quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand, Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana, Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma & Jort Kelder, Paul de Leeuw & Astrid Joosten
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand (BNNVARA)
• Dinsdag: Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Jort Kelder (WNL)
• Vrijdag: Paul de Leeuw & Astrid Joosten (BNNVARA)
https://op1npo.nl/vanavond
https://twitter.com/op1npo
Kan je daar niet een dronken Pool voor inhuren. Hij blij, jij blijquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Door die pleurisbomen kan ik de hele herfst bladeren in mijn tuin opruimen
https://www.gamma.nl/asso(...)ervac-3000/p/B570052quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Door die pleurisbomen kan ik de hele herfst bladeren in mijn tuin opruimen
Hij werkt over voor deze PR.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:46 schreef Gehrman het volgende:
Waarom zit deze boswachter in uniform aan tafel.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.gamma.nl/asso(...)ervac-3000/p/B570052
Het leukste tuingereedschap dat er bestaat.
quote:Geluidsniveau 104 dB
Nicequote:Op vrijdag 13 november 2020 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Die bomenlui denken "zijn we hiervoor afgekapt"
Ze willen van de vrijdagavondshow een soort RTL Boulevard Light makenquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:56 schreef svann het volgende:
Wat een treurnis vanavond.
Zap ik naar Beau, neemt hij net een slok handenontsmetter.
Slimme keus. Mag wel na 4 dagen corona gezeur.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze willen van de vrijdagavondshow een soort RTL Boulevard Light maken
Ik reken zo op je.quote:
Yep; vrees dat alleen die zielige types worden gepakt.quote:Op maandag 16 november 2020 22:28 schreef Ronald het volgende:
De echte gevaarlijke figuren worden niet gepakt door dit low-life tokkie gajes.
quote:Van de Vrugt twitterde onder meer: ,,Wilders verdient wat mij betreft wel meer dan 500 stenen op zijn smoel.’’
Benne gij zelfs soms pedo of wat?quote:Op maandag 16 november 2020 22:33 schreef svann het volgende:
Ik vraag me altijd af wat deze mensen motiveert om tot aktie over te gaan.
Hebben ze iets meegemaakt? Is het een spannende hobby?
Er zijn zoveel misstanden, waarom deze?
Ja, dit is wel verdacht van ons @svann!quote:
Pedofilie is nou eenmaal een rode lap voor velen. Dat gecombineerd met je eigen woede en agressie botvieren op een ander waarschijnlijk.quote:Op maandag 16 november 2020 22:33 schreef svann het volgende:
Ik vraag me altijd af wat deze mensen motiveert om tot aktie over te gaan.
Hebben ze iets meegemaakt? Is het een spannende hobby?
Er zijn zoveel misstanden, waarom deze?
Ach, dat zie je hier op fok toch ook? Dat continue verdedigen van het feit dat je best mag geilen op meisjes van 15 als ze maar een beetje tieten en een kort jurkje hebben tenminste?quote:Op maandag 16 november 2020 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Het is echt bizar hoevaak tienermeisjes aangesproken worden op Instagram door vieze oude mannetjes.
Is triest maar zolang je het niet uitvoert kan je er weinig mee. Chatten is een actie, dus aanpakken.quote:Op maandag 16 november 2020 22:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, dat zie je hier op fok toch ook? Dat continue verdedigen van het feit dat je best mag geilen op meisjes van 15 als ze maar een beetje tieten en een kort jurkje hebben tenminste?
Ik zweeg al.quote:Op maandag 16 november 2020 22:43 schreef Monolith het volgende:
Ach, dat zie je hier op fok toch ook? Dat continue verdedigen van het feit dat je best mag geilen op meisjes van 15 als ze maar een beetje tieten en een kort jurkje hebben tenminste?
Chatten is nog steeds niet strafbaar.quote:Op maandag 16 november 2020 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is triest maar zolang je het niet uitvoert kan je er weinig mee. Chatten is een actie, dus aanpakken.
Maar is chatten ook verboden? Ik denk niet dat de politie daar wat mee doetquote:Op maandag 16 november 2020 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is triest maar zolang je het niet uitvoert kan je er weinig mee. Chatten is een actie, dus aanpakken.
Uit Polen en Roemeniëquote:Op maandag 16 november 2020 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan gaan we dus massaal goedkoop vlees importeren. Daar schieten die dieren ook niks mee op.
Of de carpaccio bij vd Valkquote:Op maandag 16 november 2020 22:50 schreef cobain1994 het volgende:
Zolang ze maar niet aan de Hema rookworst komen...
Niet door laten rekenen, misschien kan ze met PVV, SP en FvD in de regering.quote:Op maandag 16 november 2020 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Gratis geld voor iedereenMisschien dat ze een regering met GL en PvdA kunnen vormen.
quote:Op maandag 16 november 2020 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Gratis geld voor iedereenMisschien dat ze een regering met GL en PvdA kunnen vormen.
Rutte wil ook meedoen met ¤1000!quote:Op maandag 16 november 2020 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Sekspraat tegen minderjarigen zou verboden moeten worden. Dickpics etc sturen naar 14 jarige meisjesquote:Op maandag 16 november 2020 22:48 schreef Ronald het volgende:
[..]
Maar is chatten ook verboden? Ik denk niet dat de politie daar wat mee doet
Wel eens, maar gaat denk ik niet gebeurenquote:Op maandag 16 november 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sekspraat tegen minderjarigen zou verboden moeten worden. Dickpics etc sturen naar 14 jarige meisjes
Ziet er goed uit na al wat hij de afgelopen tijd heeft meegemaakt..quote:Op maandag 16 november 2020 22:57 schreef matthijst het volgende:
Pfff, Joost kan het beter bij schrijven houden.
Ouwe mompelaar.
Zie je hem voor de eerste keer ofzoquote:Op maandag 16 november 2020 22:57 schreef matthijst het volgende:
Pfff, Joost kan het beter bij schrijven houden.
Ouwe mompelaar.
Amy Egbers?quote:Op maandag 16 november 2020 23:09 schreef Gia het volgende:
Wie is die blonde muts die tijdens het pedoverhaal gekke bekken zat te trekken op de bank? Pruillip, duckface.
Dat wordt hem (helaas) niet; we zijn een handelsland.quote:Op maandag 16 november 2020 23:11 schreef Bocaj het volgende:
Take back control - Stem Nederland terug...
Kan best én én...quote:Op maandag 16 november 2020 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt hem (helaas) niet; we zijn een handelsland.
#NLEXIT moet je toch meer aansprekenquote:Op maandag 16 november 2020 23:11 schreef Bocaj het volgende:
Eerst de gulden teriug...quote:Op maandag 16 november 2020 23:11 schreef Bocaj het volgende:
Vergeleken met Trump is Johnson in every inch a gentleman.quote:Op maandag 16 november 2020 23:13 schreef svann het volgende:
[..]
Kun je nu niet een Johnson-foto nemen?
Die vinden we ook irritant.
Ik kijk niet mee. Stukje peerdenbek.quote:Op maandag 16 november 2020 23:15 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Zou jij Amy doen @:zipportal ?
En dan schrikken van een bakje druiven voor Fl 6,60...quote:
Dat moet ik idd beamen.quote:Op maandag 16 november 2020 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Vergeleken met Trump is Johnson in every inch a gentleman.
Het kwartje van Kok vergetenquote:Op maandag 16 november 2020 23:17 schreef svann het volgende:
[..]
Nadat Rutte die 1000 euro heeft uitbetaald dan.
Rond Sint Juttemis.
Of een lekkerbekje voor Fl 12,50quote:Op maandag 16 november 2020 23:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En dan schrikken van een bakje druiven voor Fl 6,60...
Of een rijtjeswoning van 8 tonquote:Op maandag 16 november 2020 23:20 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Of een lekkerbekje voor Fl 12,50
quote:Op dinsdag 17 november 2020 17:39 schreef dvdfreak het volgende:
Marion Koopmans, Xander van der Wulp en Hubert Bruls over de persconferentie van Mark Rutte en Hugo de Jonge
Vanavond geeft het kabinet weer een persconferentie waarin we bijgepraat worden over de stand van zaken rondom het coronavirus en de maatregelen die nodig zijn om het aantal besmettingen terug te blijven dringen. De grote vraag is hoe Nederland de feestdagen gaat doorbrengen. Is er straks meer mogelijk of staat ons een sobere kerst te wachten? Viroloog Marion Koopmans, politiek commentator van de NOS Xander van der Wulp en voorzitter Veiligheidsberaad Hubert Bruls bespreken het vanavond bij Op1.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:23 schreef Bocaj het volgende:
Weet je wat? We blijven gewoon altijd in lockdown! Lekker veilig gevoel!
We hebben toch nix meer nodig dan wat boodschappen.
De rest bestellen we gewoon online!
Alleen van z'n onderkin kan een weeshuis een week eten.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:30 schreef Bocaj het volgende:
We spiesen die dikke Brul gewoon aan het spit!
Free Food For Everyone!
Lekkere onderkin spek!quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen van z'n onderkin kan een weeshuis een week eten.
We zitten in deze situatie dankzij de mensen die Corona bagatelliseren!quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:31 schreef Bocaj het volgende:
Rutte draaiteigenhandig de nek om!
Rutte mag dein!
Bocaj, mompelt iets van Klugscheiße.....quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
We zitten in deze situatie dankzij de mensen die Corona bagatelliseren!
Heb je de schuur al vol liggen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga lekker vuurwerk afsteken, krijg lekker het heen en weer
Met paaseitjes in een boom.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
25/26 december is ook maar een datum. Vier gewoon kerst in april wanneer het vaccin er is.
Denk je dat het oorlog wordt?quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
Idem hier.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:42 schreef Monolith het volgende:
De vriendin van mijn vader is ook hevig teleurgesteld dat we kerst niet "gezellig" met haar kinderen en kleinkinderen en die van mijn vader kunnen vieren. Wij zijn daar toch een stuk minder rouwig om.
Neequote:Op dinsdag 17 november 2020 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb je de schuur al vol liggen?
Nee, waarom zou ik dat denken?quote:
Dit en carbidquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
Omdat jij denk ik niet de enige zal zijn die wil knallen!quote:
Ik ga voor de oosterburenquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt de komende weken een paar keer op en neer naar België rijden.
Lolquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Omdat jij denk ik niet de enige zal zijn die wil knallen!
Ik wou dit net posten. Wat een domme lul zegquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:45 schreef yosander het volgende:
"ik heb er ook geen verstand van" houd je mond dan![]()
We zitten bij de EOquote:
Obama is een droompresident voor de msm!quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:49 schreef Ronald het volgende:
Dat Obama boek wordt dus in M, Beau, Nieuwsuur en Op1 besproken vandaag
Obama heeft zijn PR wel lekker op orde ja.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:49 schreef Ronald het volgende:
Dat Obama boek wordt dus in M, Beau, Nieuwsuur en Op1 besproken vandaag
Vergulde kranen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Air-force One heeft inmiddels toch een flinke upgrade gehad onder Trump?
quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:00 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
wie haar doen en zou @:monkyyy remy doen
Ik denk dat we redelijk objectief kunnen concluderen dat Trump niet spoort.quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helemaal objectief is zij inderdaad niet.
Daar heb je ook wel een punt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat we redelijk objectief kunnen concluderen dat Trump niet spoort.
In 2024 wordt Kanye West president.quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Marcus Aurelius zou President van de VS moeten zijn, maar ja, dat kan niet.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat we redelijk objectief kunnen concluderen dat Trump niet spoort.
Ik ga jullie allemaal uitlachen straks!quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:04 schreef svann het volgende:
[..]
Het schijnt dat wel meer mensen dat doen.
Van de Kanye West fanclub dan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:06 schreef Gehrman het volgende:
[..]
In 2024 wordt Kanye West president.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Ik ga jullie allemaal uitlachen straks!Trump 2020!
Trump 2024 lijkt me realistischerquote:Op dinsdag 17 november 2020 23:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Is die laagbegaafdheid nou een act of heb je echt ergens hersenschade opgelopen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Called it.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:31 schreef monkyyy het volgende:
Tommy Wieringa is helemaal niet de eerste Nederlander die Obama interviewt. Dat was Ben Tiggelaar in AFAS Live (waar ik bij was)
Op dit moment zijn alle ogen gericht op de frauduleuze stemcomputers...quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is die laagbegaafdheid nou een act of heb je echt ergens hersenschade opgelopen?
Je vergeet 5g en Bill Gatesquote:Op dinsdag 17 november 2020 23:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Op dit moment zijn alle ogen gericht op de frauduleuze stemcomputers...
We komen uit bij Venezuela, Chaves, Soros en Barcelona...
Als dit waar is dan kun je de hele verkiezing wel in de prullenbak gooien...
Ja en als je tante een snor had gehad dan had ze op Erdogan gestemd.quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Op dit moment zijn alle ogen gericht op de frauduleuze stemcomputers...
We komen uit bij Venezuela, Chaves, Soros en Barcelona...
Als dit waar is dan kun je de hele verkiezing wel in de prullenbak gooien...
Toch was het eerste wat ik dacht "oh ja, EO-onderwerp".quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is de dinsdag-show; we klagen op maandag en vrijdag ook niet over het VARA-sentiment.
Het is inderdaad schandalig deze vrouwen bij abortusklinieken lastig te vallen. Dan ben je echt een lul de behanger.quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:15 schreef svann het volgende:
Ook hier valt pro-life steeds vaker vrouwen die een abortus willen lastig.
De stemcomputers komen uit Venezuela, firma die eigendom is van nabestaanden van Chaves.quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja en als je tante een snor had gehad dan had ze op Erdogan gestemd.
Ook als het ff niet uitkomt vanwege de wintersport?quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:17 schreef svann het volgende:
Ik vind dat kinderen gewenst moeten zijn, ook als ze (oeps) ongepland komen.
Blijf nou eens met die neus uit het lijmpotje!quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De stemcomputers komen uit Venezuela, firma die eigendom is van nabestaanden van Chaves.
De softwarebouwer heeft zakelijke banden met Soros.
De stemmen gingen van de VS naar Barcelona en weer retour. (Waarom?)
Dit zijn ze nu allemaal aan het uitzoeken en gaan dit inbrengen bij rechtzaken!
Nee, ik verzin dit niet hoor... Het is ook mindblowing als je dit zo hoort....quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Blijf nou eens met die neus uit het lijmpotje!
Als dat doorslaggevend voor iemand is, ja.quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook als het ff niet uitkomt vanwege de wintersport?
Er wordt zoveel rotzooi de wereld in geslingerd rond die verkiezingen. Laat het maar voor een rechter komen, die doet aan waarheidsbevinding en dan geloof ik het allemaal pas.quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De stemcomputers komen uit Venezuela, firma die eigendom is van nabestaanden van Chaves.
De softwarebouwer heeft zakelijke banden met Soros.
De stemmen gingen van de VS naar Barcelona en weer retour. (Waarom?)
Dit zijn ze nu allemaal aan het uitzoeken en gaan dit inbrengen bij rechtzaken!
Ik ook hoor!quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er wordt zoveel rotzooi de wereld in geslingerd rond die verkiezingen. Laat het maar voor een rechter komen, die doet aan waarheidsbevinding en dan geloof ik het allemaal pas.
Ook als gekozen rechters dat zeggen?quote:Op dinsdag 17 november 2020 23:21 schreef monkyyy het volgende:
Er wordt zoveel rotzooi de wereld in geslingerd rond die verkiezingen. Laat het maar voor een rechter komen, die doet aan waarheidsbevinding en dan geloof ik het allemaal pas.
Yepquote:Op dinsdag 17 november 2020 23:23 schreef svann het volgende:
[..]
Ook als gekozen rechters dat zeggen?
Naar maanden...dat is ook geen Nederlandsquote:Op woensdag 18 november 2020 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Iedereen praat plat Amsterdams daar...
Lil' Penthouse Pechtold.quote:
Pssst, centjes verdienen?quote:Op woensdag 18 november 2020 22:29 schreef Bocaj het volgende:
Als ze mij 1000 euro betalen dan laat ik mij wel vaccineren!
Goede zaak, die zijn ook een gevaar voor baby-broertjes of -zusjes.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:28 schreef monkyyy het volgende:
Kinderen die niet ingeënt zijn, zijn toch al niet meer welkom op sommige kinderdagverblijven?
Linke soep! (Al zegt men dat het veilig is...)quote:Op woensdag 18 november 2020 22:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Pssst, centjes verdienen?![]()
https://www.geneesmiddelenonderzoek.nl/
Straks moet je een maand lang zetpillen testenquote:Op woensdag 18 november 2020 22:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Linke soep! (Al zegt men dat het veilig is...)
Als het eerste schaap over de dam is.........quote:Op woensdag 18 november 2020 22:32 schreef svann het volgende:
Ach, als de eerste lichting de vaccinaties overleeft, volgt het grootste deel van de rest wel.
Jij hoeft iig niet meer.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:32 schreef svann het volgende:
Ach, als de eerste lichting de vaccinaties overleeft, volgt het grootste deel van de rest wel.
Ik wil wel voorop die dam op lopen hoor.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:34 schreef Bocaj het volgende:
Als het eerste schaap over de dam is.........
Iemand die dam in het spreekwoord voor plein aanziet!quote:Op woensdag 18 november 2020 22:36 schreef svann het volgende:
[..]
Ik wil wel voorop die dam op lopen hoor.
* geen pleinvrees heeft
Tuurlijk wel, mijn laagje immuniteit duurt nog maar een paar weken.quote:
Hap.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:37 schreef Bocaj het volgende:
Iemand die dam in het spreekwoord voor plein aanziet!
Lijkt me alsof je supermario speelt en een ster hebt en zo door alles heen kan rennen.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:37 schreef svann het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, mijn laagje immuniteit duurt nog maar een paar weken.
Dat is in ieder geval íéts, maar is niet veel hoor.
Netjes.quote:
Het voelt wel even (eventjes) iets veiliger nadat je een aantal mensen beroerd ziek hebt zien worden, dat wel.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Lijkt me alsof je supermario speelt en een ster hebt en zo door alles heen kan rennen.
quote:Op woensdag 18 november 2020 22:35 schreef Gehrman het volgende:
Carrie draagt een boobietruitje @:ikweethetookniet
En dat ze geen oor hebben en gewoon procedures door laten lopen....quote:Op woensdag 18 november 2020 22:46 schreef svann het volgende:
Even onterecht een jaarsalaris terugbetalen.
Moet voelen alsof de wereld tegen je is.
Kompleet Kafka.
Die man werd ook bij zijn enkels afgezaagd door Leijten van wat ik er van heb gezien.quote:
En dat werd lekker uitgemelkt door de Telegraaf, hele land op de achterste poten TOESLAGENFRAUDE MAG NOOIT MEER GEBEUREN, HARDE HAND NU!!!! En nu zitten we hier.quote:Op woensdag 18 november 2020 22:51 schreef Bocaj het volgende:
Ze wilden geen nieuwe Bulgaren kwestie hebben!
Daardoor waren ze zo halsstarrig!
Jij wilt een wit voetje halen bij @ikweethetookniet .quote:Op woensdag 18 november 2020 22:53 schreef Gehrman het volgende:
Pechtold verdedigt zijn corrupte vriendjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |