We hadden het ook over het verplicht vaccineren.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:51 schreef Anton91 het volgende:
[..]
We hebben het hier over corona, voor de doelgroep waar jij naar verwijst is dit een redelijk onschuldig virus dus en ook niet echt veel berichten gelezen dat kinderen nou de grootste verspreiders zijn van deze ziekte.
Vrij duidelijk dat dit topic initieel over corona vaccin ging:quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
We hadden het ook over het verplicht vaccineren.
Kans om te sterven aan mazelen in Nederland is ongeveer 1:10000 (0,001%) en toch is men hier wel voor restricties
quote:Op vrijdag 13 november 2020 10:18 schreef B300 het volgende:
Mensen wie anderen een vaccinatie willen opleggen dat in minder dan een jaar ontwikkeld en getest is
Überhaupt een vaccin nemen voor een virus met zo'n laag sterftecijfer
Maar het belangrijkste:
Andere mensen proberen te dwingen om iets te doen
Op een kinderopvang zitten ook baby's die nog niet gevaccineerd kunnen wordenquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja want de gevaccineerde kinderen hebben dan toch nergens meer last van toch?
Ik vermoed dat ze een hersenetende zombie wordt. Veel verschil zul je dus niet gaan merkenquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik laat wel eerst mijn schoonmoeder vaccineren. Eerst even kijken wat er gebeurd.
Dus dan mag ik niet de hypocrisie aantonen met een relevant ander voorbeeld?quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:22 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Vrij duidelijk dat dit topic initieel over corona vaccin ging:
[..]
Ik zou even naar mijn uitleg kijken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
We hadden het ook over het verplicht vaccineren.
Kans om te sterven aan mazelen in Nederland is ongeveer 1:10000 (0,001%) en toch is men hier wel voor restricties
Kijk.quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:46 schreef Nederturk het volgende:
Ik neem het sowieso niet. Zeker niet de komende 5 jaar. Eerst even zien hoe de kudde erop reageert en wat voor (on)bekende bijwerkingen het heeft.
Lees hierboven eens.quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:42 schreef elplato het volgende:
Och guttegut.. er is voor de miskende figuren weer wat nieuws om zich tegen af te zetten. Eerst klagen over alle maatregelen, nu er samengewerkt kan worden om uiteindelijk weer van alle maatregelen af te komen is het weer niet goed.
Hangt er van af. In het geval van corona is het gewoon pure onzin, net als griep, maar ziektes die weldegelijk schadelijk kunnen zijn voor kinderen wil je wel buiten de opvang houden.quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ongevaccineerde kinderen gewoon toelaten op de kinderopvang dus?
Wat ik ook niet snap. Stel dat de helft van de bevolking een dergelijk spuitje neemt, dan zouden de ziekenhuizen toch verlost zijn van de drukte? Ik kan eem gevaccineerde persoon immers niet besmetten.quote:
Dan heeft de huisarts me gister voorgelogen zeker. Ik dacht toch echt in de rij te staan voor een griep vaccin.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tegen griep bestaat nog altijd geen vaccin
De bijwerkingen van covid-19 zijn grotendeels al bekend en die zijn niet mals.quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:46 schreef Nederturk het volgende:
Ik neem het sowieso niet. Zeker niet de komende 5 jaar. Eerst even zien hoe de kudde erop reageert en wat voor (on)bekende bijwerkingen het heeft.
Bij de één verloopt het moeizaam en bij de ander merk je er niets van. Ik vertrouw liever op mijn eigen lichaam dan dat ik een gehaaste vaccin van de onbetrouwbare farma-industrie in me laat spuiten. Ik zeg niet dat ik het nooit zal doen, maar ik wacht sowieso 5 jaar af. Als een groot deel van het volk wel is ingeënt, en dat spuitje werkt, dan zal de kans op besmettingen ook drastisch moeten afnemen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:14 schreef qajariaq het volgende:
[..]
De bijwerkingen van covid-19 zijn grotendeels al bekend en die zijn niet mals.
En bij het vaccin verloopt het bij 44.000 probleemloos tot minimale problemen en bij 0 (tot nog toe) dramatisch.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:17 schreef Nederturk het volgende:
Bij de één verloopt het moeizaam en bij de ander merk je er niets van.
Dat is ook de grootste reden waarom ik wil wachten: effecten op wat langere termijn.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:21 schreef qajariaq het volgende:
[..]
En bij het vaccin verloopt het bij 44.000 probleemloos tot minimale problemen en bij 0 (tot nog toe) dramatisch.
Ik lees net dat 1,4 % overlijdt. Dat is wat anders dan 0,1quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:25 schreef CopyOK het volgende:
99.9% overleeft covid19. De vaccin heeft een reklamewaarde van 90% effectief. Tel uit je winst. Of je verlies met eventuele bijwerkingen als je de vaccin neemt.
Dus in de VS zijn blijkbaar 243 miljoen mensen al besmet geweest?quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:25 schreef CopyOK het volgende:
99.9% overleeft covid19. De vaccin heeft een reklamewaarde van 90% effectief. Tel uit je winst. Of je verlies met eventuele bijwerkingen als je de vaccin neemt.
okquote:
Makkelijk om je uit te lachen? Nee, het is hartstikke pijnlijk. Pijnlijk om onder ogen te moeten zien dat er een groep individuen bestaat die zonder zelf ook maar iets bij te dragen, wel alles in twijfel trekt waar door anderen op basis van veel kennis en ervaring aan gewerkt is en dit vervolgens "kritisch" nadenken noemt.quote:Ik zou even naar mijn uitleg kijken.
En dan hier een grote hoop poep van iemand die nog steeds een pandemie vergelijkt met een griepje, niet snapt hoe wetenschap werkt, complotgelul verkondigt, en zich niet fatsoenlijk heeft verdiept in hoe een goedgekeurd vaccin tot stand komt.
Met anderen meelopen en uitlachen is makkelijk. Zelf kritisch nadenken is dat niet. Maar met uitlachen hebben we geen complete beschaving opgebouwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |