In zijn server, als het goed isquote:Op donderdag 12 november 2020 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee !! die 5 euro steekt Danny maar in zijn zak
Ja beterquote:
Had ik ook een keer, toen was ik dus vergeten het vinkje te zettenquote:Op donderdag 12 november 2020 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb al eerder een donatie gedaan en nu voor een tikker. Die er niet is. Dus klaar met poen
De servers waren al aangebodenquote:Op donderdag 12 november 2020 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
In wat er nodig is om het wat te updaten
Mijn vinkjes waren okquote:Op donderdag 12 november 2020 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik ook een keer, toen was ik dus vergeten het vinkje te zetten
Ik heb nog 7¤ tegoed, dus ik moet nog een keer ..quote:Op donderdag 12 november 2020 19:50 schreef D. het volgende:
Iedereen zijn AH Vegategoedbonkaartding al ingeleverd?
Ik wilde net vragen of Soury het wel goed gedaan hadquote:Op donderdag 12 november 2020 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik ook een keer, toen was ik dus vergeten het vinkje te zetten
Ik denk het niet, anders had je bericht er wel gestaan, want het is volautomatisch.quote:
Gaston roept net dat het t/m de 15e kanquote:Op donderdag 12 november 2020 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog 7¤ tegoed, dus ik moet nog een keer ..
Heb nog niet het hele tegoed op nee.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:50 schreef D. het volgende:
Nee ik geef iets voor jan lul weg. Met je vinkjesquote:Op donderdag 12 november 2020 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of Soury het wel goed gedaan had
Nope, maar ik ga er kaas voor kopen, die Extra Belegen Beemster is lekker, kan dat ook?quote:Op donderdag 12 november 2020 19:50 schreef D. het volgende:
Zij moet diegene wel zijn geweest die ons "een hele goede dag" wensde.quote:Op donderdag 12 november 2020 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk het niet, anders had je bericht er wel gestaan, want het is volautomatisch.
quote:Op donderdag 12 november 2020 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
Gaston roept net dat het t/m de 15e kan
Voor een beter Fok!quote:Op donderdag 12 november 2020 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik geef iets voor jan lul weg. Met je vinkjes
Op de donatiepagina staat dit:quote:Op donderdag 12 november 2020 19:50 schreef blackmirror het volgende:
[..]
In instellingen heet ie donatieregel.
Of "How was jullie dag?"quote:Op donderdag 12 november 2020 19:51 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Zij moet diegene wel zijn geweest die ons "een hele goede dag" wensde.
Oh kut dat vinkjequote:Op donderdag 12 november 2020 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk het niet, anders had je bericht er wel gestaan, want het is volautomatisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |