oOOhhh KAARSJES Floryyyyquote:
Oh een heel blikjequote:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wou er zo snel mogelijk vanaf zijn als beleid
citroentje erbij de volgende keer, maar ik heb zo'n vlou vermoeden dat er geen volgende keer zal zijnquote:
Bezatten.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:43 schreef Prisha het volgende:
Met kaas kan ik het wel behappen. Bedrinken. Hoe zeg je dat>
Was een foutje, laptop natgemaaktquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
citroentje erbij de volgende keer, maar ik heb zo'n vlou vermoeden dat er geen volgende keer zal zijn
Zuip je uit 2 glazen of heb je bezoek?🧐🥳quote:
Wel prima. Het is niet iets nieuws natuurlijk, maar ik drink net zo lief pils en dat kost niet 8,99 voor 6 flesjesquote:
jij??quote:
Moest je kotsen?quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
06 ........
Dat is een lekker nummertje!
Juist ja..quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wel prima. Het is niet iets nieuws natuurlijk, maar ik drink net zo lief pils en dat kost niet 8,99 voor 6 flesjes
Hij is grappig hequote:
Geloof dat ik 'm weer netjes droog heb gekregenquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
oops hoop wel dat het je zakelijke is ...
Dan hoor je mij niet klagenquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Juist ja..
Maar sta je op een strandje ... 30 graden... visje op de BBQ en een maat komt met 24 flesjes aan lopen..
Gaan we allemaal juichen![]()
ik doe mee!quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:46 schreef shiitake het volgende:
Zo. .... even de tweede helft inschenken.
Nee, gelukkig was als het in je mond zatquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat ik 'm weer netjes droog heb gekregen
Het meeste lag ernaast gelukkig
snel doortypenquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat ik 'm weer netjes droog heb gekregen
Het meeste lag ernaast gelukkig
En daarna over de laptop?quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, gelukkig was als het in je mond zat![]()
Ik kap er hierna meequote:Op vrijdag 13 november 2020 20:45 schreef Prisha het volgende:
Het liedje is afgelopen.
Volgende. @:D. jij mag
pullie heeft er nog een
idemquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik schenk mijn 2 muziekkeuzes aan jullie. Doe maar wat.
Nee, nee, nee....... Slikken Kre...quote:
dit is niet verkeerd. Lekker drummetje ja.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kap er hierna mee![]()
D. Is aan de beurt
Mijn biertje is volgende week pasquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kap er hierna mee![]()
D. Is aan de beurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |