wat zegt google?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:19 schreef Aiciu het volgende:
Weet iemand toevallig of er in Maasmechelen eo een vuurwerkshop is?
Edit: moet wel op zondag open zijn![]()
dat is niet waar, elke gemeente bepaald zelf of er een vuurwerkverbod komt. Als 1 gemeente volgt dan zal de rest ook volgen.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:02 schreef tja77 het volgende:
Het was toch al duidelijk dat het algeheel vuurwerkverbod slechts éénmalig zou zijn?
Dat is ook niet waar. Gemeente apeldoorn wel maar Beuningen heeft onlangs tegen gestemdquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:27 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dat is niet waar, elke gemeente bepaald zelf of er een vuurwerkverbod komt. Als 1 gemeente volgt dan zal de rest ook volgen.
?quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:27 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dat is niet waar, elke gemeente bepaald zelf of er een vuurwerkverbod komt. Als 1 gemeente volgt dan zal de rest ook volgen.
Ja en de gemeenten die een verbod instellen, stellen een afsteek verbod in. Verkoop kan je niet verbieden gemeentelijk. Net als cat1, dat kan men landelijk zelfs niet instellen. Dat is Europees geregeldquote:Op donderdag 8 juli 2021 10:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Een algeheel verbod op vuurwerk was er alleen vorige jaarwisseling vanwege de last op de zorg (Corona).
Dit was éénmalig en staat VOLLEDIG los van wat een gemeente beslist. Er was vorig jaar dus ook geen vuurwerkverkoop.
Dit jaar is er dus gewoon vuurwerkverkoop.
Een gemeente kan wel beslissen geen vergunning meer af te geven aan de desbetreffende winkelier in die gemeente. Verkoop verbieden mag inderdaad niet maar als ze je kapot willen hebben dan ga je gewoon voor de bijl.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja en de gemeenten die een verbod instellen, stellen een afsteek verbod in. Verkoop kan je niet verbieden gemeentelijk. Net als cat1, dat kan men landelijk zelfs niet instellen. Dat is Europees geregeld
Wat is het geworden?quote:
Kleine bestelling nog.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:42 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Een gemeente kan wel beslissen geen vergunning meer af te geven aan de desbetreffende winkelier in die gemeente. Verkoop verbieden mag inderdaad niet maar als ze je kapot willen hebben dan ga je gewoon voor de bijl.
[..]
Wat is het geworden?![]()
Special #4 is een toffe bak wel, alleen jammer van de pauzes tussen de cakes. Overigens makkelijk op te lossen door er 2 uit sync te schietenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kleine bestelling nog.
Katan Special #4
Insane monsterbox
En dat was ook precies de planning!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:16 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Special #4 is een toffe bak wel, alleen jammer van de pauzes tussen de cakes. Overigens makkelijk op te lossen door er 2 uit sync te schieten
druppel op gloeiende plaat, de moderne kolencentrale op eemshave stoot dagelijks kennelijk even veel uit als 6 jaarwisselingen ofzoquote:Op zaterdag 18 september 2021 11:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Beide niet. Hoeveel stikstof scheelt dat?
Stikstofquote:Op zaterdag 18 september 2021 11:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Beide niet. Hoeveel stikstof scheelt dat?
En productieproblemen in China mede vanwege Corona.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:24 schreef Qunix het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de prijzen dit jaar voor consumentenvuurwerk in Nederland en Duitsland... Inflatie én problemen met de containerschepen. Ik verwacht een forse stijging.
Dit land is echt de definitie van betutteling.quote:
Doet Den Haag niet aan mee. Die zagen na vorige jaarwisseling ook wel dat een verbod in deze regio niet zoveel zin heeft.quote:Op woensdag 29 september 2021 08:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit land is echt de definitie van betutteling.
Gold voor de halve randstadquote:Op woensdag 29 september 2021 09:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Doet Den Haag niet aan mee. Die zagen na vorige jaarwisseling ook wel dat een verbod in deze regio niet zoveel zin heeft.
In Den Haag gaan ze zelfs weer vreugdevuren toestaan. Best geinig, en in Rotterdam roepen ze de klimaatnoodtoestand uit.quote:
Half Den Haag weer in de brandquote:Op woensdag 29 september 2021 09:27 schreef Haags het volgende:
[..]
In Den Haag gaan ze zelfs weer vreugdevuren toestaan. Best geinig, en in Rotterdam roepen ze de klimaatnoodtoestand uit.
In Rotterdam sluiten ze ook de verreweg grootste partij buiten om een machtsgeil links college te vormen.quote:Op woensdag 29 september 2021 09:27 schreef Haags het volgende:
[..]
In Den Haag gaan ze zelfs weer vreugdevuren toestaan. Best geinig, en in Rotterdam roepen ze de klimaatnoodtoestand uit.
Jouw probleemquote:
Als jij dat fijner vindtquote:Op woensdag 29 september 2021 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak je gewoon weer zwart in mijn css.
In de voorverkoop is er nauwelijks vershil, tenminste, ik merk het niet zo.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:24 schreef Qunix het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de prijzen dit jaar voor consumentenvuurwerk in Nederland en Duitsland... Inflatie én problemen met de containerschepen. Ik verwacht een forse stijging.
0,0 controle, al vier keer geweest dit jaar. Vorig jaar ook geen controle gezien zelfs niet tijdens het verbod.quote:Op donderdag 30 september 2021 18:40 schreef derLudolf het volgende:
M'n broertje wou naar Loots in Baarle Nassau. Is dat handig, controleren ze rondom die enclave veel? Of beter doorrijden naar België zelf en terug via kleine grensovergang?
Geen idee, meer gewoon een tripje. Eens kijken wat ze daar hebben. Misschien iets meenemenquote:Op donderdag 30 september 2021 19:32 schreef dud0r het volgende:
Is het in het België nou echt zoveel beter?
Ik steek alleen wat siervuurwerk af voor die kleine is een tripje België de moeite waard dan?
Het was ook meer een vraag zodat ik zelf misschien eens zou gaan .quote:Op donderdag 30 september 2021 19:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee, meer gewoon een tripje. Eens kijken wat ze daar hebben. Misschien iets meenemen
Pijlen en knallers heb je hier niet meer, dus dat kan een reden zijn.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:32 schreef dud0r het volgende:
Is het in het België nou echt zoveel beter?
Ik steek alleen wat siervuurwerk af voor die kleine is een tripje België de moeite waard dan?
En dit ja, de sfeer is gewoon altijd top en het is af en toe gewoon leuk om er mee bezig te zijnquote:Op donderdag 30 september 2021 19:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee, meer gewoon een tripje. Eens kijken wat ze daar hebben. Misschien iets meenemen
Alpha rocketsquote:Op donderdag 30 september 2021 22:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
Voor cakes enzo hoef je niet per se naar belgie kwa prijs of kwaliteit. Belgie is wel leuk als je toch vuurpijlen wil hebben bv
DIe zijn het hele jaar door openquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:43 schreef scrupuleus het volgende:
Zijn er al shops open met nieuw spul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |