abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  donderdag 19 november 2020 @ 21:25:14 #251
487436 Naardegallemiezen
Naar de filistijnen
pi_196325706
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:24 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Wellicht iets minder oppervlakkig rondneuken dan. Dan heb je dit probleem ook minder.
Wellicht iets beter lezen; dat leer je op de basisschool toch? Als je even terugleest zie je dat je alles wat ik heb gedaan op 1 hand kan tellen.

En ook al was dat niet zo, dan zou ik met oppervlakkig rondneuken (als een vrouw dat wil doen: prima) nog niet zo behandeld hoeven te worden.
  donderdag 19 november 2020 @ 21:26:20 #252
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_196325718
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:25 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Wellicht iets beter lezen; dat leer je op de basisschool toch? Als je even terugleest zie je dat je alles wat ik heb gedaan op 1 hand kan tellen.

En ook al was dat niet zo, dan zou ik met oppervlakkig rondneuken (als een vrouw dat wil doen: prima) nog niet zo behandeld hoeven te worden.
Nee hoeft ook niet, maar je hebt niet in de hand hoe een ander je behandelt. Alleen of je met die persoon in zee gaat.

Als je trouwens zegt "veel van die Mo'tjes" dan rijmt het niet met het op een hand tellen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_196325735
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Maar wat als je daar nog geen goede 'radar' voor hebt?
Is het dan niet veel verstandiger om iets te doen aan de kern van het probleem, namelijk die onrealistische wensen en ideen bij mannen weg te nemen? Een soort andere cultuur te creren waarbij neuken voor mannen geen statussymbool is, maar het ook gaat om respect voor de vrouw? Noem maar op.
Hoe wil je dat wegnemen?
En hoeveel tientallen jaren zal het kosten voordat het misschien tot een klein deel gaat doordringen?

Beter is te beginnen met jezelf dat het je niet (meer) zal overkomen en niet van anderen te verwachten dat die veranderen. Dat geldt eigenlijk voor elke situatie. Zorg goed voor jezelf.

Ik denk ook niet dat ik een goede radar heb voor mannen. Maar omdat ik geen seks heb wanneer ik een man niet ken of niet goed genoeg ken voorkom ik wel dat ik dat meemaak. Als ik een man date die niet erg vrouwvriendelijk is, dan ga ik zeker niet verder. Laat staan met hem naar bed gaan.
  donderdag 19 november 2020 @ 21:29:24 #254
487436 Naardegallemiezen
Naar de filistijnen
pi_196325777
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:26 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Nee hoeft ook niet, maar je hebt niet in de hand hoe een ander je behandelt.
Alleen of je met die persoon in zee gaat.

Als je trouwens zegt "veel van die Mo'tjes" dan rijmt het niet met het op een hand tellen.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:05 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dan is je keuze in mannen blijkbaar dusdanig dat je in die situaties komt.
Het leven zit vol tegenstrijdigheden, evenals jou comments.
En wat is precies je obsessie met mijn Mo'tjes?
  donderdag 19 november 2020 @ 21:31:10 #255
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_196325804
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:29 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

[..]

Het leven zit vol tegenstrijdigheden, evenals jou comments.
En wat is precies je obsessie met mijn Mo'tjes?
Die 2 reacties sluiten naadloos op elkaar aan. Maargoed, lekker rondsletten met foute types waarvan bekend is dat ze geen respect voor vrouwen hebben. We zien het volgende topic wel tegemoet waarin je op hoge poten alle mannen wegzet als vrouwonvriendelijk. Ik ben wel klaar met je.
  donderdag 19 november 2020 @ 21:32:56 #256
487436 Naardegallemiezen
Naar de filistijnen
pi_196325840
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:27 schreef Amee het volgende:

[..]

Hoe wil je dat wegnemen?
En hoeveel tientallen jaren zal het kosten voordat het misschien tot een klein deel gaat doordringen?

Beter is te beginnen met jezelf dat het je niet (meer) zal overkomen en niet van anderen te verwachten dat die veranderen. Dat geldt eigenlijk voor elke situatie. Zorg goed voor jezelf.

Ik denk ook niet dat ik een goede radar heb voor mannen. Maar omdat ik geen seks heb wanneer ik een man niet ken of niet goed genoeg ken voorkom ik wel dat ik dat meemaak. Als ik een man date die niet erg vrouwvriendelijk is, dan ga ik zeker niet verder. Laat staan met hem naar bed gaan.
Je hebt hier een raak punt, maar wat mij dwarszit is dat de gedupeerden om het zo maar even te noemen zich dus aan een groep aan moeten gaan passen, omdat het niet tot ze doordringt. Dan gaat er toch wel ergens wat mis. Je zou je vrij moeten voelen en goed, en niet continu op hoeven te passen.

Ik heb ook geen goede radar (surprise surprise) maar ik date ook langer met mannen, met sommige maanden, om er dan toch achter te komen dat het gewoon vrouwonvriendelijk is in bed. (1 keer zoiets meegemaakt, dat dan wel weer, dus niet meerdere keren).
  donderdag 19 november 2020 @ 21:33:29 #257
487436 Naardegallemiezen
Naar de filistijnen
pi_196325852
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:31 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Die 2 reacties sluiten naadloos op elkaar aan. Maargoed, lekker rondsletten met foute types waarvan bekend is dat ze geen respect voor vrouwen hebben. We zien het volgende topic wel tegemoet waarin je op hoge poten alle mannen wegzet als vrouwonvriendelijk. Ik ben wel klaar met je.
Janken.
  donderdag 19 november 2020 @ 21:34:04 #258
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_196325866
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:33 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Janken.
Ik begin die mannen steeds beter te begrijpen _O-
  donderdag 19 november 2020 @ 21:35:56 #259
487436 Naardegallemiezen
Naar de filistijnen
pi_196325904
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:34 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik begin die mannen steeds beter te begrijpen _O-
Ja, dat zegt dus ook genoeg.
  donderdag 19 november 2020 @ 21:38:40 #260
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_196325962
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:35 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ja, dat zegt dus ook genoeg.
Ik heb alleen maar complimenten gehad en probeer wat jij beschrijft altijd te vermijden, dus nee hoor.
pi_196326062
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Je hebt hier een raak punt, maar wat mij dwarszit is dat de gedupeerden om het zo maar even te noemen zich dus aan een groep aan moeten gaan passen, omdat het niet tot ze doordringt. Dan gaat er toch wel ergens wat mis. Je zou je vrij moeten voelen en goed, en niet continu op hoeven te passen.

Ik heb ook geen goede radar (surprise surprise) maar ik date ook langer met mannen, met sommige maanden, om er dan toch achter te komen dat het gewoon vrouwonvriendelijk is in bed. (1 keer zoiets meegemaakt, dat dan wel weer, dus niet meerdere keren).
Ik zie het niet als aanpassen, maar voor mezelf zorgen. Het is net als dat je weet dat je eerst moet uitkijken voordat je gaat oversteken. Het leven zit er vol mee of eigenlijk: zo is het leven. En het is niet anders bij seks met mannen.

En keer meegemaakt met iemand die je al maanden kent? Was hij eerder in bed wel goed voor je en daarna ook?
Bovendien, als die man je opeens dat soort dingen laat doen of doet met je kun je altijd nee zeggen als je het niet wil.

Zoals ik eerder al zei, draai de situatie om en neem de leiding. Eens kijken of hij het net zo leuk vind en zo ja, dan samen genieten.
pi_196326065
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ik ben de draad een beetje kwijt geraakt maar samengevat was dat mannen een beetje te hard aan toe gaan in bed en jij dat als vrouwonvriendelijk zag? Klopt dat? En je bent op zoek naar het waarom mannen dat doen? Of wat wat wilde je eigenlijk horen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2020 21:47:58 ]
pi_196326182
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Gek genoeg hebben veel van die Mo'tjes mij wel op een schaal van redelijk tot goed behandeld in bed. Tuurlijk kom je wel eens een rotte appel tegen.
Als dat zo is, waarom dan dit topic?
  donderdag 19 november 2020 @ 21:50:58 #264
487436 Naardegallemiezen
Naar de filistijnen
pi_196326190
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:50 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Als dat zo is, waarom dan dit topic?
Dit is precies dezelfde denkfout die alle users maken door direct op de man te spelen.
Dit topic is er om een open discussie aan te gaan over iets dat mij op begon te vallen, 1 of 2 keer bij mezelf, meerdere keren bij vriendinnen, en in omgeving.
  donderdag 19 november 2020 @ 21:51:28 #265
487436 Naardegallemiezen
Naar de filistijnen
pi_196326200
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:42 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Ik ben de draad een beetje kwijt geraakt maar samengevat was dat mannen een beetje te hard aan toe gaan in bed en jij dat als vrouwonvriendelijk zag? Klopt dat? En je bent op zoek naar het waarom mannen dat doen? Of wat wat wilde je eigenlijk horen?
Er was niet perse iets dat ik wilde horen, ik vind dat veel users (ook met andere meningen) een valid point maken, als ze maar inhoudelijk op het onderwerp zelf in gaan.

@Amee en anderen hebben bijvoorbeeld een best goed punt waar ik ook niet onderuit kan, namelijk je eigen verantwoordelijkheid. Al ben ik weer van mening dat er 2 kanten aan zitten, zowel je eigen verantwoordelijkheid als de verantwoordelijkheid/het gedrag van de ander.
pi_196326281
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:50 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Dit is precies dezelfde denkfout die alle users maken door direct op de man te spelen.
Dit topic is er om een open discussie aan te gaan over iets dat mij op begon te vallen, 1 of 2 keer bij mezelf, meerdere keren bij vriendinnen, en in omgeving.
En waar vind jij dat er op de man gespeeld wordt? Ik probeer te begrijpen hoe jij niet wilt dat er gereageerd wordt op jou. Als ik nu stel dat het deels je eigen schuld is omdat jij op dat soort types valt, ben ik dan op de man aan het spelen of?
  donderdag 19 november 2020 @ 21:57:01 #267
487436 Naardegallemiezen
Naar de filistijnen
pi_196326295
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:56 schreef blackmirror het volgende:

[..]

En waar vind jij dat er op de man gespeeld wordt? Ik probeer te begrijpen hoe jij niet wilt dat er gereageerd wordt op jou. Als ik nu stel dat het deels je eigen schuld is omdat jij op dat soort types valt, ben ik dan op de man aan het spelen of?
Ja, dat ben je, want dit topic ging in den beginne namelijk niet over mij, maar over een algemeen fenomeen dat zich voordoet onder de seksueel actieve laag van de bevolking.
pi_196326592
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 21:57 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ja, dat ben je, want dit topic ging in den beginne namelijk niet over mij, maar over een algemeen fenomeen dat zich voordoet onder de seksueel actieve laag van de bevolking.
Net de OP ff nog eens gelezen, je maakt het weliswaar breder door je vriendinnen erbij te betrekken maar aangezien jij de TS bent en dit onderwerp aansnijdt en daarnaast ook een aardige reputatie hebt opgebouwd vind ik het niet zo heel gek dat men zich tot jou richt ipv algemeen te houden.

Verder las ik ook zinnige reacties van oa Quotedien of hoe je zijn naam ook spelt, daar heb je niet erg inhoudelijk op gereageerd maar best wel als een typische mannelijke FOK mongool. Dan krijg je meer en meer onwenselijke reacties. Jij bent de TS, jij zou het gesprek moeten sturen ipv zelf ook op de man te spelen. actie=reactie. Net als jouw voorkeur voor bepaalde mannen. Je zal zien dat jouw man van je dromen geen Mercedes zal hebben en er zich ook niet druk over zal maken.

Al met al weet ik niet wat de klacht precies is en wat je wenst te horen. Amee en anderen (?) hebben je blijkbaar al de nodige feedback gegeven, jammer, ik had mijn mouwen nog speciaal opgerold en wilde meedoen aan een echte discussie met voor en tegenstanders.
  donderdag 19 november 2020 @ 22:16:20 #269
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_196326639
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 22:13 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Verder las ik ook zinnige reacties van oa Quotedien of hoe je zijn naam ook spelt, daar heb je niet erg inhoudelijk op gereageerd maar best wel als een typische mannelijke FOK mongool.
Pardon? Ik heb normaal gereageerd en TS begint meteen als een klein kind om zich heen te trappen
pi_196326644
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 22:16 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Pardon? Ik heb normaal gereageerd en TS begint meteen als een klein kind om zich heen te trappen
Pardon, lees mijn reactie nog eens, er staat niet wat jij denkt dat er staat.
  donderdag 19 november 2020 @ 22:17:05 #271
487436 Naardegallemiezen
Naar de filistijnen
pi_196326648
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 22:13 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Net de OP ff nog eens gelezen, je maakt het weliswaar breder door je vriendinnen erbij te betrekken maar aangezien jij de TS bent en dit onderwerp aansnijdt en daarnaast ook een aardige reputatie hebt opgebouwd vind ik het niet zo heel gek dat men zich tot jou richt ipv algemeen te houden.

Verder las ik ook zinnige reacties van oa Quotedien of hoe je zijn naam ook spelt, daar heb je niet erg inhoudelijk op gereageerd maar best wel als een typische mannelijke FOK mongool. Dan krijg je meer en meer onwenselijke reacties. Jij bent de TS, jij zou het gesprek moeten sturen ipv zelf ook op de man te spelen. actie=reactie. Net als jouw voorkeur voor bepaalde mannen. Je zal zien dat jouw man van je dromen geen Mercedes zal hebben en er zich ook niet druk over zal maken.

Al met al weet ik niet wat de klacht precies is en wat je wenst te horen. Amee en anderen (?) hebben je blijkbaar al de nodige feedback gegeven, jammer, ik had mijn mouwen nog speciaal opgerold en wilde meedoen aan een echte discussie met voor en tegenstanders.
1. Aardige reputatie opgebouwd: right, op Fok!. Wat een prestatie. Nu ken je mij in het echt? En jammer dat mensen de energie daar in stoppen i.p.v. inhoudelijk op het onderwerp te reageren.
2. Ik reageer inhoudelijk op Quotidien met mijn eigen mening (dat ik dus vind dat het ook aan de persoon ligt die hetgeen uitvoert bij een ander). Het is dat hij zelf het onderwerp aansnijdt over Mo'tjes en dergelijke.
3. Als je alsnog mee wilt doen, lees ik graag je bijdrage.
4. Ik weet niet hoe mijn man van mijn dromen er uit zal zien, het zal me vrij weinig interesseren of hij mercedes rijdt of niet. Mag ook bijv. een Audi of BMW zijn.
  donderdag 19 november 2020 @ 22:18:14 #272
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_196326676
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 22:16 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Pardon, lees mijn reactie nog eens, er staat niet wat jij denkt dat er staat.
Excuus, het begrijpend lezen schoot er even bij in.
pi_196326810
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 22:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

1. Aardige reputatie opgebouwd: right, op Fok!. Wat een prestatie. Nu ken je mij in het echt? En jammer dat mensen de energie daar in stoppen i.p.v. inhoudelijk op het onderwerp te reageren.
2. Ik reageer inhoudelijk op Quotidien met mijn eigen mening (dat ik dus vind dat het ook aan de persoon ligt die hetgeen uitvoert bij een ander). Het is dat hij zelf het onderwerp aansnijdt over Mo'tjes en dergelijke.
3. Als je alsnog mee wilt doen, lees ik graag je bijdrage.
4. Ik weet niet hoe mijn man van mijn dromen er uit zal zien, het zal me vrij weinig interesseren of hij mercedes rijdt of niet. Mag ook bijv. een Audi of BMW zijn.
1. die heb je opgebouwd, mag je ontkennen. Nou ik sta er best voor open je beter te leren kennen hoor, en nee dit was geen verkapte manier om te vragen of je met mij wilt daten.
2. Nogmaals, bij jou denk ik ook aan Mo'tjes en zwarte Mercedessen. Net zoals wanneer ik aan Danny denk ik aan FOK! denk. Maar anders dan dat denk ik ook aan een vrij leuke openminded meid die tot voor kort bomvol zat met humor. Er zijn niet veel zulke vrouwen. Ik hoop haar gauw weer te zien.
3. Ik doe mijn best maar dit valt niet mee. :P
4. Haha, dat is de meid die ik ken. (en dat bedoel ik op een leuke manier). Maar nee, ik denk dat de man van je dromen in een normale auto zal rijden en er niets om zal geven en jij uiteindelijk ook niet meer.
pi_196327588
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 10:48 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Lijkt me niet meer dan normaal dat je dat (als man) even vraagt of iets dergelijks ja.
Dat ze zich niet prettig voelen bij beffen, dat zal ik nooit snappen, maar ok, dat mogen ze vinden natuurlijk (net als dat vrouwen prima dingen wel/niet leuk mogen vinden).
Alleen is het probleem daarna wel tweezijdig: Het is goed dat mensen (mannen) niet dingen doen waar ze zich niet prettig bij voelen, maar waarom doen andere mensen (vrouwen) dat dan wel? Hoezo groepsdruk, je bent toch 1 op 1? En als de man in kwestie per se wil dat jij slikt en jij wil dat per se niet, dan weet je zeker dat het bij die avond blijft toch?

Kijk ik vind het sowieso triest als je als man gaat smeken of je alsjeblieft wil slikken (of uberhaupt denkt dat dat helpt of positief is). Maar pedagogisch verantwoord is het ook niet als je het dan toch doet, dan leren ze blijkbaar dat het wel werkt om te smeken of op andere manieren druk op je te leggen :+
En dat laatste is het hem nou juist. Als je alleen al kijkt naar de reacties in het topic, zie je dat 'onderhandelen' aardig geaccepteerd is, want dan had je maar harder nee moeten zeggen of zoiets. Het moet niet zo zijn dat je lettelijk met je vuisten op tafel moet slaan om je nee te valideren en zeker niet in een situatie waar je letterlijk en figuurlijk bloot staat voor de ander. Verder laat ik het topic voor wat het is. De usual suspects in dit topic zijn ook de dezelfde users die in verkrachtingstopics lopen te janken over de strengere maatregelen, wat er eigenlijk altijd op neerkomt dat de definitie van verkrachting wordt verbreed en niet de bewijsslast. Nou ja, als je hier ziet dat 'zwijgende' vrouwen in bed of vrouwen met andere voorkeuren onduidelijk zijn, je best met fuckbuddies ruwer kan omgaan, kan ik mij voorstellen dat zo'n wetswijziging voor slechte nachten gaat zorgen :D :') ;(
pi_196329114
De dubbele moraal hier is:

“De badboy herken je doordat hij snel seks wil. Tja, als je jezelf gelijk weggeeft dan vraag je erom om even geneukt te worden en dan weer gedumpt”.

90% van de mannen: “Ik ben niet zo van het lang chatten. Je weet pas of je een klik hebt met een vrouw als het ook klikt tussen de lakens natuurlijk, dat is logisch.”
❣ ¤,¸🖤 ♡💕♡💚,¤¤💛♡`¤,¸❣
https://bit.ly/2JS9VrY
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')