kun je dan van mening verschillen, maar doen alsof er niets aan de hand is is gewoon gevaarlijk en precies waarom dit soort clubjes nodig zijn.
zie email 27 oktober
  maandag 16 november 2020 @ 00:59:12 #14
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196265219
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 00:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]

De waarheid is dat de ziekenhuizen vol liggen. En het ‘hooggeleide weldenkende deel der natie’ snapt dat je dan alle zeilen bij moet zetten om te voorkomen dat de zorg omvalt.

Over de manier waarop kun je dan van mening verschillen, maar doen alsof er niets aan de hand is is gewoon gevaarlijk en precies waarom dit soort clubjes nodig zijn.
Wat de fuck heeft de burgers Ceausescu-style in de gaten houden te maken met volle IC's?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_196265222
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 00:59 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Wat de fuck heeft de burgers Ceausescu-style in de gaten houden te maken met volle IC's?
De andere krant en dat soort clubjes hebben gewoon een ondermijnend effect. Daar wil je zicht op hebben.
zie email 27 oktober
  maandag 16 november 2020 @ 01:04:09 #16
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196265229
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 01:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]

De andere krant en dat soort clubjes hebben gewoon een ondermijnend effect. Daar wil je zicht op hebben.
Die clubjes hebben geen significant ondermijnend effect en als het kabinet van mening is dat ze dat wel hebben moet men gewoon eerlijk zijn en zeggen dat we geen liberale democratie meer zijn maar vanaf nu voor de China en Orban-route kiezen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_196265252
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 01:04 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Die clubjes hebben geen significant ondermijnend effect en als het kabinet van mening is dat ze dat wel hebben moet men gewoon eerlijk zijn en zeggen dat we geen liberale democratie meer zijn maar vanaf nu voor de China en Orban-route kiezen.
Want in de gaten houden wat dit soort clubjes doen is dictatoriaal? Zullen we ook maar stoppen met in de gaten houden van radicale moskeeën? Of is dat ineens wel prima?
zie email 27 oktober
  maandag 16 november 2020 @ 01:21:27 #18
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196265270
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 01:13 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Want in de gaten houden wat dit soort clubjes doen is dictatoriaal? Zullen we ook maar stoppen met in de gaten houden van radicale moskeeën? Of is dat ineens wel prima?
Wanneer er sprake is van staatsgevaarlijke activiteiten is het prima dat clubjes in de gaten worden gehouden. Hier is echter sprake van een overheid die doorkrijgt dat je met data mining de toekomst kunt voorspellen, daar veel te enthousiast mee aan de slag gaat en corona als reden voor de noodzaak ervan opwerpt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 04:29:01 #19
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196265904
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 01:13 schreef trein2000 het volgende:

[..]

waarom moet nou echt iedere discussie nu richting islam en shit gedraait worden?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 16 november 2020 @ 04:44:00 #20
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_196265926
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 01:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ja, en daar hebben we de AIVD en politie voor. Defensie heeft daar geen mandaat voor.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_196265952
Jensen in de gaten houden. _O-
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_196265987
Lekker belangrijk. Alsof je hier last van hebt als weldenkende in je dagelijks functioneren :')
U MAD?
pi_196266113
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 05:01 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker belangrijk. Alsof je hier last van hebt als weldenkende in je dagelijks functioneren :')
Heb ik er last van? Nog niet.

Moeten we dit willen? Ook niet.

We kunnen ogenschijnlijk wel alles weg lachen of bagataliseren 'want corona'. Maar ondertussen wordt onze rechtstaat, onze grondwet, beetje bij beetje ondermijnd. En staan we er met zijn allen bij en kijken er naar. Opdat we later kunnen zeggen 'Ich habe es nicht gewusst'.

Gelukkig maar dat er nog mensen zijn die hier een stokje voor (durven te) steken. Die het opmerken.

En dkt gaat dan over iets wat naar de buitenwereld bekend wordt gemaakt. Of ja .. na prikkken van een NRC. Anders hadden we het misschien wel nooit geweten of pas als het te laat was. Ik wil niet weten met wat voor snode plannetjes men op de achtergrond nog meer bezig is. De transparantheid is weer ver te zoeken bij onze o zo geweldige overheid.
pi_196266157
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 05:38 schreef Twinkle20 het volgende:

Gelukkig maar dat er nog mensen zijn die hier een stokje voor (durven te) steken. Die het opmerken.

over wie heb je het
U MAD?
pi_196266173
Goede zaak natuurlijk, het gaat tenslotte om de veiligheid van NL. Niets mis mee om alles in kaart te brengen nu er steeds meer wappies en alles wat daar bij hoort aan het opkomen zijn.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 16 november 2020 @ 06:09:35 #26
80382 manny
30 is best veel
pi_196266200
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 00:10 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Meer bewijs dat het leger vooral bestaat om de elite te beschermen tegen de eigen bevolking dan het land tegen bedreiging vanuit het buitenland.

Je betaalt mee aan je eigen onderdrukking.
Ah. Post 6 en daar komt "de elite" er al weer aan.

Wie zijn dat dan en hoe bepalen die de agenda van defensie?

En wellicht om even te overdenken. Op het moment dat het land / de wereld wordt lamgelegd door een, niet eerder vertoonde, pandemie. Zou het dan zo kunnen zijn dat het leger wat aangepaste taken oppakt?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_196266387
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 00:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]

De ziekenhuizen liggen vooral vol door bezuinigingen. Dat er een griepje langs zou komen lag al enige tijd in de lijn der verwachting maar om dan maar meteen een Gestapo op te tuigen gaat vrij ver lol
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 07:12:32 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196266405
meteen maar de Gestapo erbij haleb je punt te maken gaat ook wat ver lol
pi_196266451
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 07:12 schreef sp3c het volgende:
meteen maar de Gestapo erbij haleb je punt te maken gaat ook wat ver lol
Chargeren is gewoon een heerlijk stijlmiddel 😂
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 07:27:01 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196266466
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 06:09 schreef manny het volgende:

[..]

Ah. Post 6 en daar komt "de elite" er al weer aan.

Wie zijn dat dan en hoe bepalen die de agenda van defensie?

En wellicht om even te overdenken. Op het moment dat het land / de wereld wordt lamgelegd door een, niet eerder vertoonde, pandemie. Zou het dan zo kunnen zijn dat het leger wat aangepaste taken oppakt?
dat laatste is prima natuurlijk maar als het klopt (wat vaker niet dan wel het geval is als het over defensie gaat) dat ze hier op eigen houtje besloten hebben om wat politietaken aan te passen en op te pakken dan is dat altijd fout
  Moderator maandag 16 november 2020 @ 07:57:20 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196266651
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 07:22 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Chargeren is gewoon een heerlijk stijlmiddel 😂
defensie geniet van deze post
pi_196266742
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 07:07 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

De ziekenhuizen liggen vooral vol door bezuinigingen. Dat er een griepje langs zou komen lag al enige tijd in de lijn der verwachting maar om dan maar meteen een Gestapo op te tuigen gaat vrij ver lol
Dat is grote onzin. Zelfs al hadden we dubbele capaciteit dan hadden we twee weken langer gehad. Zo werkt exponentiële groei nu eenmaal.
  maandag 16 november 2020 @ 08:31:37 #33
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_196266872
Lijkt me prima toch, netjes binnen de AVG!.. ^O^

Lijkt me toch waarom je inlichtingendienst hebt? Maar dat kan aan mij liggen... :?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_196266876
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 08:12 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat is grote onzin. Zelfs al hadden we dubbele capaciteit dan hadden we twee weken langer gehad. Zo werkt exponentiële groei nu eenmaal.
Dan hadden we wat twee weken langer gehad?
pi_196266905
Ik snap niet helemaal waarom deze taak bij Defensie ligt? Dit is toch meer AIVD niveau? Dat vind ik eigenlijk het enige opmerkelijke hier.
  maandag 16 november 2020 @ 08:45:55 #36
104871 remlof
Europees federalist
pi_196266973
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 05:52 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

over wie heb je het
De journalisten van de NRC die dit boven tafel hebben gebracht. Zo werkt dat in een open democratie met vrije pers.
pi_196266990
quote:
14s.gif Op maandag 16 november 2020 08:31 schreef SicSicSics het volgende:
Lijkt me prima toch, netjes binnen de AVG!.. ^O^

Lijkt me toch waarom je inlichtingendienst hebt? Maar dat kan aan mij liggen... :?
Heb het artikel nog niet gelezen maar begreep dat alle info gewoon openbaar is.

Beetje het zelfde met mensen die verbaasd zijn dat anderen weten waar ze werken, uit eten gaan, wat ze in hun vrije tijd doen en hoeveel kinderen ze hebben. Terwijl alles open en bloot op social media staat :`)
  maandag 16 november 2020 @ 08:49:04 #38
116015 SicSicSics
pi_196266998
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 08:37 schreef MoreDakka het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom deze taak bij Defensie ligt? Dit is toch meer AIVD niveau? Dat vind ik eigenlijk het enige opmerkelijke hier.
Veiligheid binnen en buiten Nederland raakt steeds meer verweven. Daarom werken de MIVD en de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) nauw samen. De AIVD richt zich vooral op dreigingen en risico’s voor de Nederlandse samenleving.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_196267029
Zelfs de romeinen begrepen dat je het leger niet tegen je eigen bevolking moet inzetten.
  maandag 16 november 2020 @ 08:58:37 #40
116015 SicSicSics
pi_196267068
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 08:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zelfs de romeinen begrepen dat je het leger niet tegen je eigen bevolking moet inzetten.
'De Romeinen'? Ligt er ook maar net aan, aan wie je het vroeg. Voldoende gevallen te vinden waar het leger ingezet werd tegen de inwoners.

Of het slim was is een andere kwestie, maar je opmerking is ietwat kort door bocht. ;)
Fine, fuck you then!
pi_196267081
quote:
14s.gif Op maandag 16 november 2020 08:58 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

'De Romeinen'? Ligt er ook maar net aan, aan wie je het vroeg. Voldoende gevallen te vinden waar het leger ingezet werd tegen de inwoners.

Of het slim was is een andere kwestie, maar je opmerking is ietwat kort door bocht. ;)
En in geen enkel geval liep het goed af uiteindelijk.
Het was toch redelijk wettelijk of bij decreet whatever, vastgelegd dat het leger niet tegen de eigen bevolking mocht worden ingezet. (of eigenlijk in Rome zelf gelegerd mocht worden etc)

Daar waren goeie redenen voor en oh ja uiteraard liep dat wel eens anders afhankelijk van welke gek aan de macht was maar dat het nooit een goed idee bleek te zijn mag dan duidelijk zijn na x duizend jaar onderhand.
pi_196267106
quote:
6s.gif Op maandag 16 november 2020 08:49 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Veiligheid binnen en buiten Nederland raakt steeds meer verweven. Daarom werken de MIVD en de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) nauw samen. De AIVD richt zich vooral op dreigingen en risico’s voor de Nederlandse samenleving.
Ok, mijn kennis hierover reikt niet zo ver. Maar waarom is dit dan nieuws?
pi_196267155
Hallo Defensie :W :W
Jullie zijn goed bezig _O_ _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 16 november 2020 @ 09:17:49 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196267247
Goede zaak. Complotwappies dienen met knetterharde repressie te worden aangepakt.
  maandag 16 november 2020 @ 09:29:25 #45
116015 SicSicSics
pi_196267376
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 09:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
En in geen enkel geval liep het goed af uiteindelijk.
Ook dat ligt eraan wie je het vraagt natuurlijk! :D

Wederom wat kort door de bocht.
Fine, fuck you then!
  maandag 16 november 2020 @ 09:33:11 #46
116015 SicSicSics
pi_196267422
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 09:03 schreef MoreDakka het volgende:
Ok, mijn kennis hierover reikt niet zo ver. Maar waarom is dit dan nieuws?
In eerste instantie omdat ze het (kennelijk) zonder vraag vanuit de binnenlandse diensten hebben gedaan. Dat zou niet mogen. Ook betwist het NRC of ze echt wel open bronnen gebruiken en geeft aan dat ze ook semi-gesloten bronnen gebruiken in hun analyses.
Fine, fuck you then!
pi_196267477
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 08:32 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dan hadden we wat twee weken langer gehad?
Voordat de zorg de druk niet meer aan kan.
pi_196267560
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 09:38 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Voordat de zorg de druk niet meer aan kan.
Dus als we dubbele capaciteit hadden dan hadden we over twee weken alsnog overbezetting gehad? Lol
pi_196267570
Haha, Jensen gaat deze mention echt helemaal uitbuiten. Koren op de molen dit :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_196267602
Het meest kwalijke vind ik dat deze experimenten zonder toestemming zijn uitgevoerd. Toch vind ik het ergens ook wel waardevol om in een bijzondere tijd als deze zulke onderzoeken te doen. Uiteraard onwenselijk om Defensie structureel in te zetten in eigen land, maar als het resultaten van de onderzoeken nuttige uitkomsten bieden voor toekomstige missies e.d. kan ik er wel mee leven. Militair optreden zal steeds meer gaan om beïnvloeding van groepen, met o.a. (des)informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')