Ik zit niet zo op jouw goedkeuring te wachten dat ik taken voor je ga uitvoeren die je eenvoudig zelf kan doen.quote:Op maandag 16 november 2020 10:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kijk René, zo kan het dus ook hè, kwaldebehanger.
Wat dacht je van mijn 5775, notebene de cijfers die ook in mijn username staan!!!quote:Op maandag 16 november 2020 10:43 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM exact 12.000 posts.
@:Muskusboktor57 en ik vinden hier iets van
Jouw username heeft echt héél weinig waarde. Die verandert nog sneller dan de prijzenlijst van de moeder van @GGMMquote:Op maandag 16 november 2020 10:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat dat je van mijn 5775, notebene de cijfers die ook in mijn username staan!!!
Doe dit maar niet meer.quote:Op maandag 16 november 2020 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw username heeft echt héél weinig waarde. Die verandert nog sneller dan de prijzenlijst van de moeder van @:GGMM
Is dit een Sinterklaas grap die ik niet snap ofzoquote:Op maandag 16 november 2020 10:53 schreef Caland het volgende:
Erik van Muiswinkel overleden
Erg jammer
Mofo... ik dacht de echtequote:Op maandag 16 november 2020 10:53 schreef Caland het volgende:
Erg jammer
Vervelend nieuws.quote:Op maandag 16 november 2020 10:53 schreef Caland het volgende:
Erg jammer
Hopelijk wordt er een parkeerplaats naar hem vernoemd.quote:Op maandag 16 november 2020 10:53 schreef Caland het volgende:
Erg jammer
Of een plantsoen.quote:Op maandag 16 november 2020 10:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk wordt er een parkeerplaats naar hem vernoemd.
waar gaat dit over?quote:Op maandag 16 november 2020 10:59 schreef DonRaja het volgende:
Italiaanse politie gebruikte een Huracan voor een orgaantransport. Van Rome naar Padua in 2 uur. Waarom die flikkers niet gewoon een helicopter gebruikten is onbekend...
idiotenquote:Op maandag 16 november 2020 11:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/auto/it(...)d-230-km-u~ab76b9db/
Waarom schrijf jij helikopter op in het Engels?quote:Op maandag 16 november 2020 10:59 schreef DonRaja het volgende:
Italiaanse politie gebruikte een Huracan voor een orgaantransport. Van Rome naar Padua in 2 uur. Waarom die flikkers niet gewoon een helicopter gebruikten is onbekend...
Ik heb het altijd zo geschreven is dat wrong?quote:Op maandag 16 november 2020 11:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij helikopter op in het Engels?
IK MOET DIT WETEN.
[ afbeelding ]
@:lenny_leonard
Ja. Je hebt de train gemist.quote:Op maandag 16 november 2020 11:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het altijd zo geschreven is dat wrong?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |