Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 14 november 2020 11:36 schreef Verbruikersnaam het volgende:
extreem rechtse partijen daarintegen.
Dit is voor mij de eerste keer dat ik zeer sceptisch ben over een vaccin. Allereerst omdat dit hele coronagedoe zo fucking random ons leven wereldwijd heeft aangetast terwijl er tig meer mensen doodgaan aan andere ziektes. Ten tweede omdat er letterlijk geen persoon uit de elite kritisch kijkt naar de rol van China bij deze uitbraak. Ten derde omdat de farma-industrie sowieso fucking onbetrouwbaar is aangezien het eigenlijk gewoon commerciele bedrijven zijn die in essentie puur naar winst kijken. En dan heb je nog het feit dat er steeds meer geluiden komen van politici die vaccins willen verplichten en dat zorgt bij mij en velen anderen juist voor meer wantrouwen.quote:Op zondag 15 november 2020 21:20 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik heb niet zozeer moeite met het vaccin zelf, ik vertrouw die zaak op zich wel (zonder vaccins hadden we nu nog steeds polio en dergelijke).
Maar het dwingende/verplichtende karakter vind ik problematisch. Ik zit zelf in de zorg, en daar is wel eens gesproken over dat het verplicht zou worden. Dat vind ik te ver gaan.
Nee hoor. Bof, mazelen, rodehond, waterpokken... de hele zooi heb ik gewoon gehad voordat er vaccinaties waren. En als je die kinderziekten eenmaal hebt gehad, is vaccineren daarna ook onzin.quote:Op zondag 15 november 2020 18:13 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Mazelen heeft een nog veel kleinere kans op overlijden, toch ben je ingeënt
Ah sorry, je bent een oude lul van voor '75. Vanaf 76 is iedereen gevaccineerd voor mazelenquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee hoor. Bof, mazelen, rodehond, waterpokken... de hele zooi heb ik gewoon gehad voordat er vaccinaties waren. En als je die kinderziekten eenmaal hebt gehad, is vaccineren daarna ook onzin.
Polioquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee hoor. Bof, mazelen, rodehond, waterpokken... de hele zooi heb ik gewoon gehad voordat er vaccinaties waren. En als je die kinderziekten eenmaal hebt gehad, is vaccineren daarna ook onzin.
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik bij dit vaccin ook mijn twijfels heb. Maar die zijn slechts gebaseerd op onderbuikgevoelens, en dat is niet heel erg objectief vrees ik. Toch kijk ik liever nog even de kat uit de boom, maar ik vraag me af hoe lang ik dat vol ga houden aangezien ze het misschien in de zorg willen verplichten.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:44 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Dit is voor mij de eerste keer dat ik zeer sceptisch ben over een vaccin. Allereerst omdat dit hele coronagedoe zo fucking random ons leven wereldwijd heeft aangetast terwijl er tig meer mensen doodgaan aan andere ziektes. Ten tweede omdat er letterlijk geen persoon uit de elite kritisch kijkt naar de rol van China bij deze uitbraak. Ten derde omdat de farma-industrie sowieso fucking onbetrouwbaar is aangezien het eigenlijk gewoon commerciele bedrijven zijn die in essentie puur naar winst kijken. En dan heb je nog het feit dat er steeds meer geluiden komen van politici die vaccins willen verplichten en dat zorgt bij mij en velen anderen juist voor meer wantrouwen.
We gaan toch allemaal een keer dood en de kans dat ik doodga aan andere ziekten is stukken groter. Ik neem geen vaccin, zeker niet het komende 5 jaar ofso.
non argument.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:44 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Dit is voor mij de eerste keer dat ik zeer sceptisch ben over een vaccin. Allereerst omdat dit hele coronagedoe zo fucking random ons leven wereldwijd heeft aangetast terwijl er tig meer mensen doodgaan aan andere ziektes.
nog een non argumentquote:Ten tweede omdat er letterlijk geen persoon uit de elite kritisch kijkt naar de rol van China bij deze uitbraak.
je gaat ook geen medicijnen meer slikken als het nodig is? Gewoon lekker sterven aan een uit de hand gelopen keelontsteking ofzo? Dat zal ze lerenquote:Ten derde omdat de farma-industrie sowieso fucking onbetrouwbaar is aangezien het eigenlijk gewoon commerciele bedrijven zijn die in essentie puur naar winst kijken.
maar toen men kinderen op de opvang wilde weigeren al ze niet ingeënt waren hield je je mondquote:En dan heb je nog het feit dat er steeds meer geluiden komen van politici die vaccins willen verplichten en dat zorgt bij mij en velen anderen juist voor meer wantrouwen.
Laten we de hele gezondheidszorg maar opdoeken. Is toch nutteloosquote:We gaan toch allemaal een keer dood en de kans dat ik doodga aan andere ziekten is stukken groter. Ik neem geen vaccin, zeker niet het komende 5 jaar ofso.
Verplichten gaat ver inderdaad, maar de enige manier om een ziekte uit te bannen is als 95% van de mensen gevaccineerd en immuun zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:13 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik bij dit vaccin ook mijn twijfels heb. Maar die zijn slechts gebaseerd op onderbuikgevoelens, en dat is niet heel erg objectief vrees ik. Toch kijk ik liever nog even de kat uit de boom, maar ik vraag me af hoe lang ik dat vol ga houden aangezien ze het misschien in de zorg willen verplichten.
Ik denk dat dit in 1 reactie samenvat waarom ik geen d66 stemquote:Op zondag 15 november 2020 17:52 schreef devlinmr het volgende:
[..]
dat is over een kleine 8 jaar. Dat is dus niet een hele generatie verder. Iedereen die nu jonger is dan ~59 gaat daar aan mee betalen. Hou dus op met janken over de jongeren
[..]
e haalt er wel de hele wereld en z'n moeder er bij
[..]
hoogste kosten zijn degenen die in het laatste jaar va hun leven zitten.
[..]
bron?
[..]
Gr van een D66'er
TBC, ook zo'n fijne.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Pokken was ook zo'n leuke met 10% van de besmette kinderen die er aan overleed
Dan hebben de angst-troela's hun marketing goed voor elkaar.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:44 schreef Nederturk het volgende:
Dit is voor mij de eerste keer dat ik zeer sceptisch ben over een vaccin.
Ja, vragen om een bron kan confronterend zijn. Als je niet van feiten houdt snap ik dat andere partijen beter bij je passen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:48 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit in 1 reactie samenvat waarom ik geen d66 stem
Wat een rare reactie weer.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:17 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ja, vragen om een bron kan confronterend zijn. Als je niet van feiten houdt snap ik dat andere partijen beter bij je passen.
Gelukkig leven we in een vrij land
Niet veel vreemder dan zeggen dat je niet op d66 stemt omdat ik om een bron vraag en 2 feiten post.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:25 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Wat een rare reactie weer.
Je ziet het blijkbaar nog steeds niet.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Niet veel vreemder dan zeggen dat je niet op d66 dtemt omdat ik om een bron vraag en 2 feiten post.
Enlighten mequote:Op zaterdag 21 november 2020 09:39 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Je ziet het blijkbaar nog steeds niet.
Je hele toon, neerbuigende houding naar anderen, je negatieve kijk op de zaak, doen alsof je zelf alle antwoorden hebt en vooral het gebrek aan zelfreflectie/kritiek.quote:
Jeetje, en dat haal je uit een post met 2 feiten en de vraag om een bron?quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:14 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Je hele toon, neerbuigende houding naar anderen, je negatieve kijk op de zaak, doen alsof je zelf alle antwoorden hebt en vooral het gebrek aan zelfreflectie/kritiek.
Ik denk niet dat dit de lading dekt, maar zo hebben we het gros wel te pakken denk ik.
Precies, dus als je echt zo slim bent als je jezelf doet voor komen, dan zou ik er wat mee doen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:21 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Jeetje, en dat haal je uit een post met 2 feiten en de vraag om een bron?
Niet snappen wat een mRNA vaccin is.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:49 schreef Aiciu het volgende:
Lekker vrijwillig corona inspuitenMaar dan deug je wel hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |