DiT jAAr hEb Ik SchIjT aan RuTtE!!!quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:23 schreef Dven het volgende:
Eventjes OP aanpassen, gedeelte over "hoe zit dat dan dit jaar"
Gr gr
volgend jaar dan toch?quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DiT jAAr hEb Ik SchIjT aan RuTtE!!!
Dat denk ik niet. Dit is een prima opstapjequote:
Of een soort "Project Feuerwerk"... Net over de grens kopen en afsteken met vele andere liefhebbers of zo. Het is een ideequote:
Dat gaat niet verder dan flikkersterren en trektouwtjes toch?quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:49 schreef Qunix het volgende:
Wel jammer dat nu alle webwinkels gesloten zijn. Je zou toch nu cat 1 moeten kunnen bestellen
Strafbladquote:Op vrijdag 13 november 2020 16:33 schreef Tankiej het volgende:
Boete voor (legaal consumenten) vuurwerk afsteken buiten de toegestane afsteektijden was toch altijd al ¤100? Dus dan verandert er niets, behalve dat er geen toegestane afsteektijden zijn..
quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:50 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat gaat niet verder dan flikkersterren en trektouwtjes toch?
Is dat niet gekoppeld aan het bedrag en type bekeuring/overtreding? Die wijzigen niet, kreeg je die aantekening niet eerder ook al?quote:
Dat hoorde ik op de radio. Verder geen ideequote:Op vrijdag 13 november 2020 16:56 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Is dat niet gekoppeld aan het bedrag en type bekeuring/overtreding? Die wijzigen niet, kreeg je die aantekening niet eerder ook al?
Zie het vorige topic. Alle boetes die 100 euro of hoger zijn, is en aantekening op je strafblad. Verkeersboetes die onder wet mulder vallen zijn bestuursrecht en vallen dus daar buiten. In principe is het dus ook gewoon de bestaande wetgeving alleen dat er dit jaar geen toegestane afsteektijd is.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:56 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Is dat niet gekoppeld aan het bedrag en type bekeuring/overtreding? Die wijzigen niet, kreeg je die aantekening niet eerder ook al?
Dat zegt niets, die aantekening krijg je ook als je je vuilnis te vroeg buiten zetquote:
Serieus is de grens 100 euro?quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:39 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Zie het vorige topic. Alle boetes die 100 euro of hoger zijn, is en aantekening op je strafblad. Verkeersboetes die onder wet mulder vallen zijn bestuursrecht en vallen dus daar buiten. In principe is het dus ook gewoon de bestaande wetgeving alleen dat er dit jaar geen toegestane afsteektijd is.
Ja, waarom denk je dat de corona boete op 95 euro is gezet.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus is de grens 100 euro?
Dan heb ik ook een aantekening op mijn strafblad. Ooit wel bekeuring meegepakt voor baldadigheid. @:caland
Categorie 1 mag wel.quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:21 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hoe zit het met Actionvuurwerk, mag dat wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |