abonnement Unibet Coolblue
pi_196267008
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 18:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom zetten ze dat bewijs niet in bij de rechtzaken?
Voor zover ik heb begrepen zijn ze dit aspect nog aan het verwerken tot een case. Aan het einde van deze week zouden ze er klaar mee moeten zijn.

Dit soort dingen kosten tijd, blijkbaar.
pi_196267019
Hebben jullie trouwens gemerkt dat Twitter en Youtube er een paar dagen geleden wereldwijd een uur ofzo uitlagen?

Volgens sommigen een signaal aan deze platformen: jullie censureren ons, maar pas op wat wij kunnen doen.

Geen flauw idee of het waar is natuurlijk, maar vond het wel opmerkelijk.
  maandag 16 november 2020 @ 09:13:24 #278
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196267210
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 08:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Hebben jullie trouwens gemerkt dat Twitter en Youtube er een paar dagen geleden wereldwijd een uur ofzo uitlagen?

Volgens sommigen een signaal aan deze platformen: jullie censureren ons, maar pas op wat wij kunnen doen.

Geen flauw idee of het waar is natuurlijk, maar vond het wel opmerkelijk.
Ja gemerkt en wereldwijd iemand op facebook had het gepost en mensen uit New Zeeland , Engeland , Amerika , Nederland enz hadden gereageerd en gezegt dat het er bij hun ook uitlag .
Apart wel want nog nooit meegemaakt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 16 november 2020 @ 09:19:21 #280
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196267265
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 08:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Hebben jullie trouwens gemerkt dat Twitter en Youtube er een paar dagen geleden wereldwijd een uur ofzo uitlagen?

Volgens sommigen een signaal aan deze platformen: jullie censureren ons, maar pas op wat wij kunnen doen.

Geen flauw idee of het waar is natuurlijk, maar vond het wel opmerkelijk.
YouTube heeft altijd wel geniale storing pagina.

Als je last hebt van de storing, verschijnt er een aapje inbeeld, vergezeld door een grote lap HTML-code. “Sorry, something went wrong. A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation", vermeldt YouTube daarbij.

Wat ik heb begrepen zijn er aantal nieuwe filters aangebracht zodat ze bepaalde zoektermen makkelijker kunnen uitfilteren en blokkeren, dit hebben ze stelselmatig uitgerold waarbij dus of een vertraging optrad of de de server kon het niet aan en klapte er uit, deze code werd doorgevoerd in de broncode.
Althans bij Youtube.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196267275
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 09:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

YouTube heeft altijd wel geniale storing pagina.

Als je last hebt van de storing, verschijnt er een aapje inbeeld, vergezeld door een grote lap HTML-code. “Sorry, something went wrong. A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation", vermeldt YouTube daarbij.

Wat ik heb begrepen zijn er aantal nieuwe filters aangebracht zodat ze bepaalde zoektermen makkelijker kunnen uitfilteren en blokkeren, dit hebben ze stelselmatig uitgerold waarbij dus of een vertraging optrad of de de server kon het niet aan en klapte er uit, deze code werd doorgevoerd in de broncode.
Althans bij Youtube.
Nee youtube laadde simpelweg niks meer. Volgens mij werd de site zelf niet eens meer geladen als ik het me goed herinner.
  maandag 16 november 2020 @ 09:30:24 #282
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196267388
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 09:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee youtube laadde simpelweg niks meer. Volgens mij werd de site zelf niet eens meer geladen als ik het me goed herinner.
Bij mij deed hij het wel maar heel traag, als je op filmpje klikte dan kreeg je de naam van filmpje in beeld en duurde het vaak wel 5 min voor deze daadwerkelijk ging lopen.
Later ging het allemaal weer sneller, en ik dacht eerst dat aan mijn wifi lag dus had al mijn modem en chroomcast geherstart.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Beste debater 2022 maandag 16 november 2020 @ 10:19:55 #283
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196267970
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 09:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee youtube laadde simpelweg niks meer. Volgens mij werd de site zelf niet eens meer geladen als ik het me goed herinner.
Dat gebeurt wel eens, dat een webpagina eruit ligt. Irritant, verder niets.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 16 november 2020 @ 10:21:28 #284
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196267998

Interessante video over hoe het nou zit met het toepassen van Benford's law op election data. Moraal van het verhaal, een test kan je niet zomaar blind op elke data toepassen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_196268149
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 08:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Hebben jullie trouwens gemerkt dat Twitter en Youtube er een paar dagen geleden wereldwijd een uur ofzo uitlagen?

Volgens sommigen een signaal aan deze platformen: jullie censureren ons, maar pas op wat wij kunnen doen.

Geen flauw idee of het waar is natuurlijk, maar vond het wel opmerkelijk.
Was een behoorlijk aantal sites waaronder Youtube, Facebook, Google wat wereldwijd inderdaad een aantal dagen geleden eruit lag een poosje. (was hier 's nachts)
  maandag 16 november 2020 @ 10:57:47 #286
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196268410
twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 16 november 2020 @ 11:19:35 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196268753
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 10:57 schreef Summers het volgende:
[ twitter ]
13 nov... 3 dagen geleden :O
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 16 november 2020 @ 11:34:47 #288
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196268992
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 11:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

13 nov... 3 dagen geleden :O
:z just sleepy joe
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 16 november 2020 @ 11:36:32 #289
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196269015
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 11:34 schreef Summers het volgende:

[..]

:z just sleepy joe
Jody Brownlow Hice (born April 22, 1960) is an American politician, radio show host, and political activist serving as the U.S. Representative for Georgia's 10th congressional district since 2015. He is a member of the Republican Party.

;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196269169
quote:
8s.gif Op zondag 15 november 2020 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
Och jee, daar hebben we het al... indoctrinatie in het onderwijs.
:7 Al die linksche rakkers die die gewillige kinderhoofdjes volstoppen met info van de MSM :7
-
pi_196269203
quote:
9s.gif Op zondag 15 november 2020 22:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Terwijl de deep state die Trump daadwerkelijk aan het opzetten is hier in alle toonaarden genegeerd wordt.
Inderdaad. Maar dat gebeurt open en bloot, dus daar kun je weinig sappige complotten aan vast hangen. Dat is kennis die voor iedereen beschikbaar is, dus dan kun je je niet verheffen tot de sheaple. :P

Zal in elk geval blij zijn als dit allemaal achter de rug is. Dan kunnen we weer over naar de orde van de dag: platte aarden, Illuminati, Reptilians, QAnon... :P
-
pi_196269688
Een vraag aan iedereen die er nu van overtuigd is dat Biden heeft gewonnen: wat als uiteindelijk, via het hooggerechtshof en de grondwet, Trump uiteindelijk toch de winst behaalt?

Hier zijn meerdere mogelijkheden voor:

Uit hertellingen blijkt dat sommige staten toch voor Trump waren.
De telling in sommige swingstaten wordt niet legitiem verklaard en dus niet meegerekend.
De stemming gaat naar het huis van afgevaardigden, waar elke staat 1 stem heeft (https://en.wikipedia.org/wiki/Contingent_election)

Zou men dat zonder meer accepteren of niet?

Aub geen antwoorden 'dat gebeurt toch niet blabla'.

[ Bericht 26% gewijzigd door Ali_Kannibali op 16-11-2020 12:29:45 ]
pi_196269791
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 12:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Een vraag aan iedereen die er nu van overtuigd is dat Biden heeft gewonnen: wat als uiteindelijk, via het hooggerechtshof en de grondwet, Trump uiteindelijk toch de winst behaalt?

Zou men dat zonder meer accepteren of niet?
Als blijkt dat de democratische partij grootschalige fraude heeft gepleegd, dan zullen vele stemmers op Biden zich afkeren van de partij. En dan ook de overwinning van Trump accepteren. Er zullen vast een paar diehards zijn die het niet zullen accepteren. De kans dat dit scenario zich voor gaat doen, acht ik ongeveer 0,000000001%
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_196270306
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 12:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Een vraag aan iedereen die er nu van overtuigd is dat Biden heeft gewonnen: wat als uiteindelijk, via het hooggerechtshof en de grondwet, Trump uiteindelijk toch de winst behaalt?
Allereerst: 100% overtuigd ben ik niet (die zekerheid heb je immers nooit), maar ik acht het vanwege het uitblijven van concreet bewijs voor fraude, het feit dat er eerder in de geschiedenis geen grootschalige fraudes zijn geweest, en het karakter van de persoon Trump, erg waarschijnlijk dat Biden uiteindelijk als winnaar overeind blijft staan. Als ik er gevoelsmatig een kans op zou moeten plakken, dan zou ik het als 90% waarschijnlijk achten dat Biden heeft gewonnen.

Maar ja, als via het hooggerechtshof wordt bepaald dat er inderdaad grootschalige fraude is geweest, dan is het een heel ander verhaal. Als Trump daarmee dan uiteindelijk wel als winnaar uit de bus komt, wat kun je daar dan nog op tegen hebben? Om vooral klimaattechnische redenen zou ik dat erg jammer vinden, maar dat doet er verder niet toe.
-
pi_196270397
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 10:21 schreef ATuin-hek het volgende:

Interessante video over hoe het nou zit met het toepassen van Benford's law op election data. Moraal van het verhaal, een test kan je niet zomaar blind op elke data toepassen.
Je bedoelt dat je moet nadenken over de wiskunde die je toepast en dat een wiskundige uitkomst niet altijd hout snijdt zodat je wiskunde niet als goddelijke leidraad kunt gebruiken? ;(
-
pi_196270428
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 12:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Een vraag aan iedereen die er nu van overtuigd is dat Biden heeft gewonnen: wat als uiteindelijk, via het hooggerechtshof en de grondwet, Trump uiteindelijk toch de winst behaalt?

Hier zijn meerdere mogelijkheden voor:

Uit hertellingen blijkt dat sommige staten toch voor Trump waren.
De telling in sommige swingstaten wordt niet legitiem verklaard en dus niet meegerekend.
De stemming gaat naar het huis van afgevaardigden, waar elke staat 1 stem heeft (https://en.wikipedia.org/wiki/Contingent_election)

Zou men dat zonder meer accepteren of niet?

Aub geen antwoorden 'dat gebeurt toch niet blabla'.
Dan is de democratie failliet.
pi_196270466
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 13:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Dan is de democratie failliet.
Want?
pi_196270508
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 13:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Want?
Alleen hertellingen of grootschalige fraude zou ‘acceptabel’ zijn.
Maar dan nog is de democratie failliet, als zulke dingen gebeuren.
  maandag 16 november 2020 @ 13:39:49 #300
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196270657
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 13:21 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je moet nadenken over de wiskunde die je toepast en dat een wiskundige uitkomst niet altijd hout snijdt zodat je wiskunde niet als goddelijke leidraad kunt gebruiken? ;(
Naaaahhhhhh, zo hard is de realiteit toch vast niet -O-
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')