SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
is water dan wel vochtig?quote:Op donderdag 12 november 2020 10:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee, water zelf is technisch gezien niet nat. Water maakt nat door zich te hechten aan het oppervlak van iets.
Gruwelijk nat?quote:Op donderdag 12 november 2020 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is buiten wel nat.
Doei zon.
Dit doe ik ook.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee, water zelf is technisch gezien niet nat. Water maakt nat door zich te hechten aan het oppervlak van iets.
quote:Op donderdag 12 november 2020 10:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sopsopsopquote:Op donderdag 12 november 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
mijn schoenen zijn in iedergeval niet waterdicht
quote:Op donderdag 12 november 2020 10:54 schreef LTVDK het volgende:
had hier eigenlijk deze verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
hemarketeertje hoorquote:Op donderdag 12 november 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is een Hema Zorgverzekering niks voor je? Dan krijg je het hele jaar korting
redelijk.. je vindt ze duurder en vergelijkbaar maar niet echt goedkoper.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
is dit een goeie aanbieding?
https://next.ibood.com/nl(...)hite-ambiance-bridge
Maar je kan ze allemaal met de app doen toch?quote:Op donderdag 12 november 2020 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
redelijk.. je vindt ze duurder en vergelijkbaar maar niet echt goedkoper.
Meeste sets die er zijn zijn volledige starterkits met een dimmer/schakelaar ding erbij en 1 lamp minder.
Ik heb zelf alles hue, maar gebruik toch nog steeds liefst de wandschakelaar voor dat wat niet geautomatiseerd is. tenzij ik in de bank zit
maar goed, zou zelf idealiter wat meer sensoren moeten ophangen om die wandschakelaars echt uit te bannen. (en dan nog zie ik 't niet gebeuren dat je echt zonder kan, zonder bv op spraak bediening over te gaan wat ik verdom).
Living on the edge.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:28 schreef UitStraling het volgende:
Vanmorgen tickets voor 12 man geboekt naar Curaįao over anderhalve week, lees ik net recordaantal besmettingen op Curaįao
jaquote:Op donderdag 12 november 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar je kan ze allemaal met de app doen toch?
quote:Op donderdag 12 november 2020 11:29 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
ah ja.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja
maar stel je voor dat je in huis komt in 't donker en je moet eerst je telefoon tevoorschijn toveren enzo
doen ze al lang niet echt meer hoorquote:Op donderdag 12 november 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja.
Ja zie zo de keuze tussen of de 4 lampjes met bridge of 3 lampjes met bridge en dimmer voor zo rond dezelfde prijs. Dus ibood springt er niet uit idd
zal wl toch als t binnen x termijn isquote:Op donderdag 12 november 2020 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan dat tegenwoordig gewoon nog zonder je geld kwijt te zijn?
Waarschijnlijk niet maar ja.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan dat tegenwoordig gewoon nog zonder je geld kwijt te zijn?
Al die andere fokkers denken wtfquote:Op donderdag 12 november 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eigenlijk moet een fok brede pushmelding komen dat lunchgenot geopend is
installeer ff tinder dan, vast wel een gewillige huismoeke die bammetjes voor de haags_god wil smerenquote:
Ik ben niet zo.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanavond Haags_wijfje in haar buik schoppen
met z'n grillworstquote:Op donderdag 12 november 2020 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanavond Haags_wijfje in haar buik schoppen
Ga ik wel met je mee.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet eerst nog even boodschappen doen zie ik, voordat ik kan lunchen.
Ik wil eigenlijk niet nadenken over hoe je "grillworst" smaakt.quote:
Gekruidquote:Op donderdag 12 november 2020 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet nadenken over hoe je "grillworst" smaakt.
grillworst met kaasquote:Op donderdag 12 november 2020 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet nadenken over hoe je "grillworst" smaakt.
alles is beter met kaas!quote:
Grillworst niet. En ik hou echt van kaas.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2020 11:46 schreef Justin_Case het volgende:
Vers gegrild is echt wel lekker
quote:Op donderdag 12 november 2020 11:28 schreef UitStraling het volgende:
Vanmorgen tickets voor 12 man geboekt naar Curaįao over anderhalve week, lees ik net recordaantal besmettingen op Curaįao
ik...quote:Op donderdag 12 november 2020 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij gaat mensen vegetarisch pijpen dus
hmm, oke.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grillworst niet. En ik hou echt van kaas.
Ook wel echt een helder idee ja, dat nu plannen.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:28 schreef UitStraling het volgende:
RIP Etto?quote:Op donderdag 12 november 2020 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
Misschien eens kippengrillworst met aromat maken ter gedachtenis aan @:Ettovanbelgie
Geband, maar geen idee wat de verdere details zijn.quote:
ja blijven geel tochquote:Op donderdag 12 november 2020 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook wel echt een helder idee ja, dat nu plannen.
Als iemand op mijn tong durft te pissen weet ik zeker dat hij of zij daarna geen fotomodel meer isquote:Op donderdag 12 november 2020 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat maakt het niet perse handig.quote:
watquote:Op donderdag 12 november 2020 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als iemand op mijn tong durft te pissen weet ik zeker dat hij of zij daarna geen fotomodel meer is
Owquote:Op donderdag 12 november 2020 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geband, maar geen idee wat de verdere details zijn.
Dat wordt voor 12 man huisjes boeken op de Roompotquote:Op donderdag 12 november 2020 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, net maar weer geannuleerd, zucht.
warmte en zonquote:Op donderdag 12 november 2020 11:51 schreef Justin_Case het volgende:
Waarom zou je nu een vakantie boeken?
Meestal toch? Ik knaag er over het algemeen niet aan.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij gaat mensen vegetarisch pijpen dus
dus jij knabbelt de kaas er ook af en laat de worst hangen?quote:Op donderdag 12 november 2020 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meestal toch? Ik knaag er over het algemeen niet aan.
Het kon tot vanmorgen en heeeey iemand moet die economie van ze aan blijven jagen.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
US en heldere ideeën..quote:Op donderdag 12 november 2020 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kill it with firequote:
US de drijvende kracht achter heel Nederlandquote:Op donderdag 12 november 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het kon tot vanmorgen en heeeey iemand moet die economie van ze aan blijven jagen.
Ik zou best willen hoor. Als de grens naar Duitsland open zou gaan, zat ik komend weekend in de Eifel aan de currywurstquote:Op donderdag 12 november 2020 11:51 schreef Justin_Case het volgende:
Waarom zou je nu een vakantie boeken?
Dat ja.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar zoveel onzekerheid.
Wat staat hier?quote:Op donderdag 12 november 2020 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als iemand op mijn tong durft te pissen weet ik zeker dat hij of zij daarna geen fotomodel meer is
Ja.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ja.
Plus eerst boeken en daarna kijken hoe het er gaat, handige volgorde.
Dat dat fotomodel dat op je pist een hoek kan krijgen en er dus niet meer uitziet.quote:
Ik heb voor maart een tripje naar Boedapest geboekt. Ook een gokje.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ja.
Plus eerst boeken en daarna kijken hoe het er gaat, handige volgorde.
De grens is niet echt dicht toch?quote:Op donderdag 12 november 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou best willen hoor. Als de grens naar Duitsland open zou gaan, zat ik komend weekend in de Eifel aan de currywurst
Uhuh, heel verstandig ook, bij een advies van je verplaatsingen zoveel mogelijk beperken naar de andere kant van de wereld vliegen.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het kon tot vanmorgen en heeeey iemand moet die economie van ze aan blijven jagen.
Najaar wellichtquote:Op donderdag 12 november 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
k zie langzaam thailand volgend jaar ook niet lukken
Tandjes tuffen, jonguh! BAMM!!quote:Op donderdag 12 november 2020 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat dat fotomodel dat op je pist een hoek kan krijgen en er dus niet meer uitziet.
Misschien niet, maar ik heb geen zin om me te laten testen en volgens mij zijn in Duitsland de hotels dicht voor toerisme.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De grens is niet echt dicht toch?
Mja, voor 2021 heb ik ook dingen staan, maar da's wat minder direct te begluren dan over anderhalve week. Dat valt best wel redelijk in te schatten.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb voor maart een tripje naar Boedapest geboekt. Ook een gokje.
Zeeland is ook mooiquote:Op donderdag 12 november 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
k zie langzaam thailand volgend jaar ook niet lukken
Denk dat hij blij mag zijn dat er een fotomodel in dezelfde kamer isquote:Op donderdag 12 november 2020 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat dat fotomodel dat op je pist een hoek kan krijgen en er dus niet meer uitziet.
Waar gaat de reis dan heen?quote:Op donderdag 12 november 2020 11:55 schreef Justin_Case het volgende:
Ik hoop komende zomer wel weer te kunnen.
Weet ik nog niet.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar gaat de reis dan heen?
verschilt een beetje per provincie.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ik heb geen zin om me te laten testen en volgens mij zijn in Duitsland de hotels dicht voor toerisme.
Kortom: gedoe
Die zijn niet zeldzaam?quote:Op donderdag 12 november 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat hij blij mag zijn dat er een fotomodel in dezelfde kamer is
quote:Op donderdag 12 november 2020 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, heel verstandig ook, bij een advies van je verplaatsingen zoveel mogelijk beperken naar de andere kant van de wereld vliegen.
Wil ik ook wel weer een keer heen.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
NOu ja griekenland was ook erg fijn![]()
Beetje dobberen
Ligt er ook wel aan welke kamer. Houten vloer in de woonkamer zou ik niet blij van worden.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat hij blij mag zijn dat er een fotomodel in dezelfde kamer is
Hey, jij bent aan het kutten met boeken en "oh, toch maar niet", ik niet.quote:
belgen worden hier weggejaagd.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De grens is niet echt dicht toch?
Beetje eilandhoppen in het najaar of de vroege lentequote:Op donderdag 12 november 2020 11:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wil ik ook wel weer een keer heen.
fotomodel is wel een ruim begrip.quote:
Gewoon tijdens de volgende hittegolf gaan.quote:
Neh ben niet zo van het hoppenquote:Op donderdag 12 november 2020 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje eilandhoppen in het najaar of de vroege lente
vakantie in eigen landquote:Op donderdag 12 november 2020 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Het voelt wel als buitenland, Zeeland.
Limburg ook, trouwens.
Ja dan heb ik hier ook de kustquote:Op donderdag 12 november 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon tijdens de volgende hittegolf gaan.
Waar kijken we naar?quote:Op donderdag 12 november 2020 11:58 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
dit is toch wel het beste aan de sinterklaas tijd hoor
Maar wel weer even net wat andere omgeving en lui die je niet kan verstaan.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dan heb ik hier ook de kust
Gelukkig ben jij hier om het niveau omhoog te halenquote:
Noem drie verschillen tussen Zeeland en Thailand.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dan heb ik hier ook de kust
Precies. lekker naar zeeland dus.quote:
Denk niet dat ze me willen.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is een Hema Zorgverzekering niks voor je? Dan krijg je het hele jaar korting
Ik kon al niets bedenken bij deegvent.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een deegvent die een beetje geplet is
hoho Zeeland heeft jaar op jaar het mooiste strand van het landquote:Op donderdag 12 november 2020 11:59 schreef bitterbal het volgende:
palmbomen, zinderende hitte, mooie stranden of zeeland
Hou je geld over voor een high end schuurapparaat.quote:
je weet iig zeker dat de dames geen piemel in de broek hebbenquote:Op donderdag 12 november 2020 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noem drie verschillen tussen Zeeland en Thailand.
Ja van nederland.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoho Zeeland heeft jaar op jaar het mooiste strand van het land
Meer beschaving, minder ladyboys.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Idd. Zeeland, makkelijk gekozen
Stug onverstaanbaar conservatief volk of goedlachse bruine lieve mensjes.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:59 schreef bitterbal het volgende:
palmbomen, zinderende hitte, mooie stranden of zeeland
ja is een regionaal dingquote:Op donderdag 12 november 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kon al niets bedenken bij deegvent.
quote:Op donderdag 12 november 2020 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hou je geld over voor een high end schuurapparaat.
Ik heb een nieuwe pan besteldquote:Op donderdag 12 november 2020 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij dat soort acties zijn de dingen die ik (online) wil kopen altijd uitverkocht
Aaaah, check.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja is een regionaal ding
een puntje gevormd als een mannetje. en dan zitten er nog wat bepaalde kruiden enzo door het deeg
schuur ptssquote:Op donderdag 12 november 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga er van uit dat ik voorlopig niks hoef te schuren
De handdoeken die ik wilde kopen zijn weer eens uitverkocht.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe pan besteld
ik wil nog een hapjes/sauteerpan hebben..quote:Op donderdag 12 november 2020 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe pan besteld
Goeie, geen idee nog.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:02 schreef Justin_Case het volgende:
Hoeveel gaat jullie zorgverzekering omhoog?
Weet ik nog niet, maar omdat er ook veel zorg is uitgesteld dit jaar, zou de stijging mee moeten vallen.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:02 schreef Justin_Case het volgende:
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 12 november 2020 12:02 schreef Justin_Case het volgende:
hoorde op de radio iets van 9 euro geloof ikquote:Op donderdag 12 november 2020 12:02 schreef Justin_Case het volgende:
Maar wel veel coronapatienten en tests..quote:Op donderdag 12 november 2020 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, maar omdat er ook veel zorg is uitgesteld dit jaar, zou de stijging mee moeten vallen.
Maar uitstel van reguliere zorg is geen afstel lijkt me.. Dus dan komt dan gewoon later alsnog. Tenzij die mensen door corona overlijdenquote:Op donderdag 12 november 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
Kosten coronacrisis nog beperkt
Volgens alle verzekeraars zijn oplopende zorgkosten debet aan de premieverhogingen. De stijging van de zorgkosten komt voort uit hogere lonen en stijgende prijzen, zoals die van medicijnen. Ook de vergrijzing draagt een steentje bij.
De impact van de coronacrisis op de zorgkosten is nog beperkt, doordat veel reguliere zorg kwam te vervallen. Toezichthouder ACM gaf de verzekeraars onlangs toestemming om coronagerelateerde kosten onderling te verrekenen.
https://www.nu.nl/economi(...)aB2VMojVoclDxplrqLC0
O lekker, dan komt de klap volgend jaar.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
Kosten coronacrisis nog beperkt
Volgens alle verzekeraars zijn oplopende zorgkosten debet aan de premieverhogingen. De stijging van de zorgkosten komt voort uit hogere lonen en stijgende prijzen, zoals die van medicijnen. Ook de vergrijzing draagt een steentje bij.
De impact van de coronacrisis op de zorgkosten is nog beperkt, doordat veel reguliere zorg kwam te vervallen. Toezichthouder ACM gaf de verzekeraars onlangs toestemming om coronagerelateerde kosten onderling te verrekenen.
https://www.nu.nl/economi(...)aB2VMojVoclDxplrqLC0
*begint te duimen*quote:Op donderdag 12 november 2020 12:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar uitstel van reguliere zorg is geen afstel lijkt me.. Dus dan komt dan gewoon later alsnog. Tenzij die mensen door corona overlijden![]()
Hier was vanochtend op het nieuws dat ze verwachten op z'n vroegst herfst van 2021 te kunnen gaan vaccineren.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:08 schreef UitStraling het volgende:
Eerst iedereen maar eens dat Pfizer spuitje voor het einde van het jaar.
Dat gaat nog wel een tijdje durenquote:Op donderdag 12 november 2020 12:08 schreef UitStraling het volgende:
Eerst iedereen maar eens dat Pfizer spuitje voor het einde van het jaar.
Ja als iedereen werkloos isquote:Op donderdag 12 november 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O lekker, dan komt de klap volgend jaar.
Hier gaat in de wandelgangen rond dat we nog in 2020 willen beginnen met inenten.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier was vanochtend op het nieuws dat ze verwachten op z'n vroegst herfst van 2021 te kunnen gaan vaccineren.
iedereen vindt dat ze als eerste mogen.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
eerst maar ruzie maken wie als eerste mag. Dacht gelezen te hebben dat leraren al vonden dat ze eerst mogen
Oh, dus we hebben al proefkonijnen?quote:Op donderdag 12 november 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
eerst maar ruzie maken wie als eerste mag. Dacht gelezen te hebben dat leraren al vonden dat ze eerst mogen
Eerst de zorg lijkt me hč.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
Ja precies, laat mij maar lekker als laatste gaan hoorquote:Op donderdag 12 november 2020 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dus we hebben al proefkonijnen?
Van die mensen die roepen dat ze hun kinderen niet laten vaccineren of dat ze zelf overslaan omdat ze jong en gezond zijn.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
zijn iets van 12 miljoen vaccins besteld, je hebt 2 shots nodig.
Soort van hunger games
straks gaan ze weer staken.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
leraren vinden ze zichzelf heel erg belangrijk
Ik val in geen enkele groep, dus krijg hem waarschijnlijk sowieso niet. Hoef ik me er in elk geval niet druk om te maken.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, laat mij maar lekker als laatste gaan hoorOf gewoon helemaal niet.
Eens maar die zullen sowieso pas in de rij gaan staan als we ze niet meer bij de bakker toelaten, de IC's en de plaatselijke speeltuin.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
iedereen vindt dat ze als eerste mogen.
laat die ontkenners maar lekker als laatste gaan en nog even creperen
Sta jij vooraan?quote:Op donderdag 12 november 2020 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eens maar die zullen sowieso pas in de rij gaan staan als we ze niet meer bij de bakker toelaten, de IC's en de plaatselijke speeltuin.
Werkt dat vaccin dan voorgoed? of moet je dat jaarlijks herhalen als d griepprik?quote:Op donderdag 12 november 2020 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die mensen die roepen dat ze hun kinderen niet laten vaccineren of dat ze zelf overslaan omdat ze jong en gezond zijn.
Denken dat jij en je kinderen voorgoed jong en gezond blijven
Ik stem voor de slimme mensen met belangrijke banen eerstquote:Op donderdag 12 november 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
zijn iets van 12 miljoen vaccins besteld, je hebt 2 shots nodig.
Soort van hunger games
Ik vind het ook niet erg om even te wachten. Even aankijken of de geprikten niet in willoze zombies veranderenquote:Op donderdag 12 november 2020 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies, laat mij maar lekker als laatste gaan hoorOf gewoon helemaal niet.
is nog niet bekend.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Werkt dat vaccin dan voorgoed? of moet je dat jaarlijks herhalen als d griepprik?
las sensueel beroepquote:Op donderdag 12 november 2020 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben geen risicogroep en heb geen essentieel beroep. Dus ik ben voorlopig niet aan de beurt. Vind ik ook niet zo'n drama
[..]
Ik vind het ook niet erg om even te wachten. Even aankijken of de geprikten niet in willoze zombies veranderen
Ligt eraan of corona heel erg gaat muteren denk ik?quote:Op donderdag 12 november 2020 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Werkt dat vaccin dan voorgoed? of moet je dat jaarlijks herhalen als d griepprik?
Dat van die 2x was toch voor een van de mogelijke vaccins?quote:Op donderdag 12 november 2020 12:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is nog niet bekend.
en 2x vaccineren is volgens mij ook nog niet eens bekend
Duurt wel heel lang zo voor wij een chic frietje kunnen eten.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben geen risicogroep en heb geen essentieel beroep. Dus ik ben voorlopig niet aan de beurt. Vind ik ook niet zo'n drama
[..]
Ik vind het ook niet erg om even te wachten. Even aankijken of de geprikten niet in willoze zombies veranderen
Voor die pfizer wordt dat wel gezegd]quote:Op donderdag 12 november 2020 12:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is nog niet bekend.
en 2x vaccineren is volgens mij ook nog niet eens bekend en hangt van de fabrikant af afaik
Die van Pfizer was twee keer, toch?quote:Op donderdag 12 november 2020 12:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is nog niet bekend.
en 2x vaccineren is volgens mij ook nog niet eens bekend en hangt van de fabrikant af afaik
Ik hoef geen vaccin. Ik heb me prima aangepast aan het kluizenaarslevenquote:Op donderdag 12 november 2020 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan of corona heel erg gaat muteren denk ik?
geen flauw ideequote:Op donderdag 12 november 2020 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat van die 2x was toch voor een van de mogelijke vaccins?
Ik begin er ook steeds meer aan te wennen en weet niet of dat een goed teken isquote:Op donderdag 12 november 2020 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hoef geen vaccin. Ik heb me prima aangepast aan het kluizenaarsleven
Als je het zorgsysteem wil ontlasten gaat het uiteindelijk toch erom de zwakkeren (eerst) te vaccineren, aangezien die de ziekenhuisbedden bezetten?quote:Op donderdag 12 november 2020 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is ook zo.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen flauw idee
enige wat ik er over gelezen/gezien heb is dat de tijd dat zal moeten leren.
Zelfde als hepatitis nu ook met 2x klaar is. En gele koorts is ondertussen ook levenslang terwijl dat vroeger (toen ik 'm dus kreeg) ook maar 10 jaar was.
Als dat al zo is dan zal het heel beperkt zijn.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier gaat in de wandelgangen rond dat we nog in 2020 willen beginnen met inenten.
the division comes truequote:Op donderdag 12 november 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
In Nederland zijn dadelijk twee groepen, de viruswappies en de Pfizer zombies.
'Onvruchtbaarheid.'quote:Op donderdag 12 november 2020 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook zo.
Eh, zodra het goed beschikbaar is, haal ik 'm waarschijnlijk wel. En dan maar hopen dat er geen horrorbijwerkingen van komen over 10 jaar.
En de dodenquote:Op donderdag 12 november 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
In Nederland zijn dadelijk twee groepen, de viruswappies en de Pfizer zombies.
die krijgen een ander spuitjequote:Op donderdag 12 november 2020 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je het zorgsysteem wil ontlasten gaat het uiteindelijk toch erom de zwakkeren (eerst) te vaccineren, aangezien die de ziekenhuisbedden bezetten?
Ook zeker omdat iedereen afstand moet houden en je dus niet even een Ahoi open kunt gooien.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als dat al zo is dan zal het heel beperkt zijn.
Vriend van mij is bezig met de coördinatie van het "infrastructuur" om straks zo massaal te vaccineren. Dat is even wat meer dan de griepprik.
Eh, ik heb nog een jaar of 6 "werptermijn". Over 10 jaar onvruchtbaar geworden zijn, ik zie geen probleem.quote:
Ja dat is een flinke operatie maar het is voor een redelijk goed doel.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als dat al zo is dan zal het heel beperkt zijn.
Vriend van mij is bezig met de coördinatie van het "infrastructuur" om straks zo massaal te vaccineren. Dat is even wat meer dan de griepprik.
Dan ben je wel een doelgroepquote:Op donderdag 12 november 2020 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben geen doelgroep maar ik kan hem waarschijnlijk wel snel krijgen
jullie vaccineren?quote:Op donderdag 12 november 2020 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is een flinke operatie maar het is voor een redelijk goed doel.
Werpjarenquote:Op donderdag 12 november 2020 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik heb nog een jaar of 6 "werptermijn". Over 10 jaar onvruchtbaar geworden zijn, ik zie geen probleem.
Op zich is dan een Ahoy opengooien wel weer handig. Passen tenminste nog wat lui in als je afstand moet houden.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook zeker omdat iedereen afstand moet houden en je dus niet even een Ahoi open kunt gooien.
De koning als eerstequote:Op donderdag 12 november 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
de mensen die bv nederland gaande houden
zeg dit eens in OUDquote:Op donderdag 12 november 2020 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Voor ons FOK!kers is er geen enkel gevaar. Kinderen krijgen we toch niet en autistisch zijn we al
Ik schuif met dozen, ik doe m'n best.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2020 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Voor ons FOK!kers is er geen enkel gevaar. Kinderen krijgen we toch niet en autistisch zijn we al
Ja maar je zit met de bewegingen eromheen, mensen die met het ov komen enzo. Maar ja, als je toch gevaccineerd wordt maakt dat ook niet meer uitquote:Op donderdag 12 november 2020 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich is dan een Ahoy opengooien wel weer handig. Passen tenminste nog wat lui in als je afstand moet houden.
gaat op basis van de eerste letter van je achternaamquote:Op donderdag 12 november 2020 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je zit met de bewegingen eromheen, mensen die met het ov komen enzo. Maar ja, als je toch gevaccineerd wordt maakt dat ook niet meer uit
Met het hele gezinquote:Op donderdag 12 november 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat op basis van de eerste letter van je achternaam
Dan zit ik wel goedquote:Op donderdag 12 november 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja, maar die heb je toch wel dan. Anderzijds, als ze binnen een redelijk korte periode griepprikken kunnen doen, is met wat meer tijd coronaprik ook wel te organiseren bij huisartsen.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je zit met de bewegingen eromheen, mensen die met het ov komen enzo. Maar ja, als je toch gevaccineerd wordt maakt dat ook niet meer uit
ohw, ja, hmm, guess I'll die thennquote:Op donderdag 12 november 2020 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Samen met m'n zus want die houdt niet van naalden.
Ergens halverwege dus. Mooi, nog steeds geen goede reden om te trouwen, want dat scheelt één alfabetplek.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die staat toch al.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
Jongens ik roep maar wat
niet dat jullie nu een vakantie boeken op basis van je achternaam
In Thailand moet je ook het thaise vaccin hebben, anders mag je er niet in.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
Jongens ik roep maar wat
koffiemeisje had foute koffie geleverd, dus nu moest er nog een nalevering komen.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
goeie. moet nog ff koffie bestellen, maar dat is DHL
Waarschijnlijk meisjesnaam. Dan is m'n moeder nog eerder.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens halverwege dus. Mooi, nog steeds geen goede reden om te trouwen, want dat scheelt één alfabetplek.
Dan mag ik weer als eerstequote:Op donderdag 12 november 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
Jongens ik roep maar wat
ja zei net al dat ik thailand voorlopig niet zie gebeurenquote:Op donderdag 12 november 2020 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Thailand moet je ook het thaise vaccin hebben, anders mag je er niet in.
Is dat met Putinchip?quote:Op donderdag 12 november 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
Die andere zeer veelbelovende is de Sputnik maar die zullen we wel niet krijgen :p
Bud voor intimiquote:
Als je een lada koopt, krijg je die Sputniks er gratis bijquote:Op donderdag 12 november 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
Die andere zeer veelbelovende is de Sputnik maar die zullen we wel niet krijgen :p
Zou ik nog steeds geen nee tegen zeggen, een Lada.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je een lada koopt, krijg je die Sputniks er gratis bij
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 november 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou ik nog steeds geen nee tegen zeggen, een Lada.
Daar kunnen die jongens tegen. Een fles wodka later is dat virus ook weer gekild.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:26 schreef UitStraling het volgende:
In Rusland heeft de halve bevolking AIDS, lekker met inenten, allemaal met dezelfde spuit jongens
Die hebben toch bloed in hun alcohol?quote:Op donderdag 12 november 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar kunnen die jongens tegen. Een fles wodka later is dat virus ook weer gekild.
Er zullen waarschijnlijk wel russen in dermate afgelegen gebieden zitten dat ze nog niet eens weten dat corona bestaat.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die hebben toch bloed in hun alcohol?
quote:Op donderdag 12 november 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je nu witte bellen te blazen?
Plausibel.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zullen waarschijnlijk wel russen in dermate afgelegen gebieden zitten dat ze nog niet eens weten dat corona bestaat.
Een mengeling van wodka en slechte benzine, gok ikquote:Op donderdag 12 november 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die hebben toch bloed in hun alcohol?
Eerst even op fok meldenquote:Op donderdag 12 november 2020 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
Moet zo dringend de werkplaats opruimen'incidentje' gehad met wat vloeibaars
Even geen vonkje maken dan maar.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
Niks vlambaarsquote:Op donderdag 12 november 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even geen vonkje maken dan maar.
ja naja blijft en plakkaat van dik anderhalve m2 liggenquote:
Werd de Tatjana-kalender je weer teveel?quote:Op donderdag 12 november 2020 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |