Ik zat op mijn telefoon en op de wc, had niet gezien wat er in stond.quote:
Ouwe snoeperdquote:Op vrijdag 13 november 2020 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat op mijn telefoon en op de wc, had niet gezien wat er in stond.
Deze is beter.
Iewlquote:Op vrijdag 13 november 2020 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat op mijn telefoon en op de wc, had niet gezien wat er in stond.
Deze is beter.
Hier wordt geen bagger gepostquote:
Het is even een wat rustige periode ja. Maar beter dan het inhoudsloze gebraak in DTSquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:42 schreef pfefferkatze het volgende:
[..]
Want hier wordt gewoon niet gepost bedoel je?
ONZ SC de nieuwe GRTDquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is even een wat rustige periode ja. Maar beter dan het inhoudsloze gebraak in DTS
Dat was op een gegeven moment wel echt tijdlang de booming SC van FOK!. En ging daarna als een nachtkaars uitquote:
jep :/quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was op een gegeven moment wel echt tijdlang de booming SC van FOK!. En ging daarna als een nachtkaars uit
Vlogen soms 10 topics per nacht doorheen daar.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was op een gegeven moment wel echt tijdlang de booming SC van FOK!. En ging daarna als een nachtkaars uit
Ja maar daar post Phoenyxquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:27 schreef pfefferkatze het volgende:
misschien is het snachts gewoon te gefragmenteerd?
hier is ook een onz sc: ONZ / Pre-nachtbagger #1266 Nog even snel voor de nacht
Nou jaquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vlogen soms 10 topics per nacht doorheen daar.
Maar nu hebben al die mensjes een leven.
Ruziemaken met @Elan zag ik niet echt als een discussie.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja
Discussies tot smorgens vroeg was ook niet best
quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ruziemaken met @:Elan zag ik niet echt als een discussie.
Welke?quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]nog post van Elan geliked vandaag.
Is dit een nieuwe versie van Bohemian Rhapsody?quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
papa ik heb iets heel ergs gedaan
droge =Dquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe versie van Bohemian Rhapsody?
Over vuurwerkgenotquote:
Kutnummer.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo zou je mij wel kunnen omschrijven ja.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
eindelijk iemand met verstand
Mwah mwah.quote:
wat?quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo zou je mij wel kunnen omschrijven ja.
Al kan je het ook niet doen natuurlijk.
Reactievideo's over muziek klinkt wel echt heel saai.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah mwah.
Al die afro-Amerikanen hebben nu op Youtube een kanaal waar ze op muziek als Queen enzo reageren die ze schijnbaar nog nooit gehoord hebbenPakken gewoon rustig 200k volgers minstens. Terwijl ze die liedjes echt wel al gehoord hebben
Het is ook allemaal hetzelfde. Hoop fake geschreeuw. Die video om de 10 seconden stil zetten, kippenvel op hun armen laten zien, echt heel cringequote:Op zaterdag 14 november 2020 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Reactievideo's over muziek klinkt wel echt heel saai.
Ik kan slecht tegen dat soort aanstellerige gedoe.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook allemaal hetzelfde. Hoop fake geschreeuw. Die video om de 10 seconden stil zetten, kippenvel op hun armen laten zien, echt heel cringe
quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook allemaal hetzelfde. Hoop fake geschreeuw. Die video om de 10 seconden stil zetten, kippenvel op hun armen laten zien, echt heel cringe
Wel easy moneyzquote:
doe ik al achter de camquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel easy moneyzBeetje muziek luisteren, en je acteerskills verbeteren
Misschien kan jij dat ook gaan doen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel easy moneyzBeetje muziek luisteren, en je acteerskills verbeteren
domme trutquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo hallo danquote:
Snap ik ja.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik zou graag sex willen met azula vn avatar
Nee ik zie mijzelf niet carrière maken op Youtube. Ik ben niet zo van de camera op me gericht hebbenquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan jij dat ook gaan doen.
Kut hé? Stel je voor dat dat wel zo was. Weet je hoe rijk we hadden kunnen zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik zie mijzelf niet carrière maken op Youtube. Ik ben niet zo van de camera op me gericht hebben
heel veel inkoppertjes te maken hier, ik ga me er niet schuldig aan maken, wijs het enkel even uitquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik zie mijzelf niet carrière maken op Youtube. Ik ben niet zo van de camera op me gericht hebben
Oh joh picsquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik heb gemillimeterd haar dus lijk een beetje op eeng van avatar
Wat een ontzettend geile slet was dat zegquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik zou graag sex willen met azula vn avatar
azula die je berijdt terwijl ze je uitscheld en zegt wat een waardeloos, zielig ventje je bentquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een ontzettend geile slet was dat zeg
Ja ja, het is wel duidelijkquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heel veel inkoppertjes te maken hier, ik ga me er niet schuldig aan maken, wijs het enkel even uit
Ik zou nooit en te nimmer op iemand zitten die ik waardeloos en zielig acht.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:55 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
azula die je berijdt terwijl ze je uitscheld en zegt wat een waardeloos, zielig ventje je bent
En zegt dat je een kleine pik hebtquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:55 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
azula die je berijdt terwijl ze je uitscheld en zegt wat een waardeloos, zielig ventje je bent
Watquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En zegt dat je een kleine pik hebt
mmmm, mag ze zeggen maar geloof ik niet snel, laat ik het zo formulerenquote:Op zaterdag 14 november 2020 00:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja is geilquote:
Zal ik nooit zeggen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
mmmm, mag ze zeggen maar geloof ik niet snel, laat ik het zo formuleren
Ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die van mij is ook niet klein gelukkigquote:Op zaterdag 14 november 2020 01:00 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja nou ik ga daar niet op zitten hoor.
Die fetish snap ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 14 november 2020 00:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Okéquote:Op zaterdag 14 november 2020 01:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die van mij is ook niet klein gelukkig
Zou best wel iets willen doen hoor, maar dan achter de cameraquote:
Fetisjen zijn dan ook wel vaker dingen die andere mensen niet snappenquote:Op zaterdag 14 november 2020 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die fetish snap ik dan weer niet.
Je kan wel filmpjes inspreken dan.quote:Op zaterdag 14 november 2020 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou best wel iets willen doen hoor, maar dan achter de camera
quote:
Dat 3v3 was mokersaai.quote:Op zaterdag 14 november 2020 01:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Fetisjen zijn dan ook wel vaker dingen die andere mensen niet snappen
TERING WAT GENOOT IK VAN DIE 3v3 TEGEN GERT ZEG
Ik heb nooit begrepen wat hij op 0:14 zegtquote:
Mijne is vooral mannelijke manmannen met postitie die aan alle uiterlijke eisen en persoonlijkheidskenmerken voldoen en zich dan ook onderwerpen aan me en tot nu is die teller na 16 maanden nog steeds 1.quote:Op zaterdag 14 november 2020 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die fetish snap ik dan weer niet.
Die goal die ik maakte man bohhhhh. Was helemaal door het dolle heen na die goal. Tering wat was dat vetquote:
Ja kan, maar dan eerder wat maatschappelijks ofzo. Gesprekken, discussies. Misschien ooit als ik later groot benquote:Op zaterdag 14 november 2020 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan wel filmpjes inspreken dan.
wat is je originele acc ook alweerquote:Op zaterdag 14 november 2020 01:04 schreef Azula het volgende:
[..]
Mijne is vooral mannelijke manmannen met postitie die aan alle uiterlijke eisen en persoonlijkheidskenmerken voldoen en zich dan ook onderwerpen aan me en tot nu is die teller na 16 maanden nog steeds 1.
ein reich, ein volk, ein führerquote:Op zaterdag 14 november 2020 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen wat hij op 0:14 zegt
Phan. En Myrr.quote:Op zaterdag 14 november 2020 01:05 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat is je originele acc ook alweer
[..]
ein reich, ein volk, ein führer
LOLquote:Op zaterdag 14 november 2020 01:05 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat is je originele acc ook alweer
[..]
ein reich, ein volk, ein führer
De Sim in mijn slaapkamer ook al vriendquote:Op zaterdag 14 november 2020 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Wanneer je Sim meer game heeft dan jij
Niksquote:Op zaterdag 14 november 2020 01:14 schreef Azula het volgende:
Wat voor (online/ app) spellen spelen jullie nog meer
Haxballquote:Op zaterdag 14 november 2020 01:14 schreef Azula het volgende:
Postitie?quote:Op zaterdag 14 november 2020 01:04 schreef Azula het volgende:
[..]
Mijne is vooral mannelijke manmannen met postitie die aan alle uiterlijke eisen en persoonlijkheidskenmerken voldoen en zich dan ook onderwerpen aan me en tot nu is die teller na 16 maanden nog steeds 1.
Alweer vergeten. Had je het maar moeten opnemen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 01:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die goal die ik maakte man bohhhhh. Was helemaal door het dolle heen na die goal. Tering wat was dat vet
Een analyse geven van elk boek wat je hebt gelezen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kan, maar dan eerder wat maatschappelijks ofzo. Gesprekken, discussies. Misschien ooit als ik later groot ben
Harry Potter spellen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 01:14 schreef Azula het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |