Dan neem ik aan dat jij in gesprek gaat met jouw artsen en op basis van hun inzichten jouw keuze bepaald?quote:Op zaterdag 14 november 2020 16:52 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee ik moet de onveilige nemen.
Dit wegens mijn ziekte .
Bij mij zijn de eiwitten waar de corona op vast haakt ge muteert van af me geboorte
Elke pil die ik neem reageerde totaal anders dan wat de specialelisten niet verwachten.
Dit heeft te maken met medicijnen die nog in beta waren maar toch heb gekregen als baby .
Anders was ik allang dood geweest namelijk.
Nee het testen en proberen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:15 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat jij in gesprek gaat met jouw artsen en op basis van hun inzichten jouw keuze bepaald?
Klinkt een beetje complotterig vind je ook niet? Vaccins worden getest tenslotte. Wat wil je nog meer dan dat?quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:25 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee het testen en proberen.
Zo had ik een Zware reactie op Tramadol .
Terwijl morfine weer geen zak deed .
Uiteindelijk werk drank beter tegen zenuwpijn dan de morfine combo met aspirine .
Helaas wil ik graag me lever heel houden.
Terwijl Tramadol en morfine ook je lever slopen.
Gebruik nu geen een pil meer en loop maar door met de pijn.
En wat aangepaste werk wat zittend is.
Zoals ik al zeg niemand weet hoe de carone spuit zal werken op meerderen mensen.
Maar ze willen wel die spuiten op ouderen mensen gaan zetten die vaak ook aan de medicijnen zitten.
Lijk wel of ze als proef dieren gebruiken.
Vaccins worden getest, ook op ouderen. Wellicht niet in combi met elk medicijn. Ik heb geen idee of een vaccin kan botsen met een medicijn. Een vaccin is eigenlijk een klein stukje virus, dat zou toch geen effect op medicijnen moeten hebben? Maar goed, dat zeg ik als leek, als je vragen hebt zou ik naar een arts gaan tegen de tijd dat je een oproep hebt.quote:Op zaterdag 14 november 2020 17:25 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee het testen en proberen.
Zo had ik een Zware reactie op Tramadol .
Terwijl morfine weer geen zak deed .
Uiteindelijk werk drank beter tegen zenuwpijn dan de morfine combo met aspirine .
Helaas wil ik graag me lever heel houden.
Terwijl Tramadol en morfine ook je lever slopen.
Gebruik nu geen een pil meer en loop maar door met de pijn.
En wat aangepaste werk wat zittend is.
Zoals ik al zeg niemand weet hoe de carone spuit zal werken op meerderen mensen.
Maar ze willen wel die spuiten op ouderen mensen gaan zetten die vaak ook aan de medicijnen zitten.
Lijk wel of ze als proef dieren gebruiken.
Dat niet alleen maar vermoedelijk voeren veel landen een vaccinatieplicht in voor toeristen zolang er geen wereldwijde groepsimmuniteit is. Dat kan voor vaccinatie-weigeraars flink wat beperkingen betekenen in het aantal landen waar je naartoe kan reizen. De vraag is namelijk of landen het afdoende vinden alleen een corona-test te laten doen voor toeristen zodra er voor iedereen vaccinatie beschikbaar is?quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
Mits goedgekeurd en geen chinees/russisch vaccin.
Bijwerkingen kunnen er altijd zijn, maar corona zou voor mij wel eens veel minder goed kunnen zijn zeg maar.
Je bent al een echte wetenschapsontkenner geworden, he?quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zal het niet nemen. Als het RIVM zegt dat het deugt, dan deugt het dus niet.
Er zit teveel economische druk achter om snel een vaccin te hebben.
Ik vermoed dat het freeriden door reisbeperkingen wordt tegengegaan maar dat zullen we gaan zienquote:Op zaterdag 14 november 2020 21:44 schreef -XOR- het volgende:
Uiteraard neem ik een goedgekeurd vaccin. Ik ga niet zitten freeriden op door de rest gecreeerde gecreëerde herd immunity.
Wat fijn dat de Universiteit van Pfizer ook nog even mee kijkt, volgestopt met hoogleraren die zoveel petten op hebben dat hun kapstok ervan bezwijkt.quote:Op zaterdag 14 november 2020 22:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je bent al een echte wetenschapsontkenner geworden, he?
In Nederland gaat het RIVM er trouwens niet over, maar het CHMP namens Europa en het CBG namens Nederland.
https://www.cbg-meb.nl/ac(...)cin-waar-staan-we-nu
Het CBG staat bekend als extreem streng, griepvaccins die in Duitsland wel mogen, mogen hier niet altijd. En verder kijkt de Univeriteit Utrecht ook nog mee...
Kortom: je weet weer eens niet waarover je praat. Je lijkt Baudet wel.
Dat zal per land verschillen. Volgens mij kan het in Nederland niet. In Duitsland wel, daar is recent nog sprake van geweest.quote:Op zaterdag 14 november 2020 22:19 schreef pokkerdepok het volgende:
ja, zeker. en dat ik en andere goedwillenden dan proefkonijntjes zijn voor diegenen die willen afwachten, tja... het is slap. en dan ga ik bijna snappen dat ze het toch verplicht willen maken. we willen ons leven terug, toch..
Binnen Schengen gaan reisbeperkingen sowieso lastig worden, of ze moeten toch plots grenscontroles uitvoeren. En Schengen kom ik nooit meer uit, de laatste jaren. Maar goed, ik wil gewoon wel dat vaccin nemen, als ik aan de beurt ben.quote:Op zaterdag 14 november 2020 22:20 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het freeriden door reisbeperkingen wordt tegengegaan maar dat zullen we gaan zien
ja verplicht zal niet lukken hier. maar ze kunnen dus wel een scheiding gaan maken in vrijheden.quote:Op zaterdag 14 november 2020 22:24 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat zal per land verschillen. Volgens mij kan het in Nederland niet. In Duitsland wel daar is recent nog sprake van geweest.
Germany: Law mandating vaccines in schools takes effect
De meeste mensen hebben een 99.999% overlevingskans op dit virus. De vaccin is maar 90% safe. Kun je rekenen?quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:16 schreef Digi2 het volgende:
Het vaccin komt in fases beschikbaar. Ouderen en mensen met een verhoogd risico op co-morbidity komen als 1e in aanmerking. Daarna vermoedelijk mensen die regelmatig met patiënten in aanraking komen en onderwijzend personeel.
Op het moment dat het vaccin voor een ieder beschikbaar komt zullen er stringente reisbeperkingen gaan gelden voor mensen die weigeren zich te laten inenten. Vaccinatieplicht is al een algemeengoed wereldwijd voor degenen die dit mogelijk ontgaan is. Omdat veel ziekten vrijwel "uitgeroeid" zijn hebben veel landen een beperkte of geheel geen vaccinatieplicht meer maar veel landen zullen het herintroduceren vanwege corona vermoed ik. Vaccinatie weigeren zal waarschijnlijk flinke beperkingen met zich meebrengen qua reizen, zeker totdat wereldwijde groepsimmuniteit wordt bereikt. Hoe lager het intentings%age, des te langer dat ook gaat duren bovendien.
In Nederland ook:quote:Op zaterdag 14 november 2020 22:24 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat zal per land verschillen. Volgens mij kan het in Nederland niet. In Duitsland wel, daar is recent nog sprake van geweest.
Germany: Law mandating vaccines in schools takes effect
Beide cijfers kloppen niet. Die 99,999% is onzin (reken maar eens het aantal doden en besmettingen in de VS uit). En die 90% geeft aan dat het bij 90% beschermt, niet dat de andere 10% dood gaat of bijwerkingen heeft.quote:Op zaterdag 14 november 2020 22:27 schreef CopyOK het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben een 99.999% overlevingskans op dit virus. De vaccin is maar 90% safe. Kun je rekenen?
Stringente grenscontroles zullen niet nodig zijn. Hoge boetes zullen worden uitgedeeld zeker in een land als Frankrijk. Daar leggen ze nu al vette boetes op bij corona-gerelateerde overtredingen. Ook de UK deelt heel hoge boetes uit in dergelijke gevallen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 22:25 schreef Hanca het volgende:
[..]
Binnen Schengen gaan reisbeperkingen sowieso lastig worden, of ze moeten toch plots grenscontroles uitvoeren. En Schengen kom ik nooit meer uit, de laatste jaren. Maar goed, ik wil gewoon wel dat vaccin nemen, als ik aan de beurt ben.
Sta op tegen big pharma!quote:Op zaterdag 14 november 2020 22:27 schreef CopyOK het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben een 99.999% overlevingskans op dit virus. De vaccin is maar 90% safe. Kun je rekenen?
Een positieve pcr test betekent nog geen besmetting. En of die mensen daadwerkelijk aan covid19 zijn overleden is nog maar de vraag. Plus er is altijd kans dat je wat overhoud aan medicijnen. Dus als je gezond bent heb je die vaccin niet nodig.quote:Op zaterdag 14 november 2020 22:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Beide cijfers kloppen niet. Die 99,999% is onzin (reken maar eens het aantal doden en besmettingen in de VS uit). En die 90% geeft aan dat het bij 90% beschermt, niet dat de andere 10% dood gaat of bijwerkingen heeft.
Ah, nog een wetenschapsontkenner.quote:Op zaterdag 14 november 2020 22:31 schreef CopyOK het volgende:
[..]
Een positieve pcr test betekent nog geen besmetting. En of die mensen daadwerkelijk aan covid19 zijn overleden is nog maar de vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |