Heel raar mokkel vind ik het. En bij mij zou er niet in komen met dr ontwerpen.quote:Op maandag 16 november 2020 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet bij die styliste aan Billy van Utopia denken
Ja!quote:Op maandag 16 november 2020 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet bij die styliste aan Billy van Utopia denken
Wijnen wijnen wijnenquote:Op maandag 16 november 2020 21:46 schreef Postbus100 het volgende:
Zolang ze nog drinkt, denk ik: ze is nog niet zwanger...
Dat sowieso niet nee... Bob ook niet trouwensquote:Op maandag 16 november 2020 21:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Heel raar mokkel vind ik het. En bij mij zou er niet in komen met dr ontwerpen.
een beetje Kim Holland accentje vind ik.quote:Op maandag 16 november 2020 21:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Die stem vind ik wel vreselijk van Roos
Beetje wel jaquote:Op maandag 16 november 2020 21:51 schreef Challi het volgende:
[..]
een beetje Kim Holland accentje vind ik.
Bob is een hele gladde prater, die vertrouw ik per definitie niet als ze iets aan je proberen te slijtenquote:Op maandag 16 november 2020 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat sowieso niet nee... Bob ook niet trouwens
Die vent heeft nooit geld genoeg... bloedirritantquote:Op maandag 16 november 2020 21:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Bob is een hele gladde prater, die vertrouw ik per definitie niet als ze iets aan je proberen te slijten
Het valt nog mee dat er geen planten op de badkamer staan.. dat vind ik altijd zo bezopenquote:Op maandag 16 november 2020 21:54 schreef Nizno het volgende:
waarom hebben stylisten zo'n kussenfetisj voor op bed?
ja ook dat idd!quote:Op maandag 16 november 2020 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het valt nog mee dat er geen planten op de badkamer staan.. dat vind ik altijd zo bezopen
Dat zeiden wij ook al jaquote:Op maandag 16 november 2020 21:54 schreef Leandra het volgende:
Kan de meest rechtse kastdeur in hun slaapkamer nou niet open door het nachtkastje dat ervoor staat?
Daar begon Roos wel over nog. Geld op blijkbaar.quote:Op maandag 16 november 2020 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het valt nog mee dat er geen planten op de badkamer staan.. dat vind ik altijd zo bezopen
quote:Op maandag 16 november 2020 21:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar begon Roos wel over nog. Geld op blijkbaar.
Ja lol, volgensmij zijn er zonder te overdrijven 6 verschillende shots geweest waar een flesje werd opengetrokken.quote:
in 6 maand tijdquote:Op maandag 16 november 2020 21:58 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja lol, volgensmij zijn er zonder te overdrijven 6 verschillende shots geweest waar een flesje werd opengetrokken.
Tja als je de trap, keuken en badkamer al van de sponsor krijgt kun je een behoorlijke klap geld aan de uitbouw uitgeven.quote:Op maandag 16 november 2020 21:52 schreef bleiblei het volgende:
Maar wederom, dit verbouw je zelf niet voor 55k in de randstad![]()
.
Nee, die budgetten zijn af en toe nogal onrealistisch.quote:Op maandag 16 november 2020 21:52 schreef bleiblei het volgende:
.
Net een vrouw, en dan te bedenken dat mijn gaydar niet afging!quote:Op maandag 16 november 2020 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die vent heeft nooit geld genoeg... bloedirritant
Zelfs als je het allemaal zelf kunt wordt het al krap, laat staan als je arbeidsloon moet aftikken, dan zit je idd zo aan de ton.quote:Op maandag 16 november 2020 21:52 schreef bleiblei het volgende:
.
Eens dat vond ik ook. Totaal overbodig m.i.quote:Op maandag 16 november 2020 21:58 schreef Joosie200 het volgende:
Tuin gehalveerd door de uitbouw. Vind die extra ruimte best overbodig.
Het leven moet je vieren toch? Geen enkel probleem meequote:Op maandag 16 november 2020 21:58 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja lol, volgensmij zijn er zonder te overdrijven 6 verschillende shots geweest waar een flesje werd opengetrokken.
Ik heb vooral te doen met degenen die het kind hier belachelijk moesten maken.quote:
Sowieso badkamer, trap, keuken en kozijnen gesponsord over het algemeen. Geen idee voor hoeveel maar zal nog wel aantikken.quote:Op maandag 16 november 2020 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs als je het allemaal zelf kunt wordt het al krap, laat staan als je arbeidsloon moet aftikken, dan zit je idd zo aan de ton.
QFT.quote:Op maandag 16 november 2020 22:10 schreef Leandra het volgende:
Ik heb vooral te doen met degenen die het kind hier belachelijk moesten maken.
Dat is toch nergens voor nodig, dat kind is amper een jaar oud.
Nou, dan is er wat mee.... so be it, zij vonden het niet nodig daar over te beginnen, laten we hier ook groot genoeg zijn om niet over het uiterlijk van een kind van amper een jaar te gaan lopen zeiken.
Dat viel toch wel mee?quote:Op maandag 16 november 2020 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb vooral te doen met degenen die het kind hier belachelijk moesten maken.
Dat is toch nergens voor nodig, dat kind is amper een jaar oud.
Nou, dan is er wat mee.... so be it, zij vonden het niet nodig daar over te beginnen, laten we hier ook groot genoeg zijn om niet over het uiterlijk van een kind van amper een jaar te gaan lopen zeiken.
Ja zo fijn een oven die doet wat die moet doenquote:Op maandag 16 november 2020 21:47 schreef Mariposas het volgende:
Jeetje, wel ideaal dat er een functionele oven in de keuken zit.
Het was echt 100% zeker 45k.quote:Op maandag 16 november 2020 22:25 schreef golfer het volgende:
Mooi geworden met die uitbouw.
Ik verstond ook 25k. extra bij de verkoop van die 52m2 in Den Haag en geen 45. Dat lijkt mij wel erg veel daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |