Hoi Goedemiddagquote:
hey stokjquote:
zo zo .. gezeik met visum weerquote:
Moet je nog meer moeite doen om alles rond te krijgen?quote:Op zondag 15 november 2020 12:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zo zo .. gezeik met visum weer
alles is zo goed als rond alleen verklaring opsturen nieuwe werkgever ben net over gestaptquote:Op zondag 15 november 2020 12:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Moet je nog meer moeite doen om alles rond te krijgen?
Aha vandaar, dat duurt even natuurlijk.quote:Op zondag 15 november 2020 12:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
alles is zo goed als rond alleen verklaring opsturen nieuwe werkgever ben net over gestapt
ja is al op de post weer en toegestuurdquote:Op zondag 15 november 2020 12:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha vandaar, dat duurt even natuurlijk.
Ik verbaas mij dat sommige dingen nog per post gebeuren in plaats van digitaal. Maar met de lekke digitale veiligheid begrijp ik de post ook wel weer.quote:Op zondag 15 november 2020 12:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja is al op de post weer en toegestuurd
juist alsof post niet kwijt kan rakenquote:Op zondag 15 november 2020 12:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik verbaas mij dat sommige dingen nog per post gebeuren in plaats van digitaal. Maar met de lekke digitale veiligheid begrijp ik de post ook wel weer.
hou op anderhalf jaar al mee bezig maar einde in zichtquote:
quote:Op zondag 15 november 2020 12:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
juist alsof post niet kwijt kan raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |