Maakt niet uit, hebben we al een paar jaar niet meer veranderdquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
Klopt niks van de OP. Sorry ik heb dit een tijdje al niet gedaan.
Ik zat mij letterlijk ook net af te vragen van wie die wasquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:23 schreef golfer het volgende:
Een tijdje op zoek geweest naar die iconische platenhoes voor de presentatoren met die blotige vrouw met een vliegtuig. Eindelijk gevonden: Blind Faith.
Nee, er zijn nummers waarvan je beter de studio versie kan horen. En dit is er één van.quote:
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, er zijn nummers waarvan je beter de studio versie kan horen. En dit is er één van.
Idemquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:29 schreef Pedroso het volgende:
Als het maar geen God Only Knows wordt
Dat was de goden verzoekenquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:29 schreef Pedroso het volgende:
Veel teveel gehyped de laatste jaren, ze hebben betere uitgebrachtquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:29 schreef Pedroso het volgende:
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:37 schreef ok01 het volgende:
Ik had dan nog liever Otis redding voor de tachtigste keer gehoord
Komt vast nog wel.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:37 schreef ok01 het volgende:
Ik had dan nog liever Otis redding voor de tachtigste keer gehoord
En Dr Johnquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt vast nog wel.
Net als Aznavour.
Ik kende dit nummer ook nog niet van hunquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:42 schreef golfer het volgende:
The Meters. Eindelijk iets wat ik nog niet zo vaak gezien heb.
Prince was een fanquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:43 schreef Pedroso het volgende:
Deze ken ik dan weer niet, zowel band als nummer. Maar klinkt wel lekker funky
Grappig, ik kreeg net enorme behoefte aan Prince.quote:
Yep, dit is niet bepaald hun beste nummer.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:45 schreef ok01 het volgende:
Ik vind Iron Maiden fantastisch, maar had liever een ander nummer gehoord
Controversyquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Grappig, ik kreeg net enorme behoefte aan Prince.
Net zo herkenbaar en bagger als al hun andere nummers.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Doe dan AC/DC, die hebben ook net een nieuw album uit.
Vreselijk iddquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:50 schreef Pedroso het volgende:
Loooooooooving you...lalalalala. Ik ben allergisch voor dat nummer
Ewwww uitslag idd.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:50 schreef Pedroso het volgende:
Loooooooooving you...lalalalala. Ik ben allergisch voor dat nummer
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Het schijnt dat alleen honden het geluid van Minnie Ripperton kunnen horen.
Ook de hangjeugd kun je er prima mee verjagen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Ga ik zo uit testen bij mijn hondquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook de hangjeugd kun je er prima mee verjagen.
+ vleermuizenquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Laten we daar de "bagger" van AC/DC voor gebruiken.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:52 schreef Pedroso het volgende:
Ook de hangjeugd kun je er prima mee verjagen.
Ik vind Jagger altijd mooi geverfd. In tegenstelling tot McCartneyquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:58 schreef Pedroso het volgende:
Zo'n verlopen oude kop en dan met geverfd haar...brrrr
Zie het maar eens zo te halen...quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:58 schreef Pedroso het volgende:
Zo'n verlopen oude kop en dan met geverfd haar...brrrr
Leo is dan ook een lopende encyclopediequote:Op zondag 15 november 2020 00:00 schreef golfer het volgende:
Het stapeltje hulpkaarten bij Leo is onaangebroken, de stapel van Matthijs is al voor de helft gebruikt.
Volgende keer met autocue.quote:Op zondag 15 november 2020 00:00 schreef golfer het volgende:
Het stapeltje hulpkaarten bij Leo is onaangebroken, de stapel van Matthijs is al voor de helft gebruikt.
Je kijkt dit voor het eerst??quote:Op zondag 15 november 2020 00:04 schreef Piles het volgende:
Wie heeft die clown achter dat mengpaneel gezet?
Ik dacht van niet, maar blijkbaar welquote:Op zondag 15 november 2020 00:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je kijkt dit voor het eerst??
Hij voegt niks meer toe. En wordt ook afgekapt nuquote:Op zondag 15 november 2020 00:04 schreef Piles het volgende:
Doet al jaren mee en had in het verleden wel wat inbreng, maar wordt nu door Matthijs steeds afgekapt.quote:Op zondag 15 november 2020 00:04 schreef Piles het volgende:
Hij is er meestal wel bij.Volgens mij niet vanaf het begin, maar is eigenlijk wel een vast onderdeel van dit gebeurenquote:Op zondag 15 november 2020 00:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht van niet, maar blijkbaar wel
Zoals het een goede 70er jaren bandlid betaamt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |