Ok, dan mag hetquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:38 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik ga hierbij van uit dat ik er meer zou drinken. Dat neem ik mee in mijn overweging. Mocht ik maar 1 drinken dan zou de volgorde iets anders zijn.
Dat neem ik absoluut niet in overwegingquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:38 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik ga hierbij van uit dat ik er meer zou drinken. Dat neem ik mee in mijn overweging. Mocht ik maar 1 drinken dan zou de volgorde iets anders zijn.
Gewoon midden op de brug. Hooguit dat ze van cafe België wat protesteren. Maar die kunnen we wel aan.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vraag of er ook een campvuur kan
quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gewoon midden op de brug. Hooguit dat ze van cafe België wat protesteren. Maar die kunnen we wel aan.
Alles kan in de brand...quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vraag of er ook een campvuur kan
Dat was wel zo maar ik drink het ook graag.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Weet ik, maar dacht dat dat meer een ludieke actie was
quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gewoon midden op de brug. Hooguit dat ze van cafe België wat protesteren. Maar die kunnen we wel aan.
In Kafe België ben ik ook regelmatig geweest.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Met of zonder vlagquote:
Mmmmmm in dat geval:quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat neem ik absoluut niet in overweging![]()
De unieke beleving van dit enkele glas goud-geel-bruin-rode vocht
Ook een leuke tent. Wel studentikoosquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
In Kafe België ben ik ook regelmatig geweest.
Paviljoen 4 FTW!quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wonen jullie allemaal in dezelfde instelling ofzo ?
Lief zijn
Met of zonder vlagquote:
Huize de Kniftige Konijntjesquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wonen jullie allemaal in dezelfde instelling ofzo ?
Lief zijn
Vleugel Partyquote:
Wel jammer dat ze het laatste jaar (ofzo) geen menukaart meer hadden. Je kon daar ook lekker eten. Maar ook vaak wel alle leeftijden hoor, wat daar rondhangt.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook een leuke tent. Wel studentikoos
Servetje?quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:43 schreef oma-Nijn het volgende:
WTF ik zit me daar ff te dubbelkwooten op mijn telefoon...
Wat galant.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je jas hangt achter je. Eerst je armen er in, wij maken hem wel achter je dicht.
WTFquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:43 schreef oma-Nijn het volgende:
WTF ik zit me daar ff te dubbelkwooten op mijn telefoon...
< Gaat blind mee.quote:
Niemand weet dat we hier zitten, ik had een dwaalspoor uitgezetquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We zijn ontsnapt gek. Je zou het niet verklappen
https://nl.wikipedia.org/wiki/Toepenquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:45 schreef blackmirror het volgende:
Ik heb geen idee wat een toep nu weer is. Ben nog aan het leren hier...
Nou..ik zit te sidderen in mijn tuig. Hopelijk tril ik er niet uitquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:44 schreef blackmirror het volgende:
[..]
WTF
TR ingediend.
* blackmirror kijkt met afkeurende blik naar oma-nijn![]()
Briljant dit!quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Niemand weet dat we hier zitten, ik had een dwaalspoor uitgezet
Wij hopen met je meequote:Op vrijdag 13 november 2020 22:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou..ik zit te sidderen in mijn tuig. Hopelijk tril ik er niet uit
De punt plakt nog van vorige weekquote:
Oke dat is goed. Volgens mij zag ik ze net linksaf gaanquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Niemand weet dat we hier zitten, ik had een dwaalspoor uitgezet
Wiens punt?quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De punt plakt nog van vorige week
Linksaf is meestal een doodlopend spoor.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oke dat is goed. Volgens mij zag ik ze net linksaf gaan
De punt op mijn ramplankquote:
Welke punt?quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De punt plakt nog van vorige week
Mooi, dan verdwalen ze geheid.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Linksaf is meestal een doodlopend spoor.
Da's off-topicquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:49 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Je bent dus aan het snoepen? Wat ben je aan het snoepen dan?
Zeker en vast.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi, dan verdwalen ze geheid.
Toetsenbord.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Van zijn ramplank
Niet dat dat veel duidelijk maakt
Ow, daarom viel dat kwartje bij mij nietquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:51 schreef blackmirror het volgende:
[..]![]()
Kijk dat wist ik dan weer wel als Nerdje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |