Vooral op de echt klassieke circuits, Canada, Monza, Monaco..quote:Op vrijdag 15 december 2023 01:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, Brabham was voor mijn tijd ook maar het is wel een hele bijzondere trofee, vind ik, er zijn maar weinig races waar een je een trofee ziet met een eigen race historie.

Eens en die van Hongarije is ook een gedrocht.quote:Op vrijdag 15 december 2023 01:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vooral op de echt klassieke circuits, Canada, Monza, Monaco..
Die van Nederland is ook wel speciaal, al is dat vooral omdat die zo lelijk is.
Wie er bedacht had om een grote eierdop te maken mag wat mij betreft ontslagen worden.

Er zijn ook meerdere circuits die opeens van die Heineken bekers gingen uitdelen en wat het circuit ook was, die bekers leken allemaal hetzelfde omdat ze (verplicht) de Heineken ster moesten verwerken in het ontwerp.quote:Op vrijdag 15 december 2023 02:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eens en die van Hongarije is ook een gedrocht.
Meestal vind ik de trofeeen in de vorm van het circuit wel mooi en herkenbaar, vaak zijn de trofeeen veel te generiek, die van Abu Dhabi kan net zo goed de beker van Miami of van Singapore zijn.

quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:30 schreef StateOfMind het volgende:
https://www.gelderlander.(...)s-te-huren~a8fc696d/
Te weinig ervaring met snelle auto's om een AMG GT te mogen huren

Dat krijg je als je op je 17e in de F1 stapt als je je rijbewijs nog niet eens hebt. Dat vond ik er in het begin zo prachtig aan., zo'n 17 jarige snotneus die de gevestigde orde ff opschudde en niet bang was voor de grote namen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 11:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Al is dat natuurlijk gewoon een standaard leeftijdsprotocolletje.
Bizar eigenlijk dat die gozer pas 26 is en al zolang mee doet in de top van de racerij.

Wie is die Djokovic?quote:Op woensdag 27 december 2023 12:21 schreef Nober het volgende:
Max 2de en derde in 2021 en 2022. Enige Nederlandse winnaar was Inge de Bruijn in 2000.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/European_Sportsperson_of_the_Year
[ twitter ]
11,1 miljoen.
[ afbeelding ]

Niet heel slecht maar dus al vijf keer gewonnen.quote:Op donderdag 28 december 2023 09:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wie is die Djokovic?

Nova troep.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:12 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi FireFox1, Max Verstappen is op dit moment (2022) één keer wereldkampioen Formule 1 geworden. Hij behaalde deze titel in het seizoen van 2021. Het was een historisch jaar voor Max en zijn fans, aangezien hij daarmee de jongste wereldkampioen ooit werd.
Uiteraard blijft Verstappen streven naar meer successen en we zullen zien wat de toekomst nog brengt voor hem in de Formule 1! Ik ben absoluut fan van zijn talent en vastberadenheid *glimlach*. Als je nog meer vragen hebt over Max of iets anders waarover je wilt praten, laat het me gerust weten!

Ze loopt achterquote:

En ze luistert nietquote:

Welke Silverstone bedoel je?quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Een aantal jaren geleden ging het in Silverstone behoorlijk mis toen hij flink onder druk stond.

En het was ook Hamilton die toen onder druk stond. Dat was ook goed te zien tijdens het overdreven feestvieren na de race. De opluchting was duidelijk zichtbaar.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Welke Silverstone bedoel je?
In 2021 leek het mij dat Hamilton "de schuldige" was aan de clash tussen Max en hem.

Hij herkent zelfs een Nattekat.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:04 schreef potjecreme het volgende:
Dit had ik niet achter Verstappen gezocht.
https://youtube.com/shorts/x9w2cSL1zGU?si=5TNkiiA5A7Tceh79

Best knap, hoop mensen kennen de meeste van de rassen niet eens, laat staan hoe ze eruit zien.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:04 schreef potjecreme het volgende:
Dit had ik niet achter Verstappen gezocht.
https://youtube.com/shorts/x9w2cSL1zGU?si=5TNkiiA5A7Tceh79

denkt dat Max dan stoptquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:58 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Baby op komst? Trouwen? Allebei?

En als het een ventje wordt hem Lewis noemen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:58 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Baby op komst? Trouwen? Allebei?

Ja leuk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:24 schreef -XOR- het volgende:
Max z'n pa weer losse handjes.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |