SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Schrijven maar just me.quote:Op donderdag 12 november 2020 20:34 schreef just me het volgende:
@:TT dat lijkt wel het begin van een spannend boek
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Schrijven maar just me.
Ik lees het graag als het klaar is.
Ik hoop niet dat je dat tegen mij zegt?quote:
Gaat hij zingen?quote:Op donderdag 12 november 2020 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
In de volgende show van Symph zijn eigen versie hiervan
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Speciaal voor jou gezongen op de bruiloft?quote:Op donderdag 12 november 2020 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, op de bruiloft mocht hij niet zingen van mijquote:Op donderdag 12 november 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gezongen op de bruiloft?
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, op de bruiloft mocht hij niet zingen van mij
Maar wel voor jou gezongen dus?quote:Op donderdag 12 november 2020 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, op de bruiloft mocht hij niet zingen van mij
Hij heeft op z’n vorige bruiloft gezongen, we gingen dat niet recyclen. Het pak nogmaals dragen was genoeg recyclingquote:
Oh, dat zou ik te veel recycling vindenquote:Op donderdag 12 november 2020 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij heeft op z’n vorige bruiloft gezongen, we gingen dat niet recyclen. Het pak nogmaals dragen was genoeg recycling
Een queen ruft inderdaad nietquote:
Dat moet op #1 in de Top 2000...quote:Op donderdag 12 november 2020 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moet op #1 in de Top 2000...
Er zat nog geen 5 jaar tussenquote:Op donderdag 12 november 2020 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik te veel recycling vinden![]()
Wel knap dat hij er nog steeds in paste.
quote:Op donderdag 12 november 2020 20:50 schreef Rafeiro het volgende:
Belinda - heaven is a place on earth
Oh, dan heb ik ergens een deel van het verhaal gemistquote:Op donderdag 12 november 2020 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er zat nog geen 5 jaar tussen
Ik niet...quote:Op donderdag 12 november 2020 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en het pak was compleet anders gestyled, ik denk niet iemand het herkende
Dat jij dat weet!quote:Op donderdag 12 november 2020 20:51 schreef brother52 het volgende:
Dit is in dezelfde studio opgenomen als dat liedje van Julio net.
Allebei een trilei ingenomen...quote:Op donderdag 12 november 2020 20:51 schreef brother52 het volgende:
Dit is in dezelfde studio opgenomen als dat liedje van Julio net.
Hetzelfde trilapparaatquote:
Zijn eerste trouwpak had hij nooit meer in gepast, ik geloof dat zelfs z’n trouwring na een jaar al niet meer paste. Man, wat een schriel ventje was het toenquote:Op donderdag 12 november 2020 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik ergens een deel van het verhaal gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |