SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 12 november 2020 16:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stap naar rotterdam is toch nit zo groot?
Jullie denken dat ik gek ben?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je trekt over een paar maanden bij Bal in als ze in Rotterdam woont?
Hoe kunnen wij hier beleefd op antwoorden?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Jullie denken dat ik gek ben?
al dat droogneuken moet toch naar iets leiden?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Op Bal jaquote:Op donderdag 12 november 2020 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Samen langs de maas wandelenquote:Op donderdag 12 november 2020 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gek op Balquote:Op donderdag 12 november 2020 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Jij aan de kant van het water dan hoor ...quote:
Je hebt mij doorquote:Op donderdag 12 november 2020 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij aan de kant van het water dan hoor ...
jij wordt liever voor de tram gegooidquote:Op donderdag 12 november 2020 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij aan de kant van het water dan hoor ...
LAAT MEquote:Op donderdag 12 november 2020 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij gaat richting utrecht. begrijp niet wat je daar zou moeten
quote:
Ja maar dan wil ik nog niet in een grote stad wonenquote:
Denk dat rotterdam stadser aanvoelt dan den haagquote:Op donderdag 12 november 2020 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dan wil ik nog niet in een grote stad wonen
Ja vind het vet. Jammer dat je wat verder van het strand af bent. Maar wat hebben we nou nog in den haag?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja verdomme. Nee Rotterdam is lekker.
De Primarkquote:Op donderdag 12 november 2020 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind het vet. Jammer dat je wat verder van het strand af bent. Maar wat hebben we nou nog in den haag?
Allebei niks voor mij dusquote:Op donderdag 12 november 2020 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat rotterdam stadser aanvoelt dan den haag
Leefbaar Rotterdam toch?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:29 schreef Karzai het volgende:
ik vind dit een enge man in rotterdam
[ afbeelding ]
Rotterdam heeft ook stadsrechten itt Den Haagquote:Op donderdag 12 november 2020 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat rotterdam stadser aanvoelt dan den haag
nou iddquote:Op donderdag 12 november 2020 16:29 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon een leuk huisje kopen in Lage Vuursche, Haags. Bij AH dan wel vriendelijk knikken naar Beatrix.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja verdomme. Nee Rotterdam is lekker.
Ja maar daar merk je in de praktijk niks van dat we die niet hebbenquote:Op donderdag 12 november 2020 16:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Rotterdam heeft ook stadsrechten itt Den Haag
Nee joh, prima gast alleen rechts.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:29 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaat de Tweede Kamer in.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:29 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Zij mag bij mij op de koffie.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een leuk huisje kopen in Lage Vuursche, Haags. Bij AH dan wel vriendelijk knikken naar Beatrix.
Hij komt vrij simpel over.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, prima gast alleen rechts.
Nee, klopt. Hoewel ik maar een enkele keer in Den Haag ben geweest...quote:Op donderdag 12 november 2020 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar daar merk je in de praktijk niks van dat we die niet hebben
JE KOMT DEN HAAG NIET UITquote:Op donderdag 12 november 2020 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, klopt. Hoewel ik maar een enkele keer in Den Haag ben geweest...![]()
Lijkt me gezellig.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zij mag bij mij op de koffie.
Jouw geluk!quote:Op donderdag 12 november 2020 16:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is me toen wel gelukt
Heb je geluk gehadquote:Op donderdag 12 november 2020 16:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is me toen wel gelukt
Mijn vader was er bij. Dat scheelt misschien welquote:
Zelfs mijn dorp heeft stadsrechtenquote:Op donderdag 12 november 2020 16:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Rotterdam heeft ook stadsrechten itt Den Haag
Dan heeft Nederland maar verrekes weinig steden.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Iets is pas een stad als het een metro heeft
Nou vooruit, trams tellen ook mee.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan heeft Nederland maar verrekes weinig steden.
ja, want als Harry J het zegt, is het zoquote:Op donderdag 12 november 2020 16:35 schreef Justin_Case het volgende:
Den Haag is gewoon een stad. Klaar!
Wij hebben waterwegen onder de stad door, telt dat ook?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Iets is pas een stad als het een metro heeft
Nee zeg, straks komt Giethoorn ook aankloppenquote:Op donderdag 12 november 2020 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben waterwegen onder de stad door, telt dat ook?
Jij weetquote:Op donderdag 12 november 2020 16:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ja, want als Harry J het zegt, is het zo
Ja maar dat zijn stugge calvinisten en boeren.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee zeg, straks komt Giethoorn ook aankloppen
Mogen we raden naar het bedrag?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn stugge calvinisten en boeren.
Zo ga je toch ook naar je werk?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben waterwegen onder de stad door, telt dat ook?
Jullie hebben wel Bossche Bollenquote:Op donderdag 12 november 2020 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn stugge calvinisten en boeren.
Be my guest.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mogen we raden naar het bedrag?
Momenteel is de route vanuit bed twee trappen omlaag en hops naar het kantoortjequote:Op donderdag 12 november 2020 16:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo ga je toch ook naar je werk?
Even opgezocht, niet hyperslim maar slimmer dan de gemiddelde fokker wel.quote:
quote:soort en plaats middelbaar onderwijs
V.W.O. Chr. College Nassau-Veluwe te Harderwijk, van augustus 1983 tot mei 1989
soort en plaats academisch onderwijs
Bestuurskunde Erasmus Universiteit te Rotterdam, van september 1989 tot augustus 1995
post-academisch onderwijs
Public administration School for Public and Environmental Affairs, Indiana University te Bloomington (V.S.), van januari 1993 tot juni 1993
Politierecht aan de VU te Amsterdam
Dat begrijp ik dus nooit he.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Even opgezocht, niet hyperslim maar slimmer dan de gemiddelde fokker wel.
[..]
Gasrekeningquote:Op donderdag 12 november 2020 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet waar het over gaat
zag 'm van de week al op 9gagquote:Op donderdag 12 november 2020 16:48 schreef Amarantha het volgende:
Heb filmpje al een aantal keer bekeken.
Niet goed genoeg dus.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn huis is op zich wel goed geïsoleerd. Maar ik heb zulke wezenloos grote ramen dat het toch snel fris is
budabeertjequote:Op donderdag 12 november 2020 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn huis is op zich wel goed geïsoleerd. Maar ik heb zulke wezenloos grote ramen dat het toch snel fris is
En in de zomer.zeker bloedheet?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, zulke grote oppervlakken aan glas is gewoon niet handig
quote:Op donderdag 12 november 2020 16:52 schreef Karzai het volgende:
er komt niemand kijken naar de lekkage
En dan picsquote:Op donderdag 12 november 2020 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Als ze hebben in mijn maat, koop ik er eentje
Raar.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:52 schreef Karzai het volgende:
er komt iemand kijken naar de lekkage
Nee, het is spiegelglas dus dat viel mee.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
En in de zomer.zeker bloedheet?
Als je ledereen die maar een beetje rechts (Of een pr. Bernhard jr. bril heeft) is direct in het populistische gepeupelhoekje trapt. Dan plaats je jezelf ook buitenspel, vaak is eerst goed luisteren naar iemand en dan een mening vormen beter.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
In dat populitische geneuzel trappen is per definitie niet slim
Ah ik heb dat op mijn bovenverdieping aan de voorzijde. Ook geblindeerde ramen? Scheelt een hoopquote:Op donderdag 12 november 2020 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is spiegelglas dus dat viel mee.
nou deze man is wel een beetje typisch geneuzel hoorquote:Op donderdag 12 november 2020 16:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je ledereen die maar een beetje rechts (Of een pr. Bernhard jr. bril heeft) is direct in het populistische gepeupelhoekje trapt. Dan plaats je jezelf ook buitenspel, vaak is eerst goed luisteren naar iemand en dan een mening vormen beter.
quote:Op donderdag 12 november 2020 16:54 schreef bitterbal het volgende:
wat een sukkel ook
https://regio15.nl/nieuws(...)mtqhGGplZVlqGQLxG-Ok
Nee, dat niet, Maar ik kan hier 's zomers zitten en dan is het goed uit te houden terwijl de zon op die ramen staat.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ah ik heb dat op mijn bovenverdieping aan de voorzijde. Ook geblindeerde ramen? Scheelt een hoop
Ja beterquote:Op donderdag 12 november 2020 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat niet, Maar ik kan hier 's zomers zitten en dan is het goed uit te houden terwijl de zon op die ramen staat.
?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:54 schreef kwiwi het volgende:
Mij passen onesies nooit.. te lange benen
Eerder medelijden met hem.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Haar vriend is echt een gelukkig man.
Medelijden?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eerder medelijden met hem.
Maar wel mooie vrouw ja.
?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:00 schreef UitStraling het volgende:
Schaatsster zijn is dan wel weer een afknapper, min volk.
Eens.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
echt wat lullen jullie soms toch een onzin
denk dat zij een stuk succesvoller is dan jij en ik samen bij elkaarquote:Op donderdag 12 november 2020 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Topsporters zijn meestal dwangneurotische autisten, heb je net zoveel aan als gras.
@DaMartquote:De politie heeft donderdagmiddag een veertigjarige man uit Zoetermeer opgepakt wegens mogelijke betrokkenheid bij de beschieting van de Saoedische ambassade in Den Haag.
Hmm jij bent iets op het spoorquote:Op donderdag 12 november 2020 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ade-in-den-haag.html
[..]
@:DaMart![]()
Koens?:Pquote:Op donderdag 12 november 2020 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die is de veertig allang voorbij joh. DaMart is wel 40quote:
Ssst, niet doorvertellenquote:Op donderdag 12 november 2020 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Koen is al bejaard iddquote:Op donderdag 12 november 2020 17:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die is de veertig allang voorbij joh. DaMart is wel 40
quote:Op donderdag 12 november 2020 17:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die is de veertig allang voorbij joh. DaMart is wel 40
quote:
jaquote:Op donderdag 12 november 2020 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat haar vriend?Is dat ook een schaatser ofzo dan?
Met schaatsen? Ja denk het wel.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat zij een stuk succesvoller is dan jij en ik samen bij elkaar
KABOEM?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:08 schreef Amarantha het volgende:
Kut, colafles te lang in de vriezer.
ja ik kan echt totaal niet schaatsen ookquote:Op donderdag 12 november 2020 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met schaatsen? Ja denk het wel.
quote:Op donderdag 12 november 2020 17:08 schreef Amarantha het volgende:
Kut, colafles te lang in de vriezer.
In de magnetron eens.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar kan het ook niet drinken nu.
Soort bambi op het ijs stel ik me nu voor.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik kan echt totaal niet schaatsen ook
Gewoon 20 minuten op 180 graden in de oven, dan is hij weer drinkbaarquote:Op donderdag 12 november 2020 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar kan het ook niet drinken nu.
ja nou minder charmant welquote:Op donderdag 12 november 2020 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort bambi op het ijs stel ik me nu voor.
Ja, ze zijn samen dit jaar op staande voet ontslagen bij de schaatswerkgever Reggebogh door een conflict.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat haar vriend?Is dat ook een schaatser ofzo dan?
Waarom heb je zoveel frisdrank in huis?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:10 schreef Amarantha het volgende:
En andere 2 flessen zijn nog niet koud dus keuze is lauwe cola of half bevroren cola.![]()
Heb maar blikje sinas gepakt.
Daar ben jequote:Op donderdag 12 november 2020 17:11 schreef DaMart het volgende:
Zoonlief krijgt wel de juiste muzikale opvoeding. Net een uurtje in de auto 90's hits geluisterd, en hij wilde dat de muziek harder werd gezet terwijl hij enthousiast zat te wiebelen in zijn autostoeltje.
Een been op de bodem door het ijs heen, andere been op de wal nog, net als zo'n ouderwetse passer op school, daar kon je de benen ook erg wijd van doenquote:
Omdat ik ook alvast voor het weekend heb en ben niet alleen dit weekend.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom heb je zoveel frisdrank in huis?
Max 2 gasten hequote:Op donderdag 12 november 2020 17:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik ook alvast voor het weekend heb en ben niet alleen dit weekend.
Heel veel mensenkennis hoef je inderdaad niet te hebben om een weke flapdrol te kunnen herkennen.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, ze zijn samen dit jaar op staande voet ontslagen bij de schaatswerkgever Reggebogh door een conflict.
Dit zou te maken hebben met het gedrag van die Koen, nu hebben ze een eigen schaatsploeg en Koen heeft een hernia.
Die gast vertrouw ik voor geen kwartje.
Nouquote:Op donderdag 12 november 2020 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel veel mensenkennis hoef je inderdaad niet te hebben om een weke flapdrol te kunnen herkennen.
KAPPEquote:Op donderdag 12 november 2020 17:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ab_Haagsterhaus houdt je in de gaten @:Amarantha
Ik mis het licht, dat grijze weer helpt ook al niet.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer even een stukje gelopen. Kon nog net voordat het donker wordtWas alweer een aantal dagen geleden.
Wat zei je Ab?quote:
klinkt als bal ditquote:Op donderdag 12 november 2020 17:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk als je mij openmaakt dat er geen bloed uitkomt maar cola (zero).
ik ben de helft van mn avondeten vergeten meenemenquote:Op donderdag 12 november 2020 17:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had al trek, maar kerel moet nog boodschappen doen. Faalhuisman.
Ik dacht hetzelfde.quote:
Laat maar zitten.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zei je Ab?
Weet je dat ik helemaal niet weet waarom we Haags zo noemen? En waarom ie het irritant vindt?Ik kwam deze SC pas daarna binnenvallen denk ik
Mannen...quote:Op donderdag 12 november 2020 17:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had al trek, maar kerel moet nog boodschappen doen. Faalhuisman.
Ook faal.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben de helft van mn avondeten vergeten meenemen
Nee haar bloed is weer langzaam terug aan het komen want ze mag niet meer veel cola drinken las ik hier.quote:
Ja kan nu alleen nog maar in het weekend lopenquote:Op donderdag 12 november 2020 17:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mis het licht, dat grijze weer helpt ook al niet.
Die drinkt geen zeroquote:
Straks gewoon bami van de Chinees etenquote:
jij hebt tenminste een chineesquote:Op donderdag 12 november 2020 17:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks gewoon bami van de Chinees eten
quote:Op donderdag 12 november 2020 17:19 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.ad.nl/vechtsp(...)weldig-man~a0954aff/
Ik heb maar een oplaadbaar lampje gehaald voor het hardlopen, anders komt het daar ook niet meer van.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja kan nu alleen nog maar in het weekend lopen
Die er nog net zo uit ziet als 30 jaar geledenquote:Op donderdag 12 november 2020 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hebt tenminste een chinees
quote:Op donderdag 12 november 2020 17:19 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.ad.nl/vechtsp(...)weldig-man~a0954aff/
je bent ermee getrouwd?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die er nog net zo uit ziet als 30 jaar geleden
Ik doelde op het pandquote:
Dan nog zijn drie flessen cola veel. Dat word hier in huis nog niet eens in een volledige week soldaat gemaakt.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik ook alvast voor het weekend heb en ben niet alleen dit weekend.
Laat mijquote:Op donderdag 12 november 2020 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan nog zijn drie flessen cola veel. Dat word hier in huis nog niet eens in een volledige week soldaat gemaakt.
Ik heb gegrilde kipfiletquote:Op donderdag 12 november 2020 17:18 schreef FranticDJ het volgende:
maar heb wel kipfilet meegenomen met dank aan ab_kipkwartiertje
Niet veel last van gaatjes?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:23 schreef Amarantha het volgende:
Als ik verslaafd wil zijn aan cola dan doe ik dat lekker.
hoezo niet dan?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja kan nog steeds niet goed cola drinken . vandaag nog geen glas op
Laatste jaren gaat het wel goed eigenlijk. - klopt af -quote:Op donderdag 12 november 2020 17:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Niet veel last van gaatjes?
ohquote:Op donderdag 12 november 2020 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doelde op het pandAl staat dezelfde vrouw er geloof ik ook al al die jaren, en alsnog praat ze amper verstaanbaar Nederlands
quote:Op donderdag 12 november 2020 17:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ga het beschaafd houden en hier geen grapjes mee makenquote:Op donderdag 12 november 2020 17:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nice.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste jaren gaat het wel goed eigenlijk. - klopt af -
ik heb 4 flessen cola, 4 flessen Fanta en nog wat random flessen ander fris onder de trap staanquote:Op donderdag 12 november 2020 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan nog zijn drie flessen cola veel. Dat word hier in huis nog niet eens in een volledige week soldaat gemaakt.
quote:Op donderdag 12 november 2020 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga het beschaafd houden en hier geen grapjes mee maken
Ja ik wilde het ook niet te makkelijk maken eigenlijk.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga het beschaafd houden en hier geen grapjes mee maken
Nou de laatste tijd begin je de aftakeling wel te zien hoorquote:Op donderdag 12 november 2020 17:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh
dacht dat je bedoelden dat Aziaten niet agen
Ik koop cola alleen nog maar in blikjes omdat ik het misschien 2 keer per maand drink, was al die flessen zonder prik een beetje beuquote:Op donderdag 12 november 2020 17:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb 4 flessen cola, 4 flessen Fanta en nog wat random flessen ander fris onder de trap staan
drink het zelf nauwelijks
Man man man.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is jouw gaatje weer beter vandaag eigenlijk?
quote:Op donderdag 12 november 2020 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou de laatste tijd begin je de aftakeling wel te zien hoorMaar volgens mij werken er verder nog maar weinig Aziaten daar, de hand die het eten door het luikje schuift is zeker te weten geen Aziaat en op de drukke momenten staat er meestal een blond meisje bij.
mja ik heb van die halve liter flesjes daarvoorquote:Op donderdag 12 november 2020 17:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop cola alleen nog maar in blikjes omdat ik het misschien 2 keer per maand drink, was al die flessen zonder prik een beetje beu
Blaasontsteking is nog niet weg, als dat je vraag is.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is jouw gaatje weer beter vandaag eigenlijk?
quote:Op donderdag 12 november 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vanwege dat geborrel en maagzuur.
Blaas gelijk op als een ballon
*US ritst broek weer dichtquote:Op donderdag 12 november 2020 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blaasontsteking is nog niet weg, als dat je vraag is.
Heb het al een jaar of twee niet meer gehad gelukkig. Maar elke keer als iemand zegt dat ze het hebben kan ik me zo die pijn weer inbeeldenquote:Op donderdag 12 november 2020 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Poepuitslag al binnen?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vanwege dat geborrel en maagzuur.
Blaas gelijk op als een ballon
Ik eehm, paar weken geleden ofzo, begin van het jaar kwam ik er bijna wekelijksquote:Op donderdag 12 november 2020 17:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]kan me de tijd niet heugen dat ik bij en chinees geweest ben
Meestal herken ik het vroeg. Dit was nog wel vroeg genoeg om niet aan de antibiotica te hoeven, maar scheelde niet veel.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb het al een jaar of twee niet meer gehad gelukkig. Maar elke keer als iemand zegt dat ze het hebben kan ik me zo die pijn weer inbeelden
Mmm beterschap dan nog.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik laat het altijd te ver komen.. "mja, misschien gaat het wel vanzelf weg". Wat het dus nooit doetquote:Op donderdag 12 november 2020 17:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meestal herken ik het vroeg. Dit was nog wel vroeg genoeg om niet aan de antibiotica te hoeven, maar scheelde niet veel.
Het is eigenlijk altijd m'n eigen schuld door te weinig drinken, daardoor werkt (tot nu toe) mijn 'drink minimaal 3 liter water naast de rest'-plan denk ik nog.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik laat het altijd te ver komem.. "mja, misschien gaat het wel vanzelf weg". Wat het dus nooit doet
Oh helpt dat ja? Wist ik niet eens.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is eigenlijk altijd m'n eigen schuld door te weinig drinken, daardoor werkt (tot nu toe) mijn 'drink minimaal 3 liter water naast de rest'-plan denk ik nog.
Wat wordt het?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Ohja iets met eten koken, bleh geen zin.
Nopes.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]aftakeling begint
heb je al uitslag van je kak sample?
quote:Op donderdag 12 november 2020 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat wordt het?
Ik had gewoon een broodje kaas en yoghurt. Lui vandaag.
quote:Op donderdag 12 november 2020 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Voor iemand het gaat vragen: Krieltjes, worteltjes en gehaktschnitzel.
Bijna zelfde als gisteren maar ja heb nog aardappeltjes en een schnitzel over.Zonde om weg te gooien.
Is Mol weer bezigquote:Op donderdag 12 november 2020 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
ah bah. krijg net een filmpje.
siswet is er heilig bij
quote:Op donderdag 12 november 2020 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nopes.
misschien ben ik toch de grens over gegaan met al die cola
Het is over het algemeen een bacterie die te lang in je blaas blijft broeien, dus goede doorstroom van urine helpt daarbij.quote:Op donderdag 12 november 2020 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh helpt dat ja? Wist ik niet eens.
en die champignonsoep danquote:Op donderdag 12 november 2020 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat wordt het?
Ik had gewoon een broodje kaas en yoghurt. Lui vandaag.
Ik heb voor de zekerheid maar de batterij uit mijn telefoon gehaald tot mijn eten wat gedaald isquote:Op donderdag 12 november 2020 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee..
maar als je 'm wil hebben. heb 'm wel naar haar doorgestuurd uiteraard
cranberries zijn conjogoorquote:Op donderdag 12 november 2020 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is over het algemeen een bacterie die te lang in je blaas blijft broeien, dus goede doorstroom van urine helpt daarbij.En zuur helpt, daarom is het volksadvies cranberrysap (al zijn vitaminepillen met veel vitamine c en cranberry efficiënter).
Vind dit anders toch wel een erg lekker nummerquote:
Ik vind ze wel lekker.quote:
Waarom dan pas?quote:
De lekkerbek is al ontdooid.quote:
Kontmapjes?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:45 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe kontmapjes. Houdt nog geen zuchtje wind tegen
kwartje valt nu pas met die kontmapjesquote:Op donderdag 12 november 2020 17:45 schreef CherryLips het volgende:
Gaan ze daar niet van stinken?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:45 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2020 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR MOET EEN PIEMEL INNNNNN
IK HEB ER EEN TERUG GESTOPT JONGENS![]()
Ja. Geil he?quote:Op donderdag 12 november 2020 17:51 schreef UitStraling het volgende:
Heeft bitterbal nu ook al een piemel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |