abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 oktober 2022 @ 00:05:22 #51
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_206506108
En dat is 14!

*O* *O* *O* *O* *O*
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_206506867
34 in totaal toch? De volgende in het rijtje om in te halen is Senna. Max bevindt zich dus nu al tussen de echt grote kampioenen uit de F1 geschiedenis.
  maandag 31 oktober 2022 @ 09:53:07 #53
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_206507215
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 09:07 schreef Coppi het volgende:
34 in totaal toch? De volgende in het rijtje om in te halen is Senna. Max bevindt zich dus nu al tussen de echt grote kampioenen uit de F1 geschiedenis.
Hij staat al boven een hele rits aan legendarische coureurs. Op Prost en Senna na boven alle toppers van voor 2000. Tot niet zo lang geleden ondenkbaar dat een Nederlandse coureur dat ooit voor elkaar zou boksen.
pi_206509082
GP wins at the age of Max Verstappen (25 years, 1 month)

34 Max
22 Vettel
14 Alonso
11 Hamilton
2 Michael Schumacher
1 Senna
0 Prost

quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 09:07 schreef Coppi het volgende:
Ten tijden van Fangio, Ascari, Clark had je niet zoveel GP's en ook nog andere wedstrijden om aan mee te doen.
pi_206514308
How Verstappen’s underrated skill helped his dominant Mexico F1 win

quote:
Max Verstappen scooped a new Formula 1 record on Sunday by picking up his 14th victory of the season in the Mexican Grand Prix.

Verstappen controlled proceedings at the front, but at one point it looked like old title rival Lewis Hamilton may be set to run him close in the fight at the front thanks to his tyre strategy.

Yet as the race unfolded, it became apparent that Verstappen had the race well within his grasp, aided by one of his most underrated skills that is not talked about often enough.

In the latest edition of Paddock Packdown from the Autodromo Hermanos Rodriguez, Autosport F1 Reporter Luke Smith looks at Verstappen’s win, the strategy options that played out, and considers where his season ranks among the all-time greats.
https://www.autosport.com(...)ico-f1-win/10393470/

pi_206710125
twitter
pi_206710311
quote:
4s.gif Op donderdag 17 november 2022 16:42 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
Lol hij vertelt zelf niet waarom hij het deed en neemt dan iedereen de maat dat ze niet het hele verhaal weten en toch oordelen. De zelfreflectie van deze man _O_
pi_206710440
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2022 17:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Lol hij vertelt zelf niet waarom hij het deed en neemt dan iedereen de maat dat ze niet het hele verhaal weten en toch oordelen. De zelfreflectie van deze man _O_
Ik heb veel respect voor Verstappen zijn kunde als coureur en zijn mentale weerbaarheid, maar in deze zaak vind ik hem een ongelooflijke dombo.
pi_206710499
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 17:19 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik heb veel respect voor Verstappen zijn kunde als coureur en zijn mentale weerbaarheid, maar in deze zaak vind ik hem een ongelooflijke dombo.
:N

Reasons
pi_206710542
Gewoon een matennaaier.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_206710584
Hij had op z'n minst kunnen zeggen dat het inderdaad als een klotestreek is overgekomen, maar dat het niet is zoals het lijkt.
pi_206710597
quote:

[..]
Zondag helpt hij hem wel.

En dan is alles weer vredig.
pi_206710626
quote:

[..]
Inderdaad, geef gewoon even toe dat je door in the heat of the moment een fout hebt gemaakt, kan iedereen weer doorlopen. Maar nee, dat is te moeilijk voor hem. En dat zegt wel wat over zijn ego.
  donderdag 17 november 2022 @ 18:56:33 #64
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_206711345
quote:
4s.gif Op donderdag 17 november 2022 17:35 schreef aloa het volgende:

[..]
Zondag helpt hij hem wel.

En dan is alles weer vredig.
Zou Max een zekere overwining gaan opgeven als hij op 1 rijdt en Perez op 2?
Dat is dan voor de punten opzich ook niet meer nodig zolang Perez maar voor Leclerc blijft.

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 17-11-2022 21:20:32 ]
pi_206711387
quote:
11s.gif Op donderdag 17 november 2022 18:56 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Zou Max een zekere overwining gaan opgeven als hij op 1 rijdt en Perez op 2?
Dat is dan voor de punten oipzich ook niet meer nodig zolang Perez maar voor Leclerc blijft.
Ik denk het niet. En idd dan moet Perez maar voor Leclerc blijven...
pi_206711502
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2022 17:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Max is een ontzettende droeftoeter in deze gehele case. Deze reactie past daar prima bij.
pi_206711538
quote:

[..]
Dit. Altijd zo defensief over zijn familie. Ondertussen zet zijn ma online dat Perez vreemd gaat.
De Verstappens in een notendop.
pi_206711662
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 17:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Inderdaad, geef gewoon even toe dat je door in the heat of the moment een fout hebt gemaakt, kan iedereen weer doorlopen. Maar nee, dat is te moeilijk voor hem. En dat zegt wel wat over zijn ego.
Als ik de FIA was dan zou ik ook eens gaan onderzoeken of Perez in Monaco met opzet is gecrasht, al kunnen ze dat lastig bewijzen denk ik. Het is overduidelijk dat Max niet wil zeggen wat de reden is voor zijn gedrag omdat hij zijn werkgever daarmee in de problemen brengt.
pi_206712794
Was het ook niet zo dat max perez niet voor liet omdat leclerc vlak achter perez zat ? 0,8 een sec. ofzo.
Het lijkt mij ook niet echt makkelijk om iemand voor te laten gaan die ruim 4 sec. achter je zit, had hij op zijn rem moeten trappen dan en dan met als risico dat leclerc hem ook in haalde.

P.s. saint liet leclerc ook niet voor gaan maar daar hoor je niemand over.
  donderdag 17 november 2022 @ 20:26:50 #70
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_206713085
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 20:12 schreef Sorella het volgende:
Was het ook niet zo dat max perez niet voor liet omdat leclerc vlak achter perez zat ? 0,8 een sec. ofzo.
Het lijkt mij ook niet echt makkelijk om iemand voor te laten gaan die ruim 4 sec. achter je zit, had hij op zijn rem moeten trappen dan en dan met als risico dat leclerc hem ook in haalde.

P.s. saint liet leclerc ook niet voor gaan maar daar hoor je niemand over.
Nee, Ocon zat ruim 4 seconde achter Perez. Leclerc zat op P4 nog voor Alonso en Verstappen.
Het team vroeg Max om Perez voor te laten als hij bij bocht 12 nog niet voorbij Alonso was. Na bocht 12 is het plankgas naar de finish, dus op zich had het gekund. Maar of het kon of niet heeft niets met de beslissing van Max te maken.
Blijkbaar was het binnen het team bekend dat Max dit niet zou gaan doen. Er wordt druk gespeculeerd over het waarom, maar als het team wist dat het niet zou gebeuren had het ook niet tegen Perez gezegd moeten worden. Of die redenen van Max nou terecht zijn of niet.

Wat LEC/SAI betreft: daar was het team gewoon duidelijk: gaan we niet doen, te riskant. Ik denk dat men het er daarom niet over heeft.
pi_206713205
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 19:14 schreef Newone82 het volgende:

[..]
Dit. Altijd zo defensief over zijn familie. Ondertussen zet zijn ma online dat Perez vreemd gaat.
Ik dacht dat je het er gisteren al bij zou laten?

Rent free noemen ze dat volgens mij.
pi_206714317
quote:

[..]
Ik lees dat nu pas. Wat een tokkie familie :')

Pas maar op met wat je zegt, want anders krijg je voordat je het doorhebt een roei van Jos om je oren :')
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  maandag 21 november 2022 @ 07:50:33 #73
Why is all the rum gone?
pi_206756566
En 15!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

(gaat die andere geit nooit halen)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 21 november 2022 @ 08:48:04 #74
Why is all the rum gone?
pi_206756845
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 17:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gewoon een matennaaier.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 17:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 19:11 schreef Newone82 het volgende:

[..]
Max is een ontzettende droeftoeter in deze gehele case. Deze reactie past daar prima bij.
Er zijn geen cadeautjes in de Formule 1. Als Perez 2de wil worden in het WK, zal hij anders moeten gaan rijden.

Daarnaast denk ik dat Max meer respect heeft voor Leclerc en het hem meer gunt.
  vrijdag 25 november 2022 @ 00:17:53 #75
Why is all the rum gone?
pi_206810761
Interessante Power Rankings voor 2022. :')

1 Max Verstappen 8.8
2 Charles Leclerc 8.2
3 George Russell 7.8
3 Lando Norris 7.8
5 Lewis Hamilton 7.7
5 Fernando Alonso 7.7
pi_206812152
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 09:53 schreef beantherio het volgende:

[..]
Hij staat al boven een hele rits aan legendarische coureurs. Op Prost en Senna na boven alle toppers van voor 2000. Tot niet zo lang geleden ondenkbaar dat een Nederlandse coureur dat ooit voor elkaar zou boksen.
Weet nog dat ik in de tijden van Jos al blij was als hij binnen de top 15 wist te kwalificeren, en die zeer zeldzame keren als hij een puntje pakte was het alsof hij een overwinning pakte. Als je mij dit 10 jaar geleden had gezegd had ik je voor gek verklaard. Mooi een Nederlandse coureur voor eeuwig in dat lijstje, en hij is nog niet klaar gelukkig :)
pi_206812791
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 08:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
[..]
[..]
Er zijn geen cadeautjes in de Formule 1. Als Perez 2de wil worden in het WK, zal hij anders moeten gaan rijden.

Daarnaast denk ik dat Max meer respect heeft voor Leclerc en het hem meer gunt.
Juist. Perez is te langzaam een overduidelijke 2e rijder en geen competitie voor Max. Ze zouden Alonso naast Max moeten zetten. Dt zou vuurwerk opleveren.
  vrijdag 2 december 2022 @ 10:28:39 #78
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_206906555
quote:

[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar het bewijs hiervan. Tot op heden heb ik alleen nog maar een screenshot gezien dat prima gemanipuleerd kan zijn.
Rini dankjewel.
pi_206906679
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 10:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar het bewijs hiervan. Tot op heden heb ik alleen nog maar een screenshot gezien dat prima gemanipuleerd kan zijn.
Maakt toch niet uit, dat bewijs komt er nooit maar het zaadje is gepland.
  zaterdag 3 december 2022 @ 00:35:59 #80
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_206918268
Kunnen we alsjeblieft nog even wachten met Max the GOAT te noemen? Ja, ik ben ook Max supporter, en ons Max heeft inderdaad al een aantal records gebroken. Maar laten we ook in ogenschouw nemen dat de laatste paar jaar er ook meer races waren, waardoor Max ook het record makkelijker kon breken qua aantal overwinningen in 1 seizoen.

Natuurlijk zijn jullie en ook ik heel enthousiast over Max' prestaties. Geweldig dat een Nederlander (of in elk geval een halve Nederlander die ook nog eens racet met een Nederlandse licentie) al 2 wereldtitels op zijn naam heeft.
Maar Michael Schumacher en Lewis Hamilton hebben er beiden zeven!

Op dit moment vreet Max de kleine en wat grotere record kruimels op, die beide coureurs hebben laten liggen.
Max is nog lang niet tevreden, waarom zouden wij dat dan wel nu al zijn?

Vijf jaar vanaf nu.... als Max dan die zeven wereldtitels heeft, dan kan niemand er meer om heen dat Max the GOAT is. Want nooit eerder heeft iemand zeven wereldtitels op rij veroverd. Pas dan kunnen we op z'n vroegst zeggen of Max echt de grootste is!

Ik hoop het nog mee te maken, en hoop dat jullie het ook nog meemaken... :Y _O_
Maar na 2 keer wereldkampioen geworden te zijn, moet je net als Max, nog even bescheiden blijven.
  zaterdag 3 december 2022 @ 03:18:47 #81
45 SiGNe
pi_206918963
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 00:35 schreef Also-von-Oder het volgende:
Kunnen we alsjeblieft nog even wachten met Max the GOAT te noemen? Ja, ik ben ook Max supporter, en ons Max heeft inderdaad al een aantal records gebroken. Maar laten we ook in ogenschouw nemen dat de laatste paar jaar er ook meer races waren, waardoor Max ook het record makkelijker kon breken qua aantal overwinningen in 1 seizoen.

Natuurlijk zijn jullie en ook ik heel enthousiast over Max' prestaties. Geweldig dat een Nederlander (of in elk geval een halve Nederlander die ook nog eens racet met een Nederlandse licentie) al 2 wereldtitels op zijn naam heeft.

Op dit moment vreet Max de kleine en wat grotere record kruimels op, die beide coureurs hebben laten liggen.

Vijf jaar vanaf nu.... als Max dan die zeven wereldtitels heeft, dan kan niemand er meer om heen dat Max the GOAT is. Want nooit eerder heeft iemand zeven wereldtitels op rij veroverd. Pas dan kunnen we op z'n vroegst zeggen of Max echt de grootste is!

Maar na 2 keer wereldkampioen geworden te zijn, moet je net als Max, nog even bescheiden blijven.
Nee, waarom wachten?
En als hij over 6 jaar z'n 8e titel binnenhaalt dan is ie met terugwerkende kracht ook dit jaar al GOAT. :Y
  zaterdag 3 december 2022 @ 09:34:46 #82
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_206919821
quote:

Ik meet een GOAT-status niet af aan wereldtitels. Sowieso in het geval van Hamilton niet. Je moet het altijd afzetten tegen omstandigheden en daarmee is het sowieso nauwelijks meetbaar. Senna en Prost en ook Lauda en Piquet hadden in hun tijd veel meer competitie van elkaar een andere rijders te duchten. Auto’s waren veel onbetrouwbaarder. Clark won bijna alles in de Lotus, maar overleed vroeg. GOAT is veel meer een kwestie van smaak dan van getallen.
Rini dankjewel.
pi_206921349
quote:

contract t/m 2026, toch? zie hem dan echt wel stoppen en wat anders gaan doen, aangezien hij daar al vorige jaar over sprak.
  zaterdag 3 december 2022 @ 23:46:55 #84
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_206933953
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 december 2022 03:18 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Nee, waarom wachten?
En als hij over 6 jaar z'n 8e titel binnenhaalt dan is ie met terugwerkende kracht ook dit jaar al GOAT. :Y
Probeer nooit de toekomst in te halen, beste SiGNe. Ja ik wil ook graag optimistisch blijven, en we hebben er ook wel een aantal redenen tot toe. Maar het is zoals Max zelf zegt, altijd een team prestatie, en als het team wat steken laat vallen, en Mercedes en Ferrari (en welk team nog meer) grote progressie maakt? Zijn we dan allemaal teleurgesteld omdat Max niet opnieuw wereld kampioen is? Puur omdat we vergeten dat een ander team een betere auto heeft, en dat Max hieraan schuldig is?

Ja wij Nederlanders zijn erg goed in het ophemelen van onze helden, maar net zo makkelijk van alle fouten aan onze helden toe te schrijven. Wat als Max volgend jaar 5e wordt? Dan schrijven de meeste supporters hem al af!

En dat moeten we zien te voorkomen. Nederlandse supporters zijn zo veranderlijk als ons oer Nederlands weer.
  zaterdag 3 december 2022 @ 23:54:50 #85
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_206934036
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 09:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ik meet een GOAT-status niet af aan wereldtitels. Sowieso in het geval van Hamilton niet. Je moet het altijd afzetten tegen omstandigheden en daarmee is het sowieso nauwelijks meetbaar. Senna en Prost en ook Lauda en Piquet hadden in hun tijd veel meer competitie van elkaar een andere rijders te duchten. Auto’s waren veel onbetrouwbaarder. Clark won bijna alles in de Lotus, maar overleed vroeg. GOAT is veel meer een kwestie van smaak dan van getallen.
Goed te hore... ehm lezen... hoewel ik jou niet kan peilen in jouw antwoord... of je voor of tegen Verstappen bent? Maakt op dit moment ook niet veel uit!
Maar waar jij gelijk in hebt, heb je gewoon gelijk. :Y
En we gaan het de komende jaren wel zien, of dan wel wanneer het eindigt of juist niet! w/ w/
  zondag 4 december 2022 @ 00:11:04 #86
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_206934208
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 11:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]
contract t/m 2026, toch? zie hem dan echt wel stoppen en wat anders gaan doen, aangezien hij daar al vorige jaar over sprak.
Nee dat geloof ik niet! Zolang Max een competitieve wagen heeft zal hij waarschijnlijk blijven racen. Sterker nog, Max vindt het juist erg fijn als hij echt racen kan tegen gewaagde en gewaardeerde tegenstanders.
En hij is het natuurlijk is Max het aan zichzelf, zijn familie en ook verplicht aan zijn fan-base om uiteindelijk ook de grootste aller tijden te worden. En ik hoop dat hij het gaat doen! w/

Maar mij hoor je niet zeggen dat het per se lukt. Ik wens het alleen! _O_
  zondag 4 december 2022 @ 01:58:32 #87
45 SiGNe
pi_206934915
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 23:46 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]
Probeer nooit de toekomst in te halen, beste SiGNe. Ja ik wil ook graag optimistisch blijven, en we hebben er ook wel een aantal redenen tot toe. Maar het is zoals Max zelf zegt, altijd een team prestatie, en als het team wat steken laat vallen, en Mercedes en Ferrari (en welk team nog meer) grote progressie maakt? Zijn we dan allemaal teleurgesteld omdat Max niet opnieuw wereld kampioen is? Puur omdat we vergeten dat een ander team een betere auto heeft, en dat Max hieraan schuldig is?

Ja wij Nederlanders zijn erg goed in het ophemelen van onze helden, maar net zo makkelijk van alle fouten aan onze helden toe te schrijven. Wat als Max volgend jaar 5e wordt? Dan schrijven de meeste supporters hem al af!

En dat moeten we zien te voorkomen. Nederlandse supporters zijn zo veranderlijk als ons oer Nederlands weer.
Nee joh, komt wel goed, en anders hebben we weer wat te klagen, zijn Nederlanders ook goed in ;)
Max is sowieso al de beste Nederlandse F1 coureur ooit en ik denk eigenlijk niet dat daar nog verandering in gaat komen in de toekomst.
In de F1 mogen rijden is al niet makkelijk en Max had het geluk dat z'n vader ook al F1 coureur was, daardoor kreeg ie kansen die anderen niet krijgen (en ook niet meer kunnen krijgen door regelveranderingen)
  zondag 4 december 2022 @ 02:13:55 #88
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_206934971
quote:
11s.gif Op zondag 4 december 2022 01:58 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Nee joh, komt wel goed, en anders hebben we weer wat te klagen, zijn Nederlanders ook goed in ;)
Max is sowieso al de beste Nederlandse F1 coureur ooit en ik denk eigenlijk niet dat daar nog verandering in gaat komen in de toekomst.
In de F1 mogen rijden is al niet makkelijk en Max had het geluk dat z'n vader ook al F1 coureur was, daardoor kreeg ie kansen die anderen niet krijgen (en ook niet meer kunnen krijgen door regelveranderingen)
Natuurlijk is Max waarschijnlijk de beste Nederlandse coureur tot nu toe.... hoewel we nooit zullen weten hoe die andere Nederlanders in een top wagen zouden presteren, als ze die kans wel kregen!

En helemaal met jou eens... Jos was ook een fantastisch coureur... hij werd alleen te vroeg ingebracht bij zijn toenmalig Renaut/ Benetton team. En ook te vroeg afgeserveerd.
Maar eerlijk is eerlijk, als Jos een half jaar later was ingebracht... dan had hij veel beter gepresteerd.
Hoe dan ook, als je gevraagd word om een F1 rijder te vervangen, dan moet je er klaar voor staan... en Jos Verstappen was er destijds NOG niet klaar voor.

Enorm kloten voor Nederland en al helemaal voor Jos! En daarna kreeg hij nog amper een goed stoeltje om zich zelf te tonen. En ja, dat is F1 racen.
Maar daarvan heeft Jos geleerd... en deze kennis aan zijn zoor Max doorgegeven.

In een zekere manier heeft Jos revanche genomen op de hele F1 wereld door al zijn kennis door te geven aan zijn zoon MAX!
  zondag 4 december 2022 @ 06:57:34 #89
Why is all the rum gone?
pi_206935425
quote:
Kunnen we alsjeblieft nog even wachten met Max the GOAT te noemen?
Misschien neem jij het Fok! Formule 1 forum iets te serieus? :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 23:46 schreef Also-von-Oder het volgende:

Wat als Max volgend jaar 5e wordt? Dan schrijven de meeste supporters hem al af!
Is dat voor jou relevant, dan? Wat anderen over hem denken? En ik zou het zelfs toejuichen, geloof ik.
  zondag 4 december 2022 @ 10:18:12 #90
15746 daNpy
Marathon Coup
pi_206936227
quote:
11s.gif Op zondag 4 december 2022 01:58 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Dat soort uitlatingen vind ik meer van toepassing op iemand als M. Schumacher.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 4 december 2022 @ 11:57:09 #91
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_206937243
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 02:13 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]
Natuurlijk is Max waarschijnlijk de beste Nederlandse coureur tot nu toe.... hoewel we nooit zullen weten hoe die andere Nederlanders in een top wagen zouden presteren, als ze die kans wel kregen!

En helemaal met jou eens... Jos was ook een fantastisch coureur... hij werd alleen te vroeg ingebracht bij zijn toenmalig Renaut/ Benetton team. En ook te vroeg afgeserveerd.
Maar eerlijk is eerlijk, als Jos een half jaar later was ingebracht... dan had hij veel beter gepresteerd.
Hoe dan ook, als je gevraagd word om een F1 rijder te vervangen, dan moet je er klaar voor staan... en Jos Verstappen was er destijds NOG niet klaar voor.

Enorm kloten voor Nederland en al helemaal voor Jos! En daarna kreeg hij nog amper een goed stoeltje om zich zelf te tonen. En ja, dat is F1 racen.
Maar daarvan heeft Jos geleerd... en deze kennis aan zijn zoor Max doorgegeven.

In een zekere manier heeft Jos revanche genomen op de hele F1 wereld door al zijn kennis door te geven aan zijn zoon MAX!
Jos was wel de comeback king, hij is echt vaak van een jaar afwezigheid weer teruggekeerd in het F1 veld.
  zondag 4 december 2022 @ 13:25:41 #92
45 SiGNe
pi_206938412
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2022 10:18 schreef daNpy het volgende:

[..]
Dat soort uitlatingen vind ik meer van toepassing op iemand als M. Schumacher.
Die lift ook mee op de naam van z'n vader maar die is dan weer niet beter dan z'n vader, dat heeft Max wel.
OK, Max heeft dan weer geluk dat z'n vader niet de grootste allertijden was, is toch wat makkelijker om die te verbeteren.
En Mick heeft ook geen lessen van z'n vader gekregen zoals Jos dat wel met Max deed.
Max was dan in de karts ook een stuk beter dan Mick was.

Maar beiden hebben hun stoeltje ook vooral gehaald door hun achternamen, Max heeft toen laten zien dat hij in een langzamere wagen toch heel snel kon zijn, daardoor mocht ie door naar Red Bull.
Mick was helaas niet beter dan z'n teamgenoot en die verdwijnt nu (voorlopig?)
  zondag 4 december 2022 @ 18:26:44 #93
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206942767
quote:
11s.gif Op zondag 4 december 2022 13:25 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Die lift ook mee op de naam van z'n vader maar die is dan weer niet beter dan z'n vader, dat heeft Max wel.
OK, Max heeft dan weer geluk dat z'n vader niet de grootste allertijden was, is toch wat makkelijker om die te verbeteren.
En Mick heeft ook geen lessen van z'n vader gekregen zoals Jos dat wel met Max deed.
Max was dan in de karts ook een stuk beter dan Mick was.

Maar beiden hebben hun stoeltje ook vooral gehaald door hun achternamen, Max heeft toen laten zien dat hij in een langzamere wagen toch heel snel kon zijn, daardoor mocht ie door naar Red Bull.
Mick was helaas niet beter dan z'n teamgenoot en die verdwijnt nu (voorlopig?)
Waarom zou Verstappen de F1 hebben gehaald vanwege de naam van Jos :?

Die kwam daar gewoon omdat hij de snelste was, Jos was buiten Nederland echt al behoorlijk vergeten.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 4 december 2022 @ 19:40:22 #94
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_206943556
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 18:26 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Die kwam daar gewoon omdat hij de snelste was, Jos was buiten Nederland echt al behoorlijk vergeten.
Dan was ie misschien voetballer bij KAA Genk geweest en als ie heel veel talent had Belgisch international geworden indien Lukaku, Vertongen, de Bruijne en Alderwereld er mee zouden stoppen.
Wie dit leest is gek
  zondag 4 december 2022 @ 20:12:26 #95
45 SiGNe
pi_206943967
quote:

[..]

Max was nog 16 toen ie z'n contract afsloot bij Red Bull, dat had er oa mee te maken dat Jos de juiste contacten wist te bereiken.
Zelfs Toto Wolf wilde Max eigenlijk wel hebben maar die vond dt MAx wat ouder moest zijn.
Dat was uiteraard vanwegen z'n kartprestaties en F3 prestraties maar zeker ook vanwegen z'n naam en de juiste contacten die z'n vader had.
pi_206944154
quote:

[..]

Andretti, Villeneuve, Piquet, Winkelhock, Senna, Magnussen, Rosberg

Het zit soms in de familie.
  maandag 5 december 2022 @ 00:08:05 #97
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_206946688
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 06:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Misschien neem jij het Fok! Formule 1 forum iets te serieus? :')
[..]
Is dat voor jou relevant, dan? Wat anderen over hem denken? En ik zou het zelfs toejuichen, geloof ik.
Waar ligt de lijn tussen iets te serieus nemen en dit juist niet te doen?
We hebben op dit moment een van de beste coureurs in onze geschiedenis in de F1. En ik hoop dat dit zolang mogelijk zo blijft. Maar ik hoop ook dat Max die records ook nog pakt... okay, het mag best wat langer spannend blijven tot de laatste race (maar ajb niet bloedstollend spannend, want of mijn hart dat aan kan...?). :X

En zoals Max onze grootste F1 troef ooit is... zijn wij de Oranje zwerm die overal ter wereld onze Max aanmoedigen ook een grote steun voor Max. En als die wegvalt (al dan niet tijdelijk)... dan weten we niet wat voor consequenties dit heeft. Over een paar jaar geen races meer op Zandvoort, en of Spa? Verliest Max zijn zelfvertrouwen, wanneer het eens een jaartje minder gaat?
Man in de jaren '70 keek ik als 10 jarige al regelmatig de F1. En nu hebben we een Nederlander die races en zelfs wereldkampioenschappen wint, en nu wil ik ook dat hij een legende wordt (ook buiten Nederland) !

Dus ja het is voor mij relevant, ik heb mij er al bij neergelegd dat het Nederlands voetbalelftal nooit wereldkampioen zal worden (ook al gaan we naar de 1/4e finales). Maar Max die alle belangrijke records verbreekt, dat wil ik nog meemaken, voor ze me het graf indragen, als een groots fuck you naar al die coureurs uit andere landen, voor wie het veel makkelijker was om in de F1 te geraken! ^p^ ^p^

(ja sorry die laatste halve zin was een aanloopje om eindelijk die fuck you smileys een keer te gebruiken, want die werken alleen op het forum). :P
  maandag 5 december 2022 @ 00:24:40 #98
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_206946752
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 11:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Jos was wel de comeback king, hij is echt vaak van een jaar afwezigheid weer teruggekeerd in het F1 veld.
Absoluut, maar zelden nog in een wagen die in de punten kon rijden. Benetton heeft Jos iets te vroeg voor de leeuwen geworpen... en hem vervolgens ook weer te vroeg (naar mijn mening) vervangen toen Jos zich niet snel genoeg kon aanpassen.
Nu begrijp ik inmiddels wel waarom Benetton Jos nog voor het einde van het seizoen heeft "ontslagen."
En Jos begreep dat uiteindelijk ook, na bij bijna al die achterhoede teams te moeten werken.
Er was een team waar Jos nog een echte come back had kunnen maken, maar die ging binnen een paar races failliet.
Maar wat kon ik ook toen genieten van Jos... Bij de start van de wedstrijd haalde hij er met gemak een stuk of 4 tot wel 6 rijders in. Alleen werd hij op motorvermogen etc. telkens weer teruggepakt door de concurrentie.

Nooit echt begrepen dat er geen team uit het middenveld, hem niet 2 of 3 jaar na zijn ontslag bij Benetton heeft opgehaald.
Maar goed, Jos heeft hiervan geleerd... en heeft Max bewust gemaakt van waar Jos zelf het heeft laten liggen.
En vroeg wijs, maakt vroeg bewust, dus Jos heeft Nederlands eerste echte race legende zijn zoon Max, geleerd wat hij kon. En de laatste meters heeft hij uit handen gegeven en overgedragen aan Red Bull.

Sorry The Fixer, voor zo'n uitgebreide reactie op zo'n korte reactie. :@
pi_208264292
Verstappen evenaart Senna in Bahrein

Inmiddels zestien keer gewonnen met startnummer 1.

twitter
  maandag 6 maart 2023 @ 16:27:57 #100
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_208266768
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 00:24 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]
Absoluut, maar zelden nog in een wagen die in de punten kon rijden. Benetton heeft Jos iets te vroeg voor de leeuwen geworpen... en hem vervolgens ook weer te vroeg (naar mijn mening) vervangen toen Jos zich niet snel genoeg kon aanpassen.
Nu begrijp ik inmiddels wel waarom Benetton Jos nog voor het einde van het seizoen heeft "ontslagen."
En Jos begreep dat uiteindelijk ook, na bij bijna al die achterhoede teams te moeten werken.
Er was een team waar Jos nog een echte come back had kunnen maken, maar die ging binnen een paar races failliet.
Maar wat kon ik ook toen genieten van Jos... Bij de start van de wedstrijd haalde hij er met gemak een stuk of 4 tot wel 6 rijders in. Alleen werd hij op motorvermogen etc. telkens weer teruggepakt door de concurrentie.

Nooit echt begrepen dat er geen team uit het middenveld, hem niet 2 of 3 jaar na zijn ontslag bij Benetton heeft opgehaald.
Maar goed, Jos heeft hiervan geleerd... en heeft Max bewust gemaakt van waar Jos zelf het heeft laten liggen.
En vroeg wijs, maakt vroeg bewust, dus Jos heeft Nederlands eerste echte race legende zijn zoon Max, geleerd wat hij kon. En de laatste meters heeft hij uit handen gegeven en overgedragen aan Red Bull.

Sorry The Fixer, voor zo'n uitgebreide reactie op zo'n korte reactie. :@
ik denk dat Huub niet zo goed was als manager, als hij beweerde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')