SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:02 schreef Ynnad_Er het volgende:
Volgens mij heb ik tijdens mijn afwezigheid een hoop drama gemist. Wat is er allemaal gebeurd ?Er is niets gebeurd. Geerd had genoeg van fok en ging iets anders doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaah oke oke en Cinderella ook ?quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:04 schreef Amee het volgende:
[..]
Er is niets gebeurd. Geerd had genoeg van fok en ging iets anders doen.
Zij post nog steeds, hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:06 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Aaah oke oke en Cinderella ook ?
Cinderella is vaak te vinden in de SC van JUI.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:10 schreef Ynnad_Er het volgende:
Ah oke, dan heb ik dat waarschijnlijk niet goed gezien
Ah oke, oke. Ja gaat goed, mag niet klagen. Druk druk met werk maar vind het wel lekker.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Cinderella is vaak te vinden in de SC van JUI.
Maar hoe is het verder Ynnad?
Ben je al in decembersferen? Ik weet nog dat de dames van het administratiekabinet en mijn managementassistenten het altijd leuk vonden.quote:Op zaterdag 21 november 2020 06:50 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ah oke, oke. Ja gaat goed, mag niet klagen. Druk druk met werk maar vind het wel lekker.
Neequote:Op zaterdag 21 november 2020 08:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben je al in decembersferen? Ik weet nog dat de dames van het administratiekabinet en mijn managementassistenten het altijd leuk vonden.
Nu ik er aan denk: er wordt natuurlijk weer verwacht dat ik een kerstdiner en nieuwjaarsborrel doe. Maar net als de zomer BBQ en startontbijt ga ik die annuleren omdat mensen zich niet aan Covid19 maatregelen kunnen houden.
Je kan ook een op 1,5 meter afstand werkoverleg bij jou thuis plannen met deze damesquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:50 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
NeeHelemaal geen tijd voor. Veel aan het werk, louter vanuit huis. De dames van mijn kantoor zie ik niet meer. Af en toe bij een Webex meeting.
Van mij hoeft men niks te verwachten, ja beleidsstukken en werkinstructies die ik uitschrijf voor het Administratief beheer. Wellicht dat ik nog 's 'aansluit' bij een online kerstborrel
Dankjequote:Op vrijdag 20 november 2020 20:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die maan, wat schijn jij weer mooi vanavond.
Inderdaad, het is vandaag een redelijke dag. Ook voor mij. Heb net een wandeling gemaakt in de storm, regende gelukkig niet.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Met mij wel redelijkmet jou dan
Oeh spannend! veel plezierquote:Op zaterdag 21 november 2020 13:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad, het is vandaag een redelijke dag. Ook voor mij. Heb net een wandeling gemaakt in de storm, regende gelukkig niet.
Kijken of ik vanavond The Crown seizoen 4 kan beginnen te kijken.
Gebakken aardappelschijfjes met verschillende gegrilde wintergroenten en de gebakken staart van een zalm (wel graatvrij).quote:
Oeh lekker! Smakelijk alvast.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Gebakken aardappelschijfjes met verschillende gegrilde wintergroenten en de gebakken staart van een zalm (wel graatvrij).
Dankje, jij ook!quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:36 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oeh lekker! Smakelijk alvast.
Hier een simpele salade
Dankjewelquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Dankje, jij ook!
In de zomer staat er vaak een grote salade op het menu als diner. Vooral tonijn, zalm en makreel doen het dan goed.
Dat kan, dat kan. Heb je ook een dessert?quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dankjewel
Ja snap ik, in de zomer vind ik het zelf ook lekkerder. Maar dacht doe even makkelijk
Nu je het zegt ja, heb nog zo'n hoek toetje of hoe je het ook noemt van de almhofquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat kan, dat kan. Heb je ook een dessert?
Oohquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja, heb nog zo'n hoek toetje of hoe je het ook noemt van de almhof
Ik heb die met amandelquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:41 schreef stokj het volgende:
[..]
OohWelke heb je? Ik vind die Hoekje Venetië lekker.
JAAA dat is diequote:
Oh serieus ?quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:42 schreef stokj het volgende:
[..]
JAAA dat is die![]()
Ik eet dat al een tijdje als dessert maar als je het elke dag eet dan smaakt het op een gegeven moment niet meer. Daarom wissel ik dat nu af met Optimel kwark appel/kaneel.
Ja heerlijk die pistache smaak en die amandelen die de smaaksensatie afmaken.quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh serieus ?die is zoo lekker
En lekker luchtigquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja heerlijk die pistache smaak en die amandelen die de smaaksensatie afmaken.
Ja!quote:
Ik heb ook 1 andere variant geprobeerd met die chocolade, die vond ik ook nog wel lekker. maar dit is toch wel het lekkerstequote:Op zaterdag 21 november 2020 17:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja!
Ik zag ook die andere varianten en had die ook geprobeerd maar die smaakten naar mijn mening niet. Maar die met pistache en amandelen sprong er boven uit!
Voorlopig pak ik geen andere toetjequote:Op zaterdag 21 november 2020 18:10 schreef Moonlight het volgende:
I
[..]
Ik heb ook 1 andere variant geprobeerd met die chocolade, die vond ik ook nog wel lekker. maar dit is toch wel het lekkerste
Snap ikquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Voorlopig pak ik geen andere toetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast: stel dat Elizabeth eerder dood gaat dan Philip, hoe zal Charles dan met zijn pa omgaan omdat die dan nog lager in de orde komt te staan. En aangezien Philip altijd een haan is geweest...
[ Bericht 3% gewijzigd door stokj op 22-11-2020 11:50:24 ]
Ja wel oké. Net gewandeld en nu aan 3e aflevering van The Crown. Hoe meer ik er naar kijk hoe meer ik vind dat mensen zelf voor hun eigen problemen zorgen.quote:
Vaak is dat wel zo idd. Keuzes keuzesquote:Op zondag 22 november 2020 14:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja wel oké. Net gewandeld en nu aan 3e aflevering van The Crown. Hoe meer ik er naar kijk hoe meer ik vind dat mensen zelf voor hun eigen problemen zorgen.
Daarom altijd goed nadenken welke consequenties er bij keuzes zijn. Want sommige consequenties wil je nietquote:Op zondag 22 november 2020 14:24 schreef Amee het volgende:
[..]
Vaak is dat wel zo idd. Keuzes keuzes
Nee, klopt. Maar dat leert men vaak pas door vallen en opstaanquote:Op zondag 22 november 2020 17:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Daarom altijd goed nadenken welke consequenties er bij keuzes zijn. Want sommige consequenties wil je niet
Zeker, zeker. Ben jij vaak gevallen?quote:Op zondag 22 november 2020 17:21 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar dat leert men vaak pas door vallen en opstaan
Dikkiequote:
hoi vetklepquote:
buk danquote:
moppiequote:
oke is goedquote:
dat is te lang hoor dan ga ik de deur weer uitquote:
WATquote:Op maandag 23 november 2020 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is te lang hoor dan ga ik de deur weer uit
trainenquote:
quote:Op maandag 23 november 2020 10:19 schreef Justin_Case het volgende:
Ik
[..]
Ik wist niet dat je naar mijn piemelcake
hoe is het?quote:
hoi jacqquote:
hey schatquote:
Serieus? Dan moet dat wel een bijzonder toetsenbord zijn... man man man.quote:Op dinsdag 24 november 2020 11:57 schreef Ynnad_Er het volgende:
Teringwil je ook even een toetsenbord laten vervangen, mag ik 529 pegels aftikken voor een stukje rot plastic
![]()
Doe het zelf wel
dat is wel een beetje duur inderdaadquote:Op dinsdag 24 november 2020 11:57 schreef Ynnad_Er het volgende:
Teringwil je ook even een toetsenbord laten vervangen, mag ik 529 pegels aftikken voor een stukje rot plastic
![]()
Doe het zelf wel
Jaquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Serieus? Dan moet dat wel een bijzonder toetsenbord zijn... man man man.
Die mechanische toetsenborden zijn ook stront.quote:Op dinsdag 24 november 2020 12:34 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
JaZat ook al te kijken van wtaf, maar schijnt een vlinderdrukmechanisme of zoiets te zijn. Koop met BF wel een nieuwe.
Nou indd van deze ben ik geen fan, alhoewel, deze Mac wel 6 jaar mee is gegaan. nooit klachten en rete snel.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Die mechanische toetsenborden zijn ook stront.
Was het ook een Apple-toetsenbord? Die zijn inderdaad prijzig.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:20 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Nou indd van deze ben ik geen fan, alhoewel, deze Mac wel 6 jaar mee is gegaan. nooit klachten en rete snel.
Jep, gaat inderdaad om een McB Pro toetsenbord. Wat een uitknijpers.quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Was het ook een Apple-toetsenbord? Die zijn inderdaad prijzig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |