Haha dat doet Bas ook. Of als ik hem niet kan tillen, zoals nu na de keizersnede, “Mama knuffeeeeeeeel!” En dan dusdanig aan mij gaan hangen dat ik hem bijna alsnog tilquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:45 schreef PKM het volgende:
Hij heeft nou ook manipulatie ontdekt.
"Ik voel me niet zo lekker, ik wil opgetiiiiiild."
quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:45 schreef PKM het volgende:
Hij heeft nou ook manipulatie ontdekt.
"Ik voel me niet zo lekker, ik wil opgetiiiiiild."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank voor jullie bemoedigende woorden![]()
Hier Sam het schaap, werkt prima. Kleuter gebruikt hem al 2,5 jaar, voor peuter ga ik hem vanavond voor het eerst gebruiken, hij heeft sinds vandaag een peuterbed.quote:Op zaterdag 21 november 2020 15:46 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Wat vervelend Tolstoi, maar wat heb je goed naar je moedergevoel geluisterd en ben je opgekomen voor je kind
En bij jou ook al een fout NJ. Waardeloos. En dan ook nog een laconieke reactie daarna.
Met welke slaaptrainers hebben jullie goede ervaring? Ik hoop er 1 in de aanbieding te kunnen scoren de komende periode. Eens kijken of Draakje daar al iets mee kan met z'n ruim 2 jaar.
Jaaaa, daar ben je! Ook via deze weg proficiat!quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:32 schreef Tink89 het volgende:
Hallo! Onze prul is al een hele dag 2 jaar en dus ga ik hier lekker meelezen. Het is een eigenwijze kleine dame en al lekker dwars. Binnenkort over naar het grote bed, omdat ze grote zus wordt in maart of april.
Straks zal ik effe een beetje bijlezen, maar de meesten hier ken ik nog wel
Oef, sterkte. Middagje tekenfilms is toch ook heerlijk, vind ik zelf ook het fijnst als ik me niet fijn voel.quote:Op zaterdag 21 november 2020 18:09 schreef Aure het volgende:
Wat een fouten bij huisarts/apotheek
Gefeliciteerd Tink!
Ik zit met een peuter thuis die met het verkeerde been uit bed is gestaptecht niks is goed, dus nu kijkt ie al een hele tijd tekenfilms, maar anders is het gewoon echt niet gezellig in huis
Gefeliciteerd nog!quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:32 schreef Tink89 het volgende:
Hallo! Onze prul is al een hele dag 2 jaar en dus ga ik hier lekker meelezen. Het is een eigenwijze kleine dame en al lekker dwars. Binnenkort over naar het grote bed, omdat ze grote zus wordt in maart of april.
Hier ook dezelfde fout in de mg/ml. Jeetje, heeft de apotheek bij jullie nog wat gezegd over die fout? Kan zo'n hoge dosis kwaad?quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:00 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier ging het mis met de mg/ml.
Ze mag per kg 1 mg hebben per dosis. Dus werd er gezegd; 1 ml per 1 kg. Makkelijk onthouden! Maar wat bleek, er zit 2 mg per 1 ml in het middel... Dus ze kreeg met 5 kilo 10 mg, waar ze er 5 moest hebben. Ze mag het 3x per dag hebben (15 mg per dag maximaal). Ze kreeg hier 2x per dag, bij extreem spugen 3x (20-30 mg per dag). Echt te veel dus.
Hadden ze 'even over het hoofd gezien'.
Gefeliciteerd met Prul!quote:Op zaterdag 21 november 2020 17:32 schreef Tink89 het volgende:
Dusdanig weinig dat ik er dus geen goed gevoel meer bij had. Maar goed, ik heb in de weken ervoor ook al eens thuisgezeten met medicijnen die nog niet waren klaargemaakt (kreeg de doos mee met twee soorten poeder, moest nog gedestilleerd water bij en mengen). Medicijnen die niet mee konden doordat ze het mengen verpest hadden.. Dit was hier wel de druppel om weg te gaan. Zeker omdat er nog geen sorry van af kon.quote:Op zaterdag 21 november 2020 20:36 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Hier ook dezelfde fout in de mg/ml. Jeetje, heeft de apotheek bij jullie nog wat gezegd over die fout? Kan zo'n hoge dosis kwaad?
Huisarts heeft excuses aangeboden, daar heb ik dan ook vrede mee, vooral omdat we er zelf ook snel bij waren. Maar dat de apotheker vol blijft houden dat de dosering prima is, terwijl HAP en huisarts dosis inmiddels hebben gehalveerd, frustreert gewoon.
@:Tink89, gefeliciteerd nog met je peuter en welkom hier!
Hier vanmiddag een collectieve middagdut gedaan in het grote bed, iedereen was moe en chagrijnig. Wel fijn om zo'n klein lijfje lekker warm tegen je aan te voelen
Die tekening is echt goed ja trouwens!quote:Op zondag 22 november 2020 06:46 schreef Nolita het volgende:
Nog bedankt voor de reacties op haar tekening.
Gefeliciteerd met jullie meisje tink!
Slaaptrainer is niet nodig hier, ze is nooit extreem vroeg wakker. Wel wilde ze afgelopen week opeens zonder luier slapen (die nooit droog is) en ging dat de eerste 2 nachten helemaal goed en inmiddels alweer 3 nachten helemaal niet dus morgen gaat toch fijn die luier weer aan, helaas.
Jeetje wat worden er fouten gemaakt met medicatie zeg! Dat verwacht je toch niet. Zelf gelukkig geen ervaring mee, alleen nog maar zalfjes nodig gehad tot nu toe.
FF peuter vond de bingo hier heel tof. Is ook binnen 5 minuten voorbij.Wel vreemd want ze had nog geen bingo (1 plaatje niet) en toen stopte het. Met 3 kindjes is er meer kans dat er wel een bingo heeft.
![]()
Verder leeft Sinterklaas dit jaar voor het eerst echt wel. Heerlijk om te zien.![]()
Gefeliciteerd Tink, met de kersverse peuterquote:Op zaterdag 21 november 2020 17:32 schreef Tink89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |