quote:Op donderdag 12 november 2020 21:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is dat ze kapot goeie tieten heeft maar ik heb ook gevoel snapje.
Daar zag ik een stukje van langskomen, wat een idioot.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:36 schreef Caland het volgende:
Ik zit nieuwsuur te kijken en zie dat debat met die Azarkan
Die mogen ze van mij best vergassen
Mwah hij is sowieso wel beter dan Linssen hoorquote:Op donderdag 12 november 2020 21:36 schreef Caland het volgende:
Opgetrokken mondhoeken en wat extra lucht uit mijn neusquote:Op donderdag 12 november 2020 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah hij is sowieso wel beter dan Linssen hoor
Vrij humane doodsverwensing derhalvequote:Op donderdag 12 november 2020 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah hij is sowieso wel beter dan Linssen hoor
Like gegeven.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:36 schreef Caland het volgende:
Fijn dat je luchtkanaal het nog doet en je niet verkouden bent.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Opgetrokken mondhoeken en wat extra lucht uit mijn neus
Ik heb ook gevoelens en iets met tieten.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:41 schreef Charrell het volgende:
[..]
Fijn dat je luchtkanaal het nog doet en je niet verkouden bent.
Ik ga slapen, truste.
Ik denk dat Mikey zijn grote Youtubehit nog nooit aan @Charrell heeft laten zien. Dat zou het contact een stuk makkelijker hebben gemaakt.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook gevoelens en iets met tieten.
Heeft hij dat samen met Femke Louise gemaakt?quote:Op donderdag 12 november 2020 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
Instagram verwijdert "ludiek" filmpje van Diederik Gommers
@:donraja
Vannacht komt haar nieuwe album uitquote:Op donderdag 12 november 2020 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft hij dat samen met Femke Louise gemaakt?
Niet gekliktquote:Op donderdag 12 november 2020 21:57 schreef Charrell het volgende:
Ik word hier heel blij van...
@:zipportal
Dat was van mr stylo met een shoutoutquote:Op donderdag 12 november 2020 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat Mikey zijn grote Youtubehit nog nooit aan @:Charrell heeft laten zien. Dat zou het contact een stuk makkelijker hebben gemaakt.
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was van mr stylo met een shoutout
Mooie tijdenquote:Op donderdag 12 november 2020 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stiekem gewoon een mooie tijd met een DM-box vol met doodgereden/doodgeschoten konijnen die jij mij stuurde.
Wtfquote:Op donderdag 12 november 2020 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stiekem gewoon een mooie tijd met een DM-box vol met doodgereden/doodgeschoten konijnen die jij mij stuurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |