Een cursor in beeld van je brief vind ik niet erg professional.quote:
Het gaat ontzettend raar worden. Denk dat twee tot zelfs drie weken in een bubbel geplaatst worden ook ontzettend zwaar gaat zijn, met name gasten als Cross of Suljovic die ook echt familiemensen zijn gaat dat zwaar vallen. Normaal gesproken kunnen de spelers met de kerst nog naar huis maar nu zal dat ook niet echt een optie zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker 3 weken Ricoh Arena in Coventry
Dat weet ik niet hoor. De schoorsteen van de PDC moet ook gewoon roken.quote:Op zaterdag 14 november 2020 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat ontzettend raar worden. Denk dat twee tot zelfs drie weken in een bubbel geplaatst worden ook ontzettend zwaar gaat zijn, met name gasten als Cross of Suljovic die ook echt familiemensen zijn gaat dat zwaar vallen. Normaal gesproken kunnen de spelers met de kerst nog naar huis maar nu zal dat ook niet echt een optie zijn.
Ik verwacht een korter WK in data (dus meer wedstrijden op een dag) en de eerste ronde in zijn geheel voor de tweede ronde. Denk niet dat Peter Wright er op zit te wachten om de eerste dag al te mogen spelen om vervolgens een goede kans te hebben om de finale te halen en dus zo’n drie weken weg te zijn.
Dit ziet er niet goed uit. Je krijgt het gevoel dat ie op elk moment het bord, de scheids of Dilan in elkaar had kunnen timmeren.quote:Op zaterdag 21 november 2020 00:35 schreef wimderon het volgende:
Zo te zien had Richie zichzelf weer helemaal volgestopt met coke.
Stukje labielquote:Op zaterdag 21 november 2020 00:35 schreef wimderon het volgende:
Zo te zien had Richie zichzelf weer helemaal volgestopt met coke.
Nee joh. Hij is gewoon een beetje gek, meer niet.quote:Op zaterdag 21 november 2020 08:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit ziet er niet goed uit. Je krijgt het gevoel dat ie op elk moment het bord, de scheids of Dilan in elkaar had kunnen timmeren.
Komt meteen al niet opdagen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Open ruggetje Marijanovic die niet altijd komt opdagen op de Tour is er toch ook weer in de buurt.
Ik kan wel ''Ik vind dit zo'n leuke rubriek'' posten, maar dit is gewoon een doodvermoeiende kutrubriek. Doe dan gewoon mee in 2022 als je zeker in Coronatijden nog niet altijd aanwezig kunt zijn op de toernooien. Ik hoef geen nuance te lezen of te horen, pleur op met die gast.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt meteen al niet opdagen.
[ twitter ]
Dat tweede.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denken jullie dat O’Connor iemand is die heel hard panisch gaat gillen als het vliegtuig opstijgt, of iemand is die precies weet hoe een vliegtuig werkt en met allemaal irritante feitjes erover komt?
Zeker, eindelijk eens wat dagen om het echiequote:Op woensdag 24 februari 2021 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat tweede.
Ik heb hier wel weer zin in overigens.
Hoog vlaggetjesgehalte ditquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie worden jullie vloergoden dit seizoen? (oftewel spelers die jullie willen zien klimmen op de ranglijst zodat we ze vaker op majors zien)
Mijn lijstje wordt voorlopig:
- Dirk van Duijvenbode
- Luke Humphries
- Martijn Kleermaker
- Scott Waites
- Lisa Ashton
- Adam Gawlas
- Scott Mitchell
- Niels Zonneveld
- Berry van Peer
(- Raymond van Barneveld)
Verder hoop ik dat Dimi eindelijk eens een goed seizoen op de vloer gaat draaien
15.00 starten ze pas elke dagquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:00 schreef Gohf046 het volgende:
Hoe laat moet Raya van Matteveld ongeveer speren?
Gooit ook wel prima consistent in de 90.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:45 schreef spleeh het volgende:
Heb zo maar een voorgevoel dat wij die grafkop van Jason Lowe nog veel meer op tv gaan zien.
Daarnaast juich ik natuurlijk voor Jesus Noguera
https://tv.dartconnect.com/matchlist/pdcpc21e01quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:36 schreef Coelho het volgende:
Is het nog ergens te volgen, zoals Q-school vorige week?
Ik zal 'm bij mijn favo zettenquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
https://tv.dartconnect.com/matchlist/pdcpc21e01
Dat is wel een erg sympathieke 103. Lekker Geert!quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
Zuur voor Geert met 103,4 gemiddeld er 6-3 afgaan.
Met een 9 darter voor Smiss overigens.
Dat was afschuwelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Oke Jeffrey
Tot morgen
Heb jij nog steeds zo'n abo? Ik wil dat op zich ook wel maar paypal staat me wat tegen. Maar dat is de enige manier zeker? (of cc)quote:
Allang niet meer, ik heb ook geen idee meer hoe ik dat heb gedaan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds zo'n abo? Ik wil dat op zich ook wel maar paypal staat me wat tegen. Maar dat is de enige manier zeker? (of cc)
thanks!!!quote:
Het is wel een obsessie.quote:
https://members.dartconne(...)c07a563293432bc2b1ddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |