SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 12 november 2020 16:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stap naar rotterdam is toch nit zo groot?
Jullie denken dat ik gek ben?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je trekt over een paar maanden bij Bal in als ze in Rotterdam woont?
Hoe kunnen wij hier beleefd op antwoorden?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Jullie denken dat ik gek ben?
al dat droogneuken moet toch naar iets leiden?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Op Bal jaquote:Op donderdag 12 november 2020 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Samen langs de maas wandelenquote:Op donderdag 12 november 2020 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gek op Balquote:Op donderdag 12 november 2020 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Jij aan de kant van het water dan hoor ...quote:
Je hebt mij doorquote:Op donderdag 12 november 2020 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij aan de kant van het water dan hoor ...
jij wordt liever voor de tram gegooidquote:Op donderdag 12 november 2020 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij aan de kant van het water dan hoor ...
LAAT MEquote:Op donderdag 12 november 2020 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij gaat richting utrecht. begrijp niet wat je daar zou moeten
quote:
Ja maar dan wil ik nog niet in een grote stad wonenquote:
Denk dat rotterdam stadser aanvoelt dan den haagquote:Op donderdag 12 november 2020 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dan wil ik nog niet in een grote stad wonen
Ja vind het vet. Jammer dat je wat verder van het strand af bent. Maar wat hebben we nou nog in den haag?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja verdomme. Nee Rotterdam is lekker.
De Primarkquote:Op donderdag 12 november 2020 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind het vet. Jammer dat je wat verder van het strand af bent. Maar wat hebben we nou nog in den haag?
Allebei niks voor mij dusquote:Op donderdag 12 november 2020 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat rotterdam stadser aanvoelt dan den haag
Leefbaar Rotterdam toch?quote:Op donderdag 12 november 2020 16:29 schreef Karzai het volgende:
ik vind dit een enge man in rotterdam
[ afbeelding ]
Rotterdam heeft ook stadsrechten itt Den Haagquote:Op donderdag 12 november 2020 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat rotterdam stadser aanvoelt dan den haag
nou iddquote:Op donderdag 12 november 2020 16:29 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon een leuk huisje kopen in Lage Vuursche, Haags. Bij AH dan wel vriendelijk knikken naar Beatrix.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja verdomme. Nee Rotterdam is lekker.
Ja maar daar merk je in de praktijk niks van dat we die niet hebbenquote:Op donderdag 12 november 2020 16:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Rotterdam heeft ook stadsrechten itt Den Haag
Nee joh, prima gast alleen rechts.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:29 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaat de Tweede Kamer in.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:29 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Zij mag bij mij op de koffie.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een leuk huisje kopen in Lage Vuursche, Haags. Bij AH dan wel vriendelijk knikken naar Beatrix.
Hij komt vrij simpel over.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, prima gast alleen rechts.
Nee, klopt. Hoewel ik maar een enkele keer in Den Haag ben geweest...quote:Op donderdag 12 november 2020 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar daar merk je in de praktijk niks van dat we die niet hebben
JE KOMT DEN HAAG NIET UITquote:Op donderdag 12 november 2020 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, klopt. Hoewel ik maar een enkele keer in Den Haag ben geweest...![]()
Lijkt me gezellig.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zij mag bij mij op de koffie.
Jouw geluk!quote:Op donderdag 12 november 2020 16:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is me toen wel gelukt
Heb je geluk gehadquote:Op donderdag 12 november 2020 16:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is me toen wel gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |