SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tis ook nooit goedquote:Op vrijdag 13 november 2020 00:06 schreef UitStraling het volgende:
Goedgekeurd maar tikje onsympathiek denk ik.
Ben snel tevreden, je moet als man wat weerstand opbouwen tegen de grillen van de vrouw.quote:Op vrijdag 13 november 2020 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje kritisch zijn, heb ik ook met de jaren moeten leren
Zit ik nu te kijkenquote:Op vrijdag 13 november 2020 00:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Die mongool van Denk krijgt iedereen ziedend!
Wijze woorden maar een beetje man blijft als een rots fier overeind tegenover de instabiele hormonenstorm die vrouwen nu eenmaal zijn, gewoon genieten van die chaos.quote:Op vrijdag 13 november 2020 00:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben snel tevreden, je moet als man wat weerstand opbouwen tegen de grillen van de vrouw.
Heb ik geleerd door de jaren heen.
Dat is wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 13 november 2020 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wijze woorden maar een beetje man blijft als een rots fier overeind tegenover de instabiele hormonenstorm die vrouwen nu eenmaal zijn, gewoon genieten van die chaos.
En daarna een pan pwompoensoep maken?quote:Op vrijdag 13 november 2020 07:43 schreef kwiwi het volgende:
MorgenDruk bezig met de wekelijkse grote schoonmaak
Hij begint zijn betoog ook met ‘Deze boodschap wordt u aangeboden door Diyanet.’quote:Op vrijdag 13 november 2020 00:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die is 100% gesponsord door Erdogans.
Nee, hij eet vandaag maar champignonsoep of niksquote:Op vrijdag 13 november 2020 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daarna een pan pwompoensoep maken?
10 min ookquote:Op vrijdag 13 november 2020 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Sluit net een baggertopic, maar zit toch wel te hinniken om dit filmpje![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2020 08:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, hij eet vandaag maar champignonsoep of niks
Ik ga het vandaag helemaal luisterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
staat hier ook op ht programmaquote:Op vrijdag 13 november 2020 07:43 schreef kwiwi het volgende:
MorgenDruk bezig met de wekelijkse grote schoonmaak
quote:Op vrijdag 13 november 2020 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*rent uitstralings kamer voorbij*
Ik ben gewoon gelijk begonnen met een dubbelequote:
Lekker verdienmodelquote:Op vrijdag 13 november 2020 08:59 schreef bitterbal het volgende:
de baas van pfizer zegt dat dat het vaccin een jaar werkt
Meneer u mag hier geen zelf meegenomen comsumpties nuttigenquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gelijk begonnen met een dubbele
heerlijk, dat soort beweringen gebaseerd op luchtquote:Op vrijdag 13 november 2020 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Nederlandse baas van pfizer.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:02 schreef mschol het volgende:
[..]
heerlijk, dat soort beweringen gebaseerd op lucht
Ja als ik op jou moet wachten droog ik uitquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Meneer u mag hier geen zelf meegenomen comsumpties nuttigen
Ja vanwege het sprintje langs de kamer van uitstraling ben ik gestruikeld. Ik kom er ECHT zo aan hoorquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik op jou moet wachten droog ik uit
Ik pak wel een glas waterquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vanwege het sprintje langs de kamer van uitstraling ben ik gestruikeld. Ik kom er ECHT zo aan hoor
Koffie zal ook wel koud zijn en smaken naar sloot.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik op jou moet wachten droog ik uit
Blij dat je die bananenschil niet wist te ontwijken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vanwege het sprintje langs de kamer van uitstraling ben ik gestruikeld. Ik kom er ECHT zo aan hoor
Zou ik ook zeggen als ik de baas van Pfizer was. Je wil natuurlijk wel terugkerende klantenquote:Op vrijdag 13 november 2020 08:59 schreef bitterbal het volgende:
En het duurt een jaar om de beste mensen te vaccinerenquote:Op vrijdag 13 november 2020 08:59 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blij dat je die bananenschil niet wist te ontwijken.
Ik kom er aan. koekje erbij?quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Doet u mij maar een kopje koffie met een vleugje melk, jufrouw Bal.
ah dat heb ik verkeerd gehoord danquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Minstens een jaar, zei ie trouwens.
Ik hou van die kat.quote:Op vrijdag 13 november 2020 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Sluit net een baggertopic, maar zit toch wel te hinniken om dit filmpje![]()
Een jaar en drie wekenquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah dat heb ik verkeerd gehoord dan
Nee gewoon boterkoekquote:
Dan neem ik wel een Jan Hagelquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh shit. Uhm
de koekjes zijn op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oops
quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:
yes, onderweg met een koffie naar Buda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oops
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Niet naar de huisarts?quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
En uiteraard weer een fles water ernaast.
gemiste kans om hete koffie er op te gooienquote:Op vrijdag 13 november 2020 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*rent uitstralings kamer voorbij*
Nee joh, bijna geen last meer van. Maar juist het doorzetten met veel drinken zorgt dat het niet meteen terugkomt.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:
yes, onderweg met een koffie naar Buda
Ik pak het dweiltje wel weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oops![]()
k was zo dichtbijquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik pak het dweiltje wel weer
Geen enkel koekje?quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik lust geen koekjes maar ik wil nu wel mijn tweede kop koffie aub.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:14 schreef UitStraling het volgende:
Daar geloof ik niets van, dat je helemaal geen koekjes lust.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:14 schreef UitStraling het volgende:
waarschijnlijk is ie dol op kaakjes, maar vindt ie dat niet elitair genoeg dus doet ie maar alsof ie niet van koekjes houdt.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van, dat je helemaal geen koekjes lust.
Plausibelquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarschijnlijk is ie dol op kaakjes, maar vindt ie dat niet elitair genoeg dus doet ie maar alsof ie niet van koekjes houdt.
Wil je dit filmpje van mij weghalen? Kthxbai.quote:
Koffie gebrachtquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*doet zes dansjes tegelijkertijd
Ja graagquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja neem daar een hapje van of zo.
Lekke boom?quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wederom hars lekkage gisteravond
al wakker van euh.. uur of 6quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:21 schreef TaMieke het volgende:
Zijn jullie nu al aan de tussendoortjes/koekjes bezig?
Ik niet hoor, ik geloof US alleen niet.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:21 schreef TaMieke het volgende:
Zijn jullie nu al aan de tussendoortjes/koekjes bezig?
Heeft UitStraling ook regelmatig last van.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wederom hars lekkage gisteravond
stopverf bedoel jequote:Op vrijdag 13 november 2020 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft UitStraling ook regelmatig last van.
Ik ben toch geen rubberboom of een onhandige klussert.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft UitStraling ook regelmatig last van.
Café Noirquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
Café Noir trouwens
wie houdt daar nou niet van?
Uiteraard onze elitaire over manly mannen.
ik heb hier een vrij grote Verkade doos hoor?quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Café Noiral is dat niet meer wat het is geweest, Verkade lijkt alleen nog maar die kleintjes in een doosje te hebben
Waar hebben ze die nog dan?quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb hier een vrij grote Verkade doos hoor?
Maar die van Verkade zit tenminste nog een hele dikke laag van die meuk op
quote:Ons grootste Verkade icoon wordt vanaf nu verpakt in een mooi doosje. En we bakken de koekjes wat kleiner. Zo heb je extra veel koekjes voor bij de thee of koffie! Ook is de koffiesmaak intenser door 100% Arabicakoffie in het recept. Deze koffie staat bekend om haar aromatische (koffie)smaak en hoogwaardige kwaliteit. Dit zorgt ervoor dat de Café Noir zijn naam nķg meer eer aandoet!
https://www.verkade.nl/pr(...)/cafe-noir-original/
Meer koekjes (maar wel kleiner) dus we gooien de prijs omhoog.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar hebben ze die nog dan?
Verkade zegt zelf:
[..]
oh ik las verkeerdquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verkade zegt zelf:
[..]
eerst 6 maanden niks met de prijs doen. daarna de prijs omhoogquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meer koekjes (maar wel kleiner) dus we gooien de prijs omhoog.
"Vernieuwd recept"quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eerst 6 maanden niks met de prijs doen. daarna de prijs omhoog
ouwe marketeer
Onze kosten zijn lager dus de prijs kan voor u omhoogquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Vernieuwd recept"
We hebben goedkopere meuk ingekocht
'yeah marketing bitch'quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onze kosten zijn lager dus de prijs kan voor u omhoog
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben gewoon geen koekjestype en dat mag ik zijn
Geen strakke plasser krijgen van verse speculaasbrokkenquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben gewoon geen koekjestype en dat mag ik zijn
gevulde speculaasquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen strakke plasser krijgen van verse speculaasbrokken
O ja, ik was super teleurgesteld toen ik dat doosje met die kleine kutkoekjes die allemaal gebroken waren kreegquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verkade zegt zelf:
[..]
Nou vooruit danquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
al wakker van euh.. uur of 6dus ik mag
Die geloof ik sowieso nooit, dus dat is niets nieuwsquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik geloof US alleen niet.
Ja wie heeft ooit bedacht dat dat een goed plan wasquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, ik was super teleurgesteld toen ik dat doosje met die kleine kutkoekjes die allemaal gebroken waren kreegKoop ik dus niet meer. Wil grote koekjes.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
Als ik dan toch een koekje mee moet eten dan doe maar die met chocolade en met dat zachte sinaasappelspul erin.
Pims!quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
Als ik dan toch een koekje mee moet eten dan doe maar die met chocolade en met dat zachte sinaasappelspul erin.
Ik eet graag koekjes maar die vind ik echt niet te etenquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
oh ja. Wat dan allemaal?quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak van mijn hart, wat hebben wij eigenlijk veel overeen hč?
Ik had laatst wel zo'n dunne chocoladereep met sinaasappel en die was wel goed te doen. Maar Pimsquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik eet graag koekjes maar die vind ik echt niet te eten
grote likkoekjesquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, ik was super teleurgesteld toen ik dat doosje met die kleine kutkoekjes die allemaal gebroken waren kreegKoop ik dus niet meer. Wil grote koekjes.
Ja wie koopt dat eigenlijk behalve US?quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst wel zo'n dunne chocoladereep met sinaasappel en die was wel goed te doen. Maar Pims
achgos, is dat lastig met je kunstgebitquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan al die harde koekjes, alsof je grind en droge boomschors aan het eten bent
quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:35 schreef kwiwi het volgende:
J
[..]
Ja wie koopt dat eigenlijk behalve US?
Britten?quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:35 schreef kwiwi het volgende:
J
[..]
Ja wie koopt dat eigenlijk behalve US?
Ik ook, en dan ging heel dat pak in een keer leegquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat at ik vroeger veel, die met witte chocolade en bruine vulling
Bon Bon Blocquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mis de La Place. Vond het wel een leuke toko, al wisselde het wel heel erg.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb een reep pure chocolade met peer en anijs liggen van la place
hier gaat een links wappie over vallenquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je die als graadmeter voor smaak gaat nemen ...quote:
kan je gewoon bij de Jumbo halen hoorquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis de La Place. Vond het wel een leuke toko, al wisselde het wel heel erg.
Dat ik geen koekjes hoef te eten, Biden, en we zijn allebei erg knap en allebei Nederlands met een vleugje buitenland en eeeeuhm wij hebben kijk op keukens, eten varkens en ja dat was hetquote:
Niet als graadmeter, meer als indicatie waar op het spectrum.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je die als graadmeter voor smaak gaat nemen ...
*mompelt* Ik kom nooit bij de jumboquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je gewoon bij de Jumbo halen hoor
quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ik geen koekjes hoef te eten, Biden, en we zijn allebei erg knap en allebei Nederlands met een vleugje buitenland en eeeeuhm wij hebben kijk op keukens, eten varkens en ja dat was het
ja beroepszeiksnorren blijf je houdenquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*mompelt* Ik kom nooit bij de jumbo
Ik kom serieus praktisch nooit bij de jumboquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja beroepszeiksnorren blijf je houden
En nitraatjes en lawinepijlen uit Belgiëquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
We mogen sterretjes en knalerwten afsteken met NYE
Die zit hier nietquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je gewoon bij de Jumbo halen hoor
Oh ik ga een beetje om en om naar supermarkten enzo. Ga niet steevast naar dezelfde.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kom serieus praktisch nooit bij de jumbo
De rest wel dusquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
dat van de keukens klopt dus niet he.
jaquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:41 schreef LTVDK het volgende:
Bij de AH hebben ze trouwens ook lekkere verse koekjes, die met macadamia en witte chocolade
Ik heb er hier drie in de buurt zitten, al heeft de Jumbo weer net iets andere dingen. Als hier een Jumbo zou komen is het wel doei Boni.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh ik ga een beetje om en om naar supermarkten enzo. Ga niet steevast naar dezelfde.
Hier in het dorp zit de AH waar ik gewoon lopend heen kanquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh ik ga een beetje om en om naar supermarkten enzo. Ga niet steevast naar dezelfde.
je kan naar elke supermarkt lopend, ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in het dorp zit de AH waar ik gewoon lopend heen kan
portieken uitroken met rookbommenquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
We mogen sterretjes en knalerwten afsteken met NYE
Zelfgebakken koekjesquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
Ik eet eigenlijk alles van koekjes behalve die sinaasappelufo's, spritsen en van die rare ronde units die gevuld zijn met veel te chemische fruit gel.
maar bak toch liefst zelf koekjes
Ja ik kan ook lopend naar een Jumbo, maar is zo'n end teruglopen dan met een volle tasquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan naar elke supermarkt lopend, ik zie het probleem niet.
awwwwquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:47 schreef UitStraling het volgende:
Waarom slapen al die beestjes zo raar?
https://www.volkskrant.nl(...)de-nertsen~b4f937f0/
koekjes is zo makkelijk. gewoon 1x een berg deeg maken en dan in de vriezer mikken wat je niet nodig hebtquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik bak nooit koekjes. Alleen taarten enzo. Wilde dit jaar wel een keertje zelf kruidnoten bakken.
Das lang geleden dat ik kruidnoten heb gebakken, vielen altijd een beetje tegenquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik bak nooit koekjes. Alleen taarten enzo. Wilde dit jaar wel een keertje zelf kruidnoten bakken.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:47 schreef UitStraling het volgende:
Waarom slapen al die beestjes zo raar?
https://www.volkskrant.nl(...)de-nertsen~b4f937f0/
jij hebt geen bakkers in je xxl geprivilegieerde maatjeskring?quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken eigenlijk geen mannen die koekjes bakken.
Gisteren kende je ook al geen vrouwen die zonder make-up lopen. Soms vraag ik me af of je überhaupt wel mensen kentquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken eigenlijk geen mannen die koekjes bakken.
Waarom bedenk ik dit niet zelf.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
koekjes is zo makkelijk. gewoon 1x een berg deeg maken en dan in de vriezer mikken wat je niet nodig hebt
stiekem is ie gewoon een werkloze zolderkamerautist die strijkt met de verhalen van z'n familie en teert op de creditcard van papsquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren kende je ook al geen vrouwen die zonder make-up lopen. Soms vraag ik me af of je überhaupt wel mensen kent
quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom bedenk ik dit niet zelf.
US is de klassieke fok! zolderautistquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren kende je ook al geen vrouwen die zonder make-up lopen. Soms vraag ik me af of je überhaupt wel mensen kent
Denk dat het wel een mooie zolder is hoorquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
US is de klassieke fok! zolderautist
doen alsof hij heel belangrijk is, maar stiekem dagen alleen op een zolderkamertje verblijven
Gewoon nooit bij stilgestaan dat dat een optie is.quote:
Kampersjieke zolder.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat het wel een mooie zolder is hoor
Ik heb al een paar keer met kerst een soort chocoladekoek gemaakt. Dat is gewoon alle restjes chocolade (ja die heb ikquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde eens fudge maken met kruidnoten.
Ik moet nog eens mijn zolder begaanbaar maken zodat ik ook een echte FOK!ker kan wordenquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
US is de klassieke fok! zolderautist
doen alsof hij heel belangrijk is, maar stiekem dagen alleen op een zolderkamertje verblijven
quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon nooit bij stilgestaan dat dat een optie is.
tip: zorg voor een dakraam. scheelt nare luchtjes voor anderenquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet nog eens mijn zolder begaanbaar maken zodat ik ook een echte FOK!ker kan worden
ik zou beginnen met een recept opzoeken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn ouders maakten vroeger prachtige schwarzwalderkirchtaarten. Zou ik ook wel willen, maar ik zou niet weten waar ik moest beginnen
Ja, en failliet gaan aan keukenspullen die ik niet hebquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
i
[..]
ik zou beginnen met een recept opzoeken.
Zou sowieso eerst een trap moeten installerenquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tip: zorg voor een dakraam. scheelt nare luchtjes voor anderen
uhm.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en failliet gaan aan keukenspullen die ik niet heb
brandweerpaalquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou sowieso eerst een trap moeten installeren
Dat valt meequote:Op vrijdag 13 november 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uhm.
een mixer/garde, oven en een springvorm is alles wat je nodig hebt.
Dat is omhoog niet zo praktischquote:
liftquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, het naar beneden gaan is gecovered. En omhoog?
Klimwand. Meteen wat beweging gehad.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, het naar beneden gaan is gecovered. En omhoog?
maar dan gaat ie zweten enzoquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klimwand. Meteen wat beweging gehad.
Ik zie ineens zķ veel opties.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wij maakten alles prefab maar wel zelf.
1x per week paar honderd appelflappen/ronde koffiekoeken/bolussen/noem maar op maken (verdeeld over de week natuurlijk) en die gingen dan voor het rijzen in de vriezer. En dan 's avonds er uit en in de remrijskast zodat ze de volgende ochtend net nog even moesten 'af rijzen' in de gewone rijskast en dan de oven in.
Eigenlijk alleen echte broodproducten werden 100% dagvers gemaakt. Ook omdat dat veel meer vries capaciteit vraagtEn brood ongerezen invriezen werkt heeft ook een groter effect op het deeg ipv het deeg gebruikt voor koffiekoeken enzo.
Alvast een voorsprong op de muffe zolderlucht.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar dan gaat ie zweten enzo
dat wil een zolderkamerautist niet
mijn diepvries zit voor 80% vol met prefab maaltijden en bak producten gereed om af te bakken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie ineens zķ veel opties.
Ik vind bakken echt serieus geinig, maar 80% wegflikkeren omdat geen slachtoffers en geen zin om mee te moeten doen aan Obese is ook geen doen.
De mijne vooral met vleesvervangers en ijs.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn diepvries zit voor 80% vol met prefab maaltijden en bak producten gereed om af te bakken.
Vies woord, vleesvervangers.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne vooral met vleesvervangers en ijs.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne vooral met vleesvervangers en ijs.
Ik heb ook een vacuümmachine, als ik die drie keer heb gebruikt is het veel.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naja het is hier nogal onregelmatig of ik alleen eet ja of nee en of ik dan rekening moet houden met lactose ja/nee. Dus sowieso alles per portie verpakt.
Vacuum machinekan echt zoveel meer kwijt in de vriezer dan met bakjes.
Hooguit een patissier of twee. Een reguliere bakker lijkt me niet.quote:Op vrijdag 13 november 2020 09:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hebt geen bakkers in je xxl geprivilegieerde maatjeskring?
staat hier bijna wekelijks aanquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ook een vacuümmachine, als ik die drie keer heb gebruikt is het veel.
Da's ideaal ja.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naja het is hier nogal onregelmatig of ik alleen eet ja of nee en of ik dan rekening moet houden met lactose ja/nee. Dus sowieso alles per portie verpakt.
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens een bakkersdochter gedaanquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hooguit een patissier of twee. Een reguliere bakker lijkt me niet.
ja ik maak bv pastasauzen altijd met 5 liter in 1x ofzo..quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ideaal ja.![]()
Wij eten standaard met z'n tweeën, dus da's niet zo'n uitdaging meer. Al wil ik wel nog wat gaan stoven, dat gaat dan inderdaad ook in portiezakjes.
Mijn nichtje is ook bakkersdochterquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een bakkersdochter gedaan
Was dat een Morres-telg die niet de meubels in wilde?quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een bakkersdochter gedaan
Mijn nichtje is een gebakje.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn nichtje is ook bakkersdochter
Je bent wel een beetje een autistische prepper hequote:Op vrijdag 13 november 2020 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij is nu getrouwd met een Brit van adel, heb ik volgens mij wel eens verteld ook.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was dat een Morres-telg die niet de meubels in wilde?
Deze gaat grappig genoeg juist wijn in.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik maak bv pastasauzen altijd met 5 liter in 1x ofzo..
de meeste stoofvlees dingen* vind ik niet zo lekker, dus dat gebeurt hier niet vaak.
*lees: stoofdingen met bier erin
Ja maar die versta ik niet denk ikquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn nichtje is ook bakkersdochter
not surprisedquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijne staat er meer voor de show
mwah gemakszucht. maar met m'n diepvries inhoud red ik 't wel 2 maanden jaquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een autistische prepper he
receptquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze gaat grappig genoeg juist wijn in.
Rekening moeten houden met derp-eters is ook gewoon irritant, kan je beter wat voorraad hebben. Eén portie of 6 porties maken kost je toch evenveel tijd.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een autistische prepper he
zal vast een wilde sexpartij in Timboektoe achter zittenquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zou juist wel zijn als je het verhaal erachter zou kennen
Staat thuis in een boek, zal wel foto maken vanmiddag.quote:
dit jaquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rekening moeten houden met derp-eters is ook gewoon irritant, kan je beter wat voorraad hebben. Eén portie of 6 porties maken kost je toch evenveel tijd.
omgquote:Op vrijdag 13 november 2020 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer met kerst een soort chocoladekoek gemaakt. Dat is gewoon alle restjes chocolade (ja die heb ik) bij elkaar in de pan gooien, bij voorkeur eerst extra pure, daar dan koekjes en nootjes (macadamia, hazelnoot, pecan etc.) doorheen. Dan nog een scheut koffie er doorheen en zodra de pan van het vuur is nog losjes wat witte chocolade er doorheen. Ik een schaal gieten en in de koelkast zetten en daarna genieten
Ik doe dan altijd een plak/brok bij de koffie en zet de rest om een snijplank in de keuken, dat gaat gegarandeerd opquote:
#viesdikquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe dan altijd een plak/brok bij de koffie en zet de rest om een snijplank in de keuken, dat gaat gegarandeerd op
Ohja, beetje roomboter erbij doe ik ook nog wel.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe dan altijd een plak/brok bij de koffie en zet de rest om een snijplank in de keuken, dat gaat gegarandeerd op
Ohja, beetje roomboter erbij doe ik ook nog wel.
Ja denk niet dat je de kcal ervan wilt tellenquote:
koekjestaart is ook zoietsquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja denk niet dat je de kcal ervan wilt tellen
bij de koffiemelk meestalquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Gecondenseerde melk, staat dar bij de houdbare melk enzo?
Dat land stond toch al niet zo heel hoog op m'n lijstje.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Filipijnse delicatesse is blikfruit, gekookte macaroni en dan gecondenseerde melk er overheen
voor de culinaire specialiteiten moet je er niet wezen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat land stond toch al niet zo heel hoog op m'n lijstje.
ja die frikandellen zijn niet erg toch?quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haagse strand is grauw, ruikt naar frikadel en ligt vol met plebs toch?
Ik heb ooit eens in Spanje de fout gemaakt om gecondenseerde melk te kopen, dacht dat het gewone melk was tot ik een slok namquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Filipijnse delicatesse is blikfruit, gekookte macaroni en dan gecondenseerde melk er overheen
gadverquote:Op vrijdag 13 november 2020 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens in Spanje de fout gemaakt om gecondenseerde melk te kopen, dacht dat het gewone melk was tot ik een slok nam
Als die lucht echt zo lekker zou zijn dan zou die wel in een flesje van Dior voor 110 euro zitten.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die frikandellen zijn niet erg toch?
Breng 'r even op ideeën zeg.quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die lucht echt zo lekker zou zijn dan zou die wel in een flesje van Dior voor 110 euro zitten.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens in Spanje de fout gemaakt om gecondenseerde melk te kopen, dacht dat het gewone melk was tot ik een slok nam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |