Maakt niet uit, hebben we al een paar jaar niet meer veranderdquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
Klopt niks van de OP. Sorry ik heb dit een tijdje al niet gedaan.
Ik zat mij letterlijk ook net af te vragen van wie die wasquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:23 schreef golfer het volgende:
Een tijdje op zoek geweest naar die iconische platenhoes voor de presentatoren met die blotige vrouw met een vliegtuig. Eindelijk gevonden: Blind Faith.
Nee, er zijn nummers waarvan je beter de studio versie kan horen. En dit is er één van.quote:
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, er zijn nummers waarvan je beter de studio versie kan horen. En dit is er één van.
Idemquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:29 schreef Pedroso het volgende:
Als het maar geen God Only Knows wordt
Dat was de goden verzoekenquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:29 schreef Pedroso het volgende:
Veel teveel gehyped de laatste jaren, ze hebben betere uitgebrachtquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:29 schreef Pedroso het volgende:
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:37 schreef ok01 het volgende:
Ik had dan nog liever Otis redding voor de tachtigste keer gehoord
Komt vast nog wel.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:37 schreef ok01 het volgende:
Ik had dan nog liever Otis redding voor de tachtigste keer gehoord
En Dr Johnquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt vast nog wel.
Net als Aznavour.
Ik kende dit nummer ook nog niet van hunquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:42 schreef golfer het volgende:
The Meters. Eindelijk iets wat ik nog niet zo vaak gezien heb.
Prince was een fanquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:43 schreef Pedroso het volgende:
Deze ken ik dan weer niet, zowel band als nummer. Maar klinkt wel lekker funky
Grappig, ik kreeg net enorme behoefte aan Prince.quote:
Yep, dit is niet bepaald hun beste nummer.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:45 schreef ok01 het volgende:
Ik vind Iron Maiden fantastisch, maar had liever een ander nummer gehoord
Controversyquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Grappig, ik kreeg net enorme behoefte aan Prince.
Net zo herkenbaar en bagger als al hun andere nummers.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Doe dan AC/DC, die hebben ook net een nieuw album uit.
Vreselijk iddquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:50 schreef Pedroso het volgende:
Loooooooooving you...lalalalala. Ik ben allergisch voor dat nummer
Ewwww uitslag idd.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:50 schreef Pedroso het volgende:
Loooooooooving you...lalalalala. Ik ben allergisch voor dat nummer
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Het schijnt dat alleen honden het geluid van Minnie Ripperton kunnen horen.
Ook de hangjeugd kun je er prima mee verjagen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Ga ik zo uit testen bij mijn hondquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook de hangjeugd kun je er prima mee verjagen.
+ vleermuizenquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Laten we daar de "bagger" van AC/DC voor gebruiken.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:52 schreef Pedroso het volgende:
Ook de hangjeugd kun je er prima mee verjagen.
Ik vind Jagger altijd mooi geverfd. In tegenstelling tot McCartneyquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:58 schreef Pedroso het volgende:
Zo'n verlopen oude kop en dan met geverfd haar...brrrr
Zie het maar eens zo te halen...quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:58 schreef Pedroso het volgende:
Zo'n verlopen oude kop en dan met geverfd haar...brrrr
Leo is dan ook een lopende encyclopediequote:Op zondag 15 november 2020 00:00 schreef golfer het volgende:
Het stapeltje hulpkaarten bij Leo is onaangebroken, de stapel van Matthijs is al voor de helft gebruikt.
Volgende keer met autocue.quote:Op zondag 15 november 2020 00:00 schreef golfer het volgende:
Het stapeltje hulpkaarten bij Leo is onaangebroken, de stapel van Matthijs is al voor de helft gebruikt.
Je kijkt dit voor het eerst??quote:Op zondag 15 november 2020 00:04 schreef Piles het volgende:
Wie heeft die clown achter dat mengpaneel gezet?
Ik dacht van niet, maar blijkbaar welquote:Op zondag 15 november 2020 00:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je kijkt dit voor het eerst??
Hij voegt niks meer toe. En wordt ook afgekapt nuquote:Op zondag 15 november 2020 00:04 schreef Piles het volgende:
Doet al jaren mee en had in het verleden wel wat inbreng, maar wordt nu door Matthijs steeds afgekapt.quote:Op zondag 15 november 2020 00:04 schreef Piles het volgende:
Hij is er meestal wel bij.Volgens mij niet vanaf het begin, maar is eigenlijk wel een vast onderdeel van dit gebeurenquote:Op zondag 15 november 2020 00:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht van niet, maar blijkbaar wel
Zoals het een goede 70er jaren bandlid betaamt.quote:
Iets minder glamoureus. Ziekenhuisbacterie na een levertransplantatie.quote:Op zondag 15 november 2020 00:08 schreef Pedroso het volgende:
Zoals het een goede 70er jaren bandlid betaamt.
quote:Op zondag 15 november 2020 00:09 schreef Magica het volgende:
Nacht van de popmuziek, alleen maar ouwe kutmuziek
Was wel zwaar alcoholist, vandaar ook de levertransplantatiequote:Op zondag 15 november 2020 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Iets minder glamoureus. Ziekenhuisbacterie na een levertransplantatie.
Gelukkig maar. Iemand moet toch z'n kutjasjes naar de stomerij brengen.quote:Op zondag 15 november 2020 00:08 schreef golfer het volgende:
Doet al jaren mee en had in het verleden wel wat inbreng, maar wordt nu door Matthijs steeds afgekapt.
Deed overigens ook mee aan First Dates en heeft daar een vriendin aan over gehouden.
Je voelt je weer jong?quote:Op zondag 15 november 2020 00:09 schreef Magica het volgende:
Nacht van de popmuziek, alleen maar ouwe kutmuziek
Welkomquote:Op zondag 15 november 2020 00:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ah, hier is iedereen.
Rory was lekker!!!
quote:
Hoiquote:Op zondag 15 november 2020 00:15 schreef Quoi het volgende:
Oja en sorry: hoiOude ziel present. Vooral liefhebber van Freddie, veel 70s en eigenlijk iedere muzikant die homo is of dood.
Dan zal je deze wel kunnen waarderen..quote:Op zondag 15 november 2020 00:15 schreef Quoi het volgende:
Oja en sorry: hoiOude ziel present. Vooral liefhebber van Freddie, veel 70s en eigenlijk iedere muzikant die homo is of dood.
quote:Op zondag 15 november 2020 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb BB nog in het Concertgebouw gezien.
quote:Op zondag 15 november 2020 00:22 schreef ok01 het volgende:
Wel fijn dat er een versie is zonder Bono
Awesome.quote:Op zondag 15 november 2020 00:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan zal je deze wel kunnen waarderen..
Die ene avond dat Pierre Wind een pruik op magquote:
Moest het even weer opzoeken. Voorstelling heette TING. Geweldig goed.quote:Op zondag 15 november 2020 00:39 schreef golfer het volgende:
The Nits heb ik veel van.
2 jaar geleden nog gezien in Carré als begeleidingsband van het Scapinoballet met inleiding vooraf van Henk Hofstede.
Die blijft wel het beste inderdaadquote:Op zondag 15 november 2020 00:51 schreef PippenScottie het volgende:
Geef me de Deep Purple versie maar
Ik ken deze versie vooral van de film I Know what you did last summerquote:Op zondag 15 november 2020 00:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is bijna noot voor noot de DP versie
Meldtquote:Op zondag 15 november 2020 00:52 schreef Magica het volgende:
Hier is het ouwe lullen clubje blijkbaar
Wilde t net typen!quote:Op zondag 15 november 2020 00:56 schreef ok01 het volgende:
Kijk het zijn dit soort opnamens waardoor ik van dit programma houd
Mag het niet aan en vrouw vragen, maar toch..hoe jong ben je?quote:Op zondag 15 november 2020 00:56 schreef ok01 het volgende:
Kijk het zijn dit soort opnamens waardoor ik van dit programma houd
Wat een directe vraag ineensquote:Op zondag 15 november 2020 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Mag het niet aan en vrouw vragen, maar toch..hoe jong ben je?
Oude, goede muzieksmaak dus.quote:Op zondag 15 november 2020 01:02 schreef ok01 het volgende:
Wat een directe vraag ineens![]()
32 overigens
Staat nu voor, ik twijfelde ook over hem. Maar gekozen voor Alanisquote:Op zondag 15 november 2020 01:03 schreef ok01 het volgende:
Tering deze is wel lastig![]()
Toch maar voor Neil Young denk ik
Die zal ook wel 'winnen'.quote:
Gaat Bernhard Langer de Masters winnen dit jaar?quote:Op zondag 15 november 2020 01:04 schreef golfer het volgende:
ik stem natuurlijk voor Shirley, maar kansloos.
Ook een mooie keuzequote:Op zondag 15 november 2020 01:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat nu voor, ik twijfelde ook over hem. Maar gekozen voor Alanis
Een beetje wel ja, vooral Hip Hop wordt veel genegeerd in dit programma. Aan de andere kant zijn er sowieso weinig muziekprogramma's op tv en vind ik dit daarom sowieso wel een verademingquote:Op zondag 15 november 2020 01:06 schreef Magica het volgende:
[..]
Leuke muziek, ik ken ze ook allemaal. Maar mis je niet een beetje variatie?
Afgrijselijk ja. De domste broertjes ooit.quote:Op zondag 15 november 2020 01:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oasis blijft terecht achter. Dat vind ik echt overgewaardeerd![]()
Ik ook. Hij heeft prachtige nummers.quote:Op zondag 15 november 2020 01:08 schreef ok01 het volgende:
Ik had liever een andere van Bryan Adams gezien
Klopt en ook bij elke andere artiestquote:Op zondag 15 november 2020 01:08 schreef ok01 het volgende:
Ik had liever een andere van Bryan Adams gezien
Nee, Seve Ballesteros.quote:Op zondag 15 november 2020 01:05 schreef PippenScottie het volgende:
Gaat Bernhard Langer de Masters winnen dit jaar?
Dat is waar, zou meer moeten zijnquote:Op zondag 15 november 2020 01:07 schreef ok01 het volgende:
[..]
Een beetje wel ja, vooral Hip Hop wordt veel genegeerd in dit programma. Aan de andere kant zijn er sowieso weinig muziekprogramma's op tv en vind ik dit daarom sowieso wel een verademing
Hij heeft wel wat mooie muziek gemaakt. Run To you hoort daar niet bijquote:Op zondag 15 november 2020 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is de appeal van Bryan Adams?
Als je van rockmuziek houdt is dit veel te soft. Muzikaal is het niets bijzonders. Zo knap vind ik hem ook niet.
Run to you is niet heel vervelend toch?quote:Op zondag 15 november 2020 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is de appeal van Bryan Adams?
Als je van rockmuziek houdt is dit veel te soft. Muzikaal is het niets bijzonders. Zo knap vind ik hem ook niet.
quote:Op zondag 15 november 2020 01:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat mooie muziek gemaakt. Run To you hoort daar niet bij
Dezelfde als die uit Summer of 69 toch?quote:Op zondag 15 november 2020 01:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Run to you is niet heel vervelend toch?
En ik herinner me een vrouw met mooie ogen uit die clip
Vind Paul Simon als een kabouter in een lege fles whisky klinken terwijl Art een engelenstem heeft/had.quote:Op zondag 15 november 2020 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom hij het zolang met Art Garfunkel heeft uitgehouden.
quote:Op zondag 15 november 2020 01:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind Paul Simon als een kabouter in een lege fles whisky klinken terwijl Art een engelenstem heeft/had.
Serieus? ik ga eens checken.quote:Op zondag 15 november 2020 01:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dezelfde als die uit Summer of 69 toch?
Vind Paul Simon als een kabouter in een lege fles whisky klinken terwijl Art een engelenstem heeft/had.
Yupquote:Op zondag 15 november 2020 01:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dezelfde als die uit Summer of 69 toch?
quote:Op zondag 15 november 2020 01:23 schreef UitStraling het volgende:
Heeeeyyyyyyyyyy![]()
We zijn oude goede muziek aan het luisteren
quote:Op zondag 15 november 2020 01:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Neil klinkt als iemand die een laatste slok whisky wilde nemen, maar de kabouter inslikte
[..]
Neil klinkt als iemand die een laatste slok whisky wilde nemen, maar de kabouter inslikte
Jahaa, linkquote:Op zondag 15 november 2020 01:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeyyyyyyyyyy![]()
We zijn oude muziek aan het luisteren
Ik doe dat ook constant, te pas en te onpas, ziet er best lullig uit volgens mijquote:Op zondag 15 november 2020 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
Beetje ingewikkeld als je ook gewoon een gitaar kunt pakken.
Verdomd.quote:Op zondag 15 november 2020 01:32 schreef UitStraling het volgende:
Doet me een beetje aan animal van de Muppets denken.
Ben jij uit GC ontsnapt?quote:Op zondag 15 november 2020 01:32 schreef UitStraling het volgende:
Doet me een beetje aan animal van de Muppets denken.
Leukquote:Op zondag 15 november 2020 01:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Yup. En ik speel gitaar en keyboard![]()
Linkje waar ik aan meegedaan heb. Was erg tof![]()
Ah Cool 😎quote:Op zondag 15 november 2020 01:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Yup. En ik speel gitaar en keyboard![]()
Linkje waar ik aan meegedaan heb. Was erg tof![]()
Ohja die was ook nog overledenquote:Op zondag 15 november 2020 01:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze hadden best Kenny Rogers mogen noemen. Okee, niet echt popmuziek, maar natuurlijk wel een grote naam...
Stil.......mooiquote:Op zondag 15 november 2020 01:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch zijn Kramp van je kanis en Ik vind je leuk, ik vind je aardig, maar je stinkt uit je bek als een beer uit zijn reet beter
quote:Op zondag 15 november 2020 01:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch zijn Kramp van je kanis en Ik vind je leuk, ik vind je aardig, maar je stinkt uit je bek als een beer uit zijn reet beter
Vera Lynn en zo kunnen we nog wel even doorgaanquote:Op zondag 15 november 2020 01:42 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ohja die was ook nog overleden![]()
Net zoals Johnny Nash
Ik stem tegenquote:Op zondag 15 november 2020 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
Zouden we echt eindigen met 23 minuten Emerson Lake and Palmer of was dat een loos dreigement?
Trustequote:Op zondag 15 november 2020 01:47 schreef golfer het volgende:
Opa gaat slapen, want straks F1 kijken.
Trusten ouwequote:Op zondag 15 november 2020 01:47 schreef golfer het volgende:
Opa gaat slapen, want straks F1 kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |