Zij weten het ook, daarom tweette trump die grote aantallen stemmen die frauduleus zouden zijn. ik ga even zoeken voor je.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Tegengeluid is prima maar je moet wel wat meer hebben dan wat losse flodders.
Dat je niets concreets hebt verwijt ik je niet, de advocaten van Trump hebben ook niets gevonden.
Maar doe dan niet net alsof jij wel iets weet dat zij niet weten.
Ik zei het er bij: vers gecopy paste door ondergetekende dus ik heb er nog geen mening over.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
je gaat steeds meer suggestieve shit posten.....totaal niet onderbouwd,.
net zoals dat filmpje op twitter dat de replubikeinen bij de recount maar 1 observer per 10 tafels mogen hebben.
guess what, hetzelfde voor de dems !
moet trouwens toch wel een mega fraude zijn wil trump al die staten en stemmen goed maken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:35 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Zij weten het ook, daarom tweette trump die grote aantallen stemmen die frauduleus zouden zijn. ik ga even zoeken voor je.
Ik zeg ook niet dat ik meer weet overigens. Ik ben maar een lurker en vind het interessant. Tevens Trumper vanaf het begin dus dan krijg je veel mee van die kant
Heb net je filmpje bekeken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:29 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Waarom wil je me weg hebben, zonder tegen geluid is hier toch ook geen zak te beleven.
Ik doe moeite jullie van andere zienswijzen en bronnen te voorzien. Probeer met bronnen te komen wat er aan de "andere kant" speelt etc.
Iets een echokamer noemen omdat men het met elkaar eens is, betekent niet dat de "echokamer" het aan het verkeerde eind heeft.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:34 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
fijn, dan block je me ofzo, echokamers hebben we tegenwoordig al genoeg volgens mij
die visual is allang debunked ook......zoals eigenlijk alles vanuit Trump kampquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:36 schreef ETA het volgende:
[..]
Heb net je filmpje bekeken.
Is dit je bewijs voor fraude?!?!?! Sorry hoor, maar dan ben je echt compleet idioot als je dit als bewijs ziet voor verkiezingsfraude. Een visual op CNN klopt niet, wat vele verschillende oorzaken kan hebben, maar jij concludeert dan de meest onwaarschijnlijke omdat dat goed in je straatje past?
Dit is je kans op uit je eerder aangegeven bubbel te komen. Denk aub even na. Welke oorzaken zijn er nog meer? En welke oorzaak is de meest waarschijnlijke?
rigged judges !!! heeft hij waarschijnlijk ook "bewijs" voorquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Iets een echokamer noemen omdat men het met elkaar eens is, betekent niet dat de "echokamer" het aan het verkeerde eind heeft.
Als je daarentegen met bewijs en bronnen kan komen dat de "echokamer" het aan het verkeerde eind heeft, dan verwelkomen we dat.
Maar aangezien jouw bewijs komt uit de rechtszaken die Trump nu bij de vleet verliest, is er niet echt veel meer over.
weer een voorbeeld van shit tegen de muur aangooien en kijken wat er blijft plakken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
die visual is allang debunked ook......zoals eigenlijk alles vanuit Trump kamp
Het is een aanwijzing, men is daarna gaan kijken en kwam het tegen in de live database die wordt bijgewerkt en waar de stations hun resultaten van laten zien. het is toch gek dat het aantal omlaag gaat? Daarom denkt men aan fraude en wil men het gaan uitzoeken. nu ga ik zoeken naar de laatste stand van zaken daarmee, anders krijg ik van anderen weer kritiek dat ik geen bron hebquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:36 schreef ETA het volgende:
[..]
Heb net je filmpje bekeken.
Is dit je bewijs voor fraude?!?!?! Sorry hoor, maar dan ben je echt compleet idioot als je dit als bewijs ziet voor verkiezingsfraude. Een visual op CNN klopt niet, wat vele verschillende oorzaken kan hebben, maar jij concludeert dan de meest onwaarschijnlijke omdat dat goed in je straatje past?
Dit is je kans op uit je eerder aangegeven bubbel te komen. Denk aub even na. Welke oorzaken zijn er nog meer? En welke oorzaak is de meest waarschijnlijke?
bron?quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
die visual is allang debunked ook......zoals eigenlijk alles vanuit Trump kamp
De rechtszaken zijn niet-ontvankelijk verklaard vermoed ik. Dus een rechter heeft zich niet eens over de flauwekul willen uitspreken.quote:
Dat vermoed ik ook. Zonder bewijsmateriaal kunnen ze niets.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De rechtszaken zijn niet-ontvankelijk verklaard vermoed ik. Dus een rechter heeft zich niet eens over de flauwekul willen uitspreken.
Wil je beweren dat dit op 3 november 2020 is uitgezonden door CNN en dat deze gegevens live uit een database kwamen?quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:39 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Het is een aanwijzing, men is daarna gaan kijken en kwam het tegen in de live database die wordt bijgewerkt en waar de stations hun resultaten van laten zien. het is toch gek dat het aantal omlaag gaat? Daarom denkt men aan fraude en wil men het gaan uitzoeken. nu ga ik zoeken naar de laatste stand van zaken daarmee, anders krijg ik van anderen weer kritiek dat ik geen bron heb
Tevens mag je niet liegen in de rechtbank dus houd het al heel snel opquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook. Zonder bewijsmateriaal kunnen ze niets.
Nee, eigenlijk niet, maar ik wilde even benadrukken dat iets onderzoeken om puur chaos te veroorzaken niet goed is.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Misschien is het plagen / persoonlijke aanval niet echt de manier
ik stuur je het filmpje wel evenquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:45 schreef ETA het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar ik wilde even benadrukken dat iets onderzoeken om puur chaos te veroorzaken niet goed is.
quote:Washington v. Trump - U.S. District Court for the Eastern District of Washington
Whether recent changes announced to the United States Postal Service violate federal administrative rulemaking requirements and infringe upon the rights of states to regulate elections under the Constitution.
bron: https://en.wikipedia.org/wiki/Lawsuits_related_to_the_2020_United_States_presidential_election
Waarom is al jouw "bewijs" vage filmpjes van "sources"? En waarom is in de hele VS niet 1 rechter te vinden die naar deze bewijzen kijkt en zegt "Verdomme, jullie hebben gelijk! Er is inderdaad fraude gepleegd bij de presidentiele verkiezingen en dit is super cereal"?quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:14 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Er zijn vreemde zaken, lees je eens in
Bijvoorbeeld:
op minuut 33
Ik werd hier aangevallen omdat het niet ter discussie mag staan dat Biden gekozen is. Dat mag absoluut niet in twijfel worden gebracht. Vervolgens breng ik het argument ter tafel dat we hier zelf ook geen stemmachines vertrouwen.
en daar is WEL genoeg bewijs van !!!!quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik zie nu ook een zaak van Washington vs Trump over de post.
[..]
Ik probeer het serieus te houden en doe moeite voor bronnen. Geef me dan ook het respect om er normaal op te reageren aubquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:45 schreef ETA het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar ik wilde even benadrukken dat iets onderzoeken om puur chaos te veroorzaken niet goed is.
Dat begreep ikquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:45 schreef ETA het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet meer op jou persoonlijk betrekken. Dan de vraag, vind jij het normaal een willekeurig persoon zo te onderzoeken zoals ik heb voorgesteld?quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:47 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Ik probeer het serieus te houden en doe moeite voor bronnen. Geef me dan ook het respect om er normaal op te reageren aub
Ten eerste is er een media bias dus is het moeilijk om te linken ten 2de staan we aan het begin.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom is al jouw "bewijs" vage filmpjes van "sources"? En waarom is in de hele VS niet 1 rechter te vinden die naar deze bewijzen kijkt en zegt "Verdomme, jullie hebben gelijk! Er is inderdaad fraude gepleegd bij de presidentiele verkiezingen en dit is super cereal"?
Welke kans is groter... dat het allemaal een groot complot is? Of dat je voor het karretje gespannen wordt door het Turnip team?
irrelevant, we onderzoeken geen persoon, we willen de verkiezingen onderzocht hebben omdat er volgens "ons" onregelmatigheden zijn. Maar Biden zijn winst mag niet ter discussie gesteld worden is de tendens.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:48 schreef ETA het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet meer op jou persoonlijk betrekken. Dan de vraag, vind jij het normaal een willekeurig persoon zo te onderzoeken zoals ik heb voorgesteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |