abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 november 2020 @ 13:42:37 #251
37248 BertV
Handgemaakt
pi_196391480
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 19:19 schreef Alfje het volgende:

[..]

Omdat dit virus ten eerste ernstiger is dan griep en ten tweede een zwaar maatschappelijk ontwrichtend karakter heeft.
Dit virus slaat nog geen deuk in een pakje boter en "het zware maatschappelijk ontwrichtende karakter" komt 100% door de maatregelen.

Ik zie iedereen in mijn omgeving dit griepje met gemak overwinnen.
Schoontante: overgewicht, op leeftijd, verzwakt door eerdere bestralingen, uitgezaaide kanker, het ziekenhuis uitgestuurd na het overleven van het virus.

Wachtend op versie 2.0, ben ik nog niet onder de indruk. Helaas zie ik om mij heen dat ik een uitzondering ben.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_196391498
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 13:42 schreef BertV het volgende:

[..]

Dit virus slaat nog geen deuk in een pakje boter en "het zware maatschappelijke ontwrichtende karakter" komt 100% door de maatregelen.

Ik zie iedereen in mijn omgeving dit griepje met gemak overwinnen.
Schoontante: overgewicht, op leeftijd, verzwakt door eerdere bestralingen, uitgezaaide kanker, het ziekenhuis uitgestuurd na het overleven van het virus.
Ja en je hebt vast ook een opa die tot zijn honderdste gerookt heeft en daarmee bewezen dat longkanker niet bestaat.
  dinsdag 24 november 2020 @ 13:45:15 #253
37248 BertV
Handgemaakt
pi_196391510
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 13:43 schreef Alfje het volgende:

[..]

Ja en je hebt vast ook een opa die tot zijn honderdste gerookt heeft en daarmee bewezen dat longkanker niet bestaat.
Hij ging dood op 88 jarige leeftijd voordat zijn benen eraf moesten door kettingroken met sigaren.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_196391523
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 13:30 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Tja, het grappige is dat niemand jou uit je waanwereld kan halen. Alles wat iemand zegt om jou na te laten denken over alternatieven is voor jou een aanval en versterkt de complotgedachte die jouw brein beheerst.
Zolang de meute volgt is het prima. Individuen die het denken dat de rest gebrainwashed is worden toch wel als complotgestoorde bestempeld. Niets om je druk over te maken. Laat ze maar. De tijd zal leren wie er in een waanwereld leeft.
quote:
Als ik het goed begrijp zijn de pedo's die in werkelijkheid de wereld regeren wel begaan met het milieu. Das in ieder geval al winst vind ik.
Pedo's? Hoe kom je daarbij? Als ik MSM in twijfel trek betekent dat niet dat alle conspiracies waar zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Stokker op 24-11-2020 14:21:46 ]
pi_196391564
deze mag weg

[ Bericht 49% gewijzigd door Stokker op 24-11-2020 13:51:25 (fok werkt niet lekker) ]
pi_196391566
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 00:06 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja kwetsbare groepen. Zelden jongeren van 18.
Niet alleen hoor, wat dacht je van zorg medewerkers?
Bij mijn ziekenhuis, krijgen we er jaarlijks gewoon eentje ingespoten :P
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_196391586
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 10:09 schreef NoNickOne het volgende:
Vraag die misschien al vaker gesteld is - Is het mogelijk om een vaccin voorkeur als in merk/product aan te geven bij je huisarts?
Nee. Staat in dat AD artikel een paar posts terug.
pi_196391589
quote:
dinsdag 24 november 2020 13:45 schreef BertV het volgende:[/b]

[..]

Hij ging dood op 88 jarige leeftijd voordat zijn benen eraf moesten door kettingroken met sigaren.
Je snapt hopelijk wel dat ik bedoel dat jouw anekdotisch bewijs niets waard is. Het is geen onzin dat er veel mensen met corona in de ziekenhuizen liggen en het is geen onzin dat andere zorg daar onder te leiden heeft. Het is geen onzin dat er veel meer mensen langdurige schade oplopen door dit virus dan door een griepje, ook voorheen gezonde mensen. Als het virus vrij rond zou gaan zouden heel veel mensen niet geholpen kunnen worden en worden de gevolgen dus nog groter. Die maatregelen zijn dus grotendeels gewoon noodzakelijk en dus heeft het virus een groot maatschappelijk ontwrichtend karakter.
pi_196391611
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 13:42 schreef BertV het volgende:

[..]

Dit virus slaat nog geen deuk in een pakje boter en "het zware maatschappelijk ontwrichtende karakter" komt 100% door de maatregelen.

Ik zie iedereen in mijn omgeving dit griepje met gemak overwinnen.
Schoontante: overgewicht, op leeftijd, verzwakt door eerdere bestralingen, uitgezaaide kanker, het ziekenhuis uitgestuurd na het overleven van het virus.

Wachtend op versie 2.0, ben ik nog niet onder de indruk. Helaas zie ik om mij heen dat ik een uitzondering ben.
Dan heb jij dus de erge gevallen niet (in elk geval niet persoonlijk, en niet van dichtbij) meegemaakt.
Geloof me: 1. het is geen 'griepje', en 2. niet iedereen die met Corona besmet is, heeft milde symptomen.
Veel mensen hebben gelukkig wel milde symptomen, maar helaas zijn er ook veel (en gezonde!) mensen die uiteindelijk op de ICU belanden.
Denk er niet te makkelijk over, omdat het voor jou een ver-van-je-bed-show is...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  dinsdag 24 november 2020 @ 14:07:39 #260
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_196391758
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 00:05 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee want je hebt lichamelijke integriteit.
Dus? De persoon waar ik op reageerde stelt dat we eventuele eisen mbt vaccinatie (zoals wel/niet toegang tot evenementen, vliegtuigen,etc) met z'n allen moeten bespreken/doen.

Ik reageer daarop dat we dat al doen met onze representatieve parlementaire democratie.

Lichamelijke integriteit staat daar los van. Niemand dwingt jou om die vaccinatie te nemen.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  dinsdag 24 november 2020 @ 14:18:07 #261
37248 BertV
Handgemaakt
pi_196391898
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 13:54 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Denk er niet te makkelijk over, omdat het voor jou een ver-van-je-bed-show is...
Een ernstig virus geeft per definitie geen ruimte voor een ver-van-je-bed-show.

Tijdens de zwarte dood kon je geen real-time statistieken volgen via de media... maar dat hoefde dan ook niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door BertV op 24-11-2020 14:25:39 ]
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  dinsdag 24 november 2020 @ 14:28:33 #262
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196392043
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 13:38 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Pedo's? En verder kan je mensen toch gewoon in hun waarde laten en laten geloven wat ze willen?
Nee hoor, daar ben ik wel klaar mee. We hebben al veel te lang "ach die arme jongen kan het ook niet helpen" gedaan en inmiddels gaat de wereld naar de kloten dankzij complot-idioten.

Dus ja, iedereen mag een complot-idioot zijn en ik mag het benoemen als wat het is, een complot-idioot.
pi_196392070
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:18 schreef BertV het volgende:

[..]
Tijdens de zwarte dood kon je geen real-time statistieken volgen via de media... maar dat hoefde dan ook niet.
Dat was inderdaad een epidemie waarvoor geen vergrootglas nodig was om te weten dat er een epidemie heerste. Nu hebben we de media (het vergrootglas) nodig om te weten dat er enkelen sterven of enkelen erg ziek worden.
  dinsdag 24 november 2020 @ 14:33:38 #264
37248 BertV
Handgemaakt
pi_196392103
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:30 schreef Stokker het volgende:

[..]

Dat was inderdaad een epidemie waarvoor geen vergrootglas nodig was om te weten dat er een epidemie heerste. Nu hebben we de media (het vergrootglas) nodig om te weten dat er enkelen sterven of enkelen erg ziek worden.
...en dan moet je nog steeds doen wat je kunt... maar niet rücksichtslos de hele wereld plat gooien.
Wat uiteindelijk een onduidelijk aantal levens redt, (plek op IC ten koste van al de andere zorg) want het virus lijkt zich er niks van aan te trekken.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_196392757
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:28 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee hoor, daar ben ik wel klaar mee. We hebben al veel te lang "ach die arme jongen kan het ook niet helpen" gedaan en inmiddels gaat de wereld naar de kloten dankzij complot-idioten.

Dus ja, iedereen mag een complot-idioot zijn en ik mag het benoemen als wat het is, een complot-idioot.
Heb ik iets gemist?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196392798
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:30 schreef Stokker het volgende:

[..]

Dat was inderdaad een epidemie waarvoor geen vergrootglas nodig was om te weten dat er een epidemie heerste. Nu hebben we de media (het vergrootglas) nodig om te weten dat er enkelen sterven of enkelen erg ziek worden.
Ooit van exponentiele groei gehoord, doordat we het nu eerder weten en in de kiem konden smoren zijn dit soort dingen Nederland bespaard gebleven: https://www.rtlnieuws.nl/(...)htoffers-massagraven
  dinsdag 24 november 2020 @ 15:29:44 #267
37248 BertV
Handgemaakt
pi_196392851
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 14:28 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

en inmiddels gaat de wereld naar de kloten dankzij complot-idioten.

Lange Frans gaat Baudet opvolgen?
Trump heeft gewonnen van Biden?

Als de wereld echt naar de kloten gaat volgens jou, dan komt dat niet omdat ze het roer hebben overnomen oid.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  dinsdag 24 november 2020 @ 15:37:30 #268
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_196392978
Kom maar op met die spuit

Ik ben het zat en wil dat het iig snel weer richting normaal gaat.
Echt normaal zal het niet meer worden denk ik maar richting zou al erg prettig zijn.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_196392991
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 15:26 schreef Alfje het volgende:

[..]

Ooit van exponentiele groei gehoord, doordat we het nu eerder weten en in de kiem konden smoren zijn dit soort dingen Nederland bespaard gebleven: https://www.rtlnieuws.nl/(...)htoffers-massagraven
Dus jij gelooft dat deze maatregelen werken? Waarom met deze half bakken maatregelen die nauwelijks werken, het land lange tijd laten zwichten onder een vermeend gevaarlijk virus waardoor o.a. de economie aan gort wordt geslagen? Waarom niet 3-4 weken in totale lockdown? Zorg voor genoeg voedsel in huis en blijf 3-4 weken binnen. Als we dat met z'n allen doen, zijn we er zo vanaf, i.p.v. maand in maand uit in deze mentaal slopende omstandigheden te worden gedwongen.
pi_196393154
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 15:38 schreef Stokker het volgende:

[..]

Dus jij gelooft dat deze maatregelen werken? Waarom met deze half bakken maatregelen die nauwelijks werken, het land lange tijd laten zwichten onder een vermeend gevaarlijk virus waardoor o.a. de economie aan gort wordt geslagen? Waarom niet 3-4 weken in totale lockdown? Zorg voor genoeg voedsel in huis en blijf 3-4 weken binnen. Als we dat met z'n allen doen, zijn we er zo vanaf, i.p.v. maand in maand uit in deze mentaal slopende omstandigheden te worden gedwongen.
de statistieken laten het vrij duidelijk zien. Aantal besmettingen stijgt, maatregelen worden strenger, aantal besmettingen loopt weer terug. Dat je kunt discussiėren of de huidige aanpak de beste is, prima, maar je moet niet doen alsof het niks voorstelt. Als we het virus onbeperkt zijn gang laat gaan vallen er gewoon heel veel doden en ook veel voorheen gezonde mensen zullen sterven of langdurig met de gevolgen te maken krijgen.
pi_196393377
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 15:48 schreef Alfje het volgende:

[..]

de statistieken laten het vrij duidelijk zien. Aantal besmettingen stijgt, maatregelen worden strenger, aantal besmettingen loopt weer terug. Dat je kunt discussiėren of de huidige aanpak de beste is, prima, maar je moet niet doen alsof het niks voorstelt. Als we het virus onbeperkt zijn gang laat gaan vallen er gewoon heel veel doden en ook veel voorheen gezonde mensen zullen sterven of langdurig met de gevolgen te maken krijgen.
De tijdelijk strengere maatregelen die voor 2 weken golden, hebben een einde gebracht aan de daling in het aantal besmettingen. Dus je kan me van alles wijs maken, maar die 1,5 meter en mondkapjes hebben geen enkele toegevoegde waarde. Blijf zoveel mogelijk thuis, dat wel, maar als ik de snelweg zie hier vandaan, dan trekt men zich daar weinig van aan. Dus ik zit liever 4 weken binnen dan dat ik 8 maanden ernstig in vrijheid wordt beperkt. Maar dat is een keuze geweest van de politiek op basis van informatie die zij van de WHO kregen.
pi_196395178
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 12:32 schreef Stokker het volgende:

[..]

Het is voldoende als de meute gehoorzaam volgt. Het is verspilde energie om individuen zonder noemenswaardige invloed in de pas te laten lopen.
Mijn favoriete dictator denk dat heel anders over. Je kunt niet op de achtergrond heel de wereld regeren als je toestaat dat een paar subversieve uit de pas lopen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 26 november 2020 @ 17:35:48 #273
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_196424130
twitter


Interessant patroon.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_196441913
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 13:42 schreef BertV het volgende:

[..]

Dit virus slaat nog geen deuk in een pakje boter en "het zware maatschappelijk ontwrichtende karakter" komt 100% door de maatregelen.

Ik zie iedereen in mijn omgeving dit griepje met gemak overwinnen.
Schoontante: overgewicht, op leeftijd, verzwakt door eerdere bestralingen, uitgezaaide kanker, het ziekenhuis uitgestuurd na het overleven van het virus.

Wachtend op versie 2.0, ben ik nog niet onder de indruk. Helaas zie ik om mij heen dat ik een uitzondering ben.
Hier ook diversen mensen corona gehad en van geen tot milde klachten .
Het overheidangstmakerij gedoe is net zo besmettelijk
pi_196442322
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 13:42 schreef BertV het volgende:

[..]

Dit virus slaat nog geen deuk in een pakje boter en "het zware maatschappelijk ontwrichtende karakter" komt 100% door de maatregelen.

Ik zie iedereen in mijn omgeving dit griepje met gemak overwinnen.
Schoontante: overgewicht, op leeftijd, verzwakt door eerdere bestralingen, uitgezaaide kanker, het ziekenhuis uitgestuurd na het overleven van het virus.

Wachtend op versie 2.0, ben ik nog niet onder de indruk. Helaas zie ik om mij heen dat ik een uitzondering ben.
Hier ook diversen mensen corona gehad en van geen tot milde klachten .
Het overheidangstmakerij gedoe is net zo besmettelijk
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 16:03 schreef Stokker het volgende:

[..]

De tijdelijk strengere maatregelen die voor 2 weken golden, hebben een einde gebracht aan de daling in het aantal besmettingen. Dus je kan me van alles wijs maken, maar die 1,5 meter en mondkapjes hebben geen enkele toegevoegde waarde. Blijf zoveel mogelijk thuis, dat wel, maar als ik de snelweg zie hier vandaan, dan trekt men zich daar weinig van aan. Dus ik zit liever 4 weken binnen dan dat ik 8 maanden ernstig in vrijheid wordt beperkt. Maar dat is een keuze geweest van de politiek op basis van informatie die zij van de WHO kregen.
Ze jokken er wel wat besmettingen bij hoor (onbetrouwbare pcr test)
Het vaccin moet erdoor , De jonge wordt steeds zenuwachtiger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')