Elan koopt zijn spellen tweedehands en hem bevalt d...quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso nooit, daar komen altijd rare mensen op af waar je in het dagelijks leven met een hoge boog omheen wil lopen.
Nu gaan de kroegen dus nog steeds niet open?quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
6109 nieuwe besmettingen, 458 meer dan gisteren
@:elan OP NAAR DE TESTSTRAAT
[ afbeelding ]
Misschien even in de gaten houden of er geen leuke aanbiedingen zijn met black friday. PS5 net uit dan.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Topshow. In december komt er een PS4 denk ik.
Nee hoor, jou als persoon niet. Enkel de eigenschap dat je series niet op TV kijkt!quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
Nou lekker is dat
Scrummie vindt me raar.
Ben ik weer mooi klaar mee
Nee geen nadeel (zelfde principe als Steam games). Behalve dat digitaal aanbod ook regio locked kan zijn. (inhoud van DLCs kan anders zijn in Amerika) en dat digitaal vaak de spellen duurder zijn dan fysiek schijfquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die spellen allemaal wel duur hoor. En alle spellen digital, zit daar nog een nadeel aan of zo? (behalve dat je niet kan uitlenen)
Dat is ook het plan ja, had mediamarkt op den twitters ook al even gevraagd.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien even in de gaten houden of er geen leuke aanbiedingen zijn met black friday. PS5 net uit dan.
Ok boomerquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, jou als persoon niet. Enkel de eigenschap dat je series niet op TV kijkt!
watquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:25 schreef Coco het volgende:
en dat digitaal vaak de spellen duurder zijn dan fysiek schijf
Lekker maat. Schuiven met die knaken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik krijg aankomende week 400 euro van de BD waar ik niet op gerekend had dus dat kan ik mooi besteden.
Dat is wel prima, ik heb ook heel lang niet gegamed dus heb best wat in te halen. En hoef een titel niet altijd METEEN in huis. (hoewel ik COD altijd wel meteen haalde)quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:33 schreef Scrummie het volgende:
Als je games niet per se op release dag wilt spelen kan je de toppers soms voor een tientje kopen.
Ligt complex maar heeft in principe met concurreren te maken, digitaal koop je eigenlijk direct van de publisher en in een fysieke winkel niet.quote:
Heb je ook een pc/laptop waar je op kan gamen?quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel prima, ik heb ook heel lang niet gegamed dus heb best wat in te halen. En hoef een titel niet altijd METEEN in huis. (hoewel ik COD altijd wel meteen haalde)
Nee, voor jou zou het niet zoveel uitmaken. Sowieso, God of War ben je al weer even mee zoet, laat staan als je games als The Witcher 3 (volgens mij 70+ uur), The Last of Us, The Last of Us 2, Red Dead Redemption etc gaat doen. Dan ben je wel een maand of 3 verder.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel prima, ik heb ook heel lang niet gegamed dus heb best wat in te halen. En hoef een titel niet altijd METEEN in huis. (hoewel ik COD altijd wel meteen haalde)
Nee. Althans, ik heb 3 laptops maar die zijn niet heel geschikt om te gamen denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb je ook een pc/laptop waar je op kan gamen?
Gelachen om deze post. Deze post krijgt een zeer verdiende like.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodra één van de zittende mods stopt
Ik vind 6 mods een beetje veel
Omdat je COD zei, ja dat is een FPS.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee. Althans, ik heb 3 laptops maar die zijn niet heel geschikt om te gamen denk ik.
Ik twijfel nog bij de PS5 over een digital only editie. Mocht ik daarvoor gaan stuur ik je de disc versies wel op van de PS4 games die ik heb, o.a. God of War/RDR2. Maar ben er nog niet over uit dus ik beloof niets.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee. Althans, ik heb 3 laptops maar die zijn niet heel geschikt om te gamen denk ik.
Je vergeet Bloodborne.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, voor jou zou het niet zoveel uitmaken. Sowieso, God of War ben je al weer even mee zoet, laat staan als je games als The Witcher 3 (volgens mij 70+ uur), The Last of Us, The Last of Us 2, Red Dead Redemption etc gaat doen. Dan ben je wel een maand of 3 verder.
(de genoemde games zijn ook zo'n beetje mijn favorieten)
quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ook een geweldige game ja. Maar te moeilijk voor mij.
Oke.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodra één van de zittende mods stopt
Ik vind 6 mods een beetje veel
En dat kan alleen op een pc ofzo? Ik game niet graag meer op een pc.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Omdat je COD zei, ja dat is een FPS.
Dat is een lief aanbod.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog bij de PS5 over een digital only editie. Mocht ik daarvoor gaan stuur ik je de disc versies wel op van de PS4 games die ik heb, o.a. God of War/RDR2. Maar ben er nog niet over uit dus ik beloof niets.
Ik neig zelf naar de disc drive versie.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog bij de PS5 over een digital only editie. Mocht ik daarvoor gaan stuur ik je de disc versies wel op van de PS4 games die ik heb, o.a. God of War/RDR2. Maar ben er nog niet over uit dus ik beloof niets.
Nee, maar daar wil je toch wel muis en toetsenbord voor gebruiken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dat kan alleen op een pc ofzo? Ik game niet graag meer op een pc.
Ik ook eerst maar begon toch weer te twijfelen. Na de opmerking van @maxi-mus ben ik er wel over uit, ik ga ook voor de disc versie.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik neig zelf naar de disc drive versie.
Vond een controller altijd prima. Moet sowieso bijna 15 jaar geleden zijn dat ik gegamed heb op een computer.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, maar daar wil je toch wel muis en toetsenbord voor gebruiken.
Ja het was onnodig want het was inderdaad erg lief. Maar ik geef mijn adres niet aan iemand op internet, heeft verder niks met Scrummie te maken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:40 schreef GGMM het volgende:
Een goede diss op zijn tijd kan ik waarderen, maar deze was hard na zo'n lief aanbod
Scrummie zelf heeft daar minder moeite mee, die deelt zijn adres regelmatig hier.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het was onnodig want het was inderdaad erg lief. Maar ik geef mijn adres niet aan iemand op internet, heeft verder niks met Scrummie te maken.
*patatquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:43 schreef GGMM het volgende:
Ik heb mijn vorige adres wel eens met een FOKker gedeeld.
Toen woonde ik nog boven een frietzaak.
Deze FOKker was @:johannes_vermeer
Dit ter info
Ik heb die game gekeken want het zou het vervolg zijn op één van de beste games ooit met het beste verhaal ooitquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:42 schreef Coco het volgende:
Ik heb last of us 2 nog liggen hier onuitgepakt
Ja dat blijkt wel een flop te zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb die game gekeken want het zou het vervolg zijn op één van de beste games ooit met het beste verhaal ooit
Nou, daar had ik spijt van zeg. Wat een FLUTverhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |