Heel raar mokkel vind ik het. En bij mij zou er niet in komen met dr ontwerpen.quote:Op maandag 16 november 2020 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet bij die styliste aan Billy van Utopia denken
Ja!quote:Op maandag 16 november 2020 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet bij die styliste aan Billy van Utopia denken
Wijnen wijnen wijnenquote:Op maandag 16 november 2020 21:46 schreef Postbus100 het volgende:
Zolang ze nog drinkt, denk ik: ze is nog niet zwanger...
Dat sowieso niet nee... Bob ook niet trouwensquote:Op maandag 16 november 2020 21:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Heel raar mokkel vind ik het. En bij mij zou er niet in komen met dr ontwerpen.
een beetje Kim Holland accentje vind ik.quote:Op maandag 16 november 2020 21:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Die stem vind ik wel vreselijk van Roos
Beetje wel jaquote:Op maandag 16 november 2020 21:51 schreef Challi het volgende:
[..]
een beetje Kim Holland accentje vind ik.
Bob is een hele gladde prater, die vertrouw ik per definitie niet als ze iets aan je proberen te slijtenquote:Op maandag 16 november 2020 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat sowieso niet nee... Bob ook niet trouwens
Die vent heeft nooit geld genoeg... bloedirritantquote:Op maandag 16 november 2020 21:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Bob is een hele gladde prater, die vertrouw ik per definitie niet als ze iets aan je proberen te slijten
Het valt nog mee dat er geen planten op de badkamer staan.. dat vind ik altijd zo bezopenquote:Op maandag 16 november 2020 21:54 schreef Nizno het volgende:
waarom hebben stylisten zo'n kussenfetisj voor op bed?
ja ook dat idd!quote:Op maandag 16 november 2020 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het valt nog mee dat er geen planten op de badkamer staan.. dat vind ik altijd zo bezopen
Dat zeiden wij ook al jaquote:Op maandag 16 november 2020 21:54 schreef Leandra het volgende:
Kan de meest rechtse kastdeur in hun slaapkamer nou niet open door het nachtkastje dat ervoor staat?
Daar begon Roos wel over nog. Geld op blijkbaar.quote:Op maandag 16 november 2020 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het valt nog mee dat er geen planten op de badkamer staan.. dat vind ik altijd zo bezopen
quote:Op maandag 16 november 2020 21:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar begon Roos wel over nog. Geld op blijkbaar.
Ja lol, volgensmij zijn er zonder te overdrijven 6 verschillende shots geweest waar een flesje werd opengetrokken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |