Watquote:
ik ging erin zag ik allemaal vreemde mensenquote:
jaquote:Op woensdag 18 november 2020 10:48 schreef Tlaloc het volgende:
Maar waar werk je dan Dima. Overheid?
Wat een mafkeesquote:
En als daily een afgetrapte Transporter van 20 jaar oudquote:Op woensdag 18 november 2020 17:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat een mafkees
Verkoopt z'n rs6
Koopt een huis met gedeeltelijke aanbetaling omdat ie met restant van z'n geld wilde investeren enz
Koopt nu een huracan
Er is zoveel mooiers te koop voor dat geld.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En als daily een afgetrapte Transporter van 20 jaar oud
Ja van dat geld dat die wilde investeren koopt die dus nu een Huracan.
Maar wel een dikke bak maat.
Haha ja swsquote:Op woensdag 18 november 2020 18:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En als daily een afgetrapte Transporter van 20 jaar oud
Ja van dat geld dat die wilde investeren koopt die dus nu een Huracan.
Maar wel een dikke bak maat.
Je moeder bvquote:Op woensdag 18 november 2020 18:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Er is zoveel mooiers te koop voor dat geld.
Porsche Turbo S is sneller. Wat zou jij kopen dan?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Er is zoveel mooiers te koop voor dat geld.
Ik zou voor een Aston Martin DB11 gaan.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Porsche Turbo S is sneller. Wat zou jij kopen dan?
Maar ik vind het wel een gaaf ding zo'n Lambo, alleen zou ik zelf nooit een pakken.
Totaal andere auto, is meer een GT ding. Vind die ook niet zo elegant als een DB9. Toen die uitkwam deed die me aan een muscle car denken.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:06 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik zou voor een Aston Martin DB11 gaan.
Tsja, je vroeg wat ik zou kopen. Voor het geld wat een Huracan kost, zou ik een DB11AMR kopen.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Totaal andere auto, is meer een GT ding. Vind die ook niet zo elegant als een DB9. Toen die uitkwam deed die me aan een muscle car denken.
Die ga je niet kopen voor de prijs van een Huracan.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou zelf misschien weer een Bentley Continental GT kiezen, is ook weer een totaal andere auto.
Allebei rond de 3 ton toch?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die ga je niet kopen voor de prijs van een Huracan.
Klopt, dacht dat een Bentley een stukje duurder was. Koopje dan.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Allebei rond de 3 ton toch?
Mss kan @DeBraat een keer een opbergvakjesreview doen van Don zn autoquote:Op woensdag 18 november 2020 17:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat een mafkees
Verkoopt z'n rs6
Koopt een huis met gedeeltelijke aanbetaling omdat ie met restant van z'n geld wilde investeren enz
Koopt nu een huracan
Echt he, zo te zien heeft die auto niet eens een zonnebrilhouderquote:Op woensdag 18 november 2020 18:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mss kan @:debraat een keer een opbergvakjesreview doen van Don zn auto
quote:Op woensdag 18 november 2020 18:16 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Echt he, zo te zien heeft die auto niet eens een beschimmelde banaanhouder
zeker zekerquote:Op woensdag 18 november 2020 18:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
AMG GT vind ik ook wel lekker. Mooie V8 brom. Koekkoek.
wie die blond meisje trouwensquote:
Das toch die chick van Dutch Performantequote:Op woensdag 18 november 2020 18:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wie die blond meisje trouwens![]()
heb je de insta
nee manquote:Op woensdag 18 november 2020 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Das toch die chick van Dutch Performante
Dan is het misschien iemand van die zaak van die brabo Rijtquote:
nee die heeft plezier van een wereme lulquote:
Heb je je werreme lul in der trul geduwt toen ze der mond zo open had?quote:Op donderdag 19 november 2020 15:02 schreef Makrelis het volgende:
Projectsollicitatie gehad net. Ken ik die gast van >10 jaar geleden. 'Tijd niet gezien bokkelul, hoe is het nou?'
Communicatiemiep die erbij zit.
Haha, jij maakt ook wat mee he!quote:Op donderdag 19 november 2020 15:02 schreef Makrelis het volgende:
Projectsollicitatie gehad net. Ken ik die gast van >10 jaar geleden. 'Tijd niet gezien bokkelul, hoe is het nou?'
LOLquote:Op donderdag 19 november 2020 15:02 schreef Makrelis het volgende:
Haha, jij maakt ook wat mee he!quote:Op donderdag 19 november 2020 15:27 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Kun je even typen wat je precies insinueerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |