SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik ging bijna over mijn nek toenquote:
consistentie van spermaquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ging bijna over mijn nek toen
Klinkt toch sjiek nietquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Bitterballenlucht van Armani![]()
Eau des Balles des Bitters
Eau des Boules d'amer is het dan he.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Bitterballenlucht van Armani![]()
Eau des Balles des Bitters
Niks over gehoord Gloria Vandersnack.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Iemand iets gehoord over een demo? Staat weer politie bij malieveld
Bitterbal numero Cinqquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks over gehoord Gloria Vandersnack.
nee?quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Godverdomme rondt Excel bedragen af ofzo?
Ik heb facturen. Die bundel ik en stel m'n eigen factuur op. Er is een verschil van 2,50. Alle bedragen kloppen verder, behalve het totaalsaldo in Excel. HOE DAN.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee?
dan heb je afronden aan staan
Kan zijn dat 'ie daar automagisch op staat ja.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Godverdomme rondt Excel bedragen af ofzo?
Echt welles. Kijk maar op maps naast malieveldquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh, er zijn toch helemaal geen bossen daar?
Maar het scheelt 2,50 ofzo, dat kan dan toch niet?quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan zijn dat 'ie daar automagisch op staat ja.
Hangt van je bedragen af.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het scheelt 2,50 ofzo, dat kan dan toch niet?
als je genoeg facturen bundelt en genoeg afrond wel hoor..quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het scheelt 2,50 ofzo, dat kan dan toch niet?
Lig je in de bosjes naar boze negers te kijken, ja hč?quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt welles. Kijk maar op maps naast malieveld
Yup. Het zijn ook geen kleine bedragen van 2,50, dus het is niet zo dat er eentje buiten het bereik valt.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt van je bedragen af.
Maar ook het volle bereik te pakken enzo?
Man wat onhandig. Alle losse bedragen kloppen, Excel telt ze op en poef.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je genoeg facturen bundelt en genoeg afrond wel hoor..
quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lig je in de bosjes naar boze negers te kijken, ja hč?
Even je celeigenschappen checken?quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Man wat onhandig. Alle losse bedragen kloppen, Excel telt ze op en poef.
Als ik die decimalen aanpas, scheelt het drie cent.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even je celeigenschappen checken?
quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt welles. Kijk maar op maps naast malieveld
Dan zal er in je totaalformule iets niet helemaal lekker lopen. Gok ik.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik die decimalen aanpas, scheelt het drie cent.
Wel vreemd, want ik gebruik dit nu ruim zes jaar en heb nooit verschillen gehad. Heb alles nagelopen. Dan had de opdrachtgever ook wel aan de bel getrokken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zal er in je totaalformule iets niet helemaal lekker lopen. Gok ik.
Vaag.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel vreemd, want ik gebruik dit nu ruim zes jaar en heb nooit verschillen gehad. Heb alles nagelopen. Dan had de opdrachtgever ook wel aan de bel getrokken.
Even wat afstand nemen en drie repen Milka wegwerken, jatog.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Ben zo gvd drie dagen in de maand kwijt voor die kutfacturen en die kutsystemen van iedereen.
dit jaquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zal er in je totaalformule iets niet helemaal lekker lopen. Gok ik.
waarom gebruik je excel dan en niet een boekhoud iets?quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Ben zo gvd drie dagen in de maand kwijt voor die kutfacturen en die kutsystemen van iedereen.
pciesquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vaag.
Anderzijds, het blijft Office. Loopt heel vaak prima, maar soms...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |