En buiten de defibrillator hebben ze geen wapens, dus kan je er lekker tegenaan rammen.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:36 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ohja ja precies die bemoeien zich alleen met hun eigen zaken
quote:
De politie lokt het ook maar uit met hun gebemoeiquote:Op zondag 7 februari 2021 21:38 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
En buiten de defibrillator hebben ze geen wapens, dus kan je er lekker tegenaan rammen.
Als verkiezingen aankomen neemt het percentage significant toe.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:34 schreef BasEnAad het volgende:
De hele Tweede Kamer zit vol met populisten zo te horen
Ja, ik snap dat Lubach graag dingen zoekt om Rutte mee te bashen, maar er zijn toch wel betere onderwerpen.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:38 schreef StephanL het volgende:
Alsof ze in het buitenland rekening houden met je persoonlijke situatie.
Ik denk dat je eens het boekje ‘Relativeren van cynisch bedoelde opmerkingen voor dummy’s’ eens zou moeten lezen.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:39 schreef Fugue het volgende:
[..]
De politie lokt het ook maar uit met hun gebemoei
In het buitenland is alles beterquote:Op zondag 7 februari 2021 21:38 schreef StephanL het volgende:
Geen zorgen, er zijn nog genoeg afleveringen te vullen.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat Lubach graag dingen zoekt om Rutte mee te bashen, maar er zijn toch wel betere onderwerpen.
quote:Op zondag 7 februari 2021 21:38 schreef StephanL het volgende:
Peruquote:Op zondag 7 februari 2021 21:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]Wat heeft het buitenland hier mee te maken? Welk buitenland?
Die zou ik best willen halen maar als ik nu de straat op ga komen Romeo’s me weer uitlokkenquote:Op zondag 7 februari 2021 21:40 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik denk dat je eens het boekje ‘Relativeren van cynisch bedoelde opmerkingen voor dummy’s’ eens zou moeten lezen.
Over Rutte heeft hij een heel duidelijk punt. Rutte wil geen oorzaken benoemen, omdat hij er zelf mede schuldig aan is.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is er hier niemand die Lubach zelf juist een beetje politiek aan het stoken is?
Een duidelijk punt heeft ie niet en grappig is het ook al niet.
Die nuance ontbreekt wel, maar ook jij hebt als alfaatje niet zoveel met cijfers natuurlijk. Een rechter kan van alles meewegen, maar in een statistische analyse van verschil in recidive kun je daar ook gewoon voor corrigeren.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Lubach is ook niet zo goed in cijfers. Recidiveverwachting is juist wat de rechters taakstraffen doet opleggen, dus die cijfers zijn een omgekeerde selffulfilling prophecy.
Cijfers zijn het probleem niet zo. Niemand snapt echt waar je stopt met kijken naar de cijfers en start met kijken het maatschappelijke en collectieve welzijn. Oh jeej maatwerk, context, achtergronden....bah dat klinkt allemaal maar oneerlijk.quote:Op zondag 7 februari 2021 21:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Lubach is ook niet zo goed in cijfers. Recidiveverwachting is juist wat de rechters taakstraffen doet opleggen, dus die cijfers zijn een omgekeerde selffulfilling prophecy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |