abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196358801
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 20:36 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]

Hier ook dezelfde fout in de mg/ml. Jeetje, heeft de apotheek bij jullie nog wat gezegd over die fout? Kan zo'n hoge dosis kwaad?

Huisarts heeft excuses aangeboden, daar heb ik dan ook vrede mee, vooral omdat we er zelf ook snel bij waren. Maar dat de apotheker vol blijft houden dat de dosering prima is, terwijl HAP en huisarts dosis inmiddels hebben gehalveerd, frustreert gewoon.
Wat debiel van die apotheek zeg :o Gewoon hun fout niet willen toegeven :X
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_196366971
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 21:25 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met Prul!

Thanx voor je ervaring @:Malteser
Hoe is het in slaap vallen gegaan in het peuterbed?
@LaBelleFleur27

Het ging goed! Hij is, geheel volgens onze verwachting, twee keer uit bed gekomen. Eerste keer ging hij op bezoek bij zijn broer, tweede keer stond hij op ons bed te springen. Zo’n ander kind dan zijn broer, we hadden dit verwacht en het viel ons nog mee. Hij sliep braaf tot 7.45 uur.
Zijn dutje vanmiddag ging zelfs zonder problemen, bleef braaf in bed.

We gaan zo zien hoe het gaat...
pi_196368359
Wij hebben vanmorgen de bedden weer dichtgemaakt. Vriend heeft de lattenbodem van Vincent zo gemaakt dat hij er niet meer uit kan klimmen.
De heren hadden met aardig wat geweld de kledingkast open gekregen. Schuifdeuren uit de rails, en diverse planken eruit gesloopt. Het zorgde voor een erg onveilige situatie vandaar het besluit toch de bedjes maar weer dicht te maken..
  maandag 23 november 2020 @ 09:22:59 #129
319308 Tink89
To live is to dance
pi_196373477
quote:
6s.gif Op zondag 22 november 2020 20:12 schreef aapieannie het volgende:
Wij hebben vanmorgen de bedden weer dichtgemaakt. Vriend heeft de lattenbodem van Vincent zo gemaakt dat hij er niet meer uit kan klimmen.
De heren hadden met aardig wat geweld de kledingkast open gekregen. Schuifdeuren uit de rails, en diverse planken eruit gesloopt. Het zorgde voor een erg onveilige situatie vandaar het besluit toch de bedjes maar weer dicht te maken..
Of een slot op de kledingkast? Want uit bed klimmen en op je hoofd vallen, is ook niet echt veilig...

Lijkt me lastig als je van die slopertjes hebt joh. Hebben jullie vannacht niks gehoord?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_196373521
Gefeliciteerd nog, @Tink89! :)

U. sliep vanochtend opeens tot 8:30. Hoe dan?!
Protège moi de mes désirs.
pi_196373851
@Tink89 Nog gefeliciteerd met prul *O*

quote:
6s.gif Op zondag 22 november 2020 20:12 schreef aapieannie het volgende:
Komt mij heel bekend voor.
Daarom is L dus verhuist van de grote babykamer naar de kleinste slaapkamer. Zit de kast dicht met een magneetslotje. Inkijkwerend raamfolie op het raam waardoor het niet meer interessant is om via de verwarming op de hoge vensterbank te klimmen. En een belletje aan de deurklink zodat we horen wanneer hij gaat dwalen.

Enige wat hij nu soms nog doet is alles uit zijn bed gooien, inclusief matras. Daar wens ik hem dan veel succes mee.

Edit: Ik snap heel goed dat je voor nu even weer terug gaat naar de dichte ledikantjes, wij hebben precies hetzelfde gedaan alleen het helpt maar tijdelijk. Die kleine klimaapjes bedenken wel weer een nieuwe manier om uit het ledikantje te klimmen dus kijk alvast of je de slaapkamer volledig peuterproof kan maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Elleska op 23-11-2020 10:48:47 ]
pi_196374487
Inzake vensterbanken, sinds eigen kamertje vanaf vorige week heb ik de knakker 's morgens vroeg nu al een paar keer zo aangetroffen:

O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_196374810
Sowieso wel een klimgeit hier. Günther zit momenteel achter de magnetron verscholen op het aanrecht afgescheurde stukjes keukenpapier te wegen op de keukenweegschaal. Zo te zien is -ie erop geklauterd via een sixpack tweeliterflessen prikwater :')
pi_196374892
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:53 schreef minilot het volgende:
Inzake vensterbanken, sinds eigen kamertje vanaf vorige week heb ik de knakker 's morgens vroeg nu al een paar keer zo aangetroffen:

[ afbeelding ]

O+
*;
pi_196375717
@Tink89 de kast was beveligd, wat ik zeg ze hebben met grof geweld de schuifdeuren open gekregen...

@Elleska we hebben hier geen kamer meer over anders was wellicht beide een eigen kamer een optie geweest.
Ze vonden het overigens prima om weer in het dichte bed te slapen. Vincent heeft nu (nog) niet genoeg kracht om zich zover op te drukken dat hij alsnog erover kan. De bedjes staan vast aan de muur dus er is ook geen omval gevaar.
En ik ga eens even marktplaatsen voor twee losse kledingkasten. Dat wilde we tzt toch al zodat ze beide een eigen hebben. Nu eigenlijk geen budget voor maar wat moet dat moet.

Gister wel nog de hap gebeld voor Vincent. Die maakte een prachtige salto met zn loopauto, kwam neer op zn hoofd en na enig onderzoek zagen we dat hij met zn hoektand bijna door zn tong heen had gebeten. Wat een bloed, en vooral wat een geluid komt er dan uit je kind. Gelijk een ijsje gegeven, dat was ook het advies van de hap, ze doen er verder niks mee. Gelukkig lijkt hij er vandaag al geen last meer van te hebben.

@minilot wat een prachtige schaduw foto in de vensterbank!
pi_196377482
@aapieannie
Beide een eigen kamer zal met uit bed klimmen en een kast openen denk ik weinig verschil maken, dat kunnen ze in hun eentje immers ook.
Dat L naar een andere kamer ging was vooral gemak want een lege kamer is sneller peuterproof te maken en we hopen dat er in de babykamer ooit nog weer een babytje mag slapen.

@ minilot, geweldige foto!
Ik vond het vroeger ook heerlijk om op de vensterbank te zitten, lekker naar buiten kijken of een boek lezen met het licht van de straatlantaarn. ik werd dan altijd betrapt doordat mensen gingen zwaaien :)
Als de vensterbank in de slaapkamer van L niet zo smal en hoog was geweest dat hij er niet veilig vanaf kan klimmen had ik dat ook geen probleem gevonden.
pi_196377788
Vensterbanken O+ Ik keek altijd naar het onweer. Heerlijk.
pi_196378410
Ik trof mijn peuter vannacht om 4.30 uur aan op de overloop met wat auto’s.
Op mijn verzoek om verder te slapen, omdat het midden in de nacht was werd verontwaardigd de pinguïn (slaaptrainer) getoond zonder licht. Die was uitgegaan omdat de batterij leeg was (stond naast de lader). Dat verontwaardigde snoetje O+

Wel weer een echtelijke snauwpartij gehad, omdat ik hem daarna tussen ons in heb laten liggen (voor die 2de keer die nacht). Waar zeurt ie over, hij slaapt overal doorheen... :(
pi_196378538
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 10:53 schreef minilot het volgende:

[ afbeelding ]

O+
Mooi! O+ Raam wel goed dicht? *) Ik ken verhalen van kinderen, dakramen en daken.... :9
pi_196379710
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 15:48 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Mooi! O+ Raam wel goed dicht? *) Ik ken verhalen van kinderen, dakramen en daken.... :9
Dicht met beveiliging :Y
pi_196379739
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 15:40 schreef Adrian4 het volgende:
Ik trof mijn peuter vannacht om 4.30 uur aan op de overloop met wat auto’s.
Op mijn verzoek om verder te slapen, omdat het midden in de nacht was werd verontwaardigd de pinguïn (slaaptrainer) getoond zonder licht. Die was uitgegaan omdat de batterij leeg was (stond naast de lader). Dat verontwaardigde snoetje O+
Oh wauw! O+ Wat cute!

Echtelijke snauwpartij zie ik hier niet snel gebeuren, we liggen 'm vooral allebei gênant hard te missen nou -ie niet meer tussenin ligt. :@ Went hopelijk snel!
pi_196379754
Ach, die arme Vincent! En ja, dat bloedt flink :X Dramatische manier wel om een ijsje te scoren! ;)

quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:28 schreef Elleska het volgende:
Ik vond het vroeger ook heerlijk om op de vensterbank te zitten, lekker naar buiten kijken of een boek lezen met het licht van de straatlantaarn. ik werd dan altijd betrapt doordat mensen gingen zwaaien :)
Oh, dat klinkt me sfeervol, zeg! O+
pi_196380058
Ja, die echtelijke snauwpartijtjes hebben we regelmatig momenteel. M’n kerel is er op tegen dat ik Kevin in ons bed leg als hij ‘s nachts wakker is. En dat is zo ongeveer 4/5 nachten in de week momenteel. Iets met verwennen of zo. Maar hij snurkt de hele nacht door, terwijl ik om elke dwarse scheet wakker word. En ik heb gewoon geen zin om ‘s nachts naast een bed te zitten, want koud en slapen O+
Ik laat hem maar wat snauwen.
Bij Willem kruip ik in zijn bed, maar ik pas niet in het peuterbedje van Kevin.
pi_196380257
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 14:28 schreef Elleska het volgende:
@:aapieannie
Beide een eigen kamer zal met uit bed klimmen en een kast openen denk ik weinig verschil maken, dat kunnen ze in hun eentje immers ook.
Dat L naar een andere kamer ging was vooral gemak want een lege kamer is sneller peuterproof te maken en we hopen dat er in de babykamer ooit nog weer een babytje mag slapen.
Onderschat een tweeling niet hoor... mijn meiden zijn ook heel goed in elkaar opstoken, vooral om ondeugende dingen te doen. Dan hoor ik ze gewoon tegen elkaar zeggen “lala, doe jij het licht weer aan?” terwijl ik een minuut daarvoor nog heb gezegd dat ze het licht uit moeten laten.

Overigens werkt dit ook in het voordeel als ze iets ‘spannends’ moeten doen, dan durven ze samen ook dingen die ze alleen niet durven.

Maar dat gezegd hebbende zou ik zelf ook niet zo snel gekozen hebben voor bedjes weer dicht maken, vooral omdat je er niet aan ontkomt dat ooit te doen. Ik zou het eerder in ‘afleiding’ zoeken. Zo leggen wij op vakantie gaan als ze slapen regelmatig iets van minder bekend speelgoed op hun kamer, zodat ze dat zien als ze wakker worden, en meestal gaan ze daar dan ook gelijk mee spelen. De deuren van onze inbouwkast hebben ze ook al een aantal keer half uit de rails getrokken, en ik heb helaas ook zelf moeten ondervinden dat het niet handig is om de grote voorraad haarspeldjes en elastiekjes in hun kamer te laten liggen op lage planken :( maar op een gegeven moment is het ‘nieuwe’ daar vanaf.
pi_196380556
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 17:50 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Onderschat een tweeling niet hoor... mijn meiden zijn ook heel goed in elkaar opstoken, vooral om ondeugende dingen te doen. Dan hoor ik ze gewoon tegen elkaar zeggen “lala, doe jij het licht weer aan?” terwijl ik een minuut daarvoor nog heb gezegd dat ze het licht uit moeten laten.

Overigens werkt dit ook in het voordeel als ze iets ‘spannends’ moeten doen, dan durven ze samen ook dingen die ze alleen niet durven.

Maar dat gezegd hebbende zou ik zelf ook niet zo snel gekozen hebben voor bedjes weer dicht maken, vooral omdat je er niet aan ontkomt dat ooit te doen. Ik zou het eerder in ‘afleiding’ zoeken. Zo leggen wij op vakantie gaan als ze slapen regelmatig iets van minder bekend speelgoed op hun kamer, zodat ze dat zien als ze wakker worden, en meestal gaan ze daar dan ook gelijk mee spelen. De deuren van onze inbouwkast hebben ze ook al een aantal keer half uit de rails getrokken, en ik heb helaas ook zelf moeten ondervinden dat het niet handig is om de grote voorraad haarspeldjes en elastiekjes in hun kamer te laten liggen op lage planken :( maar op een gegeven moment is het ‘nieuwe’ daar vanaf.
Ja ik moet zeggen dat ik het er ook niet helemaal mee eens ben. Ze zullen het toch ook moeten leren dat ze niet alles maar overhoop kunnen trekken. Maar ik woon hier nu eenmaal niet alleen. We proberen het over een tijdje wel weer. Ze accepteren het dat de bedjes weer dicht zijn.
pi_196383568
Vraag me echt af bij welke apotheken jullie komen, als ik dit zo lees allemaal :@
Wij zouden echt nooit zo omgaan met een fout!
Tuurlijk is het ronduit klote als je zoiets gebeurd als apotheek zijnde maar om er dan zo mee om te gaan..
We rekenen kinderdoseringen altijd 2x na, vooral omdat je daar juist geen fout wilt maken.
Hoe vaak een huisarts ook maar wat opschrijft qua dosering bij kinderen wil je niet weten :N

Ik zou ook zeker een klacht indienen, denk dat je meer kans maakt bij het hoofdkantoor (als het een keten is) dan bij de apotheek zelf.
pi_196393696
Foto dinsdag! *)

pi_196394073
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fotodinsdag. O+ Eindelijk groot genoeg voor z’n cadeau die hij voor z’n 2e verjaardag kreeg. :+
pi_196394385
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 16:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fotodinsdag. O+ Eindelijk groot genoeg voor z’n cadeau die hij voor z’n 2e verjaardag kreeg. :+
Jaa! O+ Zo leuk, fietsen! :D Hier is het 'pietsen, pietsen, pietsen!', maar ze gaat er op een snelheid vandoor. :o
pi_196394802
Wij hebben net de post gebracht en meteen een hele ronde gefietst! Heerlijk :)
Ook goed voor mijn conditie, want ik moet er echt achteraan rennen :D

En daarvoor hebben we zitten knutselen. Stoomboten gemaakt van eierdozen.
Dat koppie van Mijm O+

En het resultaat:
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')