SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik ging bijna over mijn nek toenquote:
consistentie van spermaquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ging bijna over mijn nek toen
Klinkt toch sjiek nietquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Bitterballenlucht van Armani![]()
Eau des Balles des Bitters
Eau des Boules d'amer is het dan he.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Bitterballenlucht van Armani![]()
Eau des Balles des Bitters
Niks over gehoord Gloria Vandersnack.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Iemand iets gehoord over een demo? Staat weer politie bij malieveld
Bitterbal numero Cinqquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks over gehoord Gloria Vandersnack.
nee?quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Godverdomme rondt Excel bedragen af ofzo?
Ik heb facturen. Die bundel ik en stel m'n eigen factuur op. Er is een verschil van 2,50. Alle bedragen kloppen verder, behalve het totaalsaldo in Excel. HOE DAN.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee?
dan heb je afronden aan staan
Kan zijn dat 'ie daar automagisch op staat ja.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Godverdomme rondt Excel bedragen af ofzo?
Echt welles. Kijk maar op maps naast malieveldquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh, er zijn toch helemaal geen bossen daar?
Maar het scheelt 2,50 ofzo, dat kan dan toch niet?quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan zijn dat 'ie daar automagisch op staat ja.
Hangt van je bedragen af.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het scheelt 2,50 ofzo, dat kan dan toch niet?
als je genoeg facturen bundelt en genoeg afrond wel hoor..quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het scheelt 2,50 ofzo, dat kan dan toch niet?
Lig je in de bosjes naar boze negers te kijken, ja hč?quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt welles. Kijk maar op maps naast malieveld
Yup. Het zijn ook geen kleine bedragen van 2,50, dus het is niet zo dat er eentje buiten het bereik valt.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt van je bedragen af.
Maar ook het volle bereik te pakken enzo?
Man wat onhandig. Alle losse bedragen kloppen, Excel telt ze op en poef.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je genoeg facturen bundelt en genoeg afrond wel hoor..
quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lig je in de bosjes naar boze negers te kijken, ja hč?
Even je celeigenschappen checken?quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Man wat onhandig. Alle losse bedragen kloppen, Excel telt ze op en poef.
Als ik die decimalen aanpas, scheelt het drie cent.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even je celeigenschappen checken?
quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt welles. Kijk maar op maps naast malieveld
Dan zal er in je totaalformule iets niet helemaal lekker lopen. Gok ik.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik die decimalen aanpas, scheelt het drie cent.
Wel vreemd, want ik gebruik dit nu ruim zes jaar en heb nooit verschillen gehad. Heb alles nagelopen. Dan had de opdrachtgever ook wel aan de bel getrokken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zal er in je totaalformule iets niet helemaal lekker lopen. Gok ik.
Vaag.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel vreemd, want ik gebruik dit nu ruim zes jaar en heb nooit verschillen gehad. Heb alles nagelopen. Dan had de opdrachtgever ook wel aan de bel getrokken.
Even wat afstand nemen en drie repen Milka wegwerken, jatog.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Ben zo gvd drie dagen in de maand kwijt voor die kutfacturen en die kutsystemen van iedereen.
dit jaquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zal er in je totaalformule iets niet helemaal lekker lopen. Gok ik.
waarom gebruik je excel dan en niet een boekhoud iets?quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Ben zo gvd drie dagen in de maand kwijt voor die kutfacturen en die kutsystemen van iedereen.
pciesquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaag.
Anderzijds, het blijft Office. Loopt heel vaak prima, maar soms...
met gepofte erwten en aromatquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Even wat afstand nemen en drie repen Milka wegwerken, jatog.
Maar zo ingewikkeld is die totaalformule nietquote:
even tussendoor, die UI blijft meesterlijk... klopt ook helemaal qua perspectief, die staf en mijter.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaag.
Anderzijds, het blijft Office. Loopt heel vaak prima, maar soms...
Maakt niet uit, ik moet toch alles handmatig invoeren. Al die opdrachtgevers hebben hun eigen superhippe supermakkelijke werkomgeving waarin je facturen moet aanmaken en indienen aan de hand van PO's, dat kan Moneybird bijvoorbeeld niet.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom gebruik je excel dan en niet een boekhoud iets?
yupquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zo ingewikkeld is die totaalformule nietGewoon die ene rij bedragen optellen
mja ok..quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik moet toch alles handmatig invoeren. Al die opdrachtgevers hebben hun eigen superhippe supermakkelijke werkomgeving waarin je facturen moet aanmaken en indienen aan de hand van PO's, dat kan Moneybird bijvoorbeeld niet.
Ik durf al weken haar foto's en filmpjes niet te openenquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:30 schreef FranticDJ het volgende:
@:derrabbit heeft @:molo het filmpje nog door gestuurdaangezien je er gisteren zo om smeekte
?
sinds wanneer nietquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik durf al weken haar foto's en filmpjes niet te openen
Ja zo ging het eerst, maar nu moet het in hun eigen omgeving. Vooral de laatste tijd schieten die dingen als paddenstoelen uit de grond. En ik zie nu dat hun eindbedrag anders is dan mijn eindbedrag. Vorige week ook al geneuzel omdat er twee PO's ontbraken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ok..
jij moet een factuur in hun omgeving aanmaken? bijzonder wel.
Ik krijg een PO en die tief ik op m'n eigen factuur. En dan gaat ie via de mail/post hun kant op en wens ik ze veel geluk er mee
en jij gaat daar blind mee akkoord? ik zou ze veel succes wensen..quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo ging het eerst, maar nu moet het in hun eigen omgeving. Vooral de laatste tijd schieten die dingen als paddenstoelen uit de grond. En ik zie nu dat hun eindbedrag anders is dan mijn eindbedrag. Vorige week ook al geneuzel omdat er twee PO's ontbraken.
Sinds augustus 2017 al niet meerquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds augustus 2017 al niet meer![]()
In mijn lijf ja, niet op mijn lijfquote:
Dit.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ok..
Ik krijg een PO en die tief ik op m'n eigen factuur. En dan gaat ie via de mail/post hun kant op en wens ik ze veel geluk er mee
als ze zouden eisen dat ik een factuur in hun omgeving aan ga maken, komt er 10% bovenop voor m'n tijd.quote:
Ain't nobody got time for that.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ze zouden eisen dat ik een factuur in hun omgeving aan ga maken, komt er 10% bovenop voor m'n tijd.
pcies datquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ain't nobody got time for that.
Ik ben toen een weekend lang schreeuwend wakker geworden in mijn slaap na een filmpje dat zij doorstuurdequote:
hahahaha daar kan ik me wel iets bij voorstellen jaquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben toen een weekend lang schreeuwend wakker geworden in mijn slaap na een filmpje dat zij doorstuurde![]()
Mja, in een gebied met veel concurrentie kan ik het me ergens wel voorstellen, dat je een beetje vastzit aan de grillen van je opdrachtgever.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
Omgekeerde wereld ook wel eigenlijk.
Dagelijks, maar dan wel met lekker warm water en dan sta ik ook in mijn blote kontquote:
Ik krijg dan ook zo'n factuur die echt nergens op lijkt. Is geen chocola van te maken. Zes blz lang, allemaal informatie waar niemand wat aan heeft, totaal onlogischquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ain't nobody got time for that.
mja wellicht. maar goed. dan krijg je van die halve zzp constructies waarbij je eigenlijk meer werknemer bent dan zzp'er.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, in een gebied met veel concurrentie kan ik het me ergens wel voorstellen, dat je een beetje vastzit aan de grillen van je opdrachtgever.
ahquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dagelijks, maar dan wel met lekker warm water en dan sta ik ook in mijn blote kont
wacht.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg dan ook zo'n factuur die echt nergens op lijkt. Is geen chocola van te maken. Zes blz lang, allemaal informatie waar niemand wat aan heeft, totaal onlogisch
Ik weet niet wat 'de moos' is maar die zal ik vast wel goed wassen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ahnee ok. goed voor je
goed de moos wassen is belangrijk
Ik kan dit slecht voor me zien vrees ik.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg dan ook zo'n factuur die echt nergens op lijkt. Is geen chocola van te maken. Zes blz lang, allemaal informatie waar niemand wat aan heeft, totaal onlogisch
Ja, bij sommigen maken de factuur zelf aan. Dan hoef ik alleen te kijken of alles klopt. Je zou denken, da's makkelijk. Maar niet als er PO's ontbreken of als het compleet onoverzichtelijk is.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wacht.
jij maakt een factuur in hun omgeving aan je zelf?
heh?
Zou wel een gouden uitvinding zijn, van een factuurtje chocolade makenquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet wel facturen maken zo, hopelijk komt die uitvinding snel.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel een gouden uitvinding zijn, van een factuurtje chocolade maken
Dat is dat stukje net boven de lurvenquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet wat 'de moos' is maar die zal ik vast wel goed wassen.
Dus zij maken een factuur met zichzelf als gefactureerde?quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, bij sommigen maken de factuur zelf aan. Dan hoef ik alleen te kijken of alles klopt. Je zou denken, da's makkelijk. Maar niet als er PO's ontbreken of als het compleet onoverzichtelijk is.
Ja. Gaat allemaal automagisch door hun ontzettend gebruiksvriendelijke systeem.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus zij maken een factuur met zichzelf als gefactureerde?
pielemoosquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet wat 'de moos' is maar die zal ik vast wel goed wassen.
Ik volg weer.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Gaat allemaal automagisch door hun ontzettend gebruiksvriendelijke systeem.
Ik ben niet kapot van al die verschillende systemen. Er is ook gewoon altijd wel wat.quote:
heh? ik snap de logica hier achter niet hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, bij sommigen maken de factuur zelf aan. Dan hoef ik alleen te kijken of alles klopt. Je zou denken, da's makkelijk. Maar niet als er PO's ontbreken of als het compleet onoverzichtelijk is.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is dat stukje net boven de lurven
Zelfscankassa'squote:Op vrijdag 13 november 2020 11:59 schreef FranticDJ het volgende:
das 't zelfde als dat ik naar de supermarkt ga en zelf een bonnetje invul van dit heb ik bij jullie gekocht.
waarom geef je ze niet de vinger en gebruik je je eigen systeem met als referentie op je eigen factuur hun PO nummer. Onder het kopje 'your reference' ofzo.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet kapot van al die verschillende systemen. Er is ook gewoon altijd wel wat.
Zij maken de factuur dus zelf alvast. Ik krijg voor elke opdracht gewoon een PO en die informatie wordt door hen al automatisch in een factuur gezet, dus in principe moet ik alles dan alleen nalopen. Is voor hen misschien makkelijker zodat ze geen tien verschillende facturen krijgen en het voor betaalprocessen weer sneller is.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heh? ik snap de logica hier achter niet hoor.
das 't zelfde als dat ik naar de supermarkt ga en zelf een bonnetje invul van dit heb ik bij jullie gekocht.
ja een inkooporder enzo begrijp ik wel. Die krijg ik ook een paar keer per week, maar dan maak ik zelf een factuur aan in mn eigen omgeving met alleen hun PO nummer als referentie er op. En m'n eigen factuurnummer als eigen referentie.
ja zelfde idee welquote:
dan is het toch hun probleem dat zij met externen willen werken :squote:Op vrijdag 13 november 2020 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zij maken de factuur dus zelf alvast. Ik krijg voor elke opdracht gewoon een PO en die informatie wordt door hen al automatisch in een factuur gezet, dus in principe moet ik alles dan alleen nalopen. Is voor hen misschien makkelijker zodat ze geen tien verschillende facturen krijgen en het voor betaalprocessen weer sneller is.
nog steeds op zoek zekerquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Toen ik negen was hoorde ik een keer een zwemmend meisje zeggen "ouch you kicked my mouse"
Heb nog jarenlang naar die muis gezocht
'en als je dan toch bezig bent, vul ook even het vak aan'quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zelfde idee wel
alleen schijt dat ding nog wel een bonnetje uit. Dit is meer van.. reken zelf effe uit hoeveel je moet betalen en schrijf het ook nog even op een bonnetje.
Die projectmanagers worden er volgens mij ook gestoord vanquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan is het toch hun probleem dat zij met externen willen werken :s
snap die werkwijze niet echt maar jawaarschijnlijk hebben zij de marktpositie om dit te flikken en is er in het wereldje waarin jij werkt veel concurrentie
vooral voor de luie kadavers van administratie zal 't makkelijker zijn. voor de rest boeit ze dan geen flikkerquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die projectmanagers worden er volgens mij ook gestoord vanHet zou juist allemaal makkelijker moeten worden, maar dat geldt niet voor iedereen. Ik vind het nu vooral irritant omdat ik het netjes allemaal heb nagerekend en EXCEL NIET MEEWERKT.
Nee joh. Volgens mij begrijp je het niet helemaal danquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:06 schreef FranticDJ het volgende:
Lijkt eerder alsof je een werknemer bent dan een extern bedrijf wat ingehuurd wordt.
Bijzondere constructie iig.
leg uit danquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee joh. Volgens mij begrijp je het niet helemaal dan
Ik kan het niet beter uitleggen zonder te specifiek te worden en dat word ik liever niet.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
leg uit dandit is het beeld wat jij schetst hoor
okquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het niet beter uitleggen zonder te specifiek te worden en dat word ik liever niet.
Neeee joh, dat zou toch veel te gemakkelijk zijn? Wij hebben ook zo'n systeem, Coupa. Drijft iedereen tot waanzin, zowel intern als extern. Maar volgens boekhouding is het allemaal zo efficiënt. Lees: we kunnen die zooi voortaan in India laten regelen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ok..
Ik volg je even nietquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neeee joh, dat zou toch veel te gemakkelijk zijn? Wij hebben ook zo'n systeem, Coupa. Drijft iedereen tot waanzin, zowel intern als extern. Maar volgens boekhouding is het allemaal zo efficiënt. Lees: we kunnen die zooi voortaan in India laten regelen.
Wij hebben ook zo'n enorm self-service systeem, zitten erg veel voordelen aan hoor maar dat is me een partij omslachtig, er zit zelfs een knop in om met een druk op de knop ontslag te nemen, je krijgt er niet eens een waarschuwing voorquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neeee joh, dat zou toch veel te gemakkelijk zijn? Wij hebben ook zo'n systeem, Coupa. Drijft iedereen tot waanzin, zowel intern als extern. Maar volgens boekhouding is het allemaal zo efficiënt. Lees: we kunnen die zooi voortaan in India laten regelen.
Ik ook niet. Ik wil alleen maar aangeven dat het nut van die systemen mij ook ontgaat, behalve dat alles nu digitaal gaat en in India over de schutting wordt gekiept. Bij ons dan. Als je het bedrag op een PO wil verhogen, moet je dat proberen uit te leggen dat aan ene Rachid in Delhi.quote:
ahquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik wil alleen maar aangeven dat het nut van die systemen mij ook ontgaat, behalve dat alles nu digitaal gaat en in India over de schutting wordt gekiept. Bij ons dan. Als je het bedrag op een PO wil verhogen, moet je dat proberen uit te leggen dat aan ene Rachid in Delhi.
Ja en ik neem dan contact op met een coördinator die dat weer na moet vragen in de VS of China of waar de technische dienst van het overkoepelende bedrijf ook zit, dus met dat tijdverschil lult iedereen ook langs elkaar heen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik wil alleen maar aangeven dat het nut van die systemen mij ook ontgaat, behalve dat alles nu digitaal gaat en in India over de schutting wordt gekiept. Bij ons dan. Als je het bedrag op een PO wil verhogen, moet je dat proberen uit te leggen dat aan ene Rachid in Delhi.
Dat doen ze om alles standaard te hebben. Jij ziet een invoerveldje in het NL, Rachid ziet de output in het Engels.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah
hendig
maar goed. een factuur aan jezelf maken vind ik een bijzondere constructie iig. Helemaal als een klant of een bedrijf waar ik een product/dienst van inkoop een factuur aan zichzelf zou moeten maken in mijn administratieve omgeving.
Ja dat hele verhaal is ziek.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:15 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)de-rechter~a066f318/
echt zum kotzen
ja dat snap ik er wel aan. maar hoezo moet dit nu allemaal op deze manier ipv dat ik gewoon mn eigen factuur er heen stuur en 't mij een rotzorg zou zijn hoe zij het afhandelenquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doen ze om alles standaard te hebben. Jij ziet een invoerveldje in het NL, Rachid ziet de output in het Engels.
Ze kunnen in India niet wijs uit allemaal verschillende facturen.
Slimme rakkers
Die gesprekken met mensen in India zijn vaak compleet surrealistisch. Echt, die mensen snappen niks of ze willen je niet snappen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en ik neem dan contact op met een coördinator die dat weer na moet vragen in de VS of China of waar de technische dienst van het overkoepelende bedrijf ook zit, dus met dat tijdverschil lult iedereen ook langs elkaar heen.
Dat kost geldquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat snap ik er wel aan. maar hoezo moet dit nu allemaal op deze manier ipv dat ik gewoon mn eigen factuur er heen stuur en 't mij een rotzorg zou zijn hoe zij het afhandelenDat die toko dan zelf maar iemand aanneemt om die facturen in te boeken dan?
tja. zij willen een product/dienst in kopen toch. als ik op deze manieren facturen moet gaan inboeken in een ander z'n administratie dan mik ik 10% bovenop de prijs. tijd = geld.quote:
vraag gelijk even om een kopie van het bankpasjequote:Op vrijdag 13 november 2020 12:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet nu een vendor account aanmaken bij een klant in LATAM en die vragen me een kopie van het paspoort van onze legal representative op te sturenDacht het niet.
Nee die worden gewoon gezegd een script/process te volgen. Zodra jij iets doet wat er niet instaat, of dat van ze vraagt zelf na te denken/een beslissing te maken, haken ze af.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die gesprekken met mensen in India zijn vaak compleet surrealistisch. Echt, die mensen snappen niks of ze willen je niet snappen.
oh this meat is not halal we cannot handle your requestquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij de krant hadden ze ooit verzonnen om het opmaken van advertenties uit te besteden aan een bedrijf in India. Moest Rachid in Bengaluru de advertentie van de keurslager in Sliedrecht gaan maken.
Draaaaaamaaaaa's
huehue. zo heb ik inderdaad dikke clash gehad met een toko in Roemeniëquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die worden gewoon gezegd een script/process te volgen. Zodra jij iets doet wat er niet instaat, of dat van ze vraagt zelf na te denken/een beslissing te maken, haken ze af.
Ja daar moest ik inderdaad aan denkenquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vraag gelijk even om een kopie van het bankpasje
Zou dat zeker in je tarief verwerkenquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja. zij willen een product/dienst in kopen toch. als ik op deze manieren facturen moet gaan inboeken in een ander z'n administratie dan mik ik 10% bovenop de prijs. tijd = geld.
Ja, dan moet je weer gaan escaleren tot je iemand krijgt die zonder script iets kan zeggenquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die worden gewoon gezegd een script/process te volgen. Zodra jij iets doet wat er niet instaat, of dat van ze vraagt zelf na te denken/een beslissing te maken, haken ze af.
zou er wss niet eens aan beginnen. maar dat ben ikquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou dat zeker in je tarief verwerken
Alles om de kosten te drukken he, als ik zo'n advertentie maakt kost het een paar tientjes, in India een paar euro.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij de krant hadden ze ooit verzonnen om het opmaken van advertenties uit te besteden aan een bedrijf in India. Moest Rachid in Bengaluru de advertentie van de keurslager in Sliedrecht gaan maken.
Draaaaaamaaaaa's
Bij grote bedrijven heb je echt geen keuze meer, ben ik bangquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou er wss niet eens aan beginnen. maar dat ben ik
Ze zijn er weer mee gestopt omdat er zoveel fout ging dat het uiteindelijk meer kosttequote:Op vrijdag 13 november 2020 12:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alles om de kosten te drukken he, als ik zo'n advertentie maakt kost het een paar tientjes, in India een paar euro.
oh? heb er nog geen problemen mee :xquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij grote bedrijven heb je echt geen keuze meer, ben ik bang
Goh wat vreemd, wie had dat nou gedacht dat als je een communicatie-uiting wil maken de communicatie erover ook wel handig is als dat soepel en duidelijk gaatquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zijn er weer mee gestopt omdat er zoveel fout ging dat het uiteindelijk meer kostte
Hoop dat het zo blijft. Wij hebben dat Coupa ook pas 3 jaar. Daarvoor kon je facturen gewoon mailen met je PO-nummer in het onderwerpveld.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh? heb er nog geen problemen mee :x
en zitten toch wel grote jongens tussen..
Ja ik ben nu dus bezig met een factuur voor een hele grote internationale speler. Maar daar heb je het al: internationaal. Ze willen alles gelijk trekken. Ze slokken steeds meer bedrijven op.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh? heb er nog geen problemen mee :x
en zitten toch wel grote jongens tussen..
Vroegah, toen ik 15 jaar geleden begon, vroeg ik of de pm m'n PO's PER POST op wilde sturen. Die controleerde ik, ik stelde m'n factuur op, en dan moest ik de hele bups weer PER POST terugsturen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat het zo blijft. Wij hebben dat Coupa ook pas 3 jaar. Daarvoor kon je facturen gewoon mailen met je PO-nummer in het onderwerpveld.
Op zich zou het wel kunnen, maar dan moet je een heel duidelijke template voor briefings gaan verzinnen. Denk dat het maken van de briefing dan weer zoveel tijd kost dat het gewoon makkelijker is om hier tegen een DTP'er te roepen: "Hé Kees, 500 gram verse worst voor 3,99, blauw rastertje erachter en logo rechtsonder."quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goh wat vreemd, wie had dat nou gedacht dat als je een communicatie-uiting wil maken de communicatie erover ook wel handig is als dat soepel en duidelijk gaat
Ja zeker met zulke dingen die een standaard ontwerp hebben en je 0 creatief inzicht voor nodig hebtquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich zou het wel kunnen, maar dan moet je een heel duidelijke template voor briefings gaan verzinnen. Denk dat het maken van de briefing dan weer zoveel tijd kost dat het gewoon makkelijker is om hier tegen een DTP'er te roepen: "Hé Kees, 500 gram verse worst voor 3,99, blauw rastertje erachter en logo rechtsonder."
Dan is e-mail toch wel gemakkelijkquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik 15 jaar geleden begon, vroeg ik of de pm m'n PO's PER POST op wilde sturen. Die controleerde ik, ik stelde m'n factuur op, en dan moest ik de hele bups weer PER POST terugsturen.
Ik stuur alles ook nog per post naar de accountant
Het is een aanbieding hequote:Op vrijdag 13 november 2020 12:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zeker met zulke dingen die een standaard ontwerp hebben en je 0 creatief inzicht voor nodig hebt
Goedkope worst wel trouwens voor een slager.
Hier is de boterhamworst in de aanbieding nog 2 euro per ons volgens mijquote:
Lijkt me vreselijk om daar onder te vallen. Compleet uitgekleed wordenquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Bedrijven die onder een enorme investeringsmaatschappij vallen, ik heb verhalen joh.
zelf je charcuterie/broodbeleg niet makenquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is de boterhamworst in de aanbieding nog 2 euro per ons volgens mij![]()
oh joh. zo ken ik er ook genoegquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Via tig omwegen aan een product komen omdat ze je klant niet als klant willen omdat 'ie te weinig koopt, bijvoorbeeld. (Maar wel al jaren de originele producten gebruikt, maar daar niet meer aan kan komen omdat de lokale dealer weggevallen is)
Gigantische machines voor kleingeld op de markt zetten zodat de fabriek maar blijft draaien.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk om daar onder te vallen. Compleet uitgekleed worden
Ik heb geen landgoed waar ik allemaal beestjes kan laten rondlopenquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zelf je charcuterie/broodbeleg niet maken
Of die machines praktisch gratis weggeven maar dan wel met onderhoudscontractjes en verplichte afname van onderdelen die 6x over de kop gaanquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gigantische machines voor kleingeld op de markt zetten zodat de fabriek maar blijft draaien.
Doen ze ook ja.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of die machines praktisch gratis weggeven maar dan wel met onderhoudscontractjes en verplichte afname van onderdelen die 6x over de kop gaan
Het Nespressomodelquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of die machines praktisch gratis weggeven maar dan wel met onderhoudscontractjes en verplichte afname van onderdelen die 6x over de kop gaan
Je zou mijn auto komen wassenquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Fu. Ik zou nog iets doen, maar ik weet niet meer wat.
Ze zou eerst hier de keuken komen schrobbenquote:
Druk draakjequote:Op vrijdag 13 november 2020 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze zou eerst hier de keuken komen schrobben![]()
Doet me denken aan die lippenbalsem Labello, ter voorkoming van droge lippen maar droogt juist de lippen uit en de dames maar smeren als een malle aapquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan die lippenbalsem Labello, ter voorkoming van droge lippen maar droogt juist de lippen uit en de dames maar smeren als een malle aap
Lees je eens inquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]ik gebruik al 25 jaar dagelijks labello.
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze zou eerst hier de keuken komen schrobben![]()
Koekjes knagenquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben nog niet gebeld
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Je bent een van hun beste klantenquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:53 schreef kwiwi het volgende:
In een hoop lippenbalsems zit minerale olie, dat legt alleen maar een vettig laagje om je lippen. Wel handig als het koud en winderig is, maar daar houdt het qua positieve effecten wel mee op. Geen idee van de huidige ingrediënten van labello, tbh.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:53 schreef kwiwi het volgende:
wie heeft niet gebeld?quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben nog niet gebeld
[ afbeelding ][ afbeelding ]
OOooooooh jaquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om 12 uur is het bieden afgelopen
Stressballetjequote:
ja kan er echt niet mee omgaanquote:
oh van een huisquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om 12 uur is het bieden afgelopen
Dan vlucht ik maar evenquote:
Zal ik ook even bellen, nummer op anoniem zettenquote:Op vrijdag 13 november 2020 13:02 schreef bitterbal het volgende:
gaat de telefoon
is het mijn tante
'jaaaaaa als je zon darm onderzoek moet dan moet je niet naar de blablakliniek hoor'
quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik ook even bellen, nummer op anoniem zetten
Het is ook bezigheidstherapie voor vrouwen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In een hoop lippenbalsems zit minerale olie, dat legt alleen maar een vettig laagje om je lippen. Wel handig als het koud en winderig is, maar daar houdt het qua positieve effecten wel mee op. Geen idee van de huidige ingrediënten van labello, tbh.
quote:
ik maak zo een tosti, heb nog wat oud broodquote:Op vrijdag 13 november 2020 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet nog lunchen, maar heb eigenlijk geen honger en nergens zin in
https://www.reddit.com/r/pointlesslygenderedquote:Op vrijdag 13 november 2020 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ook bezigheidstherapie voor vrouwen natuurlijk.
Ik heb niks om ertussen te doenquote:Op vrijdag 13 november 2020 13:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik maak zo een tosti, heb nog wat oud brood
Nog een plak brood?quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niks om ertussen te doen
Opgeruimd staat netjes.quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:10 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)ipper-overleden.html
Ja en wij maar proberen opgewonden te raken van dat schuurpaperquote:Op vrijdag 13 november 2020 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ook bezigheidstherapie voor vrouwen natuurlijk.
wat danquote:Op vrijdag 13 november 2020 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker eten besteld voor dit weekend
Let's drink a pint to that.quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:10 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)ipper-overleden.html
VOORGERECHTquote:
Ik heb niet veel nodig.quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en wij maar proberen opgewonden te raken van dat schuurpaper
oehquote:Op vrijdag 13 november 2020 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
VOORGERECHT
Tartaar van zeebaars met paddenstoelenketchup, koolrabi, ham, manchego en sherryvinaigrette.
TUSSENGERECHT
Bisque met poon, zwartebonencrčme, rammenas en saffraan.
HOOFDGERECHT
Zwartpoothoen met morieljejus, parmezaansaus, schorseneren, oesterzwam en lavas.
DESSERT
Chocoladetaart met mole en specerijen, salade van geroosterde ananas en dragonmerengues.
Ik zag dat je voor een redelijk bedrag ook een 2-sterrenchef bij je thuis kan krijgen. Misschien dat ik dat tijdens de kerstdagen doe als er niets open zou mogen.quote:
Klinkt fancy.quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
VOORGERECHT
Tartaar van zeebaars met paddenstoelenketchup, koolrabi, ham, manchego en sherryvinaigrette.
TUSSENGERECHT
HOOFDGERECHT
Zwartpoothoen met morieljejus, parmezaansaus, schorseneren, oesterzwam en lavas.
DESSERT
Chocoladetaart met mole en specerijen, salade van geroosterde ananas en dragonmerengues.
Doen wij ook al jaren met de hele familie, even kijken hoe we het dit jaar gaan fixen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag dat je voor een redelijk bedrag ook een 2-sterrenchef bij je thuis kan krijgen. Misschien dat ik dat tijdens de kerstdagen doe als er niets open zou mogen.
Het is een home-cooking; dus moet het vast nog soort van opwarmenquote:
Lijkt me bij sommige van zulke fancy gerechten wel wat lastig om ze opgewarmd te krijgen op de juiste temperatuur.quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een home-cooking; dus moet het vast nog soort van opwarmen![]()
Wel leuk om te doen bij goede restaurants in de omgeving.
Ben benieuwd hoe het je bevalt.quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
VOORGERECHT
TUSSENGERECHT
HOOFDGERECHT
DESSERT
had je nog een tijdslot gekregen/?quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:52 schreef Karzai het volgende:
pasta vergeten bij de boodschappen, saus maar in de vriezer
Vlees is wel bezorgd
Verder heb ik de verwarming aangezet want ik had kouwe tenen
niet dagelijks, maar wel als 't koud isquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:53 schreef kwiwi het volgende:
ja ik kreeg een email dag van te voren, tussen tien en half eenquote:Op vrijdag 13 november 2020 13:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had je nog een tijdslot gekregen/?
Welke heb je nu, Treeswijkhoeve?quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu een restaurant in Nijmegen omdat ik dit weekend daar ben.quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke heb je nu, Treeswijkhoeve?
In de praktijk valt het meestal wel mee, nu ik niet in mijn eigen keuken staan is het wel een beetje behelpen maar gaat vast lukken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me bij sommige van zulke fancy gerechten wel wat lastig om ze opgewarmd te krijgen op de juiste temperatuur.
Misschien maar een foto-verslag maken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het je bevalt.
Dit soort dingen dus.quote:- Free access to our top-notch NMT technology + training on the system and support!
- Rapid payments made via Payoneer every Friday; no more invoicing and no more waiting!
quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan die lippenbalsem Labello, ter voorkoming van droge lippen maar droogt juist de lippen uit en de dames maar smeren als een malle aap
quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal zit nu te shaken op de bank met haar telefoon in de hand
als ze zit te shaken zit die telefoon ergens andersquote:Op vrijdag 13 november 2020 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal zit nu te shaken op de bank met haar telefoon in de hand
Ik kom niet meer weg met mezelf niet insmeren na het douchen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, prachtig is dat. Zelfde met bodylotions.
Plausibel, die ligt nu natuurlijk onder de bank van het lachen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien duurt het zo lang omdat ze al die persoonlijke brieven moeten lezen
Keer uitleg van gehad van een farmaceut met losse lippen, daar zaten tot voor kort zwaar kankerverwekkend stoffen in zelfs en het is een tijdje uit de productie geweest daarom, in sommige landen zelfs verboden.quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, prachtig is dat. Zelfde met bodylotions.
Of de makelaar heeft op vrijdag vrij en kijkt er pas maandag naarquote:Op vrijdag 13 november 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of de makelaar heeft op vrijdag vrij en kijkt er pas maandag naar
Wat had je erin gezet?quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu de verwarming weer aanstaat, heb ik wel last van droge huid. In de zomer gelukkig niet. Is ook iets van de laatste paar jaarquote:Op vrijdag 13 november 2020 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kom niet meer weg met mezelf niet insmeren na het douchen.M'n huid is veranderd de laatste paar jaar, alles droog.
Frituursnack zoekt nieuwe diepvries.quote:
Ik heb nu de "Body Yogurt" van de Body Shop. Trekt tenminste een beetje snel in.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu de verwarming weer aanstaat, heb ik wel last van droge huid. In de zomer gelukkig niet. Is ook iets van de laatste paar jaar
Maar bodylotions kan ik ook niet tegen.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het bod en geen ontbindende voorwaarden
xoxoxo
'handjes in de lucht, blije fant, thailand'quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:00 schreef UitStraling het volgende:
MoEt HuiS hebbOn waNt ik DoE graaG kOpPen snellEn Dus daN weeT Je Dat, gr gr BaL
quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Frituursnack zoekt nieuwe diepvries.
hm. dit had op een mannelijke bitterbal's tinder kunnen staanquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Frituursnack zoekt nieuwe diepvries.
Body Yoghurtquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nu de "Body Yogurt" van de Body Shop. Trekt tenminste een beetje snel in.
body béarnaisequote:Op vrijdag 13 november 2020 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Body Yoghurt
Nou ja, klinkt wel beter dan Body Mayo
De vloeibaardere variant van de Body Butters.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Body Yoghurt
Nou ja, klinkt wel beter dan Body Mayo
Frituursnack zoekt saus huehue.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm. dit had op een mannelijke bitterbal's tinder kunnen staan
Ik heb die dingen ook overal liggen. Net als elastiekjes en haarspeldjesquote:Op vrijdag 13 november 2020 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vroeger verslaafd aan lippenbalsems, met allemaal van die kekke smaakjes waardoor je de hele tijd op je eigen lippen zat te lebberen en je dus meer smeerde etc etc.
Keer een allergische reactie op die van de Lush gehad en toen was ik er meteen klaar mee![]()
Heb nog wel in elk hoekje en in elke tas een lippenbalsem liggen, maar dat komt doordat ik die krengen altijd kwijt raak of vergeet mee te nemen naar het strand bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'handjes in de lucht, blije fant, thailand'
quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Frituursnack zoekt saus huehue.
PS ik spaar olifanten, geef huis.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'handjes in de lucht, blije fant, thailand'
Jaquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moest wel lachen, geef maar toe.
Hier nog een.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:02 schreef kwiwi het volgende:
I
[..]
Ik heb die dingen ook overal liggen. Net als elastiekjes en haarspeldjes
GA INPAKKEN DANNNNquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
“Uw vlucht is geboekt! Bent u al aan de voorbereiding van uw reis begonnen?”
Jezus KLM, ik vertrek pas in maart
En de kerel maar sjouwenquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier nog een.
In iedere tas zit wel een lippenbalsem, haarspeldje, elastiekje en een paar tampons.
Ja tampons... die kom ik overal tegen maar als ik er eens een nodig heb natuurlijk nergens te vindenquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier nog een.
In iedere tas zit wel een lippenbalsem, haarspeldje, elastiekje en een paar tampons.
om alvast in te pakken bedoel ikquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rutte wil me binnen houden en Orbán wil me buiten houden
quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
“Uw vlucht is geboekt! Bent u al aan de voorbereiding van uw reis begonnen?”
Jezus KLM, ik vertrek pas in maart
Beetje drooginpakken. Maar dan moet je ook uitpakken en daar heb ik een hekel aan.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
om alvast in te pakken bedoel ik
ik pakte nooit uitquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje drooginpakken. Maar dan moet je ook uitpakken en daar heb ik een hekel aan.
Andersom. Ik maar sjouwen met de zooi die niet in zijn zakken past.quote:
Op de luchthaven?quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Koffer inpakken doe ik meestal een half uur/kwartier van tevoren
MAAR O WEE ALS JE ZE NODIG HEBTquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:02 schreef kwiwi het volgende:
I
[..]
Ik heb die dingen ook overal liggen. Net als elastiekjes en haarspeldjes
Check.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja tampons... die kom ik overal tegen maar als ik er eens een nodig heb natuurlijk nergens te vinden
Meestal is het wel eerst even een paar onderbroeken of een tandenborstel kopen eenmaal gearriveerdquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker jatten uit de winkels en in je koffer gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |