40+ / Dump hier elke 40+ TOEP die je graag kwijt wil, zonder restricties 8quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:45 schreef blackmirror het volgende:
Ik heb geen idee wat een toep nu weer is. Ben nog aan het leren hier...
Ik ookquote:
*harten 8 heeftquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ook
Speelt: Klaver 8
Ik ben wel benieuwd!quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:49 schreef blackmirror het volgende:
Cherry Chouffe ga ik nu een kans geven, proost.
Die paarse?quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De punt plakt nog van vorige week
Ik ga ook even kijkenquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:49 schreef blackmirror het volgende:
Cherry Chouffe ga ik nu een kans geven, proost.
ha! Ruiten 10! Ik winquote:
Hmm hebben ze daar een camera?quote:
quote:
blufffffffrfquote:
hey ik mocht uitkomen! Dus me win!quote:
Helemaal niet, jij klopte..... maar ik kwam uit, scrol maar terugquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
hey ik mocht uitkomen! Dus me win!
Moeten wij nou onze sokken uitdoen?quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
hey ik mocht uitkomen! Dus me win!
yep!quote:
hangt ervan af of je wint of verliestquote:
Ik win!quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
hangt ervan af of je wint of verliest
Oh jee.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:02 schreef blackmirror het volgende:
[..]![]()
* blackmirror is flink aan het verliezen ook.![]()
Een beetje te gemakkelijk als je het mij vraagt, je wil graag voor de dames uit de kleren?quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:02 schreef blackmirror het volgende:
[..]![]()
* blackmirror is flink aan het verliezen ook.![]()
sssst.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Een beetje te gemakkelijk als je het mij vraagt, je wil graag voor de dames uit de kleren?
Truste omaquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij storten om. 6 uur gaat de wekker. Bedankt voor de gezelligheid![]()
![]()
Dag opa en oma nijn. Slaap lekker enzoquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:05 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Niet teveel achter opa-Nijn aanrennen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:05 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Ik ben half dood jah. Half dood maar happy:) Ik hoop er volgende week bij te kunnen zijn!quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:07 schreef D. het volgende:
Volgens mij zijn er meerdere al in slaap gevallen
Da's de beste manier van half dood zijnquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben half dood jah. Half dood maar happy:) Ik hoop er volgende week bij te kunnen zijn!
Ik heb...quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:08 schreef blackmirror het volgende:
Probeert nu de normal Houblon Chouffe uit.
quote:
Je mag 'm nominerenquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:10 schreef blackmirror het volgende:
Jongens, ik denk dat jullie de Houblon Chouffe ook zouden moeten uitproberen. Verrassend lekker.
Wat een wijsheid, en dat na zoveel drank en op de late tijdstip.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Da's de beste manier van half dood zijn
Ik weet niet wat Houblon Chouffe is, maar een gewone Chouffe isquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:10 schreef blackmirror het volgende:
Jongens, ik denk dat jullie de Houblon Chouffe ook zouden moeten uitproberen. Verrassend lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |