Dat beweert de politiek alleen. Maar ze kunnen er 0,0 bewijs voor leveren. Net zoals bij veel andere zaken waar zij over gaan. Het is allemaal een illusie om het volk dom te houden.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:54 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Oh nee wacht zonder kapje was t nog erger natuurlijk![]()
quote:Op zondag 15 november 2020 11:27 schreef CopyOK het volgende:
[..]
Dat beweert de politiek alleen. Maar ze kunnen er 0,0 bewijs voor leveren. Net zoals bij veel andere zaken waar zij over gaan. Het is allemaal een illusie om het volk dom te houden.
Tuurlijk alleen is inkomsafhankelijke premie bijdrage via je werkgever afhankelijk van je inkomen maar stijgt deze niet meer vanaf ongeveer 2x modaal.quote:Op zondag 15 november 2020 10:56 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Jongeren betalen nauwelijks mee aan de zorg, het zijn de mensen met de hogere inkomens die het meest betalen, over het algemeen de 45+ers
Iedereen wilt ook maar dat alles in het basispakket zit zonder eigen bijdrage.quote:Op zondag 15 november 2020 10:49 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Iedereen heeft het grondwettelijk recht op goede zorg, wil je dat die mensen ontnemen?
"Iedereen" gaat daar niet overquote:Op zondag 15 november 2020 14:51 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Iedereen wilt ook maar dat alles in het basispakket zit zonder eigen bijdrage.
Als de buurman het maar betaalt daar hij een nieuwe auto kan betalen dus moet hij maar uit solidariteit meer betalen.
dat is over een kleine 8 jaar. Dat is dus niet een hele generatie verder. Iedereen die nu jonger is dan ~59 gaat daar aan mee betalen. Hou dus op met janken over de jongerenquote:Op zondag 15 november 2020 14:49 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Tuurlijk alleen is inkomsafhankelijke premie bijdrage via je werkgever afhankelijk van je inkomen maar stijgt deze niet meer vanaf ongeveer 2x modaal.
Dus als die mensen zogenaamd zoveel verdienen betalen ze niet meer.
Daarbij gaan we deze rekening terug betalen vanaf 2028 dan zijn die twintigers van nu ouder met een beter betaalde baan.
e haalt er wel de hele wereld en z'n moeder er bijquote:Om dan nog maar te zwijgen over de verdamping van de pensioenen omdat mevrouw Lagarde geld gratis gemaakt heeft met de rente op 0.
Met mede als gevolg stijging huis prijzen want extreem lage rentes.
hoogste kosten zijn degenen die in het laatste jaar va hun leven zitten.quote:En daarbij zijn er genoeg 45 plussers die tussen modaal en 2x modaal verdienen wat prima is maar zijn ook genoeg mensen in de 30 die dit hebben gemiddeld inkomen 45-65 is tussen 33.000 en 34.000 dus dat die extreem zoveel meer betalen valt ook wel mee.
Daar 25 tot 45 de 27.000 en 31.000 ligt
Daarbij zijn het vaak de laag opgeleide en of mensen uit achterstand buurten die de meeste zorg kosten.
De schultenbrau drinkende rokende tokkies die ongezond leven.
bron?quote:Verdienen vaak ook het laagst en betalen dus het minst maar kosten het meest.
Gr van een D66'erquote:Groetjes van een vvder
Mazelen heeft een nog veel kleinere kans op overlijden, toch ben je ingeëntquote:Op zondag 15 november 2020 18:04 schreef LXIV het volgende:
Corona is veel te ongevaarlijk om de moeite van een vaccinatie te nemen.
Je moet anders doe je niet meer mee aldus die vaccinatie geilersquote:Op zondag 15 november 2020 18:04 schreef LXIV het volgende:
D66quote:Op zondag 15 november 2020 17:52 schreef devlinmr het volgende:
[..]
dat is over een kleine 8 jaar. Dat is dus niet een hele generatie verder. Iedereen die nu jonger is dan ~59 gaat daar aan mee betalen. Hou dus op met janken over de jongeren
[..]
e haalt er wel de hele wereld en z'n moeder er bij
[..]
hoogste kosten zijn degenen die in het laatste jaar va hun leven zitten.
[..]
bron?
[..]
Gr van een D66'er
Precies, daarom ook gedwongen vaccinatie, anders krijg je nooit genoeg mensen over de streep.quote:Op zondag 15 november 2020 18:04 schreef LXIV het volgende:
Tuurlijk knulletje, inhoudelijk iets te melden?quote:Op zondag 15 november 2020 19:01 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
D66NL uitleveren aan Europa Rob Jetten fanboy ik weet genoeg.
Je staat ook zeker te jammeren over hoe discriminerend Nederland is en dat homo's nog met geweld te maken hebben en als blijkt dat dit voornamelijk medelanders zijn snel weer wegduikenen iets roepen met moeilijke jeugd
Net zo weinig als jijquote:Op zondag 15 november 2020 19:22 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Tuurlijk knulletje, inhoudelijk iets te melden?
Ik zal zo mijn bankrekening eens checken of ik al 1000¤ van Rutte heb gekregenquote:Op zondag 15 november 2020 19:24 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Net zo weinig als jij
D66 is opgericht voor democratische vernieuwing en schafte het referendum af. D66 noemt zichzelf onderwijspartij en kijkt lachend toe hoe de universiteit wordt gesloopt. D66 klopt zichzelf op de borst over vooruitstrevendheid in medisch-ethische kwesties en heeft aan coalitiepartner ChristenUnie beloofd niets te veranderen aan de wetgeving over abortus en euthanasie.![]()
Het enige wat de partij haar kiezers ervoor teruggaf de laatste jaren was een nietszeggende lijsttrekker met een klimaatdrammer t-shirt.
Om over die Zweedse ikea trol maar te zwijgen
Ik niet hoor. Heb ik gewoon gehadquote:Op zondag 15 november 2020 18:13 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Mazelen heeft een nog veel kleinere kans op overlijden, toch ben je ingeënt
Het is overbodig. Roken is ve gevaarlijkerquote:Op zondag 15 november 2020 19:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Precies, daarom ook gedwongen vaccinatie, anders krijg je nooit genoeg mensen over de streep.
Kun je gelijk een volgchip injecteren.
Daar is nog geen vaccin tegen.quote:Op zondag 15 november 2020 20:30 schreef LXIV het volgende:
Het is overbodig. Roken is veel gevaarlijker
Tegen bepaalde griepsoorten bestaat wel degelijk een vaccin. Heb hem laatst nog gehaald ivm werk in de zorg.quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh was jij daarbij dan? Plaats eens een bron waaruit dat blijkt. Volgens mij is die vaccinatie een stuk ouder dan wij zijn, en waren difterie, kinkhoest, polio en tetanus er al een hele tijd voordat die vaccinatie uiteindelijk ontwikkeld was.
En dit komt net nagenoeg ongetest uit de reageerbuis. Het coronavirus was toch zogenaamd zo gevaarlijk omdat het zo nieuw was? Tegen griep bestaat nog altijd geen vaccin en dit vaccin zouden ze nu ineens binnen een jaar ontwikkeld hebben. Man man man.
Zou je salarisstrook controleren dan zie je dat laatste jaren belasting op inkomen iets verlaagd is.quote:Op zondag 15 november 2020 20:15 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik zal zo mijn bankrekening eens checken of ik al 1000¤ van Rutte heb gekregen
Geen 1000¤ dusquote:Op zondag 15 november 2020 22:14 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Zou je salarisstrook controleren dan zie je dat laatste jaren belasting op inkomen iets verlaagd is.
Hey kijk, een asotokkie.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:05 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
30 en een moeder van 59 die vd rest gezond is.
Maar gaat ze wel dood is dat verdrietig en veel persoonlijk leed.
Maar daar hoeft de rest niet voor te boeten met solidariteit.
Overlijden bij jouw mensen door covid of wat anders ik hoop het niet voor je, maar gebeurd het is dat jouw persoonlijk leed heb ik verder niks mee te maken.
Dood gaan hoort erbij zonder leven geen dood zonder dood geen leven.
Dat eeuwig ten kosten van alles iedereen in leven laten.
En dan klagen als moeder natuur zoals nu ingrijpt.
Die gespeelde solidariteit en zorghelden onzin ja ze werken hard en ja mogen van mij meer loon maar ja een stratenmaker werkt ook hard voor nog minder vaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |