quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
dit is niet verkeerd. Lekker drummetje ja.
Had ik al verteld dat ik op zoek ben naar een 2e hands drumstel?
Dat is meer Desperadoquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:49 schreef BasEnAad het volgende:
Ik wist niet dat Corona echt bier was trouwens, altijd gedacht dat het een soort lichte mix was met citroen/limoen, tequila en heel veel water.
Kaarten, de vie plaatjes, en dan 7, 8, 9 en 10. 10 is hoogst, joker lagst. Hoogste wint. Je moet altijd kleur bekennen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe speel je dat ook al weer ? Lang geleden
Ik doe nog wel eentje tussendoorquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kap er hierna mee![]()
D. Is aan de beurt
Het zegt me zo niets meer, leg de volgende meet maar even uitquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kaarten, de vie plaatjes, en dan 7, 8, 9 en 10. 10 is hoogst, joker lagst. Hoogste wint. Je moet altijd kleur bekennen.
nein ik roep gewoon dat ik toep. Niemand hier toept over dus ik win. Hoe dan ook.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
nein ik roep gewoon dat ik toep. Niemand hier toept over dus ik win. Hoe dan ook.
Ik toep over!quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
nein ik roep gewoon dat ik toep. Niemand hier toept over dus ik win. Hoe dan ook.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Het zegt me zo niets meer, leg de volgende meet maar even uit
Als ik dat getal op mijn hometrainer zie...15,1 meter dan stop ikquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Whoooohoooo
[ afbeelding ]
te laatquote:
Zo is dat...quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |