Wat debiel van die apotheek zegquote:Op zaterdag 21 november 2020 20:36 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Hier ook dezelfde fout in de mg/ml. Jeetje, heeft de apotheek bij jullie nog wat gezegd over die fout? Kan zo'n hoge dosis kwaad?
Huisarts heeft excuses aangeboden, daar heb ik dan ook vrede mee, vooral omdat we er zelf ook snel bij waren. Maar dat de apotheker vol blijft houden dat de dosering prima is, terwijl HAP en huisarts dosis inmiddels hebben gehalveerd, frustreert gewoon.
@LaBelleFleur27quote:Op zaterdag 21 november 2020 21:25 schreef Fuchsia_roze het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Prul!
Thanx voor je ervaring @:Malteser
Hoe is het in slaap vallen gegaan in het peuterbed?
Of een slot op de kledingkast? Want uit bed klimmen en op je hoofd vallen, is ook niet echt veilig...quote:Op zondag 22 november 2020 20:12 schreef aapieannie het volgende:
Wij hebben vanmorgen de bedden weer dichtgemaakt. Vriend heeft de lattenbodem van Vincent zo gemaakt dat hij er niet meer uit kan klimmen.
De heren hadden met aardig wat geweld de kledingkast open gekregen. Schuifdeuren uit de rails, en diverse planken eruit gesloopt. Het zorgde voor een erg onveilige situatie vandaar het besluit toch de bedjes maar weer dicht te maken..
Komt mij heel bekend voor.quote:Op zondag 22 november 2020 20:12 schreef aapieannie het volgende:
Wij hebben vanmorgen de bedden weer dichtgemaakt. Vriend heeft de lattenbodem van Vincent zo gemaakt dat hij er niet meer uit kan klimmen.
De heren hadden met aardig wat geweld de kledingkast open gekregen. Schuifdeuren uit de rails, en diverse planken eruit gesloopt. Het zorgde voor een erg onveilige situatie vandaar het besluit toch de bedjes maar weer dicht te maken..
quote:Op maandag 23 november 2020 10:53 schreef minilot het volgende:
Inzake vensterbanken, sinds eigen kamertje vanaf vorige week heb ik de knakker 's morgens vroeg nu al een paar keer zo aangetroffen:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op maandag 23 november 2020 10:53 schreef minilot het volgende:
Inzake vensterbanken, sinds eigen kamertje vanaf vorige week heb ik de knakker 's morgens vroeg nu al een paar keer zo aangetroffen:
[ afbeelding ]
Dicht met beveiligingquote:Op maandag 23 november 2020 15:48 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Mooi!Raam wel goed dicht?
Ik ken verhalen van kinderen, dakramen en daken....
Oh wauw!quote:Op maandag 23 november 2020 15:40 schreef Adrian4 het volgende:
Ik trof mijn peuter vannacht om 4.30 uur aan op de overloop met wat auto’s.
Op mijn verzoek om verder te slapen, omdat het midden in de nacht was werd verontwaardigd de pinguïn (slaaptrainer) getoond zonder licht. Die was uitgegaan omdat de batterij leeg was (stond naast de lader). Dat verontwaardigde snoetje
Oh, dat klinkt me sfeervol, zeg!quote:Op maandag 23 november 2020 14:28 schreef Elleska het volgende:
Ik vond het vroeger ook heerlijk om op de vensterbank te zitten, lekker naar buiten kijken of een boek lezen met het licht van de straatlantaarn. ik werd dan altijd betrapt doordat mensen gingen zwaaien![]()
Onderschat een tweeling niet hoor... mijn meiden zijn ook heel goed in elkaar opstoken, vooral om ondeugende dingen te doen. Dan hoor ik ze gewoon tegen elkaar zeggen “lala, doe jij het licht weer aan?” terwijl ik een minuut daarvoor nog heb gezegd dat ze het licht uit moeten laten.quote:Op maandag 23 november 2020 14:28 schreef Elleska het volgende:
@:aapieannie
Beide een eigen kamer zal met uit bed klimmen en een kast openen denk ik weinig verschil maken, dat kunnen ze in hun eentje immers ook.
Dat L naar een andere kamer ging was vooral gemak want een lege kamer is sneller peuterproof te maken en we hopen dat er in de babykamer ooit nog weer een babytje mag slapen.
Ja ik moet zeggen dat ik het er ook niet helemaal mee eens ben. Ze zullen het toch ook moeten leren dat ze niet alles maar overhoop kunnen trekken. Maar ik woon hier nu eenmaal niet alleen. We proberen het over een tijdje wel weer. Ze accepteren het dat de bedjes weer dicht zijn.quote:Op maandag 23 november 2020 17:50 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Onderschat een tweeling niet hoor... mijn meiden zijn ook heel goed in elkaar opstoken, vooral om ondeugende dingen te doen. Dan hoor ik ze gewoon tegen elkaar zeggen “lala, doe jij het licht weer aan?” terwijl ik een minuut daarvoor nog heb gezegd dat ze het licht uit moeten laten.
Overigens werkt dit ook in het voordeel als ze iets ‘spannends’ moeten doen, dan durven ze samen ook dingen die ze alleen niet durven.
Maar dat gezegd hebbende zou ik zelf ook niet zo snel gekozen hebben voor bedjes weer dicht maken, vooral omdat je er niet aan ontkomt dat ooit te doen. Ik zou het eerder in ‘afleiding’ zoeken. Zo leggen wij op vakantie gaan als ze slapen regelmatig iets van minder bekend speelgoed op hun kamer, zodat ze dat zien als ze wakker worden, en meestal gaan ze daar dan ook gelijk mee spelen. De deuren van onze inbouwkast hebben ze ook al een aantal keer half uit de rails getrokken, en ik heb helaas ook zelf moeten ondervinden dat het niet handig is om de grote voorraad haarspeldjes en elastiekjes in hun kamer te laten liggen op lage plankenmaar op een gegeven moment is het ‘nieuwe’ daar vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fotodinsdag.Eindelijk groot genoeg voor z’n cadeau die hij voor z’n 2e verjaardag kreeg.
Protège moi de mes désirs.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Jaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fotodinsdag.Eindelijk groot genoeg voor z’n cadeau die hij voor z’n 2e verjaardag kreeg.
Zo leuk, fietsen!
Hier is het 'pietsen, pietsen, pietsen!', maar ze gaat er op een snelheid vandoor.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |